Nee, in januari doen ze ook nog meequote:Op zondag 12 december 2010 13:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hallo McMedewerker!
En tsja, sterrenslag, hier doen ze mee met een counter team, al hoor ik er niks meer over dus zal al wel voorbij zijn voor onze deelneemsters
KIOSK?quote:Op maandag 13 december 2010 00:18 schreef wannas het volgende:
Mwah wij wel, eerste geworden in kop van noord holland
Mac Donalds, van de 8 teams die meededen op het makkelijkste
station van de Mac. Mogen jullie raden welke dat is:P
uuh dat kan niet? In januari is er nog een rondequote:Op maandag 13 december 2010 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier doen we ook mee met sterrenslag.. Lobby, grill en counter zijn door.. Ons lobbyteam was eerste
Lukt je nooit. Zowel, krijg je een medaille van mequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:14 schreef Studiotje het volgende:
TNT staakt, AH Distributie gaan staken, wanneer gaan de McMedewerkers een keer de werkzaamheden neerleggen?Loonsverhoging eisen!
Waarom niet? Zolang je maar genoeg mensen kan meekrijgen in het idee snap ik niet waarom dat bij de Mc niet zou lukken...quote:Op zondag 19 december 2010 06:36 schreef nero7 het volgende:
[..]
Lukt je nooit. Zowel, krijg je een medaille van me
Je moet volgens mij lid zijn van een vakbond, en die beslist als je mag gaan staken (volgens mij). tnt heeft hier niet gestaakt, omdat de postbodes hier een andere vakbond hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Zolang je maar genoeg mensen kan meekrijgen in het idee snap ik niet waarom dat bij de Mc niet zou lukken...
Idee is goed, maar echt lopen doet het niet, een tijdje terug hebben we met restaurants rond Utrecht een vergelijkbare actie gehad met boekenleggers, maar dan voor 50 cent, dat ging aanzienlijk beter.quote:Op zondag 19 december 2010 02:00 schreef mstyle het volgende:
Wel lekker opzicht... maar wordt er idd ook niet écht wild van.
Wat vinden jullie btw van de Ron. Mc. Fonds actie?
Omdat elk filiaal een eigen ondernemer heeft. Het hoofdkantoor zelf heeft er niks mee te maken. Kan je wel gaan staken, maar dan komen er toch nieuwe medewerkers voor in de plaats.quote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Zolang je maar genoeg mensen kan meekrijgen in het idee snap ik niet waarom dat bij de Mc niet zou lukken...
Ja egt al meer als een jaar hetzelfdequote:Op maandag 20 december 2010 23:59 schreef Mekkalomp het volgende:
wrm veranderen de euroknallers nooit meer??
jammer dat de mckroketten niet meer 1 euro zijn ":P
Is gewoon stelen van het werkquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:20 schreef ScarFace- het volgende:
Krijgen jullie mcdonald medewerkers eigenlijk een kerstpakket?
Ken iemand die is ontslagen bij mcdonalds omdat ie zn lunch een keer niet afrekende ofzosick.
Kerstpakket: Ligt er aan wat de eigenaar van de locatie doet, ik kreeg er wel 1quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:20 schreef ScarFace- het volgende:
Krijgen jullie mcdonald medewerkers eigenlijk een kerstpakket?
Ken iemand die is ontslagen bij mcdonalds omdat ie zn lunch een keer niet afrekende ofzosick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |