Ado den Haag > Legia Warschau ze zijn laatst nog midweeks met vele fans voor een benefietduel afgereisd http://www.goal.com/nl/ne(...)enefietduel-in-polen Ook dacht ik dat ze wat met Juventus hadden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ajax -> Tottenham Hutspor
FC Twente -> Schalke 04
Welke (buitenlandse) supporters groepen zijn er nog meer bevriend? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
Oh god, heb je hem weerquote:
Ajax en Tottenham hebben beiden een Joodse achtergrondquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:11 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom zijn ze überhaupt bevriend? Help me even, ik weet niks van voetbal.
FC Twente en Schalke liggen gewoon dicht bij elkaar, de supporters kennen elkaar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:11 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom zijn ze überhaupt bevriend? Help me even, ik weet niks van voetbal.
Toen Twente tegen Schalke speelde en beide supporters groepen elkaar spelers toejuichte vond ik absoluut een hoogtepuntquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
FC Twente en Schalke liggen gewoon dicht bij elkaar, de supporters kennen elkaar.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen Twente tegen Schalke speelde en beide supporters groepen elkaar spelers toejuichte vond ik absoluut een hoogtepunt
Waarom nu niet meer?quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:52 schreef HaagsPietje het volgende:
schitterende sfeerbeelden van een paar weken terug toen den haag een benefietwedstrijd tegen legia speelde, georganiseerd door beide supportersgroepen.....de Haagse ooievaar gedragen door zo'n 5000 Poolse handen!
Elke Hagenees had die avond voorrang bij elke discotheek in Warschau en de hele avond gratis drinken....echt niet normaal hoe gastvrij ze daar waren![]()
Als lezen moeilijk voor je is, kan je altijd nog terug naar de basisschoolquote:
Snel de gezichtjes onherkenbaar maken, de AIVD zit waarschijnlijk te F5'en op supporterssites om te zien of deze topcriminelen niet toevallig op een forum zitten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:31 schreef Zeroku het volgende:
Ajax (vak 410) en Macabi Tel Aviv. [ http://img801.imageshack.us/img801/5680/parismta017a.jpg&t=1]afbeelding ]
[ http://img55.imageshack.us/img55/3646/brothers5sv3.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Roda JC - Bremen - Schalke - Aachen - Dusseldorf - Augsburg - Dortmund - Munchen - Rostock - Hoffenheim - Nurnberg - Mainz - Leverkusen - Gladbach - Duisburg - Ingolstadt - Hertha - Oberhausen - Ahlen
Dat zal de afgelopen jaren wel minder zijn geworden.quote:Op maandag 1 november 2010 15:36 schreef PIETR het volgende:
Weet dat er weleens gasten van Antwerp, Sunderland, Celtic en Dortmund wedstrijden van Feyenoord bezoeken en omgekeerd.
Want ?quote:Op maandag 1 november 2010 15:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zal de afgelopen jaren wel minder zijn geworden.
Ik vond het heel erg sportief van de S04 fan's ja. Zelfs voorafgaand aan de wedstrijd zat de sfeer er al goed in, de ene helft van het uitvak was rood met een logo van Twente, de rest was blauw met het logo van S04.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen Twente tegen Schalke speelde en beide supporters groepen elkaar spelers toejuichte vond ik absoluut een hoogtepunt
Eagles en Zwollequote:
Volgens mij is dit ook het geval met Go Aheadquote:Op maandag 1 november 2010 21:24 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Eagles en Zwolle
Edit: Overigens heeft Cambuur verder geen serieuze vriendschappelijke banden met clubs. In vroeger jaren wat vaag contact met Hull, is ook verwaterd.
Heerenveen heeft geen vriendjes
Ook al geen vriendjes? Zullen wij ondanks Reza en Ozan (Peter en Koen in het verleden) maar vriendjes worden dan?quote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef Blinker het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook het geval met Go Ahead
Mij best, ik weet alleen niet of je in de smaak zal vallen bij de clubquote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ook al geen vriendjes? Zullen wij ondanks Reza en Ozan (Peter en Koen in het verleden) maar vriendjes worden dan?![]()
Sinds Bjorn hier speelt komen er iedere wedstrijd supporters van KV Mechelenquote:Op maandag 1 november 2010 17:42 schreef Elvislives het volgende:
NEC en de ex-club van van Vlemminkx toch ook?
quote:Op maandag 1 november 2010 22:32 schreef Blinker het volgende:
[..]
Mij best, ik weet alleen niet of je in de smaak zal vallen bij de club
Die snap ik niet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Roda JC - Bremen - Schalke - Aachen - Dusseldorf - Augsburg - Dortmund - Munchen - Rostock - Hoffenheim - Nurnberg - Mainz - Leverkusen - Gladbach - Duisburg - Ingolstadt - Hertha - Oberhausen - Ahlen
Moet toch kunnen? Ik heb in mijn eigen voetbalteam 3 PSV'ers en 2 Feyenoord fans in het elftal lopen. De rest is voor Ajax. Een beetje volwassen persoon maakt er geen punt vanquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:24 schreef PIETR het volgende:
Ik drink weleens een biertje met een Ajacied, een PSV'er en een Naccer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |