Mwoeha, jij bent echt grappig weet je dat. Vraag haar even naar de echte reden en je jankt gelijk omdat je dan al je zelfvertrouwen echt kwijt bent.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook al een keer afgewimpeld. Tief dus maar gewoon een eind op, want mijn vorige opmerkingen in dit topic serieus nemen getuigt van bijster weinig verstand of intellect van jou kant
Nee, valt wel mee hoor. Ik kan best wel wat hebben hoor. Feit blijft dat jij gewoon nogal een triest persoon bent en ik uberhaupt niet snap waarom je hierover begint aangezien je er niks mee te maken hebt.quote:Op maandag 1 november 2010 07:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Mwoeha, jij bent echt grappig weet je dat. Vraag haar even naar de echte reden en je jankt gelijk omdat je dan al je zelfvertrouwen echt kwijt bent.
Ja, zolang ik daar geen antwoord op had bleef ik met die vraag zitten, wat gek he.quote:Op maandag 1 november 2010 12:29 schreef joppie_saus het volgende:
O ja, jij kan best wel wat hebben. Laat me niet lachen. Je liep elke dag weer te janken over het 'waarom'.
Jaloers? Nee hoorquote:Op maandag 1 november 2010 12:33 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is deze dan.
Dat jij nu elke mogelijkheid aan moet grijpen om hem daarop te bashen zegt wel iets over jou. Vind het vrij kinderachtig gedrag, neigt bijna naar jaloezie toe. En er zelf nog de grootste lol om hebben ook. Ja jongen, jij komt er wel.
Mooi zo. Maak jezelf hier dan ook niet zo verrekte belachelijk door de gefrustreerde jaloerse grapjas uit te hangen.quote:
Dan nog steeds, waar bemoei je je mee?quote:Op maandag 1 november 2010 13:43 schreef joppie_saus het volgende:
Het is alleen maar vermakelijk hoe zeer er gehapt wordt
kkhomoquote:Op maandag 1 november 2010 13:54 schreef joppie_saus het volgende:
Het had beter geweest als jij je er buiten had gehouden, maar goed, Aron zal wel weer om je hulp hebben gevraagd.
Wel weer? Wat ben jij voor triest figuur man? Ik heb nergens om gevraagd.quote:Op maandag 1 november 2010 13:54 schreef joppie_saus het volgende:
Het had beter geweest als jij je er buiten had gehouden, maar goed, Aron zal wel weer om je hulp hebben gevraagd.
Ben je gefrustreerd dan jongen?quote:Op maandag 1 november 2010 14:03 schreef joppie_saus het volgende:
kijk die frustratie druipen, oi oi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |