Met het geven van zijn mening werd de duisternis verlicht, en verdere discussie was niet nodig. Onnodig om te zeggen dat dit de laatste post in het topic was; simpelweg omdat alle meningsverschillen en verwarring opgelost was. Dankzij stevenmac26.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: stevenmac26 is de beste keus voor ONZ en voor heel FOK!. Lees dit epistel nog eens rustig door, bekijk Steven's kwaliteitsposts hier, en overtuig jezelf van het feit dat stevenmac26 dit subforum kan redden en op een geheel nieuw niveau kan brengen. Doe het voor ONZ. Doe het voor Fok. Kies Steven.
Met vriendelijke groet,
TheKC
WillFerrell
Huppelmuts
PiRANiA
Flippiee
o.us
Trollface.
Saaaaab
Ensaf
Ezechielk
Penisbaard
Rectum
9611Niels
Lindgren.
tho_Omas
chroestjov
appeltjap
FreezePop
zovty
HenkieVdV
Swomp
045represent
Man-Bear-Pig
apij4125
Panzermaus
Opa.Bakkebaard niet
Wij steunen Steven.
[ Bericht 1% gewijzigd door 9611Niels op 30-10-2010 20:44:32 (lijst met sympathisanten uitgebreid) ]Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:06 schreef SuperwormJim het volgende:
De enige reden dat dit topic opent blijft is dat je moeite hebt gestoken in de OP.
Verder is dit natuurlijk gewoon een kansloos topic.
Bedankt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:06 schreef SuperwormJim het volgende:
De enige reden dat dit topic opent blijft is dat je moeite hebt gestoken in de OP.
Kijk die boy bang zijn voor zijn functie dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:06 schreef SuperwormJim het volgende:
ja appelquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:11 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: Is het logisch om stevenmac mod te maken?
• Ja
• Nee, want...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Tis je vergeven omdat em siequote:
Heb m'n broek al 3 keer volgescheten vandaag.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kijk die boy bang zijn voor zijn functie dan.
'de echte poll'quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:13 schreef Snaavel het volgende:
Er is gekloot met de pol statistieken..
Nieuwe MOD-ONZ Verkiezing
dit is de echte pol
Ga ergens anders trollen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:13 schreef Snaavel het volgende:
Er is gekloot met de pol statistieken..
Nieuwe MOD-ONZ Verkiezing
dit is de echte pol
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Herbertquote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ensaf niet painten, niet mod worden.
quote:WAT DENK JE ZELFOp zaterdag 30 oktober 2010 15:00 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dat nou voor Nederlands: "kwalitatieve user"?
Kwalitatief wát?! Kwalitatief slecht, kwalitatief goed?
Dat jij daar een kleine faal gemacht hebt.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat jij daar een kleine faal gemacht hebt.
quote:Ja, ik ben daar één van.Waarom zijn sommige taalgebruikers dan geneigd hoogwaardige (of: goede) weg te laten en kwalitatief als bijvoeglijk naamwoord te gebruiken? Omdat voor hun gevoel het 'hoogwaardige aspect' al in kwalitatief besloten ligt. En dat is goed voorstelbaar, als we een vergelijking maken met het zelfstandig naamwoord kwaliteit. Kwaliteit heeft, net als kwalitatief, in principe een neutrale betekenis: een product kan van goede, maar ook van slechte kwaliteit zijn. Toch heeft kwaliteit voor de meeste mensen een positieve bijklank; slogans als 'Wij staan voor kwaliteit' en 'Kwaliteit is ons streven' illustreren dat. Ook in samenstellingen als kwaliteitsproduct en kwaliteitsprogramma krijgt kwaliteit(s) automatisch de betekenis 'van hoogwaardige/goede kwaliteit'. Diezelfde positieve betekenis voelen sommigen blijkbaar ook bij kwalitatief.
quote:Niet iedereen is zo perfect zoals jij.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat jij daar een kleine faal gemacht hebt.
quote:Ik ga me ook tot dit kwalitatieve gezelschap scharen.
Is ie geen wasmachines aan het verkopen?quote:
+1quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Is het goed dat ik je gebruikersafbeelding overneem?
Maar natuurlijk. Een ieder die stevenmac26 steunt, mag hem gebruiken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Is het goed dat ik je gebruikersafbeelding overneem?
Top.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Een ieder die stevenmac26 steunt, mag hem gebruiken.
Briljante UI wel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik mis nu wel de boobs. Maar steven is het waardquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, weer een nieuwe 'herken-zo-de-kutusers-UI'
Hij komt en je weet het. Het volk staat achter hem.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, weer een nieuwe 'herken-zo-de-kutusers-UI'
En jij denkt dat FOK! een democratie is?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Hij komt en je weet het. Het volk staat achter hem.
Wie heeft het hier over democratie? Het volk staat achter hem, revolutie is dichtbij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En jij denkt dat FOK! een democratie is?
Ah, leuk. En hebben jullie ook al een echt fort gebouwd en de vlag verstopt en zo?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over democratie? Het volk staat achter hem, revolutie is dichtbij.
Kom zoeken dan, verstopt bomen bladerbedekking alles.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, leuk. En hebben jullie ook al een echt fort gebouwd en de vlag verstopt en zo?
Eer aan ons vrije vaderland,quote:
DE REVOLUTIE IS NABIJ!!~!quote:
Ik wacht nog steeds op haar, ik weet zeker dat zij ook inziet dat steven de beste keus is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:45 schreef trolololo het volgende:
Regel 1: Yvonne heeft altijd gelijk.
Hoeveel propaganda er ook hangt, regel 1 geldt altijd
Laten we dat nou maar niet doenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zet Opa.Bakkebaard ook maar bij de mensen die stevenmac26 steunen in de OP.
Jammer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Laten we dat nou maar niet doen
Het nummer klopt niet.quote:
FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het nummer klopt niet.
ok ok gr gr toi toi
Neej niks.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neej niks.
Klopt niet, klaar . uit
Zelfs met kloppend nummer vind ik hem niet mooiquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs met kloppend nummer vind ik hem niet mooi
En chuck Norrisquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:31 schreef Panzermaus het volgende:
Ik voorzie een vergoddelijking van stevenmac26. Net zoals Rob Fruithof. Sterker nog, stevenmac26 ís Rob Fruithof.
Ik denk dat hij aan het uiteinde van je arm zit. Beweeg je vingers eens, wss voel je zn huig wel.quote:
Gelukkig maarquote:
In mijn hoofd wel jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:19 schreef Annnet het volgende:
Enige goede aan steven is dat hij voor Ajax is. En heb je flippings geraakt?
Zijn er dan mensen die Flippings níet geraakt hebben?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:19 schreef Annnet het volgende:
Enige goede aan steven is dat hij voor Ajax is. En heb je flippings geraakt?
Ja, ik. Net niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zijn er dan mensen die Flippings níet geraakt hebben?
Jij zal nooit blauw wordenquote:
Voor dat de maand oktober eindigt heb jij volledige controle over het foks serverpark. Alles veranderen en alles beter maken, jij zal het.quote:
Jij staat meteen op de ban-nominatiequote:
Niet weten hoe stevenmac26 in Alaska drie jonge kinderen redde van een roedel wolven door met kanker te schelden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij en mod . Nou nee he .
Met je gescheld met kanker de hele tijd
Ik zie het voor mequote:Op zondag 31 oktober 2010 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet weten hoe stevenmac26 in Alaska drie jonge kinderen redde van een roedel wolven door met kanker te schelden.
Ik deed gewoon wat ik moest doen man, iedereen had het gedaan!quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet weten hoe stevenmac26 in Alaska drie jonge kinderen redde van een roedel wolven door met kanker te schelden.
Iedereen zou het doen, maar niet iedereen kón het doen. Rond de bevende kinderen lagen de verscheurde resten van minstens vier hele generaties dorpelingen die hen te hulp waren geschoten. En toen was daar stevenmac26, met zijn vocabulaire. Hij liet de wolven zien wat vechten was en werd de nieuwe leider van de groep. Vervolgens heeft hij de wolven een voor een gedrogeerd en doodgetrapt. Met zijn blote voeten. Een man, stevenmac26 is het.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik deed gewoon wat ik moest doen man, iedereen had het gedaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |