Ik kan niet tegen die overdreven stem van Morrisseyquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar meldt zich
Best OK, de Smiths, maar zo geweldig heb ik ze ook nooit gevonden...
Tsja, gelekt albumpje voor januari 2011 en dezelfde week in je Top 100 zetten, kan zomaar gebeuren met die rare fokkers..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
De enige echte regel is dat er geen platen van 2010 of later in mogen
Waarom niet?
Huh?
Soms zijn er platen die officieel pas in 2011 uitkomen, maar stiekem al via het internet zijn gelekt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
De enige echte regel is dat er geen platen van 2010 of later in mogen
Waarom niet?
Huh?
Wel een goeie ouwe.quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Maar ik mag bijvoorbeeld Wonderlustre van Skunk Anansie er ook niet bij zetten?
Ik zou niet eens weten waarom je dat zou willen, maar nee. Dit om zo iedereen wat 'bezinktijd' te geven en dat deze jaaroverzichten niet jaarlijks een hoog 'snoepje van de week' gehalte hebben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:11 schreef Dagoduck het volgende:[/b]
Maar ik mag bijvoorbeeld Wonderlustre van Skunk Anansie er ook niet bij zetten?
Ja, hoe heet die? ik heb ooit eens alle albums op mijn pc met greatest hits allemaal andere namen gegeven; greatest hits, greatest songs etc.. want anders had ik op mijn ipod steeds dat als ik Neil Young - Greatest Hits aanklikte er ook Nirvana tussen stondquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze bedoelt?
[ afbeelding ]
4x in een top 25?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
2. Neil Young - Greendale
8. Neil Young - Tonight's the Night
16. Neil Young - Live at Massey Hall 1971
25. Neil Young - Road Rock vol. 1
De volgorde klopt niet helemaal, ik zal er binnenkort nog wel eens naar kijken
Die heet gewoon Nirvanaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, hoe heet die? ik heb ooit eens alle albums op mijn pc met greatest hits allemaal andere namen gegeven; greatest hits, greatest songs etc.. want anders had ik op mijn ipod steeds dat als ik Neil Young - Greatest Hits aanklikte er ook Nirvana tussen stond
Nirvana heeft zelfs nog nooit een compilatie uitgebracht met de titel 'Greatest Hits', dus het zal inderdaad waarschijnlijk gewoon de titelloze compilatie zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, hoe heet die? ik heb ooit eens alle albums op mijn pc met greatest hits allemaal andere namen gegeven; greatest hits, greatest songs etc.. want anders had ik op mijn ipod steeds dat als ik Neil Young - Greatest Hits aanklikte er ook Nirvana tussen stond
Opmerkelijke wijziging, van ome Nelis naar nota bene Snow Patrol!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
Oh dat wist ik niet
zie edit (over een minuut of 2)
edit: Ik heb nr. 8 Neil Young - Tonights the Night veranderd in Snow Patrol
en nr. 16 Neil Young - Live @ Massey Hall in Kasabian
Ja, ik heb nou eenmaal geen 100 albums op mn pc staanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Opmerkelijke wijziging, van ome Nelis naar nota bene Snow Patrol!!
gedaan en bedanktquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe je dat dan ook in 1 post en in een volgorde
Het staat allemaal in de OP.
gaaf... kende ik nog niet maar spotify gelukkig welquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:49 schreef ethiraseth het volgende:
13. Alcest - Souvenirs d'un autre monde (2007)
Goede lijst zeg.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:49 schreef ethiraseth het volgende:
[lijst]
valt me nog mee, toen ik begon was ik bang met alleen maar jaren 80/vroege jaren 90 dingen te eindigen.
Ik wist niet dat je een liefhebber was van Radiohead. Pet Sounds en in mindere mate Hunky Dory had ik ook niet van je verwacht, gezien je gebruikelijke top 10's en je avatar.quote:
Wel een interessante lijst inderdaad. Allemaal heftige metal en rock, en dan van die rustige pareltjes ertussenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een liefhebber was van Radiohead. Pet Sounds en in mindere mate Hunky Dory had ik ook niet van je verwacht, gezien je gebruikelijke top 10's en je avatar.
Edit: en dan vergeet ik Wu-Tang nog.
Metal is en blijft mijn "ding", maar voor de rest ben ik gematigd ruimdenkend of heb ik sporadische opstoten van goede smaak, al naar gelang het standpuntquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een liefhebber was van Radiohead. Pet Sounds en in mindere mate Hunky Dory had ik ook niet van je verwacht, gezien je gebruikelijke top 10's en je avatar.
Edit: en dan vergeet ik Wu-Tang nog.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Metal is en blijft mijn "ding", maar voor de rest ben ik gematigd ruimdenkend of heb ik sporadische opstoten van goede smaak, al naar gelang het standpunt.
Ah zo. Nou, ik had bijvoorbeeld The Knife niet direct verwacht (zeker niet op 1), en artiesten als Thievery Corporation, The Cure, De La Soul, M.I.A. ook niet echt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfs nog meer dan die lijst doet vermoeden (uitgaande van wat ik denk dat jij tof vind). Metal is erg oververtegenwoordigd in m'n lijst in verhouding met wat ik normaal gesproken luister. Veel electronische en hiphop albums staan te vol met filler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Yep, iig nog 1 lijst, ik heb nu na een tijd weer toegang tot al m'n muziek dus ga deze week nog aan de slag.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:15 schreef Gillingham het volgende:
Ben benieuwd of en wat er nog gaat komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |