de stem; Helemaal nooit! Wilders is een geboren leider!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:07 schreef idiot---boy het volgende:
Wat mij betreft helemaal niet! Het is een beste man die lekker links is en hele goede veranderingen kan doorvoeren!
En nu deze poll ook
Poll: Wanner komt er leiderswissel bij PVV?
• Kan mij niet snel genoeg gebeuren, wat een malloot is Wilders
• Leiderswissel? Die hele PVV moet verdorie op de schop!
• Voorlopig niet. Eerst zien hoe Wilders het doet
• Helemaal nooit! Wilders is een geboren leider!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat lul je! Dat is potverdorie Emiel Roemer ja, niet Cohen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:14 schreef TimMer1981 het volgende:
Cohen blijft gewoon leider van de PvdA; opperclown van de clownsvereniging, past prima.
Die over Cohen is veel te subjectief maar die van mij kan je niet slecht noemenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:31 schreef Premium_Quality het volgende:
Dramatisch slechte polls
Faal topic
ik ben bang dat hij aast op het baantje van tjeenk willink als vice-voorzitter raad van statequote:Op zondag 31 oktober 2010 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
De laatste tijd heeft hij zich wel verbeterd in zijn rol. Ik vraag me wel af waar zijn toekomst zal liggen. Hij werd enkel en alleen naar binnen gehaald om te gaan regeren.
Aluhoedjes galore!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef gtotep het volgende:
[..]
ik ben bang dat hij aast op het baantje van tjeenk willink als vice-voorzitter raad van state
volgens mij was dat ook de reden van hun(pvda) opvallende stemgedrag deze week over de invloed van de koningin op politiek
het was deze week de kans om de koningin uit de regering te zetten(dat wil de pvda volgens hun program) maar ze stemden tegen
WILDEN ZE DE KONINGIN PAAIEN??
ik hoop dat Rutte er voor zorgt dat ze hem daar niet benoemen als opvolger van Willink.
Bron?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef gtotep het volgende:
[..]
(dat wil de pvda volgens hun program)
Ach. De VVD bereikte twee jaar geleden een dieptepunt in de peilingen om anderhalf jaar later de verkiezingen te winnen. Niets zo vluchtig als de mening van de kiezer. De PvdA komt wel weer terug, maak je maar geen zorgen. Hetzelfde geldt overigens voor het CDA.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:40 schreef voice-over het volgende:
De PvdA is ten dode opgeschreven. Iedereen vindt het een onbetrouwbare partij (Uruzgan) met onbetrouwbare politici (Hamer, Bos, etc.)
Welke dan? Het programma van de PvdA is een aaneenschakeling van wat allemaal niet moet. Een jaloezietax heeft wel jouw voorkeur?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:07 schreef idiot---boy het volgende:
Wat mij betreft helemaal niet! Het is een beste man die lekker links is en hele goede veranderingen kan doorvoeren!
Ooh ja, de PvdA met haar 'langste zelfmoordbrief uit de geschiedenis'. Dat waren toch de woorden van Rutte.Hij verwees stoer naar de cijfers van het CPB. Jaja, de kiezer was slechter af bij de PvdA. Vervolgens presenteert hij een regeerakkoord dat qua resultaten vele malen slechter is dan de verwachte gevolgen van PvdA-beleid.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welke dan? Het programma van de PvdA is een aaneenschakeling van wat allemaal niet moet. Een jaloezietax heeft wel jouw voorkeur?
Hij heeft me net gebeld en heeft aangegeven te blijven speciaal voor jou, omdat hij het zo enig vindt om jou te vermakenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:56 schreef dasorakel het volgende:
Laat Cohen lekker blijven. Die kerel kan helemaal niks en blijft de PvdA aanprutsen.
Daarnaast vermaak ik me altijd wel als ie aan t praten is.
Dat doet Geert Wilders niet. En die stemmers gaan dus naar de VVD.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou eerst eens rustig afwachten of Wilders wel in alle provincies gaat meedoen aan de Statenverkiezingen. Dat wil ik eerst nog wel eens zien. Verder gaat politiek om meer dan alleen goed kunnen debaten. De PvdA heeft geen leiderschapswissel nodig, maar moet zich eens beraden op de eigen politieke koers. Want dat wat de PvdA nu vertelt, slaat bij kiezers niet aan. Ongeacht of het uit de mond komt van Cohen of iemand anders.
Eerder het CDA vermoed ik... Limburg en andere PVV bolwerken daar stemt men normaliter CDA. Dus bij het wegvallen van hun eerste keus denk ik eerder dat ze terug zullen vallen in hun oude gewoontes. Dan dat ze naar de VVD gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat doet Geert Wilders niet. En die stemmers gaan dus naar de VVD.
Ik denk dat de SP ook best wel wat kan winnen bij het ontbreken van de PVV. De PVV vist volgensmij meer uit die vijver dan de vijver waar de VVD en het CDA uit vissen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eerder het CDA vermoed ik... Limburg en andere PVV bolwerken daar stemt men normaliter CDA. Dus bij het wegvallen van hun eerste keus denk ik eerder dat ze terug zullen vallen in hun oude gewoontes. Dan dat ze naar de VVD gaan.
Mooiquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:27 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Hij heeft me net gebeld en heeft aangegeven te blijven speciaal voor jou, omdat hij het zo enig vindt om jou te vermaken
Dit ga ik dan wel weer missen aan Jobbie, het gehakkel en gestotter.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:17 schreef Schanulleke het volgende:
Ik hoop dat Cohen nog lang blijft en dat hij dan mee zal doen aan veel debatten. Als die plaatshebben dan tenminste...
Nope, dan wordt de kiezer bevestigd in het ''pvdallochtonen". Ze komen vast wel met een Nederlander.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef Lo-Fi het volgende:
Nebahat Albayrak zou het iig beduidend beter doen dan Ome Job.
De enige die ik kan bedenken is Jeroen Dijsselbloem. Die zit ook al steeds prominenter op de eerste rij. Maar goed, zo ver is het nog lang niet. Eerst maar eens zien hoe lang dit bruine kabinet het volhoudt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:29 schreef phpmystyle het volgende:
Nope, dan wordt de kiezer bevestigd in het ''pvdallochtonen". Ze komen vast wel met een Nederlander.
Je bedoelt centrumrechts? 4 1/2 jaar gewoon.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De enige die ik kan bedenken is Jeroen Dijsselbloem. Die zit ook al steeds prominenter op de eerste rij. Maar goed, zo ver is het nog lang niet. Eerst maar eens zien hoe lang dit bruine kabinet het volhoudt.
Juist.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welke dan? Het programma van de PvdA is een aaneenschakeling van wat allemaal niet moet. Een jaloezietax heeft wel jouw voorkeur?
Klimaathoaxer Dijsselbloem? Die?!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De enige die ik kan bedenken is Jeroen Dijsselbloem. Die zit ook al steeds prominenter op de eerste rij. Maar goed, zo ver is het nog lang niet. Eerst maar eens zien hoe lang dit bruine kabinet het volhoudt.
(Weer) een matige Nederlander is meer funest. Dat zeer zeker.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nope, dan wordt de kiezer bevestigd in het ''pvdallochtonen". Ze komen vast wel met een Nederlander.
Mij ook, een bescheiden sociaaldemocratie ten grootte van een partij als D66.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:21 schreef nikk het volgende:
Ik hoop dat Cohen nog heel lang partijleider blijft. Lijkt me het beste voor Nederland.
Dit dus. Er valt een hoop te zeggen over zijn kwaliteiten als fractievoorzitter, maar hij komt in ieder geval erg sympathiek over. Dat terwijl sommige rechtse users over hem spreken alsof hij de antichrist himself is.quote:Op maandag 1 november 2010 11:51 schreef mlg het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd best een zwak voor Cohen. Het is een goedhartig man.
Absoluut niet.quote:Op maandag 1 november 2010 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Er valt een hoop te zeggen over zijn kwaliteiten als fractievoorzitter, maar hij komt in ieder geval erg sympathiek over. Dat terwijl sommige rechtse users over hem spreken alsof hij de antichrist himself is.
Ja, ik vind het ook een aimabele man.quote:Op maandag 1 november 2010 11:51 schreef mlg het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd best een zwak voor Cohen. Het is een goedhartig man.
Absoluut niet wat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |