is jaren geleden in een docu voorbij gekomen.quote:
Ik neem aan dat je op deze docu. doelt:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
is jaren geleden in een docu voorbij gekomen.
ook de rol van Herben is besproken, die was nadrukkelijk voor de JsF, Pim was tegen, maar vlak voor zijn dood opeens voor (radiointerview)
Dus die vriendin en kind die na onderzoek van niets wisten zijn op kosten van de staat op een tropisch eiland aan het rentenieren nu?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
is jaren geleden in een docu voorbij gekomen.
ook de rol van Herben is besproken, die was nadrukkelijk voor de JsF, Pim was tegen, maar vlak voor zijn dood opeens voor (radiointerview)
????????????????quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het enige wat echt vervelend is bij dit soort topics, is het feit dat mensen het lef hebben om de daden van volkert te vergoeilijken, "want hij heeft een tegenstander van links vermoord c.q uitgeschakeld".
hoe intens eng ben je dán en hoe dicht bij hitler sta je? was hitler dan toch echt links?
Die vrouw misschien niet maar dat kind heeft het zeker wel geweten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dus die vriendin en kind die na onderzoek van niets wisten zijn op kosten van de staat op een tropisch eiland aan het rentenieren nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkje werkt niet hier, maar zou goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:58 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op deze docu. doelt:
http://sites.bnn.nl/page/tv/moordcomplot%20pim%20fortuyn
Check die docu en oordeel zelf. Het JSF verhaal gaat natuurlijk over miljarden. Blijft vaag dat een uitgesproken iemand als Pim van de ene op de andere dag van mening verandert.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dus die vriendin en kind die na onderzoek van niets wisten zijn op kosten van de staat op een tropisch eiland aan het rentenieren nu?
Wij zijn veelste tolerant deze samenleving.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:40 schreef Stokstaart het volgende:
In elk ander land in de wereld zou zo'n figuur nooit meer vrijkomen
QFTquote:Op zondag 3 juli 2011 02:07 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Wij zijn veelste tolerant deze samenleving.
Ook voor dat incident met Fortuyn had ik al een hekel aan extreem links.quote:Op zondag 3 juli 2011 03:34 schreef MangoLassi het volgende:
[..]
QFT
Mensen als Volkert zijn de reden waarom ik een hekel heb aan extreem links.
Mensen als Wilders zijn de reden dat ik een hekel heb aan extreem rechts.quote:Op zondag 3 juli 2011 03:34 schreef MangoLassi het volgende:
[..]
QFT
Nee dat is lekker.quote:
Ja hij beweerde ook bang voor Pim Fortuyn te zijn,quote:Op zondag 3 juli 2011 03:34 schreef MangoLassi het volgende:
[..]
QFT
Het mag ook nog bijna 3 jaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 06:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als ik hem was ik zou smeken om nog in die cel te mogen blijven.
Over anderhalf jaar gaat ie in alle stilte richting Rio.quote:
Niet zo somber. Volkert gaat gewoon lekker rifhangen en surfen na zijn vrijlating.quote:Op maandag 4 juli 2011 06:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar daarna. Of een enkeltje richting Groenland of zo.
Ook een optie.quote:Op maandag 4 juli 2011 06:31 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Niet zo somber. Volkert gaat gewoon lekker rifhangen en surfen na zijn vrijlating.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |