Gelukkig maarquote:
In mijn hoofd wel jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:19 schreef Annnet het volgende:
Enige goede aan steven is dat hij voor Ajax is. En heb je flippings geraakt?
Zijn er dan mensen die Flippings níet geraakt hebben?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:19 schreef Annnet het volgende:
Enige goede aan steven is dat hij voor Ajax is. En heb je flippings geraakt?
Ja, ik. Net niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zijn er dan mensen die Flippings níet geraakt hebben?
Jij zal nooit blauw wordenquote:
Voor dat de maand oktober eindigt heb jij volledige controle over het foks serverpark. Alles veranderen en alles beter maken, jij zal het.quote:
Jij staat meteen op de ban-nominatiequote:
Niet weten hoe stevenmac26 in Alaska drie jonge kinderen redde van een roedel wolven door met kanker te schelden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij en mod . Nou nee he .
Met je gescheld met kanker de hele tijd
Ik zie het voor mequote:Op zondag 31 oktober 2010 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet weten hoe stevenmac26 in Alaska drie jonge kinderen redde van een roedel wolven door met kanker te schelden.
Ik deed gewoon wat ik moest doen man, iedereen had het gedaan!quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet weten hoe stevenmac26 in Alaska drie jonge kinderen redde van een roedel wolven door met kanker te schelden.
Iedereen zou het doen, maar niet iedereen kón het doen. Rond de bevende kinderen lagen de verscheurde resten van minstens vier hele generaties dorpelingen die hen te hulp waren geschoten. En toen was daar stevenmac26, met zijn vocabulaire. Hij liet de wolven zien wat vechten was en werd de nieuwe leider van de groep. Vervolgens heeft hij de wolven een voor een gedrogeerd en doodgetrapt. Met zijn blote voeten. Een man, stevenmac26 is het.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik deed gewoon wat ik moest doen man, iedereen had het gedaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |