quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Uhuh, doet me denken aan hoe de VS één bejaarde lul niet kan vinden maar wel iedere mier op de gehele aardkloot op kaart heeft staan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
kennelijk gata dat neit zo makkelijk
tidjje terug alweer idd, je bent hier minder de laatste tijd, begrijp ik, met mij gaat het gangetje gangetje, moet weer eens huiswerk doen na bijna een jaar, ivm een cursusquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Iyilik, uzun zaman oldu gorusmeyeli, ne oldu ne bitti
tjaquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Uhuh, doet me denken aan hoe de VS één bejaarde lul niet kan vinden maar wel iedere mier op de gehele aardkloot op kaart heeft staan.
Ja, hayat bulduk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
tidjje terug alweer idd, je bent hier minder de laatste tijd, begrijp ik, met mij gaat het gangetje gangetje, moet weer eens huiswerk doen na bijna een jaar, ivm een cursushoe gaat het met jou op school? was het 4 of 5 vwo?
je bent dus druk bezig met trainen van je hersenen? ik heb last van uitstel gedragquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, hayat bulduk.Huiswerk houd je fris.. haha, je hersenen trainen om te onthouden, leren is nooit leuk, maar het moet gebeuren. 5 vwo
Nee, ik geef m'n hersenen juist die ultieme rust, dat is mijn leven, okul yani herzamanki gibi kotuuuuuu. Uitstel ook hier. Maar ik heb net wel wat geleerd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
je bent dus druk bezig met trainen van je hersenen? ik heb last van uitstel gedragheb ik altijd al gehad en nu ik weer moet blokken zie ik dat ik er nog steeds niet van af ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben je wel verder dan ik vandaagquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik geef m'n hersenen juist die ultieme rust, dat is mijn leven, okul yani herzamanki gibi kotuuuuuu. Uitstel ook hier. Maar ik heb net wel wat geleerd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Begin ook. Je kent toch dat gevoel, als je na al die uitstel eindelijk wat hebt gelezen en dan ook op tijd, zo'n verlost gevoel.quote:
Ik ben een pure Turk.![]()
jaaaaa, dat is ook echt zo, voelt ook lekker als je produtief bent geweest, maarja die eerste stapquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Begin ook. Je kent toch dat gevoel, als je na al die uitstel eindelijk wat hebt gelezen en dan ook op tijd, zo'n verlost gevoel.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
jawel maar kom er haast noit meer tegenwoordig, in principe kan ik alles regellen met facebook, maar zelfs daar zit ik zelden met de chat functie aanquote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Doe de ramen wijd open. Comfortabele kleding uit, wat minder comfortabels aan. Haren strak in een knot. Gezicht wassen met koud water. Redbull, niet te veel. En zeg: ik doe het nu. Het kost uiteindelijk minder tijd als ik er nu aan begin dan de hele tijd rondlopen met in m'n achterhoofd de gedachte "ik moet nog leren".
Haha, zeker offlinerquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
jawel maar kom er haast noit meer tegenwoordig, in principe kan ik alles regellen met facebook, maar zelfs daar zit ik zelden met de chat functie aan
Ja Slayage, haren in een knot!quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Doe de ramen wijd open. Comfortabele kleding uit, wat minder comfortabels aan. Haren strak in een knot. Gezicht wassen met koud water. Redbull, niet te veel. En zeg: ik doe het nu. Het kost uiteindelijk minder tijd als ik er nu aan begin dan de hele tijd rondlopen met in m'n achterhoofd de gedachte "ik moet nog leren".![]()
we doen et!quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Doe de ramen wijd open. Comfortabele kleding uit, wat minder comfortabels aan. Haren strak in een knot. Gezicht wassen met koud water. Redbull, niet te veel. En zeg: ik doe het nu. Het kost uiteindelijk minder tijd als ik er nu aan begin dan de hele tijd rondlopen met in m'n achterhoofd de gedachte "ik moet nog leren".
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:44 schreef Ayca het volgende:
Aargh ik laat de laptop ergens ver weg.
Mobiel neem ik ook niet mee.
DOEI.
nou ik zat zo te kijken, bij mijn hotmail, maar ik heb mijn link naar msn ooit weggegooid en kan nu niet meer zien waar ik moet wezen om online zichtbaar te zijn ik zie dat ik nu wel online sta aangemeeld maar weet niet of dit zichtbaar isquote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
succesquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:44 schreef Ayca het volgende:
DOEI.
-Rabia Al-Basri![]()
nee joh, hoe kom je daarbijquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof er geen mannen zijn met lang haar, Slayage is er 1 van.
-Rabia Al-Basri![]()
snap er niets van.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
nou ik zat zo te kijken, bij mijn hotmail, maar ik heb mijn link naar msn ooit weggegooid en kan nu niet meer zien waar ik moet wezen om online zichtbaar te zijn ik zie dat ik nu wel online sta aangemeeld maar weet niet of dit zichtbaar is
spreek me eens aan
gelukkig maarquote:
-Rabia Al-Basri![]()
Het is bijna 2 uur geleden en ik heb werkelijk maar 1 pagina gelezen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:44 schreef Ayca het volgende:
DOEI.![]()
Ik ga maar even wat eten ofzo.![]()
![]()
![]()
Klikkerdeklik
Ik ben wel een beetje moe, daarom dat ik even stotter op 't einde. Hij kapt op tinypic wel eerder af trouwens.AFC AJAX![]()
Leuk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:01 schreef msnk het volgende:
Klikkerdeklik
Ik ben wel een beetje moe, daarom dat ik even stotter op 't einde. Hij kapt op tinypic wel eerder af trouwens.![]()
![]()
In het Engelsquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:01 schreef msnk het volgende:
Klikkerdeklik
Ik ben wel een beetje moe, daarom dat ik even stotter op 't einde. Hij kapt op tinypic wel eerder af trouwens.![]()
HIJ SNIJDT HEM GODVERDOMME WEER AF!
AFC AJAX![]()
Beide.quote:
Ik ben nu aan het kijken in welke topics ik heb gepost.Ben nu bij 275, dus ben nog wel even bezig.
![]()
...
![]()
Kaas. Maar niet steenkolen. Toppie dus.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:40 schreef msnk het volgende:
[..]
In het Engels![]()
HIJ SNIJDT HEM GODVERDOMME WEER AF!
Cool story, Hansel.![]()
Huh watquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kaas. Maar niet steenkolen. Toppie dus.?
AFC AJAX![]()
Je klinkt als een Nederlander als je Engels spreekt, maar niet op een steenkolen-Engels manier.quote:Cool story, Hansel.![]()
Wat is een steenkolen manier danquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je klinkt als een Nederlander als je Engels spreekt, maar niet op een steenkolen-Engels manier.
AFC AJAX![]()
Allemaal ook studiecrisis lees ik? pff zooo geen zin, mn hele huis opgeruimd om maar niet te hoeven leren...![]()
Mijn favoriete studieontwijkende bezigheid is fokken en schoonmaken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:49 schreef mango_cream het volgende:
Allemaal ook studiecrisis lees ik? pff zooo geen zin, mn hele huis opgeruimd om maar niet te hoeven leren...Cool story, Hansel.![]()
geluid is veel te zacht, ik versta er geen hol van.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Ahhhh, zo
Soort van bedankt danEn die eerste link dan
?
Cool story, Hansel.![]()
haha, check en check... Helaas.. Woensdag is mijn tentamen help!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn favoriete studieontwijkende bezigheid is fokken en schoonmaken.![]()
PC volume harder zettenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
geluid is veel te zacht, ik versta er geen hol van.
AFC AJAX![]()
Meerdere tubgirls plaatsen zodat je een fok-ban krijgt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:52 schreef mango_cream het volgende:
[..]
haha, check en check... Helaas.. Woensdag is mijn tentamen help!!Cool story, Hansel.![]()
Damn. Vreemd dat je de Engelse versie wel goed hoort dan. Hoewel ik had mijn mic wel ietsjes harder gezet voor 't recordenquote:
AFC AJAX![]()
hoelang duurt zon ban? En heb je dan wel toegang als je niet inlogt? Hahaquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Meerdere tubgirls plaatsen zodat je een fok-ban krijgt.![]()
![]()
Verschilt op beide vragen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:03 schreef mango_cream het volgende:
[..]
hoelang duurt zon ban? En heb je dan wel toegang als je niet inlogt? Haha
Ik had een keer geen postrechten, kon wel meelezen en PMs versturen.AFC AJAX![]()
hmm, laat dan maar, dan heb ik er toch niks aan omdat ik wel kan meelezen:P dan zal ik toch echt mezelf een schop onder mijn kic moeten geven..quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Verschilt op beide vragen.
Ik had een keer geen postrechten, kon wel meelezen en PMs versturen.![]()
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:09 schreef mango_cream het volgende:
[..]
hmm, laat dan maar, dan heb ik er toch niks aan omdat ik wel kan meelezen:P dan zal ik toch echt mezelf een schop onder mijn kic moeten geven..Aferin meis
AFC AJAX![]()
Goed, dan ga ik nu maar en ik kom tot in ieder geval woensdagmiddag niet meer terugquote:Byeee!
Pfff, echt geen zin...![]()
Zó extreem hoeft 't toch ook niet? Geen middenwegquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Goed, dan ga ik nu maar en ik kom tot in ieder geval woensdagmiddag niet meer terugByeee!
Pfff, echt geen zin...?
AFC AJAX![]()
nouuu, woensdag is dat tentamen en ik heb amper wat gedaan. Of ik spreek met mezelf af dat ik max 1x per dag een half uurtje op fok mag, de tijd vliegt alleen zo snel, haha!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Zó extreem hoeft 't toch ook niet? Geen middenweg?
![]()
![]()
Daar houd je jezelf toch niet aan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:17 schreef mango_cream het volgende:
[..]
nouuu, woensdag is dat tentamen en ik heb amper wat gedaan. Of ik spreek met mezelf af dat ik max 1x per dag een half uurtje op fok mag, de tijd vliegt alleen zo snel, haha!Cool story, Hansel.![]()
I know... Nou, ik ga nu iig aan de slag, ik had de hele dag kunnen leren dus voel me schuldig... Misschien tot morgen en anders woensdag pas, haha! Byee guys!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar houd je jezelf toch niet aan.![]()
Voor de geïnteresseerden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet nog even alle topics nachecken want jij hebt wel wat dingen verpruts met die nummers.quote:![]()
![]()
truequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Haat en liefde zitten dicht bij elkaar op het emotiespectrum.![]()
![]()
Türkçe
Text, met dank aan Sinas:
Türkiye'de yasalar ile gündelik gerçek hayat arasında her zaman bir örtüşme, bir mütekabiliyet olmamıştır. Gerçek hayat pratiklerinin, bazı durumlarda, verili yasa hükümlerini geçersiz kıldığına, sıklıkla değilse bile, zaman zaman, tanık olmuşuzdur. Mesela, Men'-i İsrafat Kanunu! Bu yasa 25 Teşrinisâni 1336'da (25 Kasım 1920) TBMM tarafından çıkarılmış, 55 sayılı yasadır.AFC AJAX![]()
Ofcourse my love
Ik:
http://tinypic.com/player.php?v=qx2mpg&s=7
Sinas:
http://tinypic.com/player.php?v=1z4l6dk&s=7
Tekst:
Türkiye'de yasalar ile gündelik gerçek hayat arasında her zaman bir örtüşme, bir mütekabiliyet olmamıştır. Gerçek hayat pratiklerinin, bazı durumlarda, verili yasa hükümlerini geçersiz kıldığına, sıklıkla değilse bile, zaman zaman, tanık olmuşuzdur. Mesela, Men'-i İsrafat Kanunu! Bu yasa 25 Teşrinisâni 1336'da (25 Kasım 1920) TBMM tarafından çıkarılmış, 55 sayılı yasadır.AFC AJAX![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:28 schreef Ayca het volgende:
Goed plan, ik ga ook even mijn hersenen trainen. Moet ook gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayçam,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Vluchtig: http://nl.tinypic.com/r/2n7gl82/7.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef msnk het volgende:
Ofcourse my love
Ik:
http://tinypic.com/player.php?v=qx2mpg&s=7
Sinas:
http://tinypic.com/player.php?v=1z4l6dk&s=7
Tekst:
Türkiye'de yasalar ile gündelik gerçek hayat arasında her zaman bir örtüşme, bir mütekabiliyet olmamıştır. Gerçek hayat pratiklerinin, bazı durumlarda, verili yasa hükümlerini geçersiz kıldığına, sıklıkla değilse bile, zaman zaman, tanık olmuşuzdur. Mesela, Men'-i İsrafat Kanunu! Bu yasa 25 Teşrinisâni 1336'da (25 Kasım 1920) TBMM tarafından çıkarılmış, 55 sayılı yasadır.
Normaal: http://nl.tinypic.com/r/302w9dc/7.![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:01 schreef msnk het volgende:
Klikkerdeklik
Ik ben wel een beetje moe, daarom dat ik even stotter op 't einde. Hij kapt op tinypic wel eerder af trouwens.
http://nl.tinypic.com/r/21l4v80/7..
![]()
Even net gekeken op een aantal Turkse sites. Geen verandering in het aantal slachtoffers: 32 gewonden, waaronder 15 politieagenten.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2010 03:06:05 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: