Jullie hebben teveel naar onderstaande film gekekenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als die mee gaan kom ik zeker! Maar dan ga ik wel de hele tijd vet stoer zeggen: Dat kan ik ook, who wants to touch me
Oei, dat was echt een hele slechte film....quote:Op woensdag 3 november 2010 23:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Jullie hebben teveel naar onderstaande film gekeken![]()
[ afbeelding ]
Maar je onthoudt het wel .. net als een zeer fout nummer wat de hele week in je hoofd blijft hangenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oei, dat was echt een hele slechte film....
Op 13 november speelt Conorach in de Bibelot Band Boost, dus als jullie daar ook bij willen zijn om ons keihard aan te moedigen tussen alle grind/death/herrie bands...quote:Op woensdag 3 november 2010 23:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maak dan gelijk ff reclame![]()
[ afbeelding ]
![]()
Roger Moorequote:Op woensdag 3 november 2010 23:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Jullie hebben teveel naar onderstaande film gekeken![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem halverwege uitgezet geloof ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maar je onthoudt het wel .. net als een zeer fout nummer wat de hele week in je hoofd blijft hangen
Ik werk bij de C1000, en daar is hij dus om de zoveel tijd op de radioquote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hem halverwege uitgezet geloof ik.
Fout liedje in mijn hoofd van deze week: dat petticoat liedje van de C1000 reclame
P0wneD!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik werk bij de C1000, en daar is hij dus om de zoveel tijd op de radio
Bibelot durf ik me niet meer te vertonen na dat drama van de vorige keerquote:Op woensdag 3 november 2010 23:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op 13 november speelt Conorach in de Bibelot Band Boost, dus als jullie daar ook bij willen zijn om ons keihard aan te moedigen tussen alle grind/death/herrie bands....
Wat dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bibelot durf ik me niet meer te vertonen na dat drama van de vorige keer![]()
Twee kapotte gitaren, weigerende versterker, gebroken kabel, wegvallend geluid. En dat allemaal in 1 optreden van 20 minquote:
Dus alles maar dubbel meenemen dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Twee kapotte gitaren, weigerende versterker, gebroken kabel, wegvallend geluid. En dat allemaal in 1 optreden van 20 min
Nooit snaren breken tijdens dit optreden 4 in totaal
Zo'n dag dat alles verneukt gaat
Ja!quote:Op donderdag 4 november 2010 00:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dus alles maar dubbel meenemen dan?.
opeens nog welquote:Op donderdag 4 november 2010 01:35 schreef Braddie het volgende:
Zo
Vandaag toch maar even de gitaar weer opgehaald van m`n werk.
Spelen gaat opeens soepeler om een of andere reden, ben wat vlugger geworden en wat accurater.
Je hebt dus niet gespeeld en daardoor vlugger en accurater geworden?quote:Op donderdag 4 november 2010 01:35 schreef Braddie het volgende:
Zo
Vandaag toch maar even de gitaar weer opgehaald van m`n werk.
Spelen gaat opeens soepeler om een of andere reden, ben wat vlugger geworden en wat accurater.
Heerlijke logica!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je hebt dus niet gespeeld en daardoor vlugger en accurater geworden?
Dat ga ik ook eens proberen. Gewoon een maand lang niet spelen.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je hebt dus niet gespeeld en daardoor vlugger en accurater geworden?
Die past mooi in het rijtje met "nooit meer oefenen voor optredens"quote:Op donderdag 4 november 2010 09:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook eens proberen. Gewoon een maand lang niet spelen.
Daarna kan Steve Vai zijn boeltje wel inpakken denk ik.
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maak dan gelijk ff reclame![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik ook, en altijd dezelfde nummers komen langs.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik werk bij de C1000, en daar is hij dus om de zoveel tijd op de radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |