abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 november 2010 @ 21:25:57 #151
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_89153531
He! Ze kijkt niet scheel hoor! Ze loenst alleen een beetje :) ( is dat niet 1 van de 7 schoonheden??)

Ze zijn ontwormt en hebben hun prik gehad.
Het enge magere is er een beetje af bij Mormel, Boefie was er erger aan toe dus die is nog wel mager maar voelt toch iets voller aan.
Af en toe overeten ze zich ( ja ze hebben écht honger geleden) en spugen het dan weer uit.
Er is meer dan genoeg eten in huis dus het is niet zo erg.
Met genoeg slapen en eten ( en n beetje liefde van ons) komt t allemaal weer goed.
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:42:58 #152
304638 KarinJ.
pi_89185612
Vandaag "even"naar de dierenarts geweest.
Voor een receptje voor de pil voor Mormel en iets met goede bacteriën voor Mormel.Het schijnt te helen om zijn darmen weer goed op gang te krijgen.Met het kip/rijst dieet mag ik doorgaan.
Arme Mormel, ze weet met zichzelf geen raad,loopt te schreeuwen door het huis en probeert lief te doen tegen de jongens. Die kijken haar met grote ogen aan en maken zich uit de voeten.....ik hoop voor haar dat de pil snel zijn werk gaat doen.

Mormel ziet er toch wel een beetje uit vergeleken met een paar weken geleden.

Hij wil nu het liefs buiten zijn om Mormel te ontlopen
pi_89190976
Pas op hè met een krolse kat. Die doen vaak pogingen om te ontsnappen.
pi_89217684
haha die grijze kat lijkt idd wel een uitdrukking op zn koppie te hebben van : pff! heb ik dat!..mopper!
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:25:31 #155
304638 KarinJ.
pi_89218968
Oei! Zie ik net dat ik Boefie voor Mormel uitmaak....sorry!

liev he.

Mormel is aan de pil. Volgens de dierenarts werkt die meteen.
Alhoewel ze nog steeds krols loopt te mauwen.
Het voordeel is wel dat ze nu een stuk liever tegen de Nederlanders is ( alhoewel die er niets van moeten hebben) haha ;)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 11:52:13 #156
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89219606
Die rechtse heeft snode plannen, zo met die poot omhoog :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 8 december 2010 @ 08:54:32 #157
304638 KarinJ.
pi_89664692
Het gaat goed met de kleintjes.
Boefie is eindelijk van zijn diarree af en begint een beetje aan te komen. Zijn vacht ziet er een stuk beter uit.
Het is echt een opvretertje, Als hij gekroeld word spint ie zo hard dat ie ervan gaat kwijlen :)

Mormel blijft gefixeerd op eten. Even een pan op het fornuis laten staan is er niet meer bij :) ze tilt gewoon de deksel op haha
Haar lievelings-bezigheid is via de balustrade van de vide op een kast te springen en zich dan naar beneden te storten.

Af en toe spugen ze nog, dan hebben ze zich weer eens overeten.
Echt spelen kunnen ze niet dus dat zijn we ze nu aan het leren.

Dacht ik op een ochtend "waar is Mormel toch"....bleek ze op de speksteenkachel te liggen.
Die had de vorige avond gebrand want t is hier nogal fris ( tussen de min 15 en min 20 ) en de speksteen blijft daarna nog lang warm....had ze haar eigen vloerverwarming.
  Moderator woensdag 8 december 2010 @ 10:38:42 #158
155227 crew  Guppy
dus
pi_89667521
O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 8 december 2010 @ 10:57:54 #159
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89668147
<< !!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89675295
Hopen dat ie dat niet gaat herhalen als de kachel aan is.
pi_89684305
O+
I had a signature once. It was awful.
pi_89699059
Wat fijn dat het goed gaat. O+ En wat hebben ze nog veel in te halen, maar dat komt vast helemaal goed. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90834414
Alweer bijna een maand verder. Hoe is het nu met ze?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  vrijdag 7 januari 2011 @ 08:26:04 #164
304638 KarinJ.
pi_90964761
Het gaat goed met ze.
De eerste tijd hebben ze alleen maar geslapen en gegeten. Nu beginnen ze eindelijk ook een beetje te spelen.
Mormel is nog steeds een kreng ( haha wat hou ik van dat beesie) maar ze schreeuwt gelukkig niet zo hard meer naar de anderen.
Boefie is een knuffel zo'n kreng als zijn zus is, zo lief is hij.

De Nederlanders hebben ze goed geaccepteerd, en geven Mormel nu gewoon een draai om haar oren als ze teveel kapsones heeft.
Wel hebben ze hun eetgewoonte aan moeten passen.
Als ze een hapje krijgen dan was de gewoonte dat ze die voor zich neerlegden en dan eerst uitgebreid besnuffelden dat was voor onze gezinsuitbreiding . Maar aangezien Mormel als een soort tornado langskomt en alle hapjes naar binnen schrokte hebben ze nu hun eetstijl aangepast. Nu verdedigen ze hun eten met grommen en blazen.

Boefie en Mormel blijven alleen wel steeds spugen.Volgens mij omdat ze echt honger hebben gehad en ze zich overeten. Als iemand een truc weet om dit te verhelpen, graag!

Als ik aan het koken ben heb ik een tribune vol toeschouwers :)
Alleen de Grijze ontbreekt, maar die is dan ook niet geïnteresseerd in eten.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 08:28:30 #165
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_90964792
Pas maar op dat Basement cat niet langskomt binnenkort nu je zijn minions hebt binnengehaald :D

Fijn dat het zo goed gaat.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_90964917
Toen onze kat zich over at, gaven we hem vaker per dag minder eten, ik weet niet of dat bij jou een optie is?

Dat bouw je dan langzaam op
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:01:26 #167
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_90965243
+1 voor dit topic. Leuke update!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:57:43 #168
304638 KarinJ.
pi_91024058
Bij ons staat er altijd eten ( droge brokjes). We hebben nu 5 katten en ik denk dat de overige 3 zwaar zouden protesteren als er niet altijd eten staat.
Daar komt bij dat áls er eten is de kleintjes maar vooral Mormel als een gek gaat zitten eten. Volgens mij kauwt ze niet eens maar schrokt het in hoog tempo naar binnen.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:05:13 #169
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_91024413
Wat heerlijk dat het zo goed gaat O+

Als ze overgeven, komt het er dan haast in de zelfde vorm weer uit als dat het erin ging?
Want dat is vaak een teken van overeten.
Mss speciaal blikvoer met extra voedingstoffen en dat een paar keer per dag geven? Zodat ze ook echt verzadigd zijn?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 9 januari 2011 @ 19:13:43 #170
304638 KarinJ.
pi_91077807
Ondanks het spugen zijn ze al aardig aangekomen en gegroeid.

Na eten spelen en kroelen is het goed rusten.
  zondag 9 januari 2011 @ 19:19:26 #171
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_91078200
Aaaaw O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_91080273
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaaaw O+
+1

Wat zien ze er goed uit. O+ Ik heb ook zo'n exemplaar hier (minder uitgehongerd gearriveerd dan die van jou maar toch wat mager) en het is heerlijk om de voor- en nafotos te kunnen vergelijken.

Wat betreft dat schrokken, ik denk niet dat je dat nog uit de kat krijgt. Mijn exemplaar woont hier inmiddels anderhalf jaar en eet nog als een dolle. Houdt het wel binnen maar als ik die niet apart laat eten dan vreet ze het eten van de mannen ook nog erbij op. En dan komt het ook weer eruit.
Ik voer ze 2 keer per dag, dus dan kun je het makkelijk reguleren, ik zou zo niet echt weten hoe je het kunt oplossen als je de hele dag voer hebt staan.

Ik zag wel een keer iemand posten die het voerbakje voor een kat op het toilet had staan ivm dieetvoer. Katteluikje in de deur die met een magneetbandje werd bediend. De katten die gewoon voer mochten eten kregen zo'n bandje en de kat met dieetvoer niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91265553
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

+1

Wat zien ze er goed uit. O+ Ik heb ook zo'n exemplaar hier (minder uitgehongerd gearriveerd dan die van jou maar toch wat mager) en het is heerlijk om de voor- en nafotos te kunnen vergelijken.

Wat betreft dat schrokken, ik denk niet dat je dat nog uit de kat krijgt. Mijn exemplaar woont hier inmiddels anderhalf jaar en eet nog als een dolle. Houdt het wel binnen maar als ik die niet apart laat eten dan vreet ze het eten van de mannen ook nog erbij op. En dan komt het ook weer eruit.
Ik voer ze 2 keer per dag, dus dan kun je het makkelijk reguleren, ik zou zo niet echt weten hoe je het kunt oplossen als je de hele dag voer hebt staan.

Ik zag wel een keer iemand posten die het voerbakje voor een kat op het toilet had staan ivm dieetvoer. Katteluikje in de deur die met een magneetbandje werd bediend. De katten die gewoon voer mochten eten kregen zo'n bandje en de kat met dieetvoer niet.
Ik wou ook zoiets voorstellen inderdaad. Je hebt van die kattenluikjes die op de chips werken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_91266372
Ben je niet bang dat als het straks lente wordt ze weer heel erg naar buiten willen en dan op een dag met de noorderzon vertrokken zijn? Dat ze alleen maar even kwamen overwinteren zegmaar..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:23:04 #175
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_91269165
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef Naamah het volgende:
Ben je niet bang dat als het straks lente wordt ze weer heel erg naar buiten willen en dan op een dag met de noorderzon vertrokken zijn? Dat ze alleen maar even kwamen overwinteren zegmaar..
Ik zou er niet bang voor zijn. Good food, aandacht, en warmte. Die blijven wel :) Tenminste, dat zou ik doen als kat ;)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')