Voor de bestuurder denk ik, die moet op de weg letten, dus de bijrijder leest de metingen op.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom lezen ze eigenlijk altijd die snelheden op? Dat ziet iedereen toch? En het staat ook op de videobeelden?
Oh, dacht de eerste.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef TheKC het volgende:
[..]
Geen enkele omdat er 2 topics van deel 98 zijn
Wielrenners zijn toch kut.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef WcPot het volgende:
Nou dat viel nog wel mee met die wielrenner
En als er eentje dichtgegooid wordt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef TheKC het volgende:
[..]
Geen enkele omdat er 2 topics van deel 98 zijn
Ze worden uiteindelijk allemaal dichtgegooid, houdt dat systeem rekening met de hoeveelheid posts? Anders kan maybe een modje de TT van die andere veranderen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En als er eentje dichtgegooid wordt?
Idd, dacht dat ik het verkeerd verstond?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
Ja lekker, gaat je auto beslissen dat je maar moet remmen. Lijkt me doodeng.
Ik denk dat een computer beter kan regeren dan een mensquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
Ja lekker, gaat je auto beslissen dat je maar moet remmen. Lijkt me doodeng.
Dit dus.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik denk dat een computer beter kan regeren dan een mens
Ja, schiet er een kat over, gaat je auto remmen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Zal best, maar het lijkt me geen prettig gevoel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al maar ik dacht laat ik die opmerking maar niet maken dat zal wel lullig zijn.quote:
waarom nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Je mag toch niet zomaar je rijbewijs meegeven aan iemand
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Iets met Belgisch onderzoek, helm en pet.
Dat is Euromasterquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Eurostyle doet me meer aan autobanden denken.
Daar gaan we eens heenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef tralalala het volgende:
http://eurostyle.hyves.nl/leden/
Alleen maar chickies daaro!
Waarom zie ik ze nu niet?
Sowieso mensen met een sleurhutquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef teamlead het volgende:
mensen die niet met een sleurhut kunnen rijden en het toch doen, moeten een nekschot.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef teamlead het volgende:
mensen die niet met een sleurhut kunnen rijden en het toch doen, moeten een nekschot.
Een nekschot is misschien wel een beetje over dreven. Maar ik begrijp je wel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef teamlead het volgende:
ik had een subtiel momentjequote:
quote:
Weer te laatquote:
Eigenlijk welquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Moeten we trouwens niet Piles PM'en om dit deel in de stats te krijgen?
Omdat die van mij er al in staat, weet ook niet waarom (gaat automatisch dmv een script)quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Waarom komt hij niet in de stats dan=
Zullen Nappie wel betaald hebben denk ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:17 schreef teamlead het volgende:
zijn familie stamt uit 1800en dat is bijzonder
Mijn familie stamt uit 1697 (althans: daarvoor vinden we niemand) en ik ben toch écht geen prins...
op zich niet zo'n punt.... maar in een Micra vind ik wel knap....quote:
dat dus...quote:
daar had ie wel een punt, legitimeren moet gewoon altijdquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:21 schreef muzas het volgende:
Ze roepen altijd "Ik weet waar je woont" enzo...
Weten ze goffedomme nieteens waar ze zelf wonen....
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:21 schreef muzas het volgende:
Ze roepen altijd "Ik weet waar je woont" enzo...
Weten ze goffedomme nieteens waar ze zelf wonen....
Ja echt wat een niveauquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef tralalala het volgende:
De rest van de familie vindt het wel lachen.
Je mag drie keer raden van Koos!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Mag je trouwens wel een klein kind op schoot nemen en dan met z'n 2'en onder de riem zitte?
Al zit je er in je eentje in... Met acht gordels om.. in een micra ben je sowieso dood.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:23 schreef teamlead het volgende:
joh, met 7 man in een Micra heb je geen gordel nodig... je kunt geen kant op
Veel geweldsincidenten geweest, zo kunnen ze zich beter verdedigen/uitstappen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef TheKC het volgende:
Waarom hoeft de taxichauffeur dan geen gordel te dragen?
Kloptquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Al zit je er in je eentje in... Met acht gordels om.. in een micra ben je sowieso dood.
Begrijp ik ook niet, misschien voor als iemand hem wil beroven of zo? Geen idee.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef TheKC het volgende:
Waarom hoeft de taxichauffeur dan geen gordel te dragen?
Maar dan kunnen ze de auto toch makkelijker jatten? Trek de chauffeur eruit, stap in en je kunt wegrijdenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Veel geweldsincidenten geweest, zo kunnen ze zich beter verdedigen/uitstappen.
Was het wat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Wijk en Aalburg, daar was ik laatst
Ja en dan kan je op een knop drukken en dan kan je allemaal taxi-missies spelenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:26 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze de auto toch makkelijker jatten? Trek de chauffeur eruit, stap in en je kunt wegrijden
Die krijgt hem ook niet snel terugquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo rijden als je 2 dagen je rijbewijs hebt
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja en dan kan je op een knop drukken en dan kan je allemaal taxi-missies spelen
Neu uitlokking is als je hem bijvoorbeeld uitdaagt voor een straatrace ofzo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef teamlead het volgende:
ik begrijp dus niet waarom ze hem niet aan de kant zetten na de eerste (duidelijk te hoge) meting. Is dat geen uitlokking?
Wou ik net zeggen jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef tralalala het volgende:
Dat kutgeluid van die kut einddempert op de achtergrond
Platteland he, gebeurt nooit zoveel, dus die ging even kijken wat er aan de hand was.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
wtf doet die vrachtwagen nou ineens
Ik vond hem wel goed!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:30 schreef Karina het volgende:
Saaie aflevering. Alleen die micra was nog een beetje leuk.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef FeestBoek het volgende:
Wordt vandaag die sextape van moeder Hollaway en Peter vrijgegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |