My parent love mequote:Op zondag 31 oktober 2010 16:10 schreef trovey het volgende:
TS weet niet dat haar ouders een dansje van vreugde maken als zij het huis verlaat....heerljk, eindelijk verlost van die puber voor een paar uurtjes.![]()
Niet als je in de pubertijd zitquote:
Nee ze is aan het zuipen op een verjaardig JIPPIEJJJJquote:
TMFquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:35 schreef Confession het volgende:
Mijn moeder flipt al als TMF aanstaat. en als ik me handenwas en ''alles'' druppelt op de vloer.
Alleen thuis zijn is zeker een pluspunt.
En TS is thuis aan het zuipen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:48 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nee ze is aan het zuipen op een verjaardig JIPPIEJJJJ
Dan komt ze zo dronken thuis en gaat ze tegen je tekeerquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:48 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nee ze is aan het zuipen op een verjaardig JIPPIEJJJJ
Pas maar op. Straks voel je je niet op je gemak in dat huis dat je amper kent. En stel je voor dat haar papa thuis komt die niet van jou komst weet!quote:
Leuk man, leukquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:21 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks voel je je niet op je gemak in dat huis dat je amper kent. En stel je voor dat haar papa thuis komt die niet van jou komst weet!
Ga goeie grappen maken. Ben 17 dus wat moet ik met/in een auto.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:39 schreef joppie_saus het volgende:
Ga huilie doen joh. Of ga iets vaker in de auto zitten, met je gordel heb je altijd een klik.
Niet aanstellen heet dat. Als ik ben aan het opruimen in huis , dan moet ik toch even wat muziek op de background. Maar dat begrijpt ze niet. het is overigens zo erg dat als ik ben aan h't zappen en wacht bij elke zender 3 seconden : komt toevallig tmf (word ik al heel bang) en dat ze roeptttttt neeeeeeee geeeen muziek weg zet af gvd. Daar word je wel gestresst van kan ik je zeggen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:49 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
TMF
Daar zou ik ook van flippen
TS is 18, ik neem aan dat die ouders hopen op een permanent vertrek uit huis?!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:40 schreef ElmoFan het volgende:
ouders zijn vaak ook heel blij als jij even weg bent
Zo, de geniale grappen vliegen over tafel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef joppie_saus het volgende:
Een klik krijgen die je anders niet krijgt. Maar goed, ik ga film kijken, eentje die veel te lang duurt! Doei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |