Zou zeker leuk zijn, maar gaat niet gebeuren vrees ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:54 schreef BasvB het volgende:
Ik wil eigenlijk dat Jason Gideon een keer terug komt. De eerste twee seizoenen blijven toch mijn favoriet.
Zou dit Google glass 2.0 worden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef Max23 het volgende:
Het was in ieder geval een oogstrelende aflevering deze keer
Zou me niet eens verbazen, over 10 jaar of zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Zou dit Google glass 2.0 worden?
Hij is van mening dat het de meest domme carrière move was en hij spijt heeft van zijn rol en die tijd... Zal dus niet gebeuren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:54 schreef BasvB het volgende:
Ik wil eigenlijk dat Jason Gideon een keer terug komt. De eerste twee seizoenen blijven toch mijn favoriet.
quote:De Amerikaanse actrice Jennifer Love Hewitt keert terug op televisie. Ze krijgt een vaste rol in de politieserie Criminal Minds, dat in Nederland met succes wordt uitgezonden door Veronica. Dat is bekendgemaakt door tv-netwerk CBS. Hewitt speelde van 2005 tot 2010 de hoofdrol in The Ghost Whisperer, dat hier te zien was bij SBS 6, waarna ze twee seizoenen lang in de controversiële serie The Client List speelde. Op 1 oktober is ze te zien in de tiende seizoenspremière van Criminal Minds.
Hewitt krijgt een vaste rol in de serie. De actrice, ook bekend van films als I Know What You Did Last Summer, gaat een special agent spelen.
“We vinden het geweldig dat we een nieuwe special agent kunnen introduceren door de zeer getalenteerde Jennifer Love Hewitt toe te voegen aan de cast”, zegt producent Erica Messer.
“We hebben mooie verhaallijnen voor haar in petto in dit tiende seizoen.”
Bron
Veronica is gisteren begonnen met de 1e 2 afleveringen van seizoen 9. Ik vond ze overigens ietwat tegenvallen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:14 schreef wonderer het volgende:
Damn, ik moet het hele vorige seizoen nog kijken...
Seizoen 9 staat al een half jaar op mijn harde schijf, ben er nog niet aan toegekomen...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Veronica is gisteren begonnen met de 1e 2 afleveringen van seizoen 9. Ik vond ze overigens ietwat tegenvallen.
Ah, dat is ook de reden waarom ik een aantal jaren terug gestopt ben met het kijken/volgen van series: de tijd die je eraan kwijt bent.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Seizoen 9 staat al een half jaar op mijn harde schijf, ben er nog niet aan toegekomen...
quote:'Criminal Minds' doing new spinoff
CBS is once again looking to spin off one of its major crime drama franchises: EW has learned that Criminal Minds will have a new planted spinoff episode later this season.
The as-yet-untitled project focuses on a “division of the FBI that helps American citizens who find themselves in trouble abroad.” We’re told the show is likely to have an entirely different cast than the original series, which is on its 10th year, but sources say that factor has yet to be determined.
Adding a more international angle to the series makes sense in light of the recent success NBC has had with global thriller The Blacklist, and Showtime with its acclaimed overseas-set current fourth season of Homeland.
CBS will shoot the spin-off pilot in February and will air the episode in the Criminal Minds slot later this season. Criminal Minds showrunner Erica Messer will write the pilot, with Messer, Mark Gordon, and Nick Pepper serving as executive producers.
Unlike the sprawling CSI and NCIS franchises, the FBI-based Minds has proved trickier to expand. In 2011, CBS launched another spinoff attempt, Criminal Minds: Suspect Behavior, which had a single short-lived season.
Bron
Ze houden die optie wel open inderdaad maar als de nieuwe aanvulling voor het team te goed bevalt neem ik aan dat ze die gewoon houden.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
En geen Jennifer Love Hewitt meer in seizoen 11Wegens zwangerschap. Wel waarschijnlijk dat ze terug komt in seizoen 12, mits het dan nog steeds loopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |