Zal wel een wilders voorstel zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar dat die Volkert opeens allochtoon geworden is he ?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zal wel een wilders voorstel zijn.
je citeert me wel, maar leest verder niet?quote:
Dat was niet alles. Klein detail, maar:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:30 schreef Geranium_Opa het volgende:
Voor het stelen van een trui zit je langer vast
http://www.crimesite.nl/j(...)r-ten-onrechte-.html
Het Nederlandse rechtsysteem zo corrupt als het maar zijn kan![]()
quote:In 1989 werd door de rechtbank Amsterdam aan Van R. de TBS-maatregel opgelegd. De rechtbank achtte bewezen dat Van R. een trui en spijkerbroek bij de Bijenkorf had gestolen, een willekeurige vrouw in Uithoorn in het gezicht geslagen en kort bij de keel gegrepen en zich aan lokaal- en huisvredebreuk had schuldig gemaakt.
Dan is het nog absurd dat je voor moord minder lang vastzit, dit moet hoe dan ook de hoogste straf hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat was niet alles. Klein detail, maar:
[..]
Hij kreeg TBS omdat hij een ernstige psychiatrische stoornis heeft. En idd, vervolgens is er binnen dat systeem van alles mis gegaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:36 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Dan is het nog absurd dat je voor moord minder lang vastzit, dit moet hoe dan ook de hoogste straf hebben.
Noch de context van de openingspost, noch de overige posts verduidelijken de 'allochtoon'-toevoeging, geen idee waar je het over hebt dusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je citeert me wel, maar leest verder niet?
Volgens mij is er ook geen zinvolle verklaring voor die toevoeging.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Noch de context van de openingspost, noch de overige posts verduidelijken de 'allochtoon'-toevoeging, geen idee waar je het over hebt dus
Bepaalde idioten zullen dat best zeggen, maar je moet niet doen alsof het merendeel van de "linkse mensen" hebben staan juichen toen ze hoorden van deze vreselijke moord.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:50 schreef zoalshetis het volgende:
jullie willen het gewoon niet zien, omdat zijn daad volgens links (pvda, gl) gewoon een toffe daad was. dat lees je hier voldoende. de moord op pim fortuyn was fijn, of misschien niet het beste wat je kon doen, maar wel goed!
iemand vermoorden om zijn politieke standpunten, zolang de standpunten niet links zijn, is ok!
Nu ben je me even helemaal kwijtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:50 schreef zoalshetis het volgende:
jullie willen het gewoon niet zien, omdat zijn daad volgens links (pvda, gl) gewoon een toffe daad was. dat lees je hier voldoende. de moord op pim fortuyn was fijn, of misschien niet het beste wat je kon doen, maar wel goed!
iemand vermoorden om zijn politieke standpunten, zolang de standpunten niet links zijn, is ok!
Misschien kun je daarom even beter zeggen wat je bedoelt. Maakt het voor iedereen wat makkelijker en duidelijker.quote:jullie willen het gewoon niet zien,
Het lijkt erop dat je die toevoeging zelf ook onzin vindt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:02 schreef zoalshetis het volgende:
je leest dit topic verder niet en ziet alleen maar mijn posts als sec woorden? ben je oost-indisch blind of gewoon imbeciel?
ik hoop dat volkert en zijn gezin krijgt wat ze verdienen. ok?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je die toevoeging zelf ook onzin vindt.
Ok.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoop dat volkert en zijn gezin krijgt wat ze verdienen. ok?
Wat is hier de bron van? En dan ook de bron waarin vermeld wordt dat het door 'de linkse overheid' gefinancierd is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik eerder in dit topic las, heeft zijn vriendin inmiddels een fijn tropisch onderkomen, of zo. hij zal wel zwaar geschminkt naar haar toegebracht worden. en waarom eigenlijk? hij is toch gewoon de dader. krijgen die tegenwoordig dit soort behandelingen?
ik begin steeds meer te vermoeden dat hij door zijn achterban wordt omgelegd, voordat een weldenkende groep dat zou kunnen doen. omdat hij de achterban meer zou kunnen schaden dan hij pim fortuyn heeft kunnen aandoen.
Wat ben je toch eigenlijk ook een paranoide achterlijke haatdragende mongoolquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:02 schreef zoalshetis het volgende:
je leest dit topic verder niet en ziet alleen maar mijn posts als sec woorden? ben je oost-indisch blind of gewoon imbeciel?
Mja... ik ben altijd serieus benieuwd (als in nieuwsgierig) naar wat mensen bedoelen en ik hou niet van misverstanden door verkeerde interpretaties. Vandaar dat ik, zelfs bij dit soort ogenschijnlijke onzin, bij twijfel toch expliciet vraag wat de ander bedoelt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:21 schreef Absurditeit het volgende:
Als hij er een goede verklaring voor had en hij vond het echt zo'n zinvolle toevoeging, dan had hij je al 3 keer uitgelegd waarom het er zo stond.
het enige wat echt vervelend is bij dit soort topics, is het feit dat mensen het lef hebben om de daden van volkert te vergoeilijken, "want hij heeft een tegenstander van links vermoord c.q uitgeschakeld".quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mja... ik ben altijd serieus benieuwd (als in nieuwsgierig) naar wat mensen bedoelen en ik hou niet van misverstanden door verkeerde interpretaties. Vandaar dat ik, zelfs bij dit soort ogenschijnlijke onzin, bij twijfel toch expliciet vraag wat de ander bedoelt.
Maar goed, Zoalshetis moet blijkbaar weer vervelend lopen doen
Dat zijn inderdaad hele trieste mensen. Maar dat heeft volgens mij weinig met "links" te maken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het enige wat echt vervelend is bij dit soort topics, is het feit dat mensen het lef hebben om de daden van volkert te vergoeilijken, "want hij heeft een tegenstander van links vermoord c.q uitgeschakeld".
Zijn vriendin schijnt al op een of ander tropisch eiland te wonen met dank aan de overheid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:46 schreef Absurditeit het volgende:
Volkert zal een aardige uitkering krijgen en zich rustig kunnen vestigen in 1 of ander boerengat. Allerlei heetgebakerde stumperds hebben lange tijd geroepen dat ze hem gaan omleggen, maar ze zullen het niet doen.
Als ik hem was zou ik me relax vestigen in Duitsland ofzo, waar de mensen nog gemoedelijk zijn en elkaar met respect behandelen.
Heeft ie nog een gezin?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:10 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat volkert en zijn gezin krijgt wat ze verdienen. ok?
Bron?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn vriendin schijnt al op een of ander tropisch eiland te wonen met dank aan de overheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |