Zucht, welke dames nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is ook meteen klaar, Zvonareva is veel te labiel. Nog steeds, ondanks dat ze de nummer 2 van de wereld is.
Wozniacki, Clijsters, Serena, Henin.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:54 schreef Ambrosius het volgende:[/b]
Boogert. 5-7 *0-5 0-30: "Het gaat nu echt de verkeerde richting uit met Zvonareva".
Wozniacki ook, zie mijn voorbeeld uit mijn vorige post...hopelijk laat ze snel zien dat ze wel in dat rijtje thuishoort, maar voorlopig is ze net zo labiel als de rest.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wozniacki, Clijsters, Serena, Henin.
Dit is ook wel vrij extreem, op een ace na heb ik eigenlijk nog geen normaal punt van Vera gezien sinds die 2SP.
Die wedstrijd van Wozniacki had natuurlijk niks met het mentale te maken. Ze speelde gewoon iets minder en Zvonareva erg goed. Dan kan je verliezen. Dat ze daarvoor tegen nobodies maar een paar games verloren had zegt niks. Dat maakt het eerder moeilijker omdat je geen tegenstand nog hebt gehad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wozniacki ook, zie mijn voorbeeld uit mijn vorige post...hopelijk laat ze snel zien dat ze wel in dat rijtje thuishoort, maar voorlopig is ze net zo labiel als de rest.
De enige dames die dat niet hebben ijn idd de Williams zusjes, en de Belgischen...zoals altijd...
En Kim had er vroeger ook een handje van trouwens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:02 schreef Federer-fan het volgende:
Wozniacki met die zak ijs op 'r hoofd.
Mariette Pakker zei ook 'ze houdt het hoofd koel'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Ik denk dat ze dat meer figuurlijk bedoelde.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Mariette Pakker zei ook 'ze houdt het hoofd koel'
Oh.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat meer figuurlijk bedoelde.
Rebreak.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
Amai, wat stort Kim compleet in zeg, *1-0 Wozniacki.
Zeker, maar Kim heeft de voorkeur.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Rebreak.Voor wie ben jij eigenlijk, Ambrosius; jij hebt voor beiden wel sympathie toch?
Oké, bedankt. Leuk voor Kim.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, maar Kim heeft de voorkeur.
is geen gewoon toernooi...moet eigenlijk best of the rest zijn met nr 9-16, maar niemand wil meedoenquote:Op donderdag 4 november 2010 19:52 schreef luckass het volgende:
Waarom heeft Bali maar een draw van 8. Onzintoernooi zeg.
Echt?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef wimderon het volgende:
Ze hebben de finale gehaald met deze speelsters, hier en daar zelfs een nog lager gerankte erbij.
Het is bedoeld voor speelsters die een 'International Tournament' hebben gewonnen, daarom heet het ook Tournament of Championsquote:Op donderdag 4 november 2010 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
is geen gewoon toernooi...moet eigenlijk best of the rest zijn met nr 9-16, maar niemand wil meedoen
De eerste 5 vallen af doordat ze de Masters speelden, Henin, Sharapova en Kanepi zijn geblesseerd en Pennetta viel af doordat ze Fed Cup moet spelen.quote:International Tournament Titlists of 2010:
Brisbane: Kim Clijsters
Auckland: Yanina Wickmayer
Hobart: Alona Bondarenko
Pattaya City: Vera Zvonareva
Memphis: Maria Sharapova (1)
Bogota: Mariana Duque Marino
Acapulco: Venus Williams
Kuala Lumpur: Alisa Kleybanova (1)
Monterrey: Anastasia Pavlyuchenkova (1)
Marbella: Flavia Pennetta
Ponte Vedra Beach: Caroline Wozniacki (1)
Barcelona: Francesca Schiavone
Fes: Iveta Benesova
Estoril: Anastasija Sevastova
Strasbourg: Maria Sharapova (2)
Birmingham: Li Na
's-Hertogenbosch: Justine Henin
Bastad: Aravane Rezai
Budapest: Agnes Szavay (1)
Prague: Agnes Szavay (2)
Palermo: Kaia Kanepi
Bad Gastein: Julia Goerges
Portoroz: Anna Chakvetadze
Istanbul: Anastasia Pavlyuchenkova (2)
Copenhagen: Caroline Wozniacki (2)
Guangzhou: Jarmila Groth
Quebec City: Tamira Paszek
Tashkent: Alla Kudryavtseva
Seoul: Alisa Kleybanova (2)
Osaka: Tamarine Tanasugarn
Linz: Ana Ivanovic
Luxembourg: Roberta Vinci
quote:1. Caroline Wozniacki - 7270
2. Vera Zvonareva - 6096
4. Kim Clijsters - 5295
5. Venus Williams - 4985 (injured for the rest of the season)
6. Francesca Schiavone - 4595
11. Li Na - 3540
12. Justine Henin - 3415 (injured for the rest of the season)
17. Maria Sharapova - 2591 (out for the rest of the season)
18. Aravane Rezai - 2570
20. Anastasia Pavlyuchenkova - 2520
21. Kaia Kanepi - 2490 (injured for the rest of the season)
22. Yanina Wickmayer - 2435
23. Flavia Pennetta - 2430
24. Ana Ivanovic - 2255
27. Alisa Kleybanova - 2025
31. Daniela Hantuchova - 1850 [Wildcard] *
36. Alona Bondarenko - 1652
37. Agnes Szavay - 1630
38. Roberta Vinci - 1590
41. Julia Goerges - 1525
43. Jarmila Groth - 1407
45. Anastasija Sevastova - 1325
53. Kimiko Date-Krumm - 1130 [Wildcard] *
57. Anna Chakvetadze - 1058
58. Alla Kudryavtseva - 1056
61. Iveta Benesova - 1015
62. Tamarine Tanasugarn - 1004
91. Tamira Paszek - 733
131. Mariana Duque Marino - 531
Weer wat nieuws geleerdquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is bedoeld voor speelsters die een 'International Tournament' hebben gewonnen, daarom heet het ook Tournament of Champions![]()
[..]
De eerste 5 vallen af doordat ze de Masters speelden, Henin, Sharapova en Kanepi zijn geblesseerd en Pennetta viel af doordat ze Fed Cup moet spelen.
[..]
Damn, ik moet mijn feiten ook wel checken met mensen als wimmers aroundquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is bedoeld voor speelsters die een 'International Tournament' hebben gewonnen, daarom heet het ook Tournament of Champions![]()
[..]
De eerste 5 vallen af doordat ze de Masters speelden, Henin, Sharapova en Kanepi zijn geblesseerd en Pennetta viel af doordat ze Fed Cup moet spelen.
[..]
Maar Ivanovic wint wel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 07:30 schreef Ambrosius het volgende:
Date-Krumm nu tegen Ana, gewoon *3-0 voor die oma.
quote:Op zondag 7 november 2010 11:10 schreef Ambrosius het volgende:
Ana wint de finale van Kleybanova met 6-2 7-6 (5).
quote:Van Lottum mogelijk nieuwe coach Ivanovic
Uitgegeven: 16 november 2010 12:06
Laatst gewijzigd: 16 november 2010 12:28
AMSTERDAM - John van Lottum wordt mogelijk de nieuwe coach van Ana Ivanovic. De Servische tennisster maakt binnenkort bekend wie de vacature gaat invullen, die is ontstaan na het vertrek van de Zwitser Heinz Gunthardt.
Compagnon Sven Groeneveld, die al meerdere keren is ingeschakeld als coach van Ivanovic, stelde het tweetal in Luxemburg aan elkaar voor.
"Ik denk dat ze goed zouden klikken", vertelt Groeneveld aan NUsport. "Het is nu de vraag wat Ana wil, want John is niet de enige kandidaat."
Slag om de arm
Van Lottum houdt zelf ook nog een slag om de arm. "Zij heeft het talent om het vrouwentennis jarenlang te domineren, maar het komt er niet helemaal uit", vertelt de mede-oprichter van Tennis Centrum Amsterdam.
"Haar kan ik helpen. Maar ik wil wél een meerwaarde zijn. Ik kom niet om ballen te rapen."
In het verleden was Van Lottum coach van Thiemo de Bakker. De samenwerking met zijn landgenoot duurde slechts twee maanden vanwege een verschil van inzicht.
Wereldranglijst
Ivanovic was in 2008 de nummer 1 van de wereld en won dat jaar Roland Garros. Ze begon dit jaar als nummer 65 van de wereldranglijst, maar klom mede vanwege haar eerste WTA-eindzege in twee jaar tijd naar plek zeventien.
Best netjes nog die ene game.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:29 schreef Szura het volgende:
Safina deed het wel lekker van de week in Hobart.
6-0 6-1 verloren van Bartoli.
http://www.sporza.be/cm/sporza/tennis/110126_Justine_Henin_stoptquote:Justine Henin stopt opnieuw met tennissen
Belga
wo 26/01/2011 - 15:39
Justine Henin (28) heeft een punt achter haar carrière gezet. Ze doet dit door de aanslepende problemen met haar elleboog. Vorige week werd ze op de Australian Open uitgeschakeld in de derde ronde. Henin was vorig jaar aan haar tweede carrière begonnen.
Jammer, toch. De WTA is er wel erg aan toe. Het is een beetje Clijsters, Serena als ze niet geblesseerd is, Venus af en toe en de Rus die dit jaar in vorm is (Zvonareva) en Wozniacki die op 1 staat. Een constante Justine was een leuke toevoeging geweest, maar ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://www.sporza.be/cm/sporza/tennis/110126_Justine_Henin_stopt
Ze wint 'm wel uiteindelijk met 4-6 6-2 6-0, even wakker worden was het dus. Nog één wedstrijdje winnen en ze is nummer éénquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef Tim86 het volgende:
Kimmeke 0-3 achter tegen Barrois...inclusief 2 breaks
mn colaquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:50 schreef wimderon het volgende:
Hallo, mijn naam is Nungnadda Wannasuk () en ik speel professioneel tennis:
[ afbeelding ]
Hahahahaha wtfquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:50 schreef wimderon het volgende:
Hallo, mijn naam is Nungnadda Wannasuk () en ik speel professioneel tennis:
[ afbeelding ]
Ik zou net een groter lettertype gebruiken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:25 schreef Drassss het volgende:
Als Adidas zijnde zou ik haar uit dat sponsorshirt trekken uh knippen.
Zoals verwacht keurig op baan 2 als enige van de kwartfinales en ook de eerste partij van de dagquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef wimderon het volgende:
Ziet er naar uit dat als Wozniacki van Morita wint, ze morgen vroeg op de dag op een achterafbaan moet spelen om eventueel de #1-positie terug te pakken
Vrouwenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Na Li wint maar 3 games tegen Zakopalova
En Peer maar 1 tegen Bartoli
Namelijk?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me toch waarschijnlijker dat bloedproppen een andere oorzaak hebben dan gewoon pech.
Bepaalde vormen van dopinggebruik uiteraard, waarbij je zit te knoeien met je bloed. Ik hoor toch vaker verhalen over wielrenners met bloedproppen die door EPO of iets dergelijks worden veroorzaakt.quote:
Ah zo. Zou kunnen, maar Serena lijkt me daar toch niet echt het type voor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bepaalde vormen van dopinggebruik uiteraard, waarbij je zit te knoeien met je bloed. Ik hoor toch vaker verhalen over wielrenners met bloedproppen die door EPO of iets dergelijks worden veroorzaakt.
Sowieso een wedstrijd met een hoog comedy-gehalte. Bartoli weigert pertinent een bal op Ivanovic haar forehand te spelen en Ivanovic is gewoon Ivanovic.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef luckass het volgende:
Ana. Ieder puntje dat ze maakt weer adjeeh.
Uit het ADquote:Kim Clijsters verstuikt voet op trouwfeest
Kim Clijsters heeft haar enkel zwaar verstuikt op het trouwfeest van haar neef Tim. De Belgische toptennisster kwam heel ongelukkig op haar voet terecht en klapte door haar enkel. De balans: zware verrekte enkelbanden én een scheur in kapsel van haar rechterenkel.
Ze is minstens vier tot zes weken buiten strijd en is twijfelachtig voor Roland Garros. Eerder had Clijsters al moeten afzeggen voor de Fed Cup door een schouderblessure. Verder sukkelt het nummer 2 van de wereld ook met de pols. Met al die letsels lijkt de kans heel groot dat ze net als vorig jaar Roland Garros aan zich voorbij moet laten gaan.
Holy shit dat heb ik helemaal niet meegekregen zeg. Wat een toernooi voor haar zegquote:Op zondag 24 april 2011 18:09 schreef Tim86 het volgende:
Goerges verslaat Wozniacki in de finale van Stuttgart: 7-6 6-3
quote:Het advies van Navratilova kost 300.000 euro di 26/04/2011 - 13:27
Caroline Wozniacki, de nummer 1 van de WTA, wil op de Spelen 2012 ook scoren in het dubbel. Ze overweegt daarom om met tennislegende Martina Navratilova in zee te gaan. Alleen, Navratilova vraagt aardig wat geld voor advies.
Martina Navratilova (54) boekte tijdens haar carrière 18 grandslamzeges in het enkelspel, 31 in het dubbel en 10 in dubbel gemengd. Ervaring in het dubbel heeft ze dus als geen ander.
Papa Wozniacki: "Londen wordt volgend jaar het grootste doel van Caroline. Om ook in het dubbel te scoren, overwegen we om met Martina te trainen. "
"We hebben Navratilova al gepolst begin van de maand, in Charleston. Zij kan als geen ander het juiste advies geven. Alleen, ze is niet goedkoop. Martina vraagt 300.000 euro."
quote:--------------------------------------------------------------------------------
Jarka_Groth Jarmila Groth
always have though time in your life,get hurt,make mistakes,wrong choices,missed opportunities-always believe there is a light at the end
13 Apr
Don't worry guys everything is fine I am doing great,training hard and ready to fight on the weekend. Just showing you the deep side of me
13 Apr
Everything is done!nothing can hurt me anymore!looking forward to new life and new beginnings!fingers crossed for only happy ones
18 Apr
There was big change in my life!but I am happy and excited about upcoming clay court season and rest of the year!thanks all for your support
18 Apr
Some people love you and care about you but some are with you only for what you have and for what they can take from you for free!!!
20 Apr
You love person from your heart and give them everything you have and they turn around and all they wanted?!!is not love and not you!!!
20 Apr
To people who say bad things about me:I didn't need get married to become aussie citizen-check the facts!!and check the law!!!
26 Apr
I didn't need place to stay I lived happily in sydney with friends and house!and had money to live on my own was making more than enough!
26 Apr
My parents didn't come to my wedding because they are scared of flying and they wouldn't make it all the way to australia!
26 Apr
If you have something bad to say,say to me and don't say things you don't know about or just making rumours!
26 Apr »
I got married because I loved sam and did it from my heart not because I am from poor country or I need it him for passport!
26 Apr
Ze lijkt alleen geblesseerd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:52 schreef TheGeneral het volgende:
Al mag ik Wozniacki ook, ik zie graag Goerges winnen.
Denk wel dat Del Potro beter is met penaltiesquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef truedestiny het volgende:
[..]
gelijkspel dat wil ik nog wel is mee maken hoor.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef truedestiny het volgende:
[..]
gelijkspel dat wil ik nog wel is mee maken hoor.
Oeps inderdaad... Is natuurlijk ook in Madrid..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
Op zich kan dit toch gewoon in het toernooi-topic?
Wozniacki speelde niet slecht hoor. Het is bekend dat ze door hard hitters van de baan geslagen kan worden. Op clay beweegt ze ook nog eens minder.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:43 schreef Mykonos het volgende:
Wozniacki eraf tegen Sharapova in Rome, die staat ook niet echt super te spelen de laatste tijd helaas
En dat vind je positief?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:22 schreef Norrage het volgende:
Serena veegt alweer de vloer aan met de #3 van de wereld.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:48 schreef Szura het volgende:
Dadelijk krijgen ze daar gewoon een finale Serena-Venus
Nee, want dan had Zvonareva een stuk of 5,6 games gewonnen op deze ondergrond.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:20 schreef BobW het volgende:
GSM Zvonareva 3-6 7-6 7-5
Spannende partij, Serena is helemaal terug.
Of toch niet?quote:
Caroline Wozniacki heeft woensdag in haar tweede rondepartij in het Zweedse Bastad opgegeven. De Deense nummer één van de wereld heeft een schouderblessure.quote:
Echt he.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:10 schreef Norrage het volgende:
Pfff waarom speelt die idioot dit dan ook weer
Zakgeld nodig voor de vakantiequote:Op woensdag 6 juli 2011 22:10 schreef Norrage het volgende:
Pfff waarom speelt die idioot dit dan ook weer
Wat de fuckquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:38 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lees net dat Alisa Kleybanova kanker heeft.
De nummer 8 ging er in de halve finale af met 0-6 0-6 tegen de nummer 109 van de wereldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef Szura het volgende:
Mooi man, dat toernooi in Bad Gastein.
In de eerste ronde liggen de nummers 1 t/m 7 geplaatst er alweer uit
Die eerste foto, ik blijf erin.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef wimderon het volgende:
En in navolging van Sophie Lefevre en Nungnadda Wannasuk maken we kennis met Maria Fernanda Alvarez Teran, nummer 233 op de wereldranglijst:
[ afbeelding ]
[...]afbeelding[/url] ]
D'r zus heeft een fotostudio?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:28 schreef TheGeneral het volgende:
En Dementieva is getrouwd:
[ afbeelding ]
Ahquote:
27 vandaag, de ronde ervoor 7 (terwijl ze mar 4 games verloor) en de ronde ervoor 25 in 2 sets (waarvan 12 in de eerste 3 games, dat heb ik hier nog gepost)..echt te bizar :")quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
Pavlyuchenkova slaat 27 dubbele fouten in één wedstrijd.Dat lukte Coria nog niet in zijn beste dagen.
Ja, inderdaad. Volgens mij kunnen bijna al die vrouwen zo door naar de psycholoog.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
27 vandaag, de ronde ervoor 7 (terwijl ze mar 4 games verloor) en de ronde ervoor 25 in 2 sets (waarvan 12 in de eerste 3 games, dat heb ik hier nog gepost)..echt te bizar :")
Serveer dan onderhands ofzo :Squote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
27 vandaag, de ronde ervoor 7 (terwijl ze mar 4 games verloor) en de ronde ervoor 25 in 2 sets (waarvan 12 in de eerste 3 games, dat heb ik hier nog gepost)..echt te bizar :")
Over achterlijke verhalen gesproken... wat een mafkees die paquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:44 schreef franklop het volgende:
Tennisster Tamaëla in elkaar geslagen
Ohja. Maar dan nogquote:
quote:'Dader' dient klacht in tegen mishandelde Tamaëla
Mihai Barbat, de man die tennisster Elise Tamaëla in elkaar sloeg, heeft een klacht tegen de Culemborgse ingediend. De Deen, vader van tennisster Karen Barbat, claimt 'fysiek mishandeld' te zijn door Tamaëla.
Dat twitterde haar broer Sander Tamaëla. Barbat diende de claim bij de tennisfederatie ITF in. Die onderzoekt de zaak.
Tamaëla was dinsdag aanwezig bij een wedstrijd van vriendin Daniëlle Harmsen tegen Karen Barbat in de kwalificaties van het ITF-toernooi in het Duitse Versmold.
Ze zou racistisch zijn bejegend door Barbats vader en toen ze daar wat van zei, sloeg hij haar neer. Tamaëla was enkele minuten buiten bewustzijn, liep een hersenschudding op en enkele wonden aan haar gezicht.
Vlucht
Mihai Barbat vluchtte direct na het incident met dochter Karen weg. De geboren Roemeen hangt een zware schorsing boven het hoofd. De Duitse politie was naar hem op zoek wegens mishandeling, maar later doken de Barbats in Denemarken op.
Daar meldden ze in de media dat Tamaëla Harmsen te luid aanmoedigde en dat ze, toen vader Barbat daar wat van zei, hem aanviel.
Wat, damestennis?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:38 schreef luckass het volgende:
Bij Petrova - Ivanovic 5 DF in de eerste 2 games.
Kunnen we dit niet afschaffen?
Is Wozniacki verliefd?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Wat de liefde allemaal niet met je kan doen..zeker bij die labiele vrouwen.
Op die golfer, McCoy ofzo.quote:
Die jaquote:
jaquote:
Gossip van Ivoquote:
quote:@ivokarlovic
ivo karlovic
Just saw Wozniacki with Grosjean at dinner. No, wait. That's that golfer.
Hij kan wel golfenquote:
Wimbledon kampioen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:49 schreef Norrage het volgende:
Kvitova 5-1 voor tegen Zvonareva, verliest ze 6-7 0-6
We mogen blij zijn dat ze deze week weer wedstrijden won, sinds Wimbledon had ze dat niet gedaanquote:
Dieptepuntquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:49 schreef Norrage het volgende:
Kvitova 5-1 voor tegen Zvonareva, verliest ze 6-7 0-6
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:00 schreef Salamando het volgende:
Vrouwentennis.
Volgens mijn moeder spelen ze 'tactisch wel slimmer dan de mannen'.
Cibulkova heeft dan ook een genetisch nadeel waardoor haar service altijd met een boog moet om over het net te kunnenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:03 schreef kevin_ het volgende:
Zo goed was ze niet. Ze had veelte veel power voor Cibulkova en hoefde eigenlijk niet zo veel te doen om het punt te maken. De service van Cibulkova is ook vreselijk zwak.
Bij de mannen trouwens ook vaak genoeg na het winnen van je eerste grote toernooi of GS. Van alle speelsters nu bij de vrouwen is Kvitova wel degene waar we het meest van kunnen verwachten jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:02 schreef Tim86 het volgende:
Vallen niet al te veel conclusies aan zo'n toernooitje te verbinden natuurlijk..Hantuchova, Jankovic en Cibulkova zijn ook geen toppers (meer). Het zal in ieder geval goed voor haar zelfvertrouwen zijn, want na die Wimbledon titel was het niet best (wat ook weer niet vreemd is..dat zie je erg vaak in de WTA). Ze is nog onwijs jong, heeft een erg gevarieerd slagenarsenaal, kan op veel surfaces goed uit de voeten, is een lefty wat ook nog een voordeel kan zijn.....toekomst ziet er goed uit
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cibulkova heeft dan ook een genetisch nadeel waardoor haar service altijd met een boog moet om over het net te kunnen
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cibulkova heeft dan ook een genetisch nadeel waardoor haar service altijd met een boog moet om over het net te kunnen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |