Wat extra mooi is, omdat de kostenbesparing die door hoger management berekend is, op die manier volledig teniet gedaan wordt, en wellicht zelfs een negatieve impact heeft op het budget..quote:Op maandag 1 november 2010 15:59 schreef jankaas020 het volgende:
Heheh, ja die zocht ik. Ook van die redundantie ja, de goedkoopste meuk, maar wel 2 keer uitgevoerd!
Het is een uitstekende aanvulling op Generation Kill. Ik zou het zeker lezen, en wat mij betreft verplichte kost voor iedereen die officier wil worden.quote:Op maandag 1 november 2010 15:58 schreef hcwp het volgende:
Heb het boek niet gelezen, maar als de manier waarop "Nate" Fick in de serie Generation Kill (en het boek) neergezet is klopt, moet het wel een bazenboek zijn...
Zeer goed boek idd.quote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef Vortix het volgende:
Het is een uitstekende aanvulling op Generation Kill. Ik zou het zeker lezen, en wat mij betreft verplichte kost voor iedereen die officier wil worden.
Ik heb het wel over printplaten van enkele duizenden, dan wel niet tienduizenden euro's, en het is niet zozeer een extra personeelslid, maar een betere opleiding. Het is vaak het ontbreken van kennis dat er onnodig hele dure dingen worden vervangen zoals complete plc's (die eigenlijk nooit stuk zijn) of membranen van drinkwatermakers die door verkeerd gebruik vervuild zijn geraakt..quote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef hcwp het volgende:
(...) Want de kosten van een print plaat, zijn nog altijd tig malen kleiner dan de kosten van een extra werknemer op de loonlijst.
heee!quote:Op maandag 1 november 2010 18:20 schreef Bouke-p het volgende:
Zo, ook weer eens een berichtje van mij. Ik ben erg lang niet hier op bezoek geweest vanwege voorbereiding op uitzending en nog ff wat meer aandacht aan thuis geven maar bij deze: De groeten uit Afghanistan!
Eens ff bijlezen en kijken of ik weer vaker kan posten(internet hier is nogal crap)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |