is ze gespannenquote:
Van blijdschap: eindelijk van die gast af.quote:
Vorig jaar moest ze een keer huilen bij de uitvoering van èèn van haar choreo's in SYTYCD,quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van blijdschap: eindelijk van die gast af.
Probeerde mn emoticon nog te ninja-edittenquote:
It's Rambo!!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef -Peach het volgende:
Hoei, die Eldrick ziet eruit of ie dadelijk iedereen in elkaar gaat meppen
quote:
Niemand ontkomt aan mijn ninja-edit-oogquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Probeerde mn emoticon nog te ninja-edittenMaar vorige week was het mij niet echt opgevallen, of in ieder geval niet bijgebleven.
Idd, die kijkt echt chaggiequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef -Peach het volgende:
Ja echt geweldig, hoe ze er helemaal in op gaatquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ze een keer huilen bij de uitvoering van èèn van haar choreo's in SYTYCD,.
Ze vond het gewoon zo mooi en goed uitgevoerd,.
Mijn vriend zei vorige week: "die kijkt altijd alsof hij net iemand heeft neergeknald",quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef -Peach het volgende:
Caggie kijkt liefquote:
Klopt!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja echt geweldig, hoe ze er helemaal in op gaat
Nee negers komen altijd later terug met een pistool wat ze achter hun rug vandaan toveren,quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:12 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hij timmert de hele jury in elkaar als hij weggestemd wordt.
Ja, elk koppel.quote:
Hij heeft ook in de bajes gezeten, dat zal niet om belastingfraude zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijn vriend zei vorige week: "die kijkt altijd alsof hij net iemand heeft neergeknald",.
Was het niet om een overval?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft ook in de bajes gezeten, dat zal niet om belastingfraude zijn.
Dat blijktquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:12 schreef Franneh het volgende:
[..]
Niemand ontkomt aan mijn ninja-edit-oog
Of naar het postkantoor als enveloppen standaard.quote:
I know.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft ook in de bajes gezeten, dat zal niet om belastingfraude zijn.
kloptquote:
Okequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:15 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dat blijktDan ga ik je party-happen maar opeten ofzo
Hmhm,quote:
Maar, Floris. Dus, misschien toch niet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
Maar die wals geeft toch sowieso al minder stemmers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |