Mensen als Wilders zijn de reden dat ik een hekel heb aan extreem rechts.quote:Op zondag 3 juli 2011 03:34 schreef MangoLassi het volgende:
[..]
QFT
Mensen als Volkert zijn de reden waarom ik een hekel heb aan extreem links.
Nee dat is lekker.quote:
Ja hij beweerde ook bang voor Pim Fortuyn te zijn,quote:Op zondag 3 juli 2011 03:34 schreef MangoLassi het volgende:
[..]
QFT
Mensen als Volkert zijn de reden waarom ik een hekel heb aan extreem links.
Het mag ook nog bijna 3 jaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 06:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als ik hem was ik zou smeken om nog in die cel te mogen blijven.
Over anderhalf jaar gaat ie in alle stilte richting Rio.quote:
Niet zo somber. Volkert gaat gewoon lekker rifhangen en surfen na zijn vrijlating.quote:Op maandag 4 juli 2011 06:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar daarna. Of een enkeltje richting Groenland of zo.
Ook een optie.quote:Op maandag 4 juli 2011 06:31 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Niet zo somber. Volkert gaat gewoon lekker rifhangen en surfen na zijn vrijlating.
Ga je op vakantie?quote:Op maandag 4 juli 2011 07:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Verklaar het begrip 'rifhangen' dan.
Het is ook vooral een gevoel. Het geluksgevoel dat je overvalt, wanneer je na lang schrapen in de pot met pasta erachter komt dat je nog een nieuwe pot in de kelderkast hebt staan.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Verklaar het begrip 'rifhangen' dan.
Nee. Hoezo dan?quote:
Prachtig mooi verwoord. Ik schrijf hem op in mijn poëzieschriftje.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het is ook vooral een gevoel. Het geluksgevoel dat je overvalt, wanneer je na lang schrapen in de pot met pasta erachter komt dat je nog een nieuwe pot in de kelderkast hebt staan.
Zou ik dat schriftje een keer mogen lenen? Ik ben dol op poëzieschriftjes.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Prachtig mooi verwoord. Ik schrijf hem op in mijn poëzieschriftje.
Jij gaat er zeker in tuffen, en dan weer teruggeven.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zou ik dat schriftje een keer mogen lenen? Ik ben dol op poëzieschriftjes.
Daar komen ze toch vaak pas jaren later achter.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij gaat er zeker in tuffen, en dan weer teruggeven.
Oldschool.
je begint echt steeds krankzinniger te worden, lijkt me tijd voor een risperdalletje oidquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het enige wat echt vervelend is bij dit soort topics, is het feit dat mensen het lef hebben om de daden van volkert te vergoeilijken, "want hij heeft een tegenstander van links vermoord c.q uitgeschakeld".
hoe intens eng ben je dán en hoe dicht bij hitler sta je? was hitler dan toch echt links?
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:02 schreef kevin33 het volgende:
Hij komt vrij, krijgt een andere naam, wordt richting Schiphol gebracht, wordt op het vliegtuig richting Zuid Amerika gezet.
Zou me niks verbazen dat er vlak hiervoor nog 1 of ander bericht komt, waarin staat dat hij zelfmoord heeft gepleegd, zodat hij "in alle vrijheid" zou kunnen leven.
Heerlijk!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef Zeroku het volgende:
[..].
Zit zo'n hoedje van aluminium nou lekker?
Hij is niet voor moord veroordeeld?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:40 schreef rootus het volgende:
De rechter vond:
het geen moord met voorbedachte rade
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |