+1quote:
Ik wou ook zoiets voorstellen inderdaad. Je hebt van die kattenluikjes die op de chips werken.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1
Wat zien ze er goed uit.Ik heb ook zo'n exemplaar hier (minder uitgehongerd gearriveerd dan die van jou maar toch wat mager) en het is heerlijk om de voor- en nafotos te kunnen vergelijken.
Wat betreft dat schrokken, ik denk niet dat je dat nog uit de kat krijgt. Mijn exemplaar woont hier inmiddels anderhalf jaar en eet nog als een dolle. Houdt het wel binnen maar als ik die niet apart laat eten dan vreet ze het eten van de mannen ook nog erbij op. En dan komt het ook weer eruit.
Ik voer ze 2 keer per dag, dus dan kun je het makkelijk reguleren, ik zou zo niet echt weten hoe je het kunt oplossen als je de hele dag voer hebt staan.
Ik zag wel een keer iemand posten die het voerbakje voor een kat op het toilet had staan ivm dieetvoer. Katteluikje in de deur die met een magneetbandje werd bediend. De katten die gewoon voer mochten eten kregen zo'n bandje en de kat met dieetvoer niet.
Ik zou er niet bang voor zijn. Good food, aandacht, en warmte. Die blijven welquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef Naamah het volgende:
Ben je niet bang dat als het straks lente wordt ze weer heel erg naar buiten willen en dan op een dag met de noorderzon vertrokken zijn? Dat ze alleen maar even kwamen overwinteren zegmaar..
Dat is zeker niet op film opgenomen, jammer!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:47 schreef Cat22 het volgende:
Ander exemplaar was zo groggy dat hij zichzelf op de stoel wist te werken... en van daaruit een ferme straal op de vloer piste. Gelukkig kwam ik net langs met een bakje in mijn hand.![]()
Ik had mijn handen vol.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:00 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Dat is zeker niet op film opgenomen, jammer!
Oh dat is minder.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:36 schreef KarinJ. het volgende:
Te vroeg gejuichtnet weer een gevecht
Arme Boefy
Laat nu Mormel maar even afkoelen in de badkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |