de stem; Helemaal nooit! Wilders is een geboren leider!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:07 schreef idiot---boy het volgende:
Wat mij betreft helemaal niet! Het is een beste man die lekker links is en hele goede veranderingen kan doorvoeren!
En nu deze poll ook
Poll: Wanner komt er leiderswissel bij PVV?
• Kan mij niet snel genoeg gebeuren, wat een malloot is Wilders
• Leiderswissel? Die hele PVV moet verdorie op de schop!
• Voorlopig niet. Eerst zien hoe Wilders het doet
• Helemaal nooit! Wilders is een geboren leider!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat lul je! Dat is potverdorie Emiel Roemer ja, niet Cohen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:14 schreef TimMer1981 het volgende:
Cohen blijft gewoon leider van de PvdA; opperclown van de clownsvereniging, past prima.
Die over Cohen is veel te subjectief maar die van mij kan je niet slecht noemenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:31 schreef Premium_Quality het volgende:
Dramatisch slechte polls
Faal topic
ik ben bang dat hij aast op het baantje van tjeenk willink als vice-voorzitter raad van statequote:Op zondag 31 oktober 2010 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
De laatste tijd heeft hij zich wel verbeterd in zijn rol. Ik vraag me wel af waar zijn toekomst zal liggen. Hij werd enkel en alleen naar binnen gehaald om te gaan regeren.
Aluhoedjes galore!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef gtotep het volgende:
[..]
ik ben bang dat hij aast op het baantje van tjeenk willink als vice-voorzitter raad van state
volgens mij was dat ook de reden van hun(pvda) opvallende stemgedrag deze week over de invloed van de koningin op politiek
het was deze week de kans om de koningin uit de regering te zetten(dat wil de pvda volgens hun program) maar ze stemden tegen
WILDEN ZE DE KONINGIN PAAIEN??
ik hoop dat Rutte er voor zorgt dat ze hem daar niet benoemen als opvolger van Willink.
Bron?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef gtotep het volgende:
[..]
(dat wil de pvda volgens hun program)
Ach. De VVD bereikte twee jaar geleden een dieptepunt in de peilingen om anderhalf jaar later de verkiezingen te winnen. Niets zo vluchtig als de mening van de kiezer. De PvdA komt wel weer terug, maak je maar geen zorgen. Hetzelfde geldt overigens voor het CDA.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:40 schreef voice-over het volgende:
De PvdA is ten dode opgeschreven. Iedereen vindt het een onbetrouwbare partij (Uruzgan) met onbetrouwbare politici (Hamer, Bos, etc.)
Welke dan? Het programma van de PvdA is een aaneenschakeling van wat allemaal niet moet. Een jaloezietax heeft wel jouw voorkeur?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:07 schreef idiot---boy het volgende:
Wat mij betreft helemaal niet! Het is een beste man die lekker links is en hele goede veranderingen kan doorvoeren!
Ooh ja, de PvdA met haar 'langste zelfmoordbrief uit de geschiedenis'. Dat waren toch de woorden van Rutte.Hij verwees stoer naar de cijfers van het CPB. Jaja, de kiezer was slechter af bij de PvdA. Vervolgens presenteert hij een regeerakkoord dat qua resultaten vele malen slechter is dan de verwachte gevolgen van PvdA-beleid.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welke dan? Het programma van de PvdA is een aaneenschakeling van wat allemaal niet moet. Een jaloezietax heeft wel jouw voorkeur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |