Leuk man dat ie mogelijk naar NL komt. Ik mag geregeld ernaar kijken. Meesterlijk goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:35 schreef IedeK. het volgende:
De conventies zijn weer begonnen en The Daily Show is weer in topvorm!
Goede shows alweer.
En Jon Stewart komt misschien naar Nederland als gast voor Nova College Tour.
In dat geval wil ik daar wel heen!
NOVA college tour. #2
Daar moet ik inderdaad echt heen. Kan vast ook nog wel een aardige vraag verzinnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef funrider het volgende:
[..]
Leuk man dat ie mogelijk naar NL komt. Ik mag geregeld ernaar kijken. Meesterlijk goed.
Af en toe pak ik ook een Colbert Report mee.
2 weken conventies bijgewoondquote:Op donderdag 13 september 2012 01:39 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom is er vanavond geen Daily Show en Colbert![]()
![]()
Oh, wat raar dat ze dan wel gewoon maandag/dinsdag (hier) een show hadden...quote:Op donderdag 13 september 2012 06:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
2 weken conventies bijgewoond
Dat snap ik, maar is de NLse CC ook automatisch in handen van de rechten op alle Amerikaanse CC shows!?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:29 schreef Charles.Darwin het volgende:
Dat zou raar zijn, want beide shows worden gemaakt door Comedy Central.
http://www.therumble2012.com/g/What-Exactly-Am-I-Buying/682.htmlquote:What Exactly Am I Buying?
Bill O'Reilly. Jon Stewart. 2 podiums. 1 Air-Conditioned Auditorium. "O'Reilly v Stewart 2012: The Rumble in the Air-Conditioned Auditorium" will be streamed live, Saturday, October 6th at 8pm ET from Lisner Auditorium at The George Washington University. O'Reilly and Stewart will take an entertaining and comedic approach to today's pressing political issues in an attempt to find the best direction for America. "The Rumble 2012" will surely be a must-see event!
"The Rumble 2012" is available to purchase exclusively from www.therumble2012.com in either video or audio format for $4.95. One purchase allows you to stream the event live on October 6th at 8pm ET and stream on-demand for a limited time thereafter (up to 3 streams per purchase). Each purchase also includes a downloadable mp3 file or downloadable high-definition video file which will be available at a later date.
We kindly ask that you do not redistribute or share "The Rumble 2012." Stream it live, watch it again later and when the download is available - it's yours to keep forever! Burn it to a DVD, archive it in your library - store it in any medium you wish! Remember, one-half of the net profits from "The Rumble 2012" will be donated by O'Reilly and Stewart to a number of charitable causes.
Ik krijg een licht gevoel dat dit een deceptie wordt net zo als toen Stewart die CNBC presentator Jim Cramer uitnodigde om langs te komen bij de Dailyshow en iedereen een nog groter spektakel verwachte en dit als een nachtkaars uitging.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:41 schreef Ahiru77 het volgende:
(Fantastiche mensen. Ik had geen idee dat jullie deze show zaten te volgen.)
Ik ben toch zeker niet de enige die dit debat super graag wil volgen?
http://www.therumble2012.com/index.html
Stewart tegen die schreeuwerige O'reilly.
Weet iemand misschien hoe non-Amerikanen dit kunnen zien?
Dat was toch het interview waar Stewart, Cramer compleet ownde door betere argumenten te gebruiken, Cramer's antwoorden te anticiperen en daarop van te voren samengestelde videobeelden te gebruiken? Dat was juist een ontzettend goed interview, en ik zie niet wat Stewart nog meer had moeten doen. Gaan lopen schelden?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik krijg een licht gevoel dat dit een deceptie wordt net zo als toen Stewart die CNBC presentator Jim Cramer uitnodigde om langs te komen bij de Dailyshow en iedereen een nog groter spektakel verwachte en dit als een nachtkaars uitging.
de ontmoeting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |