Nog 3 jaar en 1 dag en zijn kop is er afquote:
Inderdaad, wat gaat de tijd snel en wat een korte strafquote:
Dit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef Lo-Fi het volgende:
Volkert heeft destijds in opdracht gehandeld van de mensen die achter de schermen de politiek bestuurden en zal na zijn vrijlating veilig en riant kunnen leven.
Net op tijd om kabinet Wilders-2 te voorkomen.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:01 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Net op tijd om kabinet Wilders-2 te voorkomen.
Nouja als je terug denkt aan toen en dan aan wat je allemaal gedaan en meegemaakt hebt in je leven in de tussentijd; dan is het toch best lang.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:01 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat gaat de tijd snel en wat een korte straf
Neuh, totaal niet. Alleen als je toen nog jonger dan 20 was.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:15 schreef vosss het volgende:
Nouja als je terug denkt aan toen en dan aan wat je allemaal gedaan en meegemaakt hebt in je leven in de tussentijd; dan is het toch best lang.
Oh, oké. In Nederland bepaalt justitie de hoogte van de straf. Dank je voor de informatiequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd
Je kunt je afvragen als dit geen levenslang meer is wat dan wel .
Politieke moord die de samenleving ernstig ontwrichtte .
Ik gok op een deal met justitie
Dat is het ook nooit geweest. Sterker nog, nog nooit is levenslang opgelegd voor een enkelvoudige moord aan een dader die nog nooit in aanraking met justitie was gekomen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef Stokstaart het volgende:
Maar moord met voorbedachte rade is dus geen levenslang meer tegenwoordig ?
Deze 2/3-regeling is dan ook afgeschaft in 2008.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:41 schreef Robin__ het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat ook voor dingen als moord die 2/3e regeling geldeen trap nageven aan fortuyn.
Gelukkig blijft dat andere stuk stront, Bouyeri, wel levenslang vastzitten. Volkert verdient niets minder dan dat.
Stemmingmakerij. Samen met alle al dan niet verkapte doodsbedreigingen in dit topic illustratief voor wat een fijne mensen die rechtsen zijn, ze willen zelfs z'n gezin wat aandoen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
waarom dat woordje allochtoon in de OP?
Volgens Ruud de Wild, die er met zijn neus bovenop stond, was de moordenaar een lichtgetinte man met een petje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Stemmingmakerij. Samen met alle al dan niet verkapte doodsbedreigingen in dit topic illustratief voor wat een fijne mensen die rechtsen zijn, ze willen zelfs z'n gezin wat aandoen.
Die kinderneuker verdient ook een natrap. Misselijk mannetje dat het wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:41 schreef Robin__ het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat ook voor dingen als moord die 2/3e regeling geldeen trap nageven aan fortuyn.
Gelukkig blijft dat andere stuk stront, Bouyeri, wel levenslang vastzitten. Volkert verdient niets minder dan dat.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Stemmingmakerij. Samen met alle al dan niet verkapte doodsbedreigingen in dit topic illustratief voor wat een fijne mensen die rechtsen zijn, ze willen zelfs z'n gezin wat aandoen.
Had hij ook een "ali b accent"?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:48 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Volgens Ruud de Wild, die er met zijn neus bovenop stond, was de moordenaar een lichtgetinte man met een petje.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:32 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Ik vrees ook voor zijn leven als ik deze malloten zo zie:
http://www.dumpert.nl/med(...)enken_in_de_bus.html
Al hoewel ik betwijfel of die mensen geestelijk labiel genoeg zijn om in aanmerking te komen voor een wapen vergunning.
Korte straf? Ik ben benieuwd hoe je het zou vinden om ook maar een jaar, misschien zelfs een maand in de cel te zitten. Geloof me, dan is 12 jaar heel wat langer dan je je ooit voor zult kunnen stellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:01 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat gaat de tijd snel en wat een korte straf
Hij die opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven berooft, wordt, als schuldig aan moord, gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef Stokstaart het volgende:
Maar moord met voorbedachte rade is dus geen levenslang meer tegenwoordig ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |