Hallo allemaal,
Ik loop momenteel stage bij de action in zoeterwoude rijndijk boulevard, het werkt bevalt me heel goed en na mijn stage wil ik gewoon door gaan bij de action, dus fulltime werken.
Alleen word ik ontzettend gepest door een aantal collega's, ze zeggen echt rare dingen tegen mij, vrijdag bijvoorbeeld kreeg ik van een collega te horen dat ik terug moest gaan naar mijn eigen land en trouwen met bin laden. Soms word ik ook bedreigd, en fysiek aangevallen. Ik heb ook last van sexuele intimidatie. Ze deden soms stiekem spek tussen mijn halal boterham.
Ik werk in het magazijn, dingen sorteren enzo, en soms laten ze mij rennen met een heftruck achter me aan. Ik durf ook niets tegen mijn baas te zeggen, of tegen politie, want ze dreigen dat ze mijn familie iets aan gaan doen. Een collega heeft mij ook een hoofdwond bezorgd. soms gaan ze mij neersteken met scherpe dingen, maar ik negeer dat gewoon, want anders wordt het alleen maar erger.
Ik ben echt radeloos, en weet niet wat ik moet doen. Soms heb ik zelfmoordneigingen.
Hoe kan ik mijn probleem oplossen? hebben jullie tips voor mij? en heeft iemand anders die dit topic leest iets soortgelijks meegemaakt? en hoe heb dat opgelost?
Ze zeggen dat het beste paard weleens struikelt.
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Khaibar
[ Bericht 0% gewijzigd door FoolWithMokey op 31-10-2010 15:09:12 ]
Sisco Certified