quote:Op woensdag 8 december 2010 13:29 schreef Yannick567 het volgende:
De prijsverhoging is landelijk als ik me niet vergis. Ik vind dat flurries bij sommige van hier nog best goedkoop zijn, hier kosten ze nu ¤2.35! Ik weet toevallig dat bij Bas (Studiotje) een ontbijt ¤6.50 kost.. afzettersDat is bij ons 2 euro goedkoper.

Ze zijn hier altijd al duurder geweest, heel vaak wanneer gasten bij ons komen en ze bestellen wat dan kijken ze toch wel even op van de prijs. Ik verzin het nietquote:Op woensdag 8 december 2010 17:21 schreef Nightshadow het volgende:
Wat zijn jullie duur zeg!
Bij ons (voor de prijsverhogingen!! sindsdien niet gewerkt) McFlurry en McKroket 2 euro..
 vind het ook allemaal een beetje te duur (en dan vooral de sauzen, damn, klein bakje, 50ct).
 vind het ook allemaal een beetje te duur (en dan vooral de sauzen, damn, klein bakje, 50ct).

SOC?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:35 schreef magnifor het volgende:
Heb aantal jaren terug bij de mac gewerkt maar ben iets vergeten
Eens in de zoveel tijd wordt bij de werknemers een test afgenomen om te zien of ze wel de nodige dingen beheersen. Wat was de naam ook al weer van zo'n test?

Loonsverhoging eisen!
 Loonsverhoging eisen!  

NU!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:14 schreef Studiotje het volgende:
TNT staakt, AH Distributie gaan staken, wanneer gaan de McMedewerkers een keer de werkzaamheden neerleggen?Loonsverhoging eisen!

Onder welke coa vallen jullie eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:14 schreef Studiotje het volgende:
TNT staakt, AH Distributie gaan staken, wanneer gaan de McMedewerkers een keer de werkzaamheden neerleggen?Loonsverhoging eisen!

Horeca.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Onder welke coa vallen jullie eigenlijk?

COA? Geen idee..quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Onder welke coa vallen jullie eigenlijk?

Inflatiequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:44 schreef Hadiberg het volgende:
Waarom zijn overal de prijzen gestegen?

quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:46 schreef Hadiberg het volgende:
De prijzen van McFlurry's komen nu aardig in de buurt van A-kwaliteit ijssalons in de buurt nu. Niet slim, werkt concurrentie in de hand.
Tot die tijd 1 euro mcflurry bonnen
Mc Flurry's ZIJN toch ook A-kwaliteitquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:46 schreef Hadiberg het volgende:
De prijzen van McFlurry's komen nu aardig in de buurt van A-kwaliteit ijssalons in de buurt nu. Niet slim, werkt concurrentie in de hand.
Tot die tijd 1 euro mcflurry bonnen

Hallo McMedewerker!quote:Op zondag 12 december 2010 03:20 schreef wannas het volgende:
Helluw, Hier meldt zich nog een Medewerker bij een mac donalds!
Ik Ben Jeremy werk bij Mac Donalds Alkmaar Drive!
Die reclame is bij ons opgenomen! Ik sta er zelfs eventjes op,bij
counter en bij de gril (laatste zie je niet of nauwelijks).
Gezellig dat er een Forum voor ons is hier!
Wie van jullie doet nog meer mee aan sterrenslag en welke zone?:D

Nee, in januari doen ze ook nog meequote:Op zondag 12 december 2010 13:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hallo McMedewerker!
En tsja, sterrenslag, hier doen ze mee met een counter team, al hoor ik er niks meer over dus zal al wel voorbij zijn voor onze deelneemsters

KIOSK?quote:Op maandag 13 december 2010 00:18 schreef wannas het volgende:
Mwah wij wel, eerste geworden in kop van noord holland
Mac Donalds, van de 8 teams die meededen op het makkelijkste
station van de Mac. Mogen jullie raden welke dat is:P

uuh dat kan niet? In januari is er nog een rondequote:Op maandag 13 december 2010 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier doen we ook mee met sterrenslag.. Lobby, grill en counter zijn door.. Ons lobbyteam was eerste

Lukt je nooit. Zowel, krijg je een medaille van mequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:14 schreef Studiotje het volgende:

Waarom niet? Zolang je maar genoeg mensen kan meekrijgen in het idee snap ik niet waarom dat bij de Mc niet zou lukken...quote:Op zondag 19 december 2010 06:36 schreef nero7 het volgende:
[..]
Lukt je nooit. Zowel, krijg je een medaille van me

Je moet volgens mij lid zijn van een vakbond, en die beslist als je mag gaan staken (volgens mij). tnt heeft hier niet gestaakt, omdat de postbodes hier een andere vakbond hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Zolang je maar genoeg mensen kan meekrijgen in het idee snap ik niet waarom dat bij de Mc niet zou lukken...

Idee is goed, maar echt lopen doet het niet, een tijdje terug hebben we met restaurants rond Utrecht een vergelijkbare actie gehad met boekenleggers, maar dan voor 50 cent, dat ging aanzienlijk beter.quote:Op zondag 19 december 2010 02:00 schreef mstyle het volgende:
Wel lekker opzicht... maar wordt er idd ook niet écht wild van.
Wat vinden jullie btw van de Ron. Mc. Fonds actie?

Omdat elk filiaal een eigen ondernemer heeft. Het hoofdkantoor zelf heeft er niks mee te maken. Kan je wel gaan staken, maar dan komen er toch nieuwe medewerkers voor in de plaats.quote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Zolang je maar genoeg mensen kan meekrijgen in het idee snap ik niet waarom dat bij de Mc niet zou lukken...

Ja egt al meer als een jaar hetzelfdequote:Op maandag 20 december 2010 23:59 schreef Mekkalomp het volgende:
wrm veranderen de euroknallers nooit meer??
jammer dat de mckroketten niet meer 1 euro zijn ":P

sick.
 sick.

Is gewoon stelen van het werkquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:20 schreef ScarFace- het volgende:
Krijgen jullie mcdonald medewerkers eigenlijk een kerstpakket?
Ken iemand die is ontslagen bij mcdonalds omdat ie zn lunch een keer niet afrekende ofzosick.

Kerstpakket: Ligt er aan wat de eigenaar van de locatie doet, ik kreeg er wel 1quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:20 schreef ScarFace- het volgende:
Krijgen jullie mcdonald medewerkers eigenlijk een kerstpakket?
Ken iemand die is ontslagen bij mcdonalds omdat ie zn lunch een keer niet afrekende ofzosick.

Bij ons was iemand betrapt op eten weggeven door de Supervisorquote:

Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:43 schreef Krimpen het volgende:
Gisteren de crewtrainerstoets gemaakt, en gehaald
Ik geef toe, echt te gemakkelijke vragen gehad
Merry X-mas
 Een aantal moesten staand hun eten opeten, anderen wilde niet bestellen voordat ze plaats hadden. Het liep echt als een geoliede machine
  Een aantal moesten staand hun eten opeten, anderen wilde niet bestellen voordat ze plaats hadden. Het liep echt als een geoliede machine  

Da's bij ons in de rush eigenlijk standaard...quote:Op donderdag 30 december 2010 11:59 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Bij ons gisteren ook iets wat ik nog niet mee gemaakt had in ons restaurant: Niet genoeg plaatsenEen aantal moesten staand hun eten opeten, anderen wilde niet bestellen voordat ze plaats hadden. Het liep echt als een geoliede machine

Hebben wij ook vaak, dan staan mensen aan de kassa: "Ja, kan geen plekje vinden dus ga het maar meenemen"quote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef mstyle het volgende:
[..]
Da's bij ons in de rush eigenlijk standaard...
 Ik zie ze iig nooit staand eten.
 Ik zie ze iig nooit staand eten.Nicequote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier ook een topdrukte de laatste maanden. Hebben dit jaar 13,5% meer omzet gedraaid dan vorig jaar. Verbouwing is hard nodig, inderdaad hier ook veel mensen die met een dienblad vol eten staan te wachten op een plekje met een zielig gezicht. Sneu vind ik dat. Maar binnen gaan we van 95 naar 222 zitplaatsen.. HOPPA!
 verbouwingen zijn tof, alleen het blijft jammer dat de gasten nog steeds denken dat ze het gewoonweg kunnen slopen, hier zijn er al zo'n 10 banken gesneuveld ofzo door kut koters die een zakmes of sleutel wel heel leuk vinden
 verbouwingen zijn tof, alleen het blijft jammer dat de gasten nog steeds denken dat ze het gewoonweg kunnen slopen, hier zijn er al zo'n 10 banken gesneuveld ofzo door kut koters die een zakmes of sleutel wel heel leuk vinden  

Ik vind het sneu dat mensen zien dat het druk is en dan als nog naar binnen gaan. Dat begrijp ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier ook een topdrukte de laatste maanden. Hebben dit jaar 13,5% meer omzet gedraaid dan vorig jaar. Verbouwing is hard nodig, inderdaad hier ook veel mensen die met een dienblad vol eten staan te wachten op een plekje met een zielig gezicht. Sneu vind ik dat. Maar binnen gaan we van 95 naar 222 zitplaatsen.. HOPPA!

Ik snap ook niet waarom mensen binnenkomen met -10 en dan een McFlurry bestellenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef mstyle het volgende:
[..]
Ik vind het sneu dat mensen zien dat het druk is en dan als nog naar binnen gaan. Dat begrijp ik niet

. Normaal valt het aardig mee maar nu, jeetje.
. Normaal valt het aardig mee maar nu, jeetje. dus sommige hebben nogal lang staan wachten
 dus sommige hebben nogal lang staan wachten  .
.

whehe, bij ons verdwijnt de bestelling van het scherm nadat de bestelling enkele minuten langer dan 999 seconden erop staat. dan kan je lekker knooien met de bonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef Studiotje het volgende:
Wat was het vandaag tyffuuuhhuus druk. Normaal valt het aardig mee maar nu, jeetje.
Ik stond weer kiosk, en daar heb je zo'n tof schermpje waar je net als bij de drive de secondes ziet optellen, nou, die gingen allemaal tot de 999 en dan loopt die niet verderdus sommige hebben nogal lang staan wachten
.

Allemaal bestellingen van 999 seconden zou niet goed zijn, bij ons komt dat echt niet dagelijks voor.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef Nightshadow het volgende:
Dat lijkt me lastig als je bin/productiecaller staat met allemaal bestellingen van 999 seconde en waarschijnlijk je scherm vol

nee want jullie hebben geen drivequote:Op zondag 2 januari 2011 12:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Allemaal bestellingen van 999 seconden zou niet goed zijn, bij ons komt dat echt niet dagelijks voor.

Zag ik daar nou een Ninja Edit?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee want jullie hebben geen drive

, 't was gewoon te druk, de keuken kon het amper aan en dan had je ook nog gasten die denken dat de kiosk afhaalpunt een plek is waar je je vraag kan stellen
, 't was gewoon te druk, de keuken kon het amper aan en dan had je ook nog gasten die denken dat de kiosk afhaalpunt een plek is waar je je vraag kan stellen   .
 .

Je hoeft geen drive te hebben om een kiosk te hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee want jullie hebben geen drive

Volgens mij over 2 weken ongeveer, maar kan me vergissenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Zwollesjappie het volgende:
Wanneer word de crispy weer vervangen door een ander?

LOLquote:Op maandag 3 januari 2011 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vandaag was de chilisaus op voor de wraps, toen hebben we maar bakjes gebruikt
faal.
 Jesus, lekker werkje hoor..
 Jesus, lekker werkje hoor..

Dat hebben wij ooit een keer moeten doen toen de ketchup op was.. zaten we te kutten met zakjesquote:
 En de NYC blijft als het goed is tot 14 maart, blijft langer.
 En de NYC blijft als het goed is tot 14 maart, blijft langer.

New York blijf tot 24 januari dacht ik, Sate tot 14 maartquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:05 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat hebben wij ooit een keer moeten doen toen de ketchup op was.. zaten we te kutten met zakjesEn de NYC blijft als het goed is tot 14 maart, blijft langer.

Als dingen vaak op zijn doe je iets niet goed. Als bij ons iets op is dan halen we het bij collega's, makkelijk als je met 3 zaken dicht bij elkaar zitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:18 schreef Tes87 het volgende:
Wij kutten nooit met dingen als het op is.... zeggen gewoon dat het op is? Wat helaas te vaak voorkomt en dan heb je aan de counter heel wat vragen te verduren :S .. Behalve als de ketchup op is ofzo.... doen we wel eens een beetje ketchup in een sundae dekseltje, als ze ketchup bij de friet willen. Best praktisch.

maar dat heb je denk ik ook wel al met avonddiensten.. je ritme wordt steeds omgegooid.
 maar dat heb je denk ik ook wel al met avonddiensten.. je ritme wordt steeds omgegooid.

Do tot 3:00, de tyfusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:26 schreef Tes87 het volgende:
Mooie tijden. Bij ons do tot 03.00 en vr 04.00 en za 05.30 uur...... de rest tot 0.00 of 01.00
dus erge latertjes.. Me biologische klok die snapt het niet meermaar dat heb je denk ik ook wel al met avonddiensten.. je ritme wordt steeds omgegooid.
 hier is het zo t/m do tot 02:00 en vrijdags en zaterdags gaan we niet dicht (de drive dan)
 hier is het zo t/m do tot 02:00 en vrijdags en zaterdags gaan we niet dicht (de drive dan)  

quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:26 schreef Tes87 het volgende:
Mooie tijden. Bij ons do tot 03.00 en vr 04.00 en za 05.30 uur...... de rest tot 0.00 of 01.00
dus erge latertjes.. Me biologische klok die snapt het niet meermaar dat heb je denk ik ook wel al met avonddiensten.. je ritme wordt steeds omgegooid.
Jezus zeg. In welk filiaal werk jij? Hoofddorp ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:26 schreef Tes87 het volgende:

is het nooit druk bij jullie ofzo dat jullie elke dag zo rond 0:15 klaar zijn? Ik ben altijd pas na 0:30 buiten, en wij hebben dezelfde openingstijdenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Elke dag restaurant tot 11, en drive tot 12. En dan zijn we om 00:15 klaar met sluit

Om 9 uur zetten we al het inpakmateriaal (keuken) al in een kar. dat kan om 12 uur het magazijn in.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:37 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
is het nooit druk bij jullie ofzo dat jullie elke dag zo rond 0:15 klaar zijn? Ik ben altijd pas na 0:30 buiten, en wij hebben dezelfde openingstijden

Yannick kom er maar inquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Best aardig, al moeten de managers zowat van de vloer zijn mocht het echt gezellig worden

Als het kan doen wij hetzelfde, alleen moeten we elke avond ook rondje buiten doen. Dat kost toch al gauw 10 min extra.. Daarom zijn wij meestal rond 0:20 buiten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Om 9 uur zetten we al het inpakmateriaal (keuken) al in een kar. dat kan om 12 uur het magazijn in.
Om 10 uur is de drestafel al leeg (alles wat eronder ligt) en de saus zitten al in bakjes etc. 1 bob vriezer is al uit en alles zit in kratjes in de vriezer. Dat kan om 12 de grote vriezer in.
En bij de counter moeten we al het apparatuur doorspoelen en schoonmaken
Dus om 12 uur alles in de koelkast, vriezers leegmaken en alles in het magazijn zetten.
Soms zetten we om 23:45 het brood en vriesinhoud al weg
Dus 00.15 is ruim genomen:+

quote:
 Je zou jou maar als crewlid hebben
 Je zou jou maar als crewlid hebben

Dramaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:38 schreef Battlefan het volgende:
[..]Je zou jou maar als crewlid hebben

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |