quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Uhuh, doet me denken aan hoe de VS één bejaarde lul niet kan vinden maar wel iedere mier op de gehele aardkloot op kaart heeft staan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
kennelijk gata dat neit zo makkelijk
tidjje terug alweer idd, je bent hier minder de laatste tijd, begrijp ik, met mij gaat het gangetje gangetje, moet weer eens huiswerk doen na bijna een jaar, ivm een cursusquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Iyilik, uzun zaman oldu gorusmeyeli, ne oldu ne bitti
tjaquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Uhuh, doet me denken aan hoe de VS één bejaarde lul niet kan vinden maar wel iedere mier op de gehele aardkloot op kaart heeft staan.
Ja, hayat bulduk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
tidjje terug alweer idd, je bent hier minder de laatste tijd, begrijp ik, met mij gaat het gangetje gangetje, moet weer eens huiswerk doen na bijna een jaar, ivm een cursushoe gaat het met jou op school? was het 4 of 5 vwo?
je bent dus druk bezig met trainen van je hersenen? ik heb last van uitstel gedragquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, hayat bulduk.Huiswerk houd je fris.. haha, je hersenen trainen om te onthouden, leren is nooit leuk, maar het moet gebeuren. 5 vwo
Nee, ik geef m'n hersenen juist die ultieme rust, dat is mijn leven, okul yani herzamanki gibi kotuuuuuu. Uitstel ook hier. Maar ik heb net wel wat geleerd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
je bent dus druk bezig met trainen van je hersenen? ik heb last van uitstel gedragheb ik altijd al gehad en nu ik weer moet blokken zie ik dat ik er nog steeds niet van af ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben je wel verder dan ik vandaagquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik geef m'n hersenen juist die ultieme rust, dat is mijn leven, okul yani herzamanki gibi kotuuuuuu. Uitstel ook hier. Maar ik heb net wel wat geleerd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Begin ook. Je kent toch dat gevoel, als je na al die uitstel eindelijk wat hebt gelezen en dan ook op tijd, zo'n verlost gevoel.quote:
Ik ben een pure Turk.![]()
jaaaaa, dat is ook echt zo, voelt ook lekker als je produtief bent geweest, maarja die eerste stapquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Begin ook. Je kent toch dat gevoel, als je na al die uitstel eindelijk wat hebt gelezen en dan ook op tijd, zo'n verlost gevoel.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
jawel maar kom er haast noit meer tegenwoordig, in principe kan ik alles regellen met facebook, maar zelfs daar zit ik zelden met de chat functie aanquote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Doe de ramen wijd open. Comfortabele kleding uit, wat minder comfortabels aan. Haren strak in een knot. Gezicht wassen met koud water. Redbull, niet te veel. En zeg: ik doe het nu. Het kost uiteindelijk minder tijd als ik er nu aan begin dan de hele tijd rondlopen met in m'n achterhoofd de gedachte "ik moet nog leren".
Haha, zeker offlinerquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
jawel maar kom er haast noit meer tegenwoordig, in principe kan ik alles regellen met facebook, maar zelfs daar zit ik zelden met de chat functie aan
Ja Slayage, haren in een knot!quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Doe de ramen wijd open. Comfortabele kleding uit, wat minder comfortabels aan. Haren strak in een knot. Gezicht wassen met koud water. Redbull, niet te veel. En zeg: ik doe het nu. Het kost uiteindelijk minder tijd als ik er nu aan begin dan de hele tijd rondlopen met in m'n achterhoofd de gedachte "ik moet nog leren".![]()
we doen et!quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Doe de ramen wijd open. Comfortabele kleding uit, wat minder comfortabels aan. Haren strak in een knot. Gezicht wassen met koud water. Redbull, niet te veel. En zeg: ik doe het nu. Het kost uiteindelijk minder tijd als ik er nu aan begin dan de hele tijd rondlopen met in m'n achterhoofd de gedachte "ik moet nog leren".
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:44 schreef Ayca het volgende:
Aargh ik laat de laptop ergens ver weg.
Mobiel neem ik ook niet mee.
DOEI.
nou ik zat zo te kijken, bij mijn hotmail, maar ik heb mijn link naar msn ooit weggegooid en kan nu niet meer zien waar ik moet wezen om online zichtbaar te zijn ik zie dat ik nu wel online sta aangemeeld maar weet niet of dit zichtbaar isquote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
succesquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:44 schreef Ayca het volgende:
DOEI.
-Rabia Al-Basri![]()
nee joh, hoe kom je daarbijquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof er geen mannen zijn met lang haar, Slayage is er 1 van.
-Rabia Al-Basri![]()
snap er niets van.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
nou ik zat zo te kijken, bij mijn hotmail, maar ik heb mijn link naar msn ooit weggegooid en kan nu niet meer zien waar ik moet wezen om online zichtbaar te zijn ik zie dat ik nu wel online sta aangemeeld maar weet niet of dit zichtbaar is
spreek me eens aan
gelukkig maarquote:
-Rabia Al-Basri![]()
Het is bijna 2 uur geleden en ik heb werkelijk maar 1 pagina gelezen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:44 schreef Ayca het volgende:
DOEI.![]()
Ik ga maar even wat eten ofzo.![]()
![]()
![]()
Klikkerdeklik
Ik ben wel een beetje moe, daarom dat ik even stotter op 't einde. Hij kapt op tinypic wel eerder af trouwens.AFC AJAX![]()
Leuk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:01 schreef msnk het volgende:
Klikkerdeklik
Ik ben wel een beetje moe, daarom dat ik even stotter op 't einde. Hij kapt op tinypic wel eerder af trouwens.![]()
![]()
In het Engelsquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:01 schreef msnk het volgende:
Klikkerdeklik
Ik ben wel een beetje moe, daarom dat ik even stotter op 't einde. Hij kapt op tinypic wel eerder af trouwens.![]()
HIJ SNIJDT HEM GODVERDOMME WEER AF!
AFC AJAX![]()
Beide.quote:
Ik ben nu aan het kijken in welke topics ik heb gepost.Ben nu bij 275, dus ben nog wel even bezig.
![]()
...
![]()
Kaas. Maar niet steenkolen. Toppie dus.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:40 schreef msnk het volgende:
[..]
In het Engels![]()
HIJ SNIJDT HEM GODVERDOMME WEER AF!
Cool story, Hansel.![]()
Huh watquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kaas. Maar niet steenkolen. Toppie dus.?
AFC AJAX![]()
Je klinkt als een Nederlander als je Engels spreekt, maar niet op een steenkolen-Engels manier.quote:Cool story, Hansel.![]()
Wat is een steenkolen manier danquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je klinkt als een Nederlander als je Engels spreekt, maar niet op een steenkolen-Engels manier.
AFC AJAX![]()
Allemaal ook studiecrisis lees ik? pff zooo geen zin, mn hele huis opgeruimd om maar niet te hoeven leren...![]()
Mijn favoriete studieontwijkende bezigheid is fokken en schoonmaken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:49 schreef mango_cream het volgende:
Allemaal ook studiecrisis lees ik? pff zooo geen zin, mn hele huis opgeruimd om maar niet te hoeven leren...Cool story, Hansel.![]()
geluid is veel te zacht, ik versta er geen hol van.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Ahhhh, zo
Soort van bedankt danEn die eerste link dan
?
Cool story, Hansel.![]()
haha, check en check... Helaas.. Woensdag is mijn tentamen help!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn favoriete studieontwijkende bezigheid is fokken en schoonmaken.![]()
PC volume harder zettenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
geluid is veel te zacht, ik versta er geen hol van.
AFC AJAX![]()
Meerdere tubgirls plaatsen zodat je een fok-ban krijgt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:52 schreef mango_cream het volgende:
[..]
haha, check en check... Helaas.. Woensdag is mijn tentamen help!!Cool story, Hansel.![]()
Damn. Vreemd dat je de Engelse versie wel goed hoort dan. Hoewel ik had mijn mic wel ietsjes harder gezet voor 't recordenquote:
AFC AJAX![]()
hoelang duurt zon ban? En heb je dan wel toegang als je niet inlogt? Hahaquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Meerdere tubgirls plaatsen zodat je een fok-ban krijgt.![]()
![]()
Verschilt op beide vragen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:03 schreef mango_cream het volgende:
[..]
hoelang duurt zon ban? En heb je dan wel toegang als je niet inlogt? Haha
Ik had een keer geen postrechten, kon wel meelezen en PMs versturen.AFC AJAX![]()
hmm, laat dan maar, dan heb ik er toch niks aan omdat ik wel kan meelezen:P dan zal ik toch echt mezelf een schop onder mijn kic moeten geven..quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Verschilt op beide vragen.
Ik had een keer geen postrechten, kon wel meelezen en PMs versturen.![]()
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:09 schreef mango_cream het volgende:
[..]
hmm, laat dan maar, dan heb ik er toch niks aan omdat ik wel kan meelezen:P dan zal ik toch echt mezelf een schop onder mijn kic moeten geven..Aferin meis
AFC AJAX![]()
Goed, dan ga ik nu maar en ik kom tot in ieder geval woensdagmiddag niet meer terugquote:Byeee!
Pfff, echt geen zin...![]()
Zó extreem hoeft 't toch ook niet? Geen middenwegquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Goed, dan ga ik nu maar en ik kom tot in ieder geval woensdagmiddag niet meer terugByeee!
Pfff, echt geen zin...?
AFC AJAX![]()
nouuu, woensdag is dat tentamen en ik heb amper wat gedaan. Of ik spreek met mezelf af dat ik max 1x per dag een half uurtje op fok mag, de tijd vliegt alleen zo snel, haha!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Zó extreem hoeft 't toch ook niet? Geen middenweg?
![]()
![]()
Daar houd je jezelf toch niet aan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:17 schreef mango_cream het volgende:
[..]
nouuu, woensdag is dat tentamen en ik heb amper wat gedaan. Of ik spreek met mezelf af dat ik max 1x per dag een half uurtje op fok mag, de tijd vliegt alleen zo snel, haha!Cool story, Hansel.![]()
I know... Nou, ik ga nu iig aan de slag, ik had de hele dag kunnen leren dus voel me schuldig... Misschien tot morgen en anders woensdag pas, haha! Byee guys!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar houd je jezelf toch niet aan.![]()
Voor de geïnteresseerden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet nog even alle topics nachecken want jij hebt wel wat dingen verpruts met die nummers.quote:![]()
![]()
truequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Haat en liefde zitten dicht bij elkaar op het emotiespectrum.![]()
![]()
Türkçe
Text, met dank aan Sinas:
Türkiye'de yasalar ile gündelik gerçek hayat arasında her zaman bir örtüşme, bir mütekabiliyet olmamıştır. Gerçek hayat pratiklerinin, bazı durumlarda, verili yasa hükümlerini geçersiz kıldığına, sıklıkla değilse bile, zaman zaman, tanık olmuşuzdur. Mesela, Men'-i İsrafat Kanunu! Bu yasa 25 Teşrinisâni 1336'da (25 Kasım 1920) TBMM tarafından çıkarılmış, 55 sayılı yasadır.AFC AJAX![]()
Ofcourse my love
Ik:
http://tinypic.com/player.php?v=qx2mpg&s=7
Sinas:
http://tinypic.com/player.php?v=1z4l6dk&s=7
Tekst:
Türkiye'de yasalar ile gündelik gerçek hayat arasında her zaman bir örtüşme, bir mütekabiliyet olmamıştır. Gerçek hayat pratiklerinin, bazı durumlarda, verili yasa hükümlerini geçersiz kıldığına, sıklıkla değilse bile, zaman zaman, tanık olmuşuzdur. Mesela, Men'-i İsrafat Kanunu! Bu yasa 25 Teşrinisâni 1336'da (25 Kasım 1920) TBMM tarafından çıkarılmış, 55 sayılı yasadır.AFC AJAX![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:28 schreef Ayca het volgende:
Goed plan, ik ga ook even mijn hersenen trainen. Moet ook gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayçam,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Vluchtig: http://nl.tinypic.com/r/2n7gl82/7.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef msnk het volgende:
Ofcourse my love
Ik:
http://tinypic.com/player.php?v=qx2mpg&s=7
Sinas:
http://tinypic.com/player.php?v=1z4l6dk&s=7
Tekst:
Türkiye'de yasalar ile gündelik gerçek hayat arasında her zaman bir örtüşme, bir mütekabiliyet olmamıştır. Gerçek hayat pratiklerinin, bazı durumlarda, verili yasa hükümlerini geçersiz kıldığına, sıklıkla değilse bile, zaman zaman, tanık olmuşuzdur. Mesela, Men'-i İsrafat Kanunu! Bu yasa 25 Teşrinisâni 1336'da (25 Kasım 1920) TBMM tarafından çıkarılmış, 55 sayılı yasadır.
Normaal: http://nl.tinypic.com/r/302w9dc/7.![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:01 schreef msnk het volgende:
Klikkerdeklik
Ik ben wel een beetje moe, daarom dat ik even stotter op 't einde. Hij kapt op tinypic wel eerder af trouwens.
http://nl.tinypic.com/r/21l4v80/7..
![]()
Even net gekeken op een aantal Turkse sites. Geen verandering in het aantal slachtoffers: 32 gewonden, waaronder 15 politieagenten.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2010 03:06:05 ]![]()
Genoeg volken die blank willen zijn toch, maar nu het op de Turken aankomt ligt het gevoeliger, omdat er onder ons nu "blijkbaar" (was al veel langer) mensen zijn doorgedraaid.
Altijd vermakelijk.quote:Op maandag 1 november 2010 08:54 schreef IHVK het volgende:
Wie zijn blanker, Turken of Iraniers?
Dit pareltje al gezien?![]()
Medium goed nieuws vanuit Istanbul; Iski erkent dat de waterrekening van oktober wat excessief lijkt (TL 20k) en dat ik volgens hun het beste mijn automatische incasso kan laten verwijderen door de bank en dat ik voor de zekerheid ook maar beter even kan zorgen dat er geen geld op die rekening staat.
Waarmee ze dus eigenlijk zeggen dat ik 'm maar even niet moet betalen.![]()
Opgelost? Eh, er is een begin van een oplossing. Opgelost is het wanneer ik een normale rekening heb en geen schuld van 20K wegens onbetaalde rekeninger. Burasi Türkiye he.
Gewoon voor de lol verder, ik zit feitelijk nu trouwens in Amsterdam, maar over twee dagen weer daar.![]()
Jij bent laat.quote:Op maandag 1 november 2010 08:54 schreef IHVK het volgende:
Wie zijn blanker, Turken of Iraniers?
Dit pareltje al gezien?
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vluchtig: http://nl.tinypic.com/r/2n7gl82/7.
Normaal: http://nl.tinypic.com/r/302w9dc/7..
!
![]()
Ik haat de tandarts ook!!! Good luck, als je goed hebt gepoetst valt het vast mee!quote:Op maandag 1 november 2010 15:03 schreef Ayca het volgende:
Hmm, vervelend. Goed uitrusten dan maar.
Moet zo naar de tandarts. Geen zin in.
![]()
![]()
Sorryquote:Op maandag 1 november 2010 15:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Hoe kan je een awesome dream nou vergeten?!.)
/Als troost.. ik weet nog wel dat jij erin zat.
![]()
![]()
Watergezeik hadden wij ook met ons huis in Kayseri. Stond nog een grote rekening open van de vorige eigenaar en het watervoorzieningsbedrijf dacht dat eventjes bij ons te kunnen verhalenquote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef HiZ het volgende:
Opgelost? Eh, er is een begin van een oplossing. Opgelost is het wanneer ik een normale rekening heb en geen schuld van 20K wegens onbetaalde rekeninger. Burasi Türkiye he.
Gewoon voor de lol verder, ik zit feitelijk nu trouwens in Amsterdam, maar over twee dagen weer daar.!
Duurde best verrekte lang voordat alles opgelost was
AFC AJAX![]()
Iets met moest jij niet leren of zo.quote:Op maandag 1 november 2010 15:13 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik haat de tandarts ook!!! Good luck, als je goed hebt gepoetst valt het vast mee!Cool story, Hansel.![]()
Ik ben blij dat ik niet de enige ben.quote:Op maandag 1 november 2010 17:14 schreef IHVK het volgende:
Iets met moest jij geen andere PI gebruiken enzo.
Damn.![]()
Het is de schuld van Danny met z'n standaard-PI-knop.quote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef IHVK het volgende:
*tun... Tun tun* woahawowawowawaaaaa *tun tun* #justinbieberintroCool story, Hansel.![]()
quote:ISTANBUL - De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan beschuldigt Europa van het steunen van terroristen. Hij stelt Europa daarmee verantwoordelijkheid voor de bomaanslag zondag in de miljoenenstad Istanbul. Dat meldden Turkse media maandag.
Door de terreuractie vielen 32 gewonden, de dader kwam om. Erdogan haalde de bomaanslag aan in een toespraak die hij hield voor een internationaal congres in Istanbul. Hij verweet Europese landen dat zij, ondanks Turkse waarschuwingen en eisen, nog altijd niet afrekenen met organisaties die terrorisme steunen maar zich verschuilen achter media- of liefdadigheidsorganisaties.
Roj TV
Hij doelt daarmee onder andere op Roj TV, een Koerdisch kanaal dat uitzendt vanuit Denemarken en dat algemeen wordt gezien als spreekbuis van de Koerdische afscheidingsbeweging PKK.
Het staat nog niet vast of de PKK inderdaad achter de aanslag zit. De organisatie zelf heeft betrokkenheid ontkend. De laatste tijd zijn er echter verschillende splintergroepen actief waarover de leiding van de PKK niet altijd controle heeft.
Ook een linkse terroristische organisatie, DHKP-C, staat nog op het lijstje verdachten, net als de Turkse tak van al-Qaeda. Tot nu toe heeft niemand de aanslag opgeëist.Cool story, Hansel.![]()
Godverkutje.quote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef IHVK het volgende:
*tun... Tun tun* woahawowawowawaaaaa *tun tun* #justinbieberintro
Ik hoor nu 'baby baby baby ohhh' door mijn hoofd galmen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2010 17:19:46 ]![]()
Haha, i know, maar ben echt ziek geworden dus ga die toets inhalen.quote:Op maandag 1 november 2010 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Iets met moest jij niet leren of zo.
![]()
Ziek van het leren, nepziek, ziek omdat je weet dat je het niet gaat halen of echt ziek?quote:Op maandag 1 november 2010 17:20 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Haha, i know, maar ben echt ziek geworden dus ga die toets inhalen.Cool story, Hansel.![]()
Helaas echt ziekquote:Op maandag 1 november 2010 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ziek van het leren, nepziek, ziek omdat je weet dat je het niet gaat halen of echt ziek?
Ik baal echt, want bij ons kun je óf inhalen óf herkansen, niet allebei, dus als ik het
bij het inhalen niet haal moet ik het volgend jaar opnieuw doen..Ik dacht eerst ik maak m toch wel,
maar ik voel me echt beroerd.![]()
''What would I do without Justin Bieber?''quote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef IHVK het volgende:
*tun... Tun tun* woahawowawowawaaaaa *tun tun* #justinbieberintro
- ''Listen to good music.''![]()
Dat is toch makkelijk te achterhalen? Laat wat mensen de uitzendingen analyseren en je weet het.quote:Op maandag 1 november 2010 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij doelt daarmee onder andere op Roj TV, een Koerdisch kanaal dat uitzendt vanuit Denemarken en dat algemeen wordt gezien als spreekbuis van de Koerdische afscheidingsbeweging PKK.AFC AJAX![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 17:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''What would I do without Justin Bieber?''
- ''Listen to good music.''Cool story, Hansel.![]()
Mag je het niet 's zomers herkansen?quote:Op maandag 1 november 2010 17:26 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Helaas echt ziekIk baal echt, want bij ons kun je óf inhalen óf herkansen, niet allebei, dus als ik het
bij het inhalen niet haal moet ik het volgend jaar opnieuw doen..Ik dacht eerst ik maak m toch wel,
maar ik voel me echt beroerd.Cool story, Hansel.![]()
Je bent dus geen fan van wintertijd? Dan moet je dus wel voor de PVV stemmen. Racist.quote:Op maandag 1 november 2010 17:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Jeetje, wat is het vroeg donker geworden. Ik word er bijna depressief van.Cool story, Hansel.![]()
Wintertijd zuigt.quote:Op maandag 1 november 2010 17:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Jeetje, wat is het vroeg donker geworden. Ik word er bijna depressief van.![]()
![]()
Shit, ik val door de mand.quote:Op maandag 1 november 2010 17:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent dus geen fan van wintertijd? Dan moet je dus wel voor de PVV stemmen. Racist.
![]()
![]()
Nee, of inhalen of herkansen, daarom wilde ik me eigenlijk ook niet ziek melden,quote:Op maandag 1 november 2010 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mag je het niet 's zomers herkansen?
maar wat ook lullig is: als ik het slecht maak omdat ik ziek ben, kan ik bij de herkansing,
al haal ik een 8 alleen een 6 krijgen, dat noemen ze repareren, grrr![]()
![]()
Wat een vreemd systeem, ik ben blij dat wij gewoon het hoogste cijfer van het tentamen en de eventuele herkansing krijgen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:41 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Nee, of inhalen of herkansen, daarom wilde ik me eigenlijk ook niet ziek melden,
maar wat ook lullig is: als ik het slecht maak omdat ik ziek ben, kan ik bij de herkansing,
al haal ik een 8 alleen een 6 krijgen, dat noemen ze repareren, grrrCool story, Hansel.![]()
Dat lijkt mij echt overdreven. Ik durf te wedden dat het veel genuanceerder ligt.quote:Op maandag 1 november 2010 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan beschuldigt Europa van het steunen van terroristen. Hij stelt Europa daarmee verantwoordelijkheid voor de bomaanslag zondag in de miljoenenstad Istanbul.![]()
Bedoel je dat ze hem verkeerd geciteerd hebben? Denk ik namelijk wel, lijkt me sterk dat ie letterlijk zegt:quote:Op maandag 1 november 2010 17:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt overdreven. Ik durf te wedden dat het veel genuanceerder ligt.
Het is de schuld van Europa...![]()
Ja.quote:Op maandag 1 november 2010 17:48 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze hem verkeerd geciteerd hebben? Denk ik namelijk wel, lijkt me sterk dat ie letterlijk zegt:
Het is de schuld van Europa...Kijk, dit klinkt heel anders dan wat er staat, bijvoorbeeld.quote:Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Avrupa'nın bazı ülkelerinde bugün bile, terör örgütüyle bağlantısı bilinen, ispatlanan, dernek, vakıf ya da medya maskesi altındaki oluşumların serbestçe faaliyet gösterdiğini belirterek, ''Bütün uyarılarımıza, bütün taleplerimize rağmen, kendilerine ulaştırdığımız belgelere rağmen bazı ülkeler teröre doğrudan ya da dolaylı destek vermekten kaçınmıyor'' dedi.
Bron: Sabah.![]()
Het is een rotsysteem!!! Je wordt aan alle kanten beperkt, terwijl ik denk, als je een toets maakt en mquote:Op maandag 1 november 2010 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een vreemd systeem, ik ben blij dat wij gewoon het hoogste cijfer van het tentamen en de eventuele herkansing krijgen.
gewoon haalt is het toch goed? En als je het niet haalt en het opnieuw maakt en wel een goed cijfer
haalt, moet je gewoon dat cijfer krijgen, maar nee hoor, mijn school moet weer moeilijk doen...
En als je ziek ben, heb je geeneens een herkansing!![]()
![]()
In Turkse nieuwsberichten kom ik 'Europa' (als geheel) ook nergens tegen. Ik vroeg me al af of ik iets gemist had. Het zou i.i.g. niet de eerste keer zijn dat een bericht omtrent Turken/Turkije verkeerd overgebracht wordt.quote:Op maandag 1 november 2010 17:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt overdreven. Ik durf te wedden dat het veel genuanceerder ligt.
![]()
Dat is echt totaal anders ja, Nederlandse mediaquote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Kijk, dit klinkt heel anders dan wat er staat, bijvoorbeeld.
![]()
![]()
Vertaal het dan even voor mij Yavoezjequote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Kijk, dit klinkt heel anders dan wat er staat, bijvoorbeeld..
Cool story, Hansel.![]()
Haten is verlaten!!!!quote:Op maandag 1 november 2010 17:51 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Dat is echt totaal anders ja, Nederlandse mediaSlaat helemaal nergens op inderdaadquote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Het is een rotsysteem!!! Je wordt aan alle kanten beperkt, terwijl ik denk, als je een toets maakt en m
gewoon haalt is het toch goed? En als je het niet haalt en het opnieuw maakt en wel een goed cijfer
haalt, moet je gewoon dat cijfer krijgen, maar nee hoor, mijn school moet weer moeilijk doen...
En als je ziek ben, heb je geeneens een herkansing!. Maar goed, eigenlijk hoor je al je tentamens gewoon de eerste keer te halen natuurlijk.
Cool story, Hansel.![]()
quote:![]()
![]()
Natuurlijk, meestal is dit ook wel zo, maar er zijn ook wel vakken waarbij ik toch echt wel eens heb moeten herkansen, je leert je dan helemaal kapot, en dan krijg je een mager zesje! Daar kun je mij écht niet blij mee maken...quote:Slaat helemaal nergens op inderdaad. Maar goed, eigenlijk hoor je al je tentamens gewoon de eerste keer te halen natuurlijk.
![]()
![]()
Het is te ingewikkeld om het te vertalen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vertaal het dan even voor mij Yavoezje.
.
In ieder geval, het komt erop neer dat Erdogan aangeeft dat sommige Europese landen steun geven aan organisaties, stichtingen, verenigingen en entiteiten die een (bewezen) verband hebben met een terroristische groepering. Ook dat deze landen niet aarzelen om direct of indirect steun te geven ondanks waarschuwingen, ondanks vele verzoeken en ondanks documenten die geleverd zijn.
Zoiets.![]()
Nee, dat is het niet. Ik heb in 2004 de aansluiting op mijn naam laten zetten. Toen is gecontroleerd of er nog een oude schuld was. Die was er dus niet. Vandaag heeft de leidinggevende van de afdeling die erovergaat e.e.a. ook bekeken en gezegd dat er eigenlijk niets is wat zo'n rekening verklaart. Alle rekeningen zijn betaald, er is geen melding van onregelmatigheden en 20k is geen regulier bedrag voor een aansluiting die door maximaal 4 mensen wordt gebruikt. De meter is gelezen vandaag, en daar is ook niks raars aan de hand. Over twee dagen kan ik formeel bezwaar aantekenen en dan is het waarschijnlijk wel rond. Mij werd weer op het hart gedrukt vooral bij de bank de incasso-opdracht te laten verwijderen.quote:Op maandag 1 november 2010 15:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Watergezeik hadden wij ook met ons huis in Kayseri. Stond nog een grote rekening open van de vorige eigenaar en het watervoorzieningsbedrijf dacht dat eventjes bij ons te kunnen verhalen!
Duurde best verrekte lang voordat alles opgelost was![]()
Bureaucratische organisatiesquote:Op maandag 1 november 2010 18:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik heb in 2004 de aansluiting op mijn naam laten zetten. Toen is gecontroleerd of er nog een oude schuld was. Die was er dus niet. Vandaag heeft de leidinggevende van de afdeling die erovergaat e.e.a. ook bekeken en gezegd dat er eigenlijk niets is wat zo'n rekening verklaart. Alle rekeningen zijn betaald, er is geen melding van onregelmatigheden en 20k is geen regulier bedrag voor een aansluiting die door maximaal 4 mensen wordt gebruikt. De meter is gelezen vandaag, en daar is ook niks raars aan de hand. Over twee dagen kan ik formeel bezwaar aantekenen en dan is het waarschijnlijk wel rond. Mij werd weer op het hart gedrukt vooral bij de bank de incasso-opdracht te laten verwijderen..
Cool story, Hansel.![]()
Niet echt eigenlijk, in beide gevallen is het een ongerichte beschuldiging naar landen in Europa. Alleen gaat het Nederlandse bericht uit van de algemeenheid van de beschuldiging om vervolgens uit te leggen wat het inhoudt en dat het dus niet over heel Europa gaat. De Turkse tekst blijft alleen bij in algemene termen europese landen te beschuldigen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Kijk, dit klinkt heel anders dan wat er staat, bijvoorbeeld.![]()
Er is echt wel een nuanceverschil, een grote, zelfs. Ongerichte beschuldiging? In de Turkse tekst wordt aangegeven dat er steun wordt gegeven, zelfs wanneer er bewezen is dat er een samengewerkt wordt met een terroristische groepering. Ook nadat er documenten zijn gestuurd.quote:Op maandag 1 november 2010 18:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, in beide gevallen is het een ongerichte beschuldiging naar landen in Europa. Alleen gaat het Nederlandse bericht uit van de algemeenheid van de beschuldiging om vervolgens uit te leggen wat het inhoudt en dat het dus niet over heel Europa gaat. De Turkse tekst blijft alleen bij in algemene termen europese landen te beschuldigen.
En ik weet persoonlijk natuurlijk niet wat er in die documenten staat. Maar mede daardoor ga ik er dus uit dat het niet ongerichte beschuldigingen zijn. Er zit veel verschil tussen die twee nieuwsberichten.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2010 18:28:15 ]![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 18:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zolang je Cohen Pechtold en Halsema niet haat.
Halsema!
![]()
Job "Kopje Thee" Cohen?quote:Op maandag 1 november 2010 18:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zolang je Cohen Pechtold en Halsema niet haat.Cool story, Hansel.![]()
zojuist hyves definitief vaarwel gezegdIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
halsema is een veel te leuke vrouw om politiek serieus genomen te kunnen wordenquote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
welk planeet leef jij gozer?quote:Op maandag 1 november 2010 19:00 schreef IHVK het volgende:
Waarom haat iedereen de Telegraaf ineens?
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
halsema is een veel te leuke vrouw om politiek serieus genomen te kunnen worden
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 19:00 schreef IHVK het volgende:
Waarom haat iedereen de Telegraaf ineens?
tokkiekrant bij uitstek toch?![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)graaf_kiest_pvv.html
43% stemt op pvv, zegt genoeg wat voor publiek het isIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 19:21 schreef Slayage het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)graaf_kiest_pvv.html
43% stemt op pvv, zegt genoeg wat voor publiek het is
![]()
![]()
juist emquote:Op maandag 1 november 2010 19:10 schreef mango_cream het volgende:
[..]
tokkiekrant bij uitstek toch?
-Rabia Al-Basri![]()
ihvk denkt: "ik vind het eigenlijk wel prettig lezen bij het ontbijt"quote:
-Rabia Al-Basri![]()
Waar was jij ? Als iemand kritiek had op Telegraaf was ik het wel.
Maar wist niet dat het zo massaal was.![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 19:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
ihvk denkt: "ik vind het eigenlijk wel prettig lezen bij het ontbijt"
![]()
![]()
Nou goed toch!!quote:Op maandag 1 november 2010 19:27 schreef IHVK het volgende:
Maar wist niet dat het zo massaal was.
![]()
![]()
die mensen krijgen heel veel kritiek hoor,quote:Op maandag 1 november 2010 19:27 schreef IHVK het volgende:
Maar wist niet dat het zo massaal was.
http://www.joop.nl/politi(...)p_aanval_op_ferrier/Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
No way, echt?quote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef IHVK het volgende:
Nou die ene Turkse vrouw bij P&W was wel Telegraaf columnist.
![]()
![]()
Grijze wolf.quote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef IHVK het volgende:
Nou die ene Turkse vrouw bij P&W was wel Telegraaf columnist.Cool story, Hansel.![]()
Omdat het is overgenomen door de Telegraaf groep?quote:Op maandag 1 november 2010 18:53 schreef Slayage het volgende:
zojuist hyves definitief vaarwel gezegd
![]()
Omdat het een ontzettende baggersite is.quote:Op maandag 1 november 2010 19:54 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Omdat het is overgenomen door de Telegraaf groep?
Ik heb hem trouwens ook verwijderd, maar ik heb hem al een jaar of 2 niet gebruikt. Gezichtboek heerst.
Oh ja, nu eten en leren.
Cool story, Hansel.![]()
die vrouw die openlijk bosma pijpte, die vrouw die openlijk zei, "ik heb niks met de islam" waarop bosma zeiquote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef IHVK het volgende:
Nou die ene Turkse vrouw bij P&W was wel Telegraaf columnist.
"ik houd ook van u, maar de moslims moeten gewoon afstand doen van hun geloof" tuurlijk houdt bosma van haar, ze heeft immers afstand gedaan van de islam, zo ziet hij ze graag en zo ziet de telegraaf ze graag, daarnaast zegt dat iemand ergens columnist is niet zo gek veelIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
ik deed er toch niets mee, eigenlijk hield ik alleen maar een beetje mijn nichtje in de gatenquote:Op maandag 1 november 2010 19:54 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Omdat het is overgenomen door de Telegraaf groep?
![]()
maar ik wil zo min mogelijk te doen hebben met de telegraaf en tegenwoordig betekent, hoe meer profielen bij hyves, hoe meer geld voor de telegraaf, dus vandaarIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
daar zit ik alquote:Op maandag 1 november 2010 19:55 schreef Bomil het volgende:
Een goede keuze Slayage, kom naar Facebook.
-Rabia Al-Basri![]()
ik zie de link nietquote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef Ayca het volgende:
bosma deed me denken aan tom cruise
alleen dan lelijker
-Rabia Al-Basri![]()
Smoelenboek klinkt leukerquote:Op maandag 1 november 2010 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat het een ontzettende baggersite is.
Ik heb hem trouwens ook verwijderd, maar ik heb hem al een jaar of 2 niet gebruikt. Gezichtboek heerst.
Oh ja, nu eten en leren.
![]()
![]()
Mwah, viel wel mee, ze zei toch juist dat ze een protestmoslima was geworden door de PVV?quote:Op maandag 1 november 2010 20:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
die vrouw die openlijk bosma pijpte, die vrouw die openlijk zei, "ik heb niks met de islam" waarop bosma zei
"ik houd ook van u, maar de moslims moeten gewoon afstand doen van hun geloof" tuurlijk houdt bosma van haar, ze heeft immers afstand gedaan van de islam, zo ziet hij ze graag en zo ziet de telegraaf ze graag, daarnaast zegt dat iemand ergens columnist is niet zo gek veel
Ze slijmde inderdaad wel, ergerlijk!!![]()
dat verklaart een hoopquote:Op maandag 1 november 2010 20:11 schreef Ayca het volgende:
Ik weet niet dat haar ofzo, deed me aan hem denken.
-Rabia Al-Basri![]()
Haha, juh Toerk!quote:Op maandag 1 november 2010 20:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik deed er toch niets mee, eigenlijk hield ik alleen maar een beetje mijn nichtje in de gaten![]()
maar ik wil zo min mogelijk te doen hebben met de telegraaf en tegenwoordig betekent, hoe meer profielen bij hyves, hoe meer geld voor de telegraaf, dus vandaar
![]()
![]()
Tom Cruise is ook lelijk!!quote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef Ayca het volgende:
bosma deed me denken aan tom cruise
alleen dan lelijker
![]()
![]()
je kan niet zeggen dat je de ene moment niets had met de islam, wat betekent dat je geen moslim bent, en dan vervolgens door de gaande discussie opeens aangesproken voelen en zelfs een "protest moslim" wordenquote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Mwah, viel wel mee, ze zei toch juist dat ze een protestmoslima was geworden door de PVV?
Ze slijmde inderdaad wel, ergerlijk!!
wat is dat trouwens een protest moslim, is dat iets vrijblijvend, kan mijn buurman karel dat ook worden?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
je kan niet zeggen dat je de ene moment niets had met de islam, wat betekent dat je geen moslim bent, en dan vervolgens door de gaande discussie opeens aangesproken voelen en zelfs een "protest moslim" worden
wat is dat trouwens een protest moslim, is dat iets vrijblijvend, kan mijn buurman karel dat ook worden?
![]()
Haha, ik denk dat ik wel begrijp wat ze bedoelde te zeggen, ze zei namelijk op een gegeven moment:
"Doordat ik elke keer weer op mijn geloof aangesproken kan worden en zo vaak een weerwoord
moet geven ga ik me juist meer verdiepen in de Islam. Ik word een protestmoslima door u"
Vrij vertaald hoor haha, weet niet meer EXACT hoe ze het zei.![]()
Vroeger vond ik hem nog wel enigszins iets hebben, in die ene film, waar die barman is ofzo.quote:
Maar nu is ie zo lelijk geworden, en ENG, met zijn scientology!
Wel een schattig kindje btw!![]()
Jaaaa, oh my god, kijk naar George Clooney, hij kon mijn opa zijn (bij wijze van spreken)quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef Ayca het volgende:
Hij is dan ook bijna 50..
Alhoewel ze wel zeggen dat mannen mooier worden naarmate ze ouder worden.
maar my god, die man heeft echt wel wat hoor!!!![]()
![]()
![]()
dan heb je wel hele jonge opa's.quote:Op maandag 1 november 2010 20:30 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Jaaaa, oh my god, kijk naar George Clooney, hij kon mijn opa zijn (bij wijze van spreken)
maar my god, die man heeft echt wel wat hoor!!!
Cool story, Hansel.![]()
Hahahaquote:Op maandag 1 november 2010 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dan heb je wel hele jonge opa's.
Scheelt maar 17 jaar
![]()
![]()
Zelfs dan. Mijne, mochten ze nog leven, zouden al achter in de 80 zijn.
En je zargon en sinan hier is mijn PI geoorloofd.
Cool story, Hansel.![]()
Ooh achter in de 80, die van mij is 67! Die andere is er niet meer helaasquote:Op maandag 1 november 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Zelfs dan. Mijne, mochten ze nog leven, zouden al achter in de 80 zijn.
En je zargon en sinan hier is mijn PI geoorloofd.
![]()
btw, wat is PI?![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 20:40 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ooh achter in de 80, die van mij is 67! Die andere is er niet meer helaas![]()
btw, wat is PI?
Die smiley naast mijn post.Cool story, Hansel.![]()
oww...quote:Op maandag 1 november 2010 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die smiley naast mijn post.
![]()
![]()
Deze documentaire is erg interessant, ben m nu zelf aan het kijken. Gaat over de Isrealische bezetting in Gaza enzo.![]()
duurt wel erg langquote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef mango_cream het volgende:
Deze documentaire is erg interessant, ben m nu zelf aan het kijken. Gaat over de Isrealische bezetting in Gaza enzo.
-Rabia Al-Basri![]()
Klopt, ben nu bij 15 min, maar ik vind het m wel waard, het is echt erg gesteld met de media...quote:![]()
Ze leggen nu een systeem uit hoe nieuwsberichten in het Amerikaanse nieuws komen en hoe
dit wordt gefilterd en in de gaten gehouden door allerlei pro Isrealische groepen.
Je ziet ook veel beelden van hoe het in Gaza er aan toe gaat, echt erg.![]()
niks nieuws allemaal, maar zeker kijken als het je boeit en nieuw voor je isquote:Op maandag 1 november 2010 21:33 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Klopt, ben nu bij 15 min, maar ik vind het m wel waard, het is echt erg gesteld met de media...![]()
Ze leggen nu een systeem uit hoe nieuwsberichten in het Amerikaanse nieuws komen en hoe
dit wordt gefilterd en in de gaten gehouden door allerlei pro Isrealische groepen.
Je ziet ook veel beelden van hoe het in Gaza er aan toe gaat, echt erg.
-Rabia Al-Basri![]()
Nieuws is een groot woord, maar er komen zeker dingen naar voren die ik niet wist.quote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
niks nieuws allemaal, maar zeker kijken als het je boeit en nieuw voor je is
Het is wel interessant, maar je hoeft het niet te kijken natuurlijk![]()
![]()
Wauw klinkt heel bijzonder!quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef Landysh het volgende:
Altaische muziek is net als drugs voor mij. Check hoe tof dit klinkt.
![]()
Baktin mi? Ook hoe ze kijkt wanneer ze praat enzo.quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef Ayca het volgende:
Omg zeliha die vrouw klinkt echt als pembe.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben het nu aan het bekijken.quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Baktin mi? Ook hoe ze kijkt wanneer ze praat enzo.![]()
![]()
![]()
![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=-3817529072470773242#, ook erg goed.quote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef mango_cream het volgende:
Deze documentaire is erg interessant, ben m nu zelf aan het kijken. Gaat over de Isrealische bezetting in Gaza enzo.![]()
idd de israelische staatquote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Israël is het probleem niet, dat is Zionisme.
-Rabia Al-Basri![]()
die is heel goed idd, deel het probleem op micro niveauquote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-3817529072470773242#, ook erg goed.
-Rabia Al-Basri![]()
wat ben je gaan doen?quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
De Israelische high court is wel tof, dat dan weer wel.quote:
Israël straft soldaat voor vernederen Palestijn
Laatst heeft een rechter bepaalt dat de Israëlische staat zich niet aan haar eigen normen en waarden houdt betreffende de behandeling van Palestijnen en Arabieren.![]()
Foto's!quote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Ge-wel-dig, prachtig land
[..]
Iets met moslims en tsunami's.
![]()
Idd, geen reportages, overleveringen, meningen, gewoon keiharde ervaringen van 'burgers'.quote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
die is heel goed idd, deel het probleem op micro niveau![]()
Uitwisselingprojectje met een school in Baoding en daarna nog een paar dagen in Beijing gezeten om bedrijven te bezoeken en om de toerist uit te gaan hangen. Ik volg Mandarijn op school dus het zou gek zijn om hem dan uiteindelijk niet toe te gaan passen in het land zelf.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Dat is de volgende die ik ga kijken! Had je die van mij al gezien?quote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-3817529072470773242#, ook erg goed.
![]()
Oja, en alle Chinatowns in Nederland zit vol met Kantonezen (Shanghai, Hong Kong) en die spreken dus een heel ander dialect.Feyenoord Rotterdam![]()
Jup, vrijwel klassieker.quote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Dat is de volgende die ik ga kijken! Had je die van mij al gezien?![]()
Heb je misschien nog meer interessante links dan? Je klinkt alsof je er wel wat meer van weet.quote:![]()
![]()
Op welke delen wil je je meer verdiepen dan?quote:Op maandag 1 november 2010 21:53 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Heb je misschien nog meer interessante links dan? Je klinkt alsof je er wel wat meer van weet.![]()
Vertrouw triggershot niet. Hij is een fundamentalistische haatbaard die de Nederlandse rechtstaat probeert te infiltreren om hem vervolgens te ondermijnen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:53 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Heb je misschien nog meer interessante links dan? Je klinkt alsof je er wel wat meer van weet.Cool story, Hansel.![]()
Ik heb me gisteren geschoren, ben nu een Haat Smoothie.quote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vertrouw triggershot niet. Hij is een fundamentalistische haatbaard die de Nederlandse rechtstaat probeert te infiltreren om hem vervolgens te ondermijnen.![]()
Daar heb je een punt, maar ik probeerde zo kortzichtig mogelijk te doenquote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Israël is het probleem niet, dat is Zionisme.![]()
tozz bezem pas op je woordquote:Op maandag 1 november 2010 21:55 schreef Bomil het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik probeerde zo kortzichtig mogelijk te doenCool story, Hansel.![]()
Je probeerde dus Wikwakka2 te immiteren?quote:Op maandag 1 november 2010 21:55 schreef Bomil het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik probeerde zo kortzichtig mogelijk te doen![]()
Een haatblotebillengezicht.quote:Op maandag 1 november 2010 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren geschoren, ben nu een Haat Smoothie.Cool story, Hansel.![]()
Liever niet.quote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef Bomil het volgende:
Mag ik voelen over je gladde, zachte huid, Triggershot?![]()
![]()
Zeker zo'n spang pooierlijntje langs je kaakquote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik overal had geschoren.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vertrouw triggershot niet. Hij is een fundamentalistische haatbaard die de Nederlandse rechtstaat probeert te infiltreren om hem vervolgens te ondermijnen.
![]()
Gekke mensen!!![]()
![]()
De dag dat het gebeurt, mag je me neerschieten.quote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeker zo'n spang pooierlijntje langs je kaak.
![]()
Wolla en waarom?quote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De dag dat het gebeurt, mag je me neerschieten.Cool story, Hansel.![]()
Quoted voor het nageslacht.quote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De dag dat het gebeurt, mag je me neerschieten.Feyenoord Rotterdam![]()
Pff, goeie vraag, meer algemene informatie, ik vind alles over dit conflict mateloos interessant,quote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op welke delen wil je je meer verdiepen dan?
vooral het feit dat het blijkbaar zo weinig mensen kan schelen, juist doordat de media enzo er zo
mee omspringen, ik vind het echt schandalig. Klopt het trouwens dat Egypte Isreal steunt bij het
onderdrukken van de Palestijnen? En zo ja, waarom in godsnaam, zij zijn toch ook Islamitisch?![]()
Ik en Trigger kunnen het wel doen alsof jij de lapo hebt.quote:Op maandag 1 november 2010 22:01 schreef mango_cream het volgende:
Whaaa, ik schrok, dacht dat ik de laatste post had, ha gelukkig niet!Feyenoord Rotterdam![]()
ow nooos!!!quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik en Trigger kunnen het wel doen alsof jij de lapo hebt.
![]()
![]()
![]()
symbool politiekquote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Israelische high court is wel tof, dat dan weer wel.
Israël straft soldaat voor vernederen Palestijn
Laatst heeft een rechter bepaalt dat de Israëlische staat zich niet aan haar eigen normen en waarden houdt betreffende de behandeling van Palestijnen en Arabieren.
-Rabia Al-Basri![]()
Wat is je eigen achtergrond dan als ik vragen mag? Ik denk dat ik je beter naast documentaires ook wat lezingen kan geven wat je inzicht verbreed.quote:Op maandag 1 november 2010 22:01 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Pff, goeie vraag, meer algemene informatie, ik vind alles over dit conflict mateloos interessant,
vooral het feit dat het blijkbaar zo weinig mensen kan schelen, juist doordat de media enzo er zo
mee omspringen, ik vind het echt schandalig. Klopt het trouwens dat Egypte Isreal steunt bij het
onderdrukken van de Palestijnen? En zo ja, waarom in godsnaam, zij zijn toch ook Islamitisch?
Jup dat klopt, Mubarak, President van Egypte is een seculiere leider die voor het behouden van vrede met Israël zo een jaarlijks 2 miljard dollar krijgt, exclusief voedsel, wapens en economische voordelen.![]()
kewlquote:Op maandag 1 november 2010 21:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Uitwisselingprojectje met een school in Baoding en daarna nog een paar dagen in Beijing gezeten om bedrijven te bezoeken en om de toerist uit te gaan hangen. Ik volg Mandarijn op school dus het zou gek zijn om hem dan uiteindelijk niet toe te gaan passen in het land zelf.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik en Trigger kunnen het wel doen alsof jij de lapo hebt.![]()
Harira.quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Marokkanen en iets beloven, wat wil je nou?!![]()
![]()
welk zender, zit nu bond te kijken istanbul enzoquote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef Doler12 het volgende:
Straks op Nieuwsuur illegalen die via Turkije Europa binnen willen komen!
-Rabia Al-Basri![]()
Wat wil je weten?quote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is je eigen achtergrond dan als ik vragen mag? Ik denk dat ik je beter naast documentaires ook wat lezingen kan geven wat je inzicht verbreed.
quote:Jup dat klopt, Mubarak, President van Egypte is een seculiere leider die voor het behouden van vrede met Israël zo een jaarlijks 2 miljard dollar krijgt, exclusief voedsel, wapens en economische voordelen.
onbegrijpelijk!
![]()
Ja ik las het.quote:Op maandag 1 november 2010 22:06 schreef o.us het volgende:
[..]
De Marokkaanse afdeling van Al-Jazeera is trouwens het land uitgeschopt![]()
![]()
Je homelanguage.quote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Wat wil je weten?![]()
[..]
onbegrijpelijk!
![]()
Triggershot, ik waarschuw je. Als er iets erger is dan pooierlijntjes langs je kaak dan is het wel verloedering van de Nederlandse taal.quote:Cool story, Hansel.![]()
Fok jou ah mattie!quote:Op maandag 1 november 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Triggershot, ik waarschuw je. Als er iets erger is dan pooierlijntjes langs je kaak dan is het wel verloedering van de Nederlandse taal.![]()
dit is de echte israelquote:Op maandag 1 november 2010 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan weet je niets over the supreme court.
die high court heeft wat dat betreft vrij weinig in te brengenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik heb gestudeerd voor Hockey.quote:Op maandag 1 november 2010 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wolla, a sahbi ik weet waar je huis woont, ik heb contacten! wacht maar!![]()
Ik kan je al niet meer serieus nemen na zulke links, ksst ga weg.quote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit is de echte israel
die high court heeft wat dat betreft vrij weinig in te brengen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: