Here's the key! take them! take them!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Leuk stukje over China als nieuwe wereldmacht gisterenavond.
Stewart? Is je Engels niet zo goed ofzo. Of bedoel je de Nederlandse versie?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:54 schreef speknek het volgende:
Waarom doen ze een praatshow met iemand die niet verstaanbaar kan praten?
En vooral, 'Amsterdam, we're still cool'.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Here's the key! take them! take them!
WE QUIT!![]()
Prachtig.
Betekent dit het einde voor afleveringen bekijken op thedailyshow.com? En Hulu is kut, want hier niet te kijken.quote:“The Daily Show” & “The Colbert Report” Return to Hulu
Hulu announced that it has closed a major deal with Viacom, the owner of Comedy Central, VH1, BET and TV Land. As part of the arrangement, The Daily Show and The Colbert Report will be making their triumphant return to Hulu.
Terms of the deal were not announced.
“As part of the agreement, a selection of great current programming from MTV, Comedy Central, VH1, TV Land, BET and other Viacom channel brands will also be added to Hulu Plus,” CEO Jason Kilar said in a blog post. “Each episode of leading shows like Jersey Shore, Teen Mom 2, and Tosh.0 will be available starting 21 days after their on-air premiere, and all episodes will remain on the service through the end of their respective season.”
The Daily Show and The Colbert Report were Hulu’s top two shows respectively before Viacom yanked them from Hulu’s line-up in March 2010.
What’s changed? The answer is Hulu Plus, the company’s subscription-based service. With a more viable income stream in place, Viacom was more inclined to bring its content back to Hulu. In November, Hulu announced that it had surpassed 30 million users and would generate $240 million in revenue in 2010.
Hoe die ook werd aangekondigd de dag van tevoren. "Tomorrow we have the real Michael Steele. Not the one that says bibble all the time ... "quote:
Ik moest veel te hard lachen om het woord 'bibble'quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoe die ook werd aangekondigd de dag van tevoren. "Tomorrow we have the real Michael Steele. Not the one that says bibble all the time ... "
Die sesamstraatpop was trouwens wel een geniale Michael Steele de afgelopen maanden
Het sloeg inderdaad nergens op, maar heb dan liever dit dan dat hij daar 10min mag gaan zitten lullen om zijn NeverSayNever-movie te promoten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:05 schreef pberends het volgende:
Justin Bieber en Jon Stewart halen grapje uit
http://www.thedailyshow.c(...)nd-jon-switch-bodies
Goh, het toppunt van niet-grappig. Wtf is de grap, en welke mafkees heeft 'm bedacht dat het grappig zou zijn
Bedankt voor de tip. Maar hoort dat zo langzaam te werken? Of ligt het aan het gekozen adres?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:50 schreef Badeend1 het volgende:
http://ozsoapbox.com/rest(...)from-outside-the-us/
Werkt Adblock niet? Ik dacht tenminste dat dat de reden was dat ik nooit reclame kreeg. Althans, ik las ergens anders de klacht dat het grote voordeel van kijken via de site van Comedy Central boven Hulu is, dat Adblock de reclames tegenhoudt. Nu kan dat natuurlijk ook gewoon over de banners gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:55 schreef mvt het volgende:
trouwens wel waardeloos dat als je het met een proxy kijkt en hij denkt dat je inde US woont dat je ook al die US reclames krijgt die wij (bijna) nooit kregen
Inderdaad! Kennelijk heeft Comedy Central zich de kritiek aangetrokken. En ik zal nog eens een work-around schrijven, zegquote:
Hé, inderdaad. Gisteren was dat nog niet zo. Gelukkig valt 't gewoon te skippen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:05 schreef NJ het volgende:
Er zit nu wel vier minuten reclame per blok in.
Ik denk dat ze gewoon de website een update hebben gegeven tijdens een periode dat er geen nieuwe shows warenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:00 schreef Orbis het volgende:
[..]
Inderdaad! Kennelijk heeft Comedy Central zich de kritiek aangetrokken. En ik zal nog eens een work-around schrijven, zeg.
Voor zover ik weet was het een gevolg van de deal met Hulu en zou men eigenlijk helemaal stoppen met uitzenden op thedailyshow.com.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef mvt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon de website een update hebben gegeven tijdens een periode dat er geen nieuwe shows waren
alweer?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:18 schreef waht het volgende:
Volgende week is o.a. Anderson Cooper en Donald Rumsfeld te gast bij TDS!
Ben benieuwd, vooral naar die laatste.
Naar aanleiding van z'n avonturen in Egypte, lijkt me.quote:
Wat DrDurden zegt, dergelijke journalisten komen wat vaker langs.quote:
De laatste keer dat hij te gast was, was in 2006. Daarna heeft hij nog een keer meegewerkt aan een debatitem tussen honden, maar verder niets.quote:
Dat is niet erg langquote:Op zondag 20 februari 2011 16:35 schreef mvt het volgende:
Ook, maar ik kijk het dan ook al ERG lang.
Als ik zo de wiki bekijk denk ik dat ik begon met kijken in 2005
Even Stevphenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:35 schreef mvt het volgende:
Ook, maar ik kijk het dan ook al ERG lang.
Als ik zo de wiki bekijk denk ik dat ik begon met kijken in 2005
In dat jaar zijn Colbert en Steve Carell gestopt als correspondent . Carell kan ik me niet herinneren, Colbert des te meer.
Ik vind het héél erg langquote:
Ongeveer, maar uit context is het wel altijd wat spectaculairder.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:23 schreef Orbis het volgende:
Is de Glenn Beck-show nu echt zo? De rare redeneringen en schoolborden wist ik van, maar doet Glenn ook zo met de rare camerastandpunten en het spontane schreeuwen?
Inderdaad. Een "voorzorgsmaatregel", hoe verzinnen ze het. Ik vond het trouwens ook al diep treurig dat eerst geen enkele zender die bill aankaartte, zodat The Daily Show de enige was. Ik had toch wel iets anders verwacht, zeker omdat sommige Amerikanen te pas en te onpas 9/11 gebruiken bij welk doel ze ook hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
http://www.thedailyshow.c(...)011-elizabeth-warren
Echt gestoord van die 9/11 first responders dat zij nu officieel moeten aangeven geen terroristen te zijn voordat zij geld kunnen ontvangen.
Soms denk ik echt van WTF bij Amerika
Doodzonde, hij was een van de weinige politici daar die ik kon waarderen. Ook ronduit stom van hem, ben benieuwd wat Jon hiermee gaat doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:24 schreef Mr.Silencer het volgende:
En Weinergate gaat door.![]()
Nu hij heeft toegeven dat hij zelf de foto's heeft verstuurd en daarna heeft gelogen hierover, zal dit toch een behoorlijke impact hebben op z'n carrière.
Idd, heel zonde. Één van de weinige charismatische Amerikaanse politici die de politiek wat kan opfleuren en daarnaast ook wat interessants heeft te zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:27 schreef fwokker het volgende:
[..]
Doodzonde, hij was een van de weinige politici daar die ik kon waarderen. Ook ronduit stom van hem, ben benieuwd wat Jon hiermee gaat doen.
Burgemeester van New York wordt hij niet meer. En hij was eigenlijk de gedoodverfde favoriet voor 2013.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:24 schreef Mr.Silencer het volgende:
Nu hij heeft toegeven dat hij zelf de foto's heeft verstuurd en daarna heeft gelogen hierover, zal dit toch een behoorlijke impact hebben op z'n carrière.
... Ik snap die man niet, hoor. Geef het dan gelijk toe, óf ontken het glashard. Persoonlijk zou ik voor de tweede optie gekozen hebben, vooral omdat niemand gediend is met de waarheid en niemand de waarheid zal achterhalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:24 schreef Mr.Silencer het volgende:
Hij koos ook voor de tweede optie, alleen de waarheid bleek wél te achterhalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:02 schreef Orbis het volgende:
[..]
... Ik snap die man niet, hoor. Geef het dan gelijk toe, óf ontken het glashard. Persoonlijk zou ik voor de tweede optie gekozen hebben, vooral omdat niemand gediend is met de waarheid en niemand de waarheid zal achterhalen.
Hij heeft het alleen nooit echt ontkend. Hij heeft volgehouden de foto niet zelf geplaatst te hebben, goed. Maar op de vraag: 'is dat uw zaakje?' heeft hij nooit een keihard 'nee!' geantwoord, toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij koos ook voor de tweede optie, alleen de waarheid bleek wél te achterhalen.
Er zijn meerdere foto's van hem, waaronder ook foto's met zijn gezicht. Vele emails en facebook berichten naar meerdere vrouwen. Dat hou je niet geheim. Kijk maar naar John Edwards die ook zo lang mogelijk heeft proberen te ontkennen. Politieke tegenstanders zijn wel gediend bij deze waarheid dus dan komt het vanzelf naar buiten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:02 schreef Orbis het volgende:
[..]
... Ik snap die man niet, hoor. Geef het dan gelijk toe, óf ontken het glashard. Persoonlijk zou ik voor de tweede optie gekozen hebben, vooral omdat niemand gediend is met de waarheid en [b]niemand de waarheid zal achterhalen.[b]
Haha ja sterk staaltje improvisatie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:13 schreef IedeK. het volgende:
Jon en John Oliver in de pressconference van gister!![]()
Don't be so Jewish about it Jon.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:13 schreef IedeK. het volgende:
Jon en John Oliver in de pressconference van gister!![]()
Don't be so Jewish about it Jon.
Zeker! Onwaarschijnlijk wat een bullshit Fox de wereld in stuurt, zeg... Maar het levert voor TDS-kijkers in ieder geval mooie tv opquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:39 schreef fwokker het volgende:
Welp, de grenzen van talkshow interviews zijn verlegd en er is weer even kort samengevat hoe kut Fox is, al met al een goede aflevering
Zou het nou nog ergens op uitdraaien, of is iedereen dit over een week weer vergeten? Ik hoop het niet, want de kritiek op Fox lijkt zeer terecht, het zou mooi zijn als ze zich er wat van aantrokken.quote:
Heb je het stuk gezien?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef Orbis het volgende:
[..]
Zou het nou nog ergens op uitdraaien, of is iedereen dit over een week weer vergeten? Ik hoop het niet, want de kritiek op Fox lijkt zeer terecht, het zou mooi zijn als ze zich er wat van aantrokken.
Ben benieuwd!twitter:TheDailyShow twitterde op donderdag 30-06-2011 om 01:44:46All of the roles in tonight's show will be played by Jon Stewart. Even @Aasif! Props to our amazing makeup team. reageer retweet
Leuk man dat ie mogelijk naar NL komt. Ik mag geregeld ernaar kijken. Meesterlijk goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:35 schreef IedeK. het volgende:
De conventies zijn weer begonnen en The Daily Show is weer in topvorm!
Goede shows alweer.
En Jon Stewart komt misschien naar Nederland als gast voor Nova College Tour.
In dat geval wil ik daar wel heen!
NOVA college tour. #2
Daar moet ik inderdaad echt heen. Kan vast ook nog wel een aardige vraag verzinnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef funrider het volgende:
[..]
Leuk man dat ie mogelijk naar NL komt. Ik mag geregeld ernaar kijken. Meesterlijk goed.
Af en toe pak ik ook een Colbert Report mee.
2 weken conventies bijgewoondquote:Op donderdag 13 september 2012 01:39 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom is er vanavond geen Daily Show en Colbert![]()
![]()
Oh, wat raar dat ze dan wel gewoon maandag/dinsdag (hier) een show hadden...quote:Op donderdag 13 september 2012 06:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
2 weken conventies bijgewoond
Dat snap ik, maar is de NLse CC ook automatisch in handen van de rechten op alle Amerikaanse CC shows!?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:29 schreef Charles.Darwin het volgende:
Dat zou raar zijn, want beide shows worden gemaakt door Comedy Central.
http://www.therumble2012.com/g/What-Exactly-Am-I-Buying/682.htmlquote:What Exactly Am I Buying?
Bill O'Reilly. Jon Stewart. 2 podiums. 1 Air-Conditioned Auditorium. "O'Reilly v Stewart 2012: The Rumble in the Air-Conditioned Auditorium" will be streamed live, Saturday, October 6th at 8pm ET from Lisner Auditorium at The George Washington University. O'Reilly and Stewart will take an entertaining and comedic approach to today's pressing political issues in an attempt to find the best direction for America. "The Rumble 2012" will surely be a must-see event!
"The Rumble 2012" is available to purchase exclusively from www.therumble2012.com in either video or audio format for $4.95. One purchase allows you to stream the event live on October 6th at 8pm ET and stream on-demand for a limited time thereafter (up to 3 streams per purchase). Each purchase also includes a downloadable mp3 file or downloadable high-definition video file which will be available at a later date.
We kindly ask that you do not redistribute or share "The Rumble 2012." Stream it live, watch it again later and when the download is available - it's yours to keep forever! Burn it to a DVD, archive it in your library - store it in any medium you wish! Remember, one-half of the net profits from "The Rumble 2012" will be donated by O'Reilly and Stewart to a number of charitable causes.
Ik krijg een licht gevoel dat dit een deceptie wordt net zo als toen Stewart die CNBC presentator Jim Cramer uitnodigde om langs te komen bij de Dailyshow en iedereen een nog groter spektakel verwachte en dit als een nachtkaars uitging.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:41 schreef Ahiru77 het volgende:
(Fantastiche mensen. Ik had geen idee dat jullie deze show zaten te volgen.)
Ik ben toch zeker niet de enige die dit debat super graag wil volgen?
http://www.therumble2012.com/index.html
Stewart tegen die schreeuwerige O'reilly.
Weet iemand misschien hoe non-Amerikanen dit kunnen zien?
Dat was toch het interview waar Stewart, Cramer compleet ownde door betere argumenten te gebruiken, Cramer's antwoorden te anticiperen en daarop van te voren samengestelde videobeelden te gebruiken? Dat was juist een ontzettend goed interview, en ik zie niet wat Stewart nog meer had moeten doen. Gaan lopen schelden?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik krijg een licht gevoel dat dit een deceptie wordt net zo als toen Stewart die CNBC presentator Jim Cramer uitnodigde om langs te komen bij de Dailyshow en iedereen een nog groter spektakel verwachte en dit als een nachtkaars uitging.
de ontmoeting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |