quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hallo allemaal,
Ik loop momenteel stage bij de action in zoeterwoude rijndijk boulevard, het werkt bevalt me heel goed en na mijn stage wil ik gewoon door gaan bij de action, dus fulltime werken.
Alleen word ik ontzettend gepest door een aantal collega's, ze zeggen echt rare dingen tegen mij, vrijdag bijvoorbeeld kreeg ik van een collega te horen dat ik terug moest gaan naar mijn eigen land en trouwen met bin laden. Soms word ik ook bedreigt, en fysiek aangevallen. Ik heb ook last van sexuele intimidatie.
Ik werk in het magazijn, dingen soorteren enzo, en soms laten ze mij rennen met een heftruck achter me aan. Ik durf ook niets tegen mijn baas te zeggen, of tegen politie, want ze dreigen dat ze mijn familie iets aan gaan doen. een collega heeft mij ook een hoofdwond bezorgt. soms gaan ze mij neersteken met scherpe dingen, maar ik negeer dat gewoon, want anders wordt het alleen maar erger.
Ik echt radeloos, en weet niet wat ik moet doen. Soms heb ik zelfmoord neigingen.
Hoe kan ik mijn probleem oplossen? hebben jullie tips voor mij? en heeft iemand ander die dit topic leest iets soortgelijks meegemaakt? en hoe heb dat opgelost?
Ze zeggen dat de beste paard weleens struikelt.
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Khaibar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
en dan nog de kromme zinnen, inderdaad, terug naar je eigen land.
Ik heb alles al verbeterd voordat je met je correcties kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sisco Certified
Khaibar komt uit Nederland hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:57 schreef Zwappel het volgende:
Ze hebben je sterk advies gegeven, rot dus maar mooi op naar je eigen land
Sorteer jij ook pallets?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik werk in het magazijn, dingen sorteren enzo,
Dus?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:58 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik heb alles al verbeterd voordat je met je correcties kwam.
Soms werd ik op bepaalde plekken geknepen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:03 schreef ReV66 het volgende:
Vertel eens wat meer over die seksuele intimidatie
AKHBARRRRRquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik vind dit een uiterst vermakelijk topic
Khaibar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook in je billetjes?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:04 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Soms werd ik op bepaalde plekken geknepen.
En aan je wangetjes?quote:
En vond je het stiekem lekker, zei je er wat van en wat was zijn reactie?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:04 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Soms werd ik op bepaalde plekken geknepen.
Als het door een vrouwelijke collega gebeurde, vond ik het stiekem wel lekker ja, maar desalniettemin is het seksuele intimidatie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:09 schreef ReV66 het volgende:
[..]
En vond je het stiekem lekker, zei je er wat van en wat was zijn reactie?
Dit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hallo allemaal,
Ik loop momenteel stage bij de action in zoeterwoude rijndijk boulevard, het werkt bevalt me heel goed en na mijn stage wil ik gewoon door gaan bij de action, dus fulltime werken.
Alleen word ik ontzettend gepest door een aantal collega's, ze zeggen echt rare dingen tegen mij, vrijdag bijvoorbeeld kreeg ik van een collega te horen dat ik terug moest gaan naar mijn eigen land en trouwen met bin laden. Soms word ik ook bedreigd, en fysiek aangevallen. Ik heb ook last van sexuele intimidatie. Ze deden soms stiekem spek tussen mijn halal boterham.
Ik werk in het magazijn, dingen sorteren enzo, en soms laten ze mij rennen met een heftruck achter me aan. Ik durf ook niets tegen mijn baas te zeggen, of tegen politie, want ze dreigen dat ze mijn familie iets aan gaan doen. Een collega heeft mij ook een hoofdwond bezorgd. soms gaan ze mij neersteken met scherpe dingen, maar ik negeer dat gewoon, want anders wordt het alleen maar erger.
Ik ben echt radeloos, en weet niet wat ik moet doen. Soms heb ik zelfmoordneigingen.
Hoe kan ik mijn probleem oplossen? hebben jullie tips voor mij? en heeft iemand anders die dit topic leest iets soortgelijks meegemaakt? en hoe heb dat opgelost?
Ze zeggen dat het beste paard weleens struikelt.
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Khaibar
Maar ik word heel moeilijk aangenomen, omdat ik 5 jaar in de gevangenis zat. Dus ben beetje bang om dit op te geven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:35 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Dit.
Zoek een andere stage en opeens zie je het leven weer helemaal zitten
Maar als je zelfmoordneigingen krijgt... Achja, ga gezellig in de kantine van de bajes werkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:40 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Maar ik word heel moeilijk aangenomen, omdat ik 5 jaar in de gevangenis zat. Dus ben beetje bang om dit op te geven.
Waarom moest ik hier nou niet om lachenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:44 schreef Michhas het volgende:
TS pest kleine kinderen, door zich voor te doen als sinterklaas. Hij pakt de wortelen wel uit hun schoentjes, anders heeft hij geen vreten. Maar ipv cadeautjes in de schoen te doen, poept hij erinEN HIJ VEEGT ZIJN BILLEN NIET EENS AF DAARNA!
![]()
Niet lief TS, niet lief!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |