Je hebt de tijd van "aluminium tandenkransen"zeker niet meegemaakt bij de Cavaleriequote:Op maandag 1 november 2010 16:17 schreef jankaas020 het volgende:
Ook zoiets: voor een machine (aan boord van schip, tank, F16, bedenk wat.) wordt een bepaald onderdeel goedkoper aangekocht, daar bespaar je op zou je denken. Maar ondertussen gaat de machine vaker kapot en moet er vaker onderhoud gepleegd worden, wat de kosten in manuren weer opschroeft, laat staan de tijd dat die machine buiten gebruik is.
Omdat er minder personeel is willen ze mensen breder opleiden, maar wel in een kortere tijd, maar in plaats van mensen die veel kunnen, krijg je mensen die weinig weten van veel dingen en dit zie je ook weer terug in het onderhoud: "Ow, weerstand op de printplaat stuk, vervang de hele printplaat maar!"
Wat een geweldige baas is Defensie toch...
Succes Bouke, hou ons op de hoogtequote:Op maandag 1 november 2010 18:34 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb het ff druk, maar voor mij als verbindelaar ben ik met mn neus in de botor gevallen. ik kan dr niks over zeggen, wellicht als ik terug ben/missie over is. Ik heb het nu druk, morgen post ik een uitgebreider verhaaltje. het i hier nu tijd om te gaan pitten, tis even over tienen en ik heb dr al een lange dag op zitten en om 0630 gaat de wekker weer
Slaap lekker en keep it coolquote:Op maandag 1 november 2010 18:34 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb het ff druk, maar voor mij als verbindelaar ben ik met mn neus in de botor gevallen. ik kan dr niks over zeggen, wellicht als ik terug ben/missie over is. Ik heb het nu druk, morgen post ik een uitgebreider verhaaltje. het i hier nu tijd om te gaan pitten, tis even over tienen en ik heb dr al een lange dag op zitten en om 0630 gaat de wekker weer
Uhh, nee, niet meegemaakt, maar klinkt als allejesus snel kapot die tandenkransen!quote:Op maandag 1 november 2010 18:35 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Je hebt de tijd van "aluminium tandenkransen"zeker niet meegemaakt bij de Cavalerie?
Moesten ze met tropco naar de schietpunten
Supercool Bouke!quote:Op maandag 1 november 2010 18:34 schreef Bouke-p het volgende:
Ik als vrouwzijnde heb geen inspraak meerquote:Op maandag 1 november 2010 14:59 schreef Vortix het volgende:
Grappig om te zien dat de SC tegenwoordig twee kanten op gaat, ofwel loveydovey tussen ER en Lotusss, of lekker ruzie maken over de vloot.
Geinig
quote:Op maandag 1 november 2010 18:20 schreef Bouke-p het volgende:
Zo, ook weer eens een berichtje van mij. Ik ben erg lang niet hier op bezoek geweest vanwege voorbereiding op uitzending en nog ff wat meer aandacht aan thuis geven maar bij deze: De groeten uit Afghanistan!
Eens ff bijlezen en kijken of ik weer vaker kan posten(internet hier is nogal crap)
Rave is toch niet op uitzendingquote:Op maandag 1 november 2010 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor hen die in den vreemden dienen wil ik graag dit nummer ten gehore brengen, dat onze liefde voor onze strijders/krijgers etc extra gewaarborgd zal zijn.
Bouke, we denken aan je, en Rave, ik ook aan jou!
Klopt, maar ik hou van hem op de een of andere manier!quote:
May fortune favor the brave Boukequote:Op maandag 1 november 2010 18:34 schreef Bouke-p het volgende:
Hey Cobra, ook een goedenavond!!!quote:Op maandag 1 november 2010 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
Als men dit nu eens doet als er troepen terugkomen.
Okequote:Op maandag 1 november 2010 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hou van hem op de een of andere manier!
Kippenvelquote:Op maandag 1 november 2010 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
Nog heel even. Ik gooi mijn Whisky even naar binnen geniet nog even van mijn mijn Goden drankje en ga dan snurken. Morgen om 0400 weer op. Even "wandelen" met een KMSL klas die op bezoek is.quote:Op maandag 1 november 2010 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hey Cobra, ook een goedenavond!!!
Nog steeds in leven?
Zeker bij het laatste deel. "Welcome home".quote:
quote:
Good luck buddy!!quote:Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog heel even. Ik gooi mijn Whisky even naar binnen geniet nog even van mijn mijn Goden drankje en ga dan snurken. Morgen om 0400 weer op. Even "wandelen" met een KMSL klas die op bezoek is.
Dat gaat helemaal goedkomen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Good luck buddy!!
Zitten er nog lezingen in het verschiet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |