Daar heb ik nooit last van maar mijn moeder die werkt me op mijn zenuwen.quote:
+ 4 =quote:
jij werkt ook op mijn zenuwen je bent echt een kind van je moederquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:11 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van maar mijn moeder die werkt me op mijn zenuwen.
Nee mijn moeder is een stres kip ik niet .quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:12 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
jij werkt ook op mijn zenuwen je bent echt een kind van je moeder
bedankt voor deze informatie, we gaan er echter niks mee doen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:15 schreef Kandijfijn het volgende:
Mijn moeder woont in een andere stad mijn vader gelukkig ook.
oke gelukkig okquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:15 schreef Kandijfijn het volgende:
Mijn moeder woont in een andere stad mijn vader gelukkig ook.
Dan vraag het dan nietquote:
wat is dat?quote:
Ja en wij ook nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:22 schreef FoolWithMokey het volgende:
mijn moeder is gelukkig dood, heb ik er geen last meer van.
Ja dat ook, en rotzooi maken is geen probleem, enzquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:21 schreef Ayca het volgende:
Ben het wel met ts eens
De muziek kan weer hard.
daarna fappen in eht flesje bier en iemand anders het laten opdrinkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:27 schreef broodjeeimetui het volgende:
eerst fappen, daarna de chips en snoep opeten en daarna weer fappen, dan een nieuw topic openen, daarna fappen, dan je pa's bier opzupen, dan fappen.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:29 schreef MultiBanaan het volgende:
TS kan nu lekker uitgebreid aan zn pik sjorren, zelfs tegen de muur aan, hij heeft toch tijd zat om het op te ruimen
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:27 schreef broodjeeimetui het volgende:
eerst fappen, daarna de chips en snoep opeten en daarna weer fappen, dan een nieuw topic openen, daarna fappen, dan je pa's bier opzupen, dan fappen.
TS is een vrouwquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:29 schreef MultiBanaan het volgende:
TS kan nu lekker uitgebreid aan zn pik sjorren, zelfs tegen de muur aan, hij heeft toch tijd zat om het op te ruimen
leuk zeg, kan jij ongestoord in de action werken, had zij nooit goed gevondenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:22 schreef FoolWithMokey het volgende:
mijn moeder is gelukkig dood, heb ik er geen last meer van.
waarom moet ik nou nooit om elmofan lachen? En nog wel durven eenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:29 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
daarna fappen in eht flesje bier en iemand anders het laten opdrinken
Ja en daarna kom ik met die blauwe lamp in donker van Rob Geus is bekijken wat voor viezigheid daar heeft afgespeeld al die jaren. Ik word inspector Gadget kijk maar uit viespeuken want je gaat je nog schamen voor je moeder met al die mis geraakten plaatsen in je kamer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:29 schreef MultiBanaan het volgende:
Moet je een tampon indoen, kutquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:35 schreef Confession het volgende:
Mijn moeder flipt al als TMF aanstaat. en als ik me handenwas en ''alles'' druppelt op de vloer.
Neeeeeeeee dan bijt mijn hond mijn piemel eraffffffquote:
Heb je pindakaas?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:45 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Neeeeeeeee dan bijt mijn hond mijn piemel eraffffff
heeft hij een lekker stukje vlees. Moet je het eruit halen voordat hij het doorslikt, dan kan je jezelf pijpenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:45 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Neeeeeeeee dan bijt mijn hond mijn piemel eraffffff
Jaquote:
Nee het bloed stroomt dan niet meer erdoor,quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:48 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
heeft hij een lekker stukje vlees. Moet je het eruit halen voordat hij het doorslikt, dan kan je jezelf pijpen
Dan zet je het opquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:50 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nee het bloed stroomt dan niet meer erdoor,
My parent love mequote:Op zondag 31 oktober 2010 16:10 schreef trovey het volgende:
TS weet niet dat haar ouders een dansje van vreugde maken als zij het huis verlaat....heerljk, eindelijk verlost van die puber voor een paar uurtjes.![]()
Niet als je in de pubertijd zitquote:
Nee ze is aan het zuipen op een verjaardig JIPPIEJJJJquote:
TMFquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:35 schreef Confession het volgende:
Mijn moeder flipt al als TMF aanstaat. en als ik me handenwas en ''alles'' druppelt op de vloer.
Alleen thuis zijn is zeker een pluspunt.
En TS is thuis aan het zuipen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:48 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nee ze is aan het zuipen op een verjaardig JIPPIEJJJJ
Dan komt ze zo dronken thuis en gaat ze tegen je tekeerquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:48 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nee ze is aan het zuipen op een verjaardig JIPPIEJJJJ
Pas maar op. Straks voel je je niet op je gemak in dat huis dat je amper kent. En stel je voor dat haar papa thuis komt die niet van jou komst weet!quote:
Leuk man, leukquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:21 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks voel je je niet op je gemak in dat huis dat je amper kent. En stel je voor dat haar papa thuis komt die niet van jou komst weet!
Ga goeie grappen maken. Ben 17 dus wat moet ik met/in een auto.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:39 schreef joppie_saus het volgende:
Ga huilie doen joh. Of ga iets vaker in de auto zitten, met je gordel heb je altijd een klik.
Niet aanstellen heet dat. Als ik ben aan het opruimen in huis , dan moet ik toch even wat muziek op de background. Maar dat begrijpt ze niet. het is overigens zo erg dat als ik ben aan h't zappen en wacht bij elke zender 3 seconden : komt toevallig tmf (word ik al heel bang) en dat ze roeptttttt neeeeeeee geeeen muziek weg zet af gvd. Daar word je wel gestresst van kan ik je zeggen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:49 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
TMF
Daar zou ik ook van flippen
TS is 18, ik neem aan dat die ouders hopen op een permanent vertrek uit huis?!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:40 schreef ElmoFan het volgende:
ouders zijn vaak ook heel blij als jij even weg bent
Zo, de geniale grappen vliegen over tafel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef joppie_saus het volgende:
Een klik krijgen die je anders niet krijgt. Maar goed, ik ga film kijken, eentje die veel te lang duurt! Doei!
Nah, valt mee. Vind het alleen nogal onnodig dat je er hier over begint. Voegt niet heel veel toe dacht ik zo.quote:
Ja ook als ze dronken is erger ik me op haar dat domme gedrag kan ik dan niet uitstaan. Ze is nog steeds wegquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:08 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dan komt ze zo dronken thuis en gaat ze tegen je tekeer
Nee ik hoef geen kleutertjes hierquote:
Kleutertjes? Die wilde ik niet meenemen hoor?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:32 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen kleutertjes hier
Ik bedoel jezelfffffquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:37 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Kleutertjes? Die wilde ik niet meenemen hoor?
Dat is nog eens een heel goed idee!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:35 schreef deepart het volgende:
Ga douchen en naakt door het huis rennen.
kan je eindelijk rukkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:10 schreef This-is-it het volgende:
Ik voel me altijd zo fijn als me moeder eve uit het huis gaat dan heb ik eve het gevoel van vrijheid en dat ik niet op me vingers word gekeken.
Is toch waar he?
Klopt maar toch vind ik jou een kleuterquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij 18? Dan is mij een kleuter noemen lichtelijk raar
Goed onderbouwde argumentenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Klopt maar toch vind ik jou een kleuterJust deal wit it
Vertel me wat nieuwsquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Goed onderbouwde argumentenJe lijkt me een gezellig mens
Volgens mij ben jij ook al een keer afgewimpeld. Tief dus maar gewoon een eind op, want mijn vorige opmerkingen in dit topic serieus nemen getuigt van bijster weinig verstand of intellect van jou kantquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
Verbodsbord is afgewezen door een fokster en loopt vervolgens in dit topic openlijk een nieuw blauwtje
Naar bed Naar bed Zei: Dikkertje Dapquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef JanPiraat het volgende:
Ligt ze al te slapen die bitch ?! dan kom ik wel ff langs ofzo