Graag gedaan man, je kan altijd op mij rekenen! en tellen mag ook.quote:
Omdat wanneer zeg ongeveer bijna veel is vrijwel algemeen bij het onder belangen en buitenlanders!quote:
+1 uur ja.quote:
quote:
Nee, nog 2 uur en 7/8 minuten dan is het 3 uur en dat gaat de klok naar 2en!quote:
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:53 schreef This-is-it het volgende:
Ach boeie slaap sowieso iedere dag al uit
Bijna kerel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, nog 2 uur en 7/8 minuten dan is het 3 uur en dat gaat de klok naar 2en!
Nee het is 12 uur.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:55 schreef drumstickNL het volgende:
Het is nu een uur ipv twaalf uur dus?
dus daarom?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat wanneer zeg ongeveer bijna veel is vrijwel algemeen bij het onder belangen en buitenlanders!
jij bent stoer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:53 schreef This-is-it het volgende:
Ach boeie slaap sowieso iedere dag al uit
Nee, het klopt.quote:
Nee, origineel bedacht zijn het bijna wezen omdat het in genodigd salade!quote:
Casio noemen ze je toch? Op jou kun je rekenen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Graag gedaan man, je kan altijd op mij rekenen! en tellen mag ook.
De klok gaat al om 2 uur terug en niet pas om 3 uur?quote:
weg kwijt daar vind beetje toch stel kijken naar klok 3 uur nog niet lang verweg verwarrend zijn dat best.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, origineel bedacht zijn het bijna wezen omdat het in genodigd salade!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Casio noemen ze je toch? Op jou kun je rekenen.
HAHAHAHA JAquote:
Nee lol. Check dan wat die Dagoduck uitlegtquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:00 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Niet, hij gaat terug naar 2 uur misschien?
quote:Maar je kan natuurlijk ook in zomertijd tot 2 uur opblijven, dat is hetzelfde effect!
Kijk in die link bij najaarquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:01 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nee lol. Check dan wat die Dagoduck uitlegt
JA, dan gaat hij een uur later om 3 uur dus, wel terug naar 2 uur!quote:
Dan is het het komende halfjaar goed voor jou!quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:02 schreef Creeg het volgende:
WTF. Ik snap er nu geen reet meer van. In iedergeval is het bij mij nu 00:02.
Graag gedaanquote:
Hier ook?quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:02 schreef Creeg het volgende:
WTF. Ik snap er nu geen reet meer van. In iedergeval is het bij mij nu 00:02.
Ehm, met jou erbij rond de 48 denk ik. Hoezo?quote:
In Groningen zit een uur tijd verschil.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:03 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Hier ook?
Zometeen: 2:58-2:59-2:00-2:01
Jij haalt het gemiddelde anders ook flink naar beneden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:08 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ehm, met jou erbij rond de 48 denk ik. Hoezo?
Of je zegt van: Hé neuken? ja is goed wanneer? van 2 tot 3, 2 uur voor de prijs van 1!quote:
gewoon stoere feit, jwtquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:08 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ehm, met jou erbij rond de 48 denk ik. Hoezo?
Op wat wordt dat dan weer gebaseerd ?quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij haalt het gemiddelde anders ook flink naar beneden.
Wie zegt dat hij zegt dat jij het omlaag haalt? misschien is het gemiddelde zonder jouwe wel 47, je haalt jezelf omlaagquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij haalt het gemiddelde anders ook flink naar beneden.
Neem nog wat, van wat het ook is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij zegt dat jij het omlaag haalt? misschien is het gemiddelde zonder jouwe wel 47, je haalt jezelf omlaag
Nee een gewone misverstand.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neem nog wat, van wat het ook is.
Coca Cola?quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neem nog wat, van wat het ook is.
nee jij haalt het omhoogquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij zegt dat jij het omlaag haalt? misschien is het gemiddelde zonder jouwe wel 47, je haalt jezelf omlaag
edit: Nettee dus oid.
Oké, bedankt.quote:
quote:
Om 3 uur dus.quote:
Zullen we ehh... n-n-n-n-n eu-eu ken in de keuken?quote:
Gisternacht.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:28 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Vannacht al of morgennacht zeg maar?
dat waren we toch al aan het doen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zullen we ehh... n-n-n-n-n eu-eu ken in de keuken?
Nouja... ik bedoelde eigenlijk..quote:
O sorry, ik wil gewoon. dat het zegmaar een ongeveer..quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:35 schreef Netteee het volgende:
[..]
deze hint snap ik niet hoor.
daar is mijn IQ te laag voor.
Zo ver dat die daar zo?quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
O sorry, ik wil gewoon. dat het zegmaar een ongeveer..
Het moet maar eens afgelopen zijn, al die mensen die dingen doen en die vrijheid en al en sommige doen dan dat je denk dat als iemand anders dat vind in principe ook van belang idemdito ik zeg niet dat alles maar wel als je kijkt denk je ook in andere landen soms via bepaalde wegen gaan dingen al heel lang en dan zeg ik met nadruk heel lang, dat niemand soms ook op doordeweeksedagen af en toe van andere mensen te zeggen, vooral bij buitenlanders heb ik dat gevoel heel sterk.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het moet maar eens afgelopen zijn, al die mensen die dingen doen en die vrijheid en al en sommige doen dan dat je denk dat als iemand anders dat vind in principe ook van belang idemdito ik zeg niet dat alles maar wel als je kijkt denk je ook in andere landen soms via bepaalde wegen gaan dingen al heel lang en dan zeg ik met nadruk heel lang, dat niemand soms ook op doordeweeksedagen af en toe van andere mensen te zeggen, vooral bij buitenlanders heb ik dat gevoel heel sterk.
Ik bedoel eigenlijk te zeggen: al die mensen die dingen doen en vrijheid en al en sommige dat alles ook van belang en idemdito en dat andere landen vaak heel lang ook zeggen dat het zegmaar op doordeweeksedagen!quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:50 schreef Valentine_ het volgende:
Hoe laat is het nu? Snap er nog steeds niks van
Ja ik snap het!quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk te zeggen: al die mensen die dingen doen en vrijheid en al en sommige dat alles ook van belang en idemdito en dat andere landen vaak heel lang ook zeggen dat het zegmaar op doordeweeksedagen!
En DAT is mijn mening van vrijheidsuiting!quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:50 schreef Valentine_ het volgende:
Kijk op je laatste Fok! Post! en je ziet het!quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:50 schreef Valentine_ het volgende:
Ik Chill 'm ook!quote:
Heb je hyves?quote:
Deze reactie gaat boven mijn pet, ken je nagaan die heb ik niet eens.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:57 schreef Netteee het volgende:
[..]
zou wel makkelijk zijn, hoef ik niet te typen.
dat was vandaag al hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ooh ja idd..ff rekening mee houden...morgen voetballen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |