O sorry, ik wil gewoon. dat het zegmaar een ongeveer..quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:35 schreef Netteee het volgende:
[..]
deze hint snap ik niet hoor.
daar is mijn IQ te laag voor.
Zo ver dat die daar zo?quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
O sorry, ik wil gewoon. dat het zegmaar een ongeveer..
Het moet maar eens afgelopen zijn, al die mensen die dingen doen en die vrijheid en al en sommige doen dan dat je denk dat als iemand anders dat vind in principe ook van belang idemdito ik zeg niet dat alles maar wel als je kijkt denk je ook in andere landen soms via bepaalde wegen gaan dingen al heel lang en dan zeg ik met nadruk heel lang, dat niemand soms ook op doordeweeksedagen af en toe van andere mensen te zeggen, vooral bij buitenlanders heb ik dat gevoel heel sterk.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het moet maar eens afgelopen zijn, al die mensen die dingen doen en die vrijheid en al en sommige doen dan dat je denk dat als iemand anders dat vind in principe ook van belang idemdito ik zeg niet dat alles maar wel als je kijkt denk je ook in andere landen soms via bepaalde wegen gaan dingen al heel lang en dan zeg ik met nadruk heel lang, dat niemand soms ook op doordeweeksedagen af en toe van andere mensen te zeggen, vooral bij buitenlanders heb ik dat gevoel heel sterk.
Ik bedoel eigenlijk te zeggen: al die mensen die dingen doen en vrijheid en al en sommige dat alles ook van belang en idemdito en dat andere landen vaak heel lang ook zeggen dat het zegmaar op doordeweeksedagen!quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:50 schreef Valentine_ het volgende:
Hoe laat is het nu? Snap er nog steeds niks van
Ja ik snap het!quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk te zeggen: al die mensen die dingen doen en vrijheid en al en sommige dat alles ook van belang en idemdito en dat andere landen vaak heel lang ook zeggen dat het zegmaar op doordeweeksedagen!
En DAT is mijn mening van vrijheidsuiting!quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:50 schreef Valentine_ het volgende:
Kijk op je laatste Fok! Post! en je ziet het!quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:50 schreef Valentine_ het volgende:
Ik Chill 'm ook!quote:
Heb je hyves?quote:
Deze reactie gaat boven mijn pet, ken je nagaan die heb ik niet eens.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:57 schreef Netteee het volgende:
[..]
zou wel makkelijk zijn, hoef ik niet te typen.
dat was vandaag al hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ooh ja idd..ff rekening mee houden...morgen voetballen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |