Viel reuuuze meequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef Pino112 het volgende:
Waar is die Achmed van? Die weet helemaal niks, nep-Nederlander.
Zij's zo nep en gemaakt hequote:Op zondag 10 april 2011 07:06 schreef gnilrednoz het volgende:
Jeez, die Linda de Mol is ook een geepie he. Dat doet ze nou zo vaak! Dan spreekt ze een woord verkeerd uit, en dan spelt de persoon voor wie 't woord is het woord daarna verkeerd. TSJA, HE HE, LINDA, WAT RAAR NOU TOCH. Achterlijk wijf joh
Je weet ook waarom ze die stem heeft?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef soapie het volgende:
Wat heeft die Kim Feenstra toch een rot-stem. hou je mond maar dom kind....
Het is elke keer hetzelfde als ze een keer op tv is, is altijd wel iemand die die domme opmerking maaktquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet ook waarom ze die stem heeft?
Nee, maar gelukkig ga jij het nu uitleggen.....quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet ook waarom ze die stem heeft?
?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is elke keer hetzelfde als ze een keer op tv is, is altijd wel iemand die die domme opmerking maakt
Nee. Daar heb je Wikipedia voorquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig ga jij het nu uitleggen.....
Ze is half doof, daarom praat ze zo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig ga jij het nu uitleggen.....
Ik heb het ook al wekenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Begin me steeds meer te ergeren aan Linda, dat gelach de hele tijd.
Zelfde hier!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Nee die turner is slimquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Wat is die Rombley (of hoe je dat zegt) dom zeg!
Dat woonwagenantwoordquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:34 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zelfde hier!
Wat is die Rombley (of hoe je dat zegt) dom zeg!
Jeroen was dommer, Hindoestaans als nationaliteit noemenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef fespo het volgende:
die turner is echt dom, Tsjechisch meest voorkomende nationaliteit in Nederland.
die turner zei het daarna nog een keerquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Jeroen was dommer, Hindoestaans als nationaliteit noemen
Die vraag was echt simpelquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef fespo het volgende:
die turner is echt dom, Tsjechisch meest voorkomende nationaliteit in Nederland.
Ha, das toevallig: in de Veronica Magazine van deze week wordt er in de strip Eugene aandacht aan dat gehinnik van Linda besteedquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Pino112 het volgende:
En terecht, hopelijk leest ze het.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, das toevallig: in de Veronica Magazine van deze week wordt er in de strip Eugene aandacht aan dat gehinnik van Linda besteed
Die heb ik idd ook gelezen jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, das toevallig: in de Veronica Magazine van deze week wordt er in de strip Eugene aandacht aan dat gehinnik van Linda besteed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |