Bij ons was iemand betrapt op eten weggeven door de Supervisorquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:43 schreef Krimpen het volgende:
Gisteren de crewtrainerstoets gemaakt, en gehaald
Ik geef toe, echt te gemakkelijke vragen gehad![]()
Merry X-mas
Da's bij ons in de rush eigenlijk standaard...quote:Op donderdag 30 december 2010 11:59 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Bij ons gisteren ook iets wat ik nog niet mee gemaakt had in ons restaurant: Niet genoeg plaatsenEen aantal moesten staand hun eten opeten, anderen wilde niet bestellen voordat ze plaats hadden. Het liep echt als een geoliede machine
Hebben wij ook vaak, dan staan mensen aan de kassa: "Ja, kan geen plekje vinden dus ga het maar meenemen"quote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef mstyle het volgende:
[..]
Da's bij ons in de rush eigenlijk standaard...
Nicequote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier ook een topdrukte de laatste maanden. Hebben dit jaar 13,5% meer omzet gedraaid dan vorig jaar. Verbouwing is hard nodig, inderdaad hier ook veel mensen die met een dienblad vol eten staan te wachten op een plekje met een zielig gezicht. Sneu vind ik dat. Maar binnen gaan we van 95 naar 222 zitplaatsen.. HOPPA!
Ik vind het sneu dat mensen zien dat het druk is en dan als nog naar binnen gaan. Dat begrijp ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier ook een topdrukte de laatste maanden. Hebben dit jaar 13,5% meer omzet gedraaid dan vorig jaar. Verbouwing is hard nodig, inderdaad hier ook veel mensen die met een dienblad vol eten staan te wachten op een plekje met een zielig gezicht. Sneu vind ik dat. Maar binnen gaan we van 95 naar 222 zitplaatsen.. HOPPA!
Ik snap ook niet waarom mensen binnenkomen met -10 en dan een McFlurry bestellenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef mstyle het volgende:
[..]
Ik vind het sneu dat mensen zien dat het druk is en dan als nog naar binnen gaan. Dat begrijp ik niet
whehe, bij ons verdwijnt de bestelling van het scherm nadat de bestelling enkele minuten langer dan 999 seconden erop staat. dan kan je lekker knooien met de bonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef Studiotje het volgende:
Wat was het vandaag tyffuuuhhuus druk. Normaal valt het aardig mee maar nu, jeetje.
Ik stond weer kiosk, en daar heb je zo'n tof schermpje waar je net als bij de drive de secondes ziet optellen, nou, die gingen allemaal tot de 999 en dan loopt die niet verderdus sommige hebben nogal lang staan wachten
.
Allemaal bestellingen van 999 seconden zou niet goed zijn, bij ons komt dat echt niet dagelijks voor.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef Nightshadow het volgende:
Dat lijkt me lastig als je bin/productiecaller staat met allemaal bestellingen van 999 seconde en waarschijnlijk je scherm vol
nee want jullie hebben geen drivequote:Op zondag 2 januari 2011 12:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Allemaal bestellingen van 999 seconden zou niet goed zijn, bij ons komt dat echt niet dagelijks voor.
Zag ik daar nou een Ninja Edit?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee want jullie hebben geen drive![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |