Dottyquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:14 schreef Dottey het volgende:
* Dottey meldt zich met een dikke grijns!
kom maar op met nieuwe plaatjes!
HEANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:02 schreef haakon het volgende:
oh hier ben ik lang niet meer geweest
ik ga weer meedoen
Sorry, ben echt druk nu (op zondag, i knowquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:45 schreef Dottey het volgende:
Zal ik anders gewoon een battlepost maken
Zo druk ook weer niet zo te zienquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Sorry, ben echt druk nu (op zondag, i know).
Zou supertof zijn ,dank je.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:02 schreef ry4life het volgende:
Ik blijf net zo lang naar dit plaatje staren tot ik iets weet de bedenken
Je kunt het!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:02 schreef ry4life het volgende:
Ik blijf net zo lang naar dit plaatje staren tot ik iets weet te bedenken
Ja, ik dacht dat is ook wel wat voor jou om aan mee te doen.quote:Op maandag 1 november 2010 00:04 schreef 8108139dpths het volgende:
Op uitnodiging van Dottey...![]()
Ik zal morgen ook eens kijken of ik wat met die pompoen kan.
Ja, verbouw deze pompoen maar eensquote:
cool!quote:Op maandag 1 november 2010 08:06 schreef Minifan het volgende:
Ben vandaag grotendeels vrij, zal wat proberen.
quote:Op maandag 1 november 2010 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
Dottey! Je bent over tijd!
Straks komt er nog een kind. *padum baf.
Het is niet de mijne! Maar mijn 5 maanden oude neefje. Die nu mee zit te kijken naar fok!quote:Op maandag 1 november 2010 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
Dottey! Je bent over tijd!
Straks komt er nog een kind. *padum baf.
tong2010?quote:Op maandag 1 november 2010 17:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het is niet de mijne! Maar mijn 5 maanden oude neefje. Die nu mee zit te kijken naar fok!
en niet eens meegedaanquote:Op maandag 1 november 2010 17:05 schreef ry4life het volgende:
Mijn trommel leeft nog![]()
Tevens ik heb te lang gestaard![]()
quote:
Hij voldoet nog aan het eisen pakket van fok.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 17:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij voldoet nog aan het eisen pakket van fok.
single, komt zelden buiten, komen alleen onsamenhangende keelklanken uit en ramt op het toetsenbord.
Waar was jij!quote:Op maandag 1 november 2010 17:27 schreef GuitarJJ het volgende:
Op 5 gestemd! 2 is ook wel grappig, maar die heeft een spelfaut!
Heullllllllllll de dag?quote:
Was van 12.00 tot 17.00 van huis. 's ochtends lerenquote:
Goed zoquote:Op maandag 1 november 2010 17:31 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Was van 12.00 tot 17.00 van huis. 's ochtends leren![]()
Ik beloof dat ik een volgende keer zal meedoen!
ja, die moeten het nog leren!quote:Op maandag 1 november 2010 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die anoniem op zichzelf stemmen.!!!!!!
In de mond, dat ene stukje en dat gele achter de baby een beetjequote:Op maandag 1 november 2010 18:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zie niets van het origineel terug in 5 tbh...![]()
De structuur gebruikt en de pompoen opgebouwd met verschillende lagen om dat kaarsjes effect te bootsen :/quote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef ry4life het volgende:
[..]
In de mond, dat ene stukje en dat gele achter de baby een beetje![]()
Maar ik stem op 3, ik moest lachen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
De structuur gebruikt en de pompoen opgebouwd met verschillende lagen om dat kaarsjes effect te bootsen :/Wow, inderdaad, zo leuk gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn excuses
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
quote:Op maandag 1 november 2010 18:36 schreef ry4life het volgende:
[..]
Wow, inderdaad, zo leuk gedaan![]()
Mijn excuses
Ja, weet je wat erg is..quote:Op maandag 1 november 2010 18:39 schreef dakraam het volgende:
Dottey, waarom ligt er eigenlijk een gozer op jouw pompoen te slapen?
Ooooh, dan snap ik hem nu pasquote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, weet je wat erg is..
dat is een zwangere vrouw.. :/
Dat zijn toch geen vrouwenarmen?quote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, weet je wat erg is..
dat is een zwangere vrouw.. :/
het is echt een wijfquote:Op maandag 1 november 2010 19:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen vrouwenarmen?
Dan zeggen we het zelf wel...quote:Op maandag 1 november 2010 19:37 schreef Dottey het volgende:
Ik ga 20 uur niet redden om dan te posten wie wie is![]()
en nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salmiak (3)
Kw4kje (2)
Lysdexie (2)
mwaterl (2)
dhrsander (2)
Billsgate (1)
Bomil (1)
cod2lord (1)
crinoc (1)
Elvendertig (1)
GuitarJJ(1)
haakon (1)
Henkdepenk (1)
HertogJan4Life (1)
-K03N- (1)
Koenitjuh (1)
Marcel-o (1)
mista (1)
naLuh (1)
Triforce_Courage (1)
vanBeest (1)
8108139dpths (1) <= winnaar laatste battle
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
VAN HARTEEEEEEEEquote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef 8108139dpths het volgende:
Mijn boze pompoen heeft gewonnen!![]()
![]()
donequote:PS: Je moet de scorelijst nog even bijwerken Dottey...
lastige, gaat maar even goed denken.quote:Next:
Doe iets met deze coole hond.![]()
INSTUREN NAAR JOU DUS?quote:Sluitingstijd inzendingen: 2 november 18:00.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:37 schreef shadowflash het volgende:
Hee hallo daar wat zie ik daar nou , een nieuwe start![]()
![]()
![]()
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:35 schreef ry4life het volgende:
Hmm ik weet niet waar mijn inspiratie gebleven is zeg![]()
Maar toch iets ingezonden
Het moet ook gewoon een afgrond voorstellen alleen dan met water er onder,quote:
Daar was ik zelf juist helemaal niet tevreden over.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:27 schreef Dottey het volgende:
Ik moet nog even denken![]()
als die 7de der tussen zat had ik die gedaan
Gelukkig heeft de hond geen vrouwenarmenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:32 schreef ry4life het volgende:
[..]
Het moet ook gewoon een afgrond voorstellen alleen dan met water er onder,
en er zit een kat beneden die omhoog kijkt, ik moest toch wat
Maar hoe heb je het voor elkaar gekregen om het plaatje van die hond zo'n lage resolutie te maken, het origineel is echt 2000x3000 ofzoquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:32 schreef ry4life het volgende:
[..]
Het moet ook gewoon een afgrond voorstellen alleen dan met water er onder,
en er zit een kat beneden die omhoog kijkt, ik moest toch wat
Dat is geen lage resolutie, dat is een blur, omdat de focus op de achtergrond ligt...quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:58 schreef Neroje het volgende:
[..]
Maar hoe heb je het voor elkaar gekregen om het plaatje van die hond zo'n lage resolutie te maken, het origineel is echt 2000x3000 ofzo
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de hond geen vrouwenarmen
Bij de volgende gaan we gewoon knallenquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:01 schreef ry4life het volgende:
[..]
![]()
Nu heb ik hetzelfde als jij bij de vorige battle had
Juist ja, kan ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat is geen lage resolutie, dat is een blur, omdat de focus op de achtergrond ligt...
Goed ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 19:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
Bij de volgende gaan we gewoon knallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salmiak (3)
Kw4kje (2)
Lysdexie (2)
mwaterl (2)
dhrsander (2)
Billsgate (1)
Bomil (1)
cod2lord (1)
crinoc (1)
Elvendertig (1)
GuitarJJ(1)
haakon (1)
Henkdepenk (1)
HertogJan4Life (1)
-K03N- (1)
Koenitjuh (1)
Marcel-o (1)
mista (1)
naLuh (1)
Triforce_Courage (1)
vanBeest (1)
8108139dpths (1)
Woont het toevallig diep in de zee en is het zo gek als een kaas soufle ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:59 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb gelijk een idee.
maar of het uitvoerbaar is?![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:23 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Woont het toevallig diep in de zee en is het zo gek als een kaas soufle ?
eh?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:23 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Woont het toevallig diep in de zee en is het zo gek als een kaas soufle ?
ohw hij gaf niet alle neergezette tekst weer.....quote:
Mijn inbox is nog steeds wat aan de lege kant dames en heren! Het gaat dus om de ananas bovenaan de paginaquote:Op woensdag 3 november 2010 00:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw hij gaf niet alle neergezette tekst weer.....
ananas dus.
Ik weet niets te verzinnen...quote:Op woensdag 3 november 2010 12:32 schreef Neroje het volgende:
[..]
Mijn inbox is nog steeds wat aan de lege kant dames en heren! Het gaat dus om de ananas bovenaan de pagina
Ik zal proberen, maar heb ff geen tijd nuquote:Op woensdag 3 november 2010 12:32 schreef Neroje het volgende:
[..]
Mijn inbox is nog steeds wat aan de lege kant dames en heren! Het gaat dus om de ananas bovenaan de pagina
1 sowieso nuquote:Op woensdag 3 november 2010 14:48 schreef Neroje het volgende:
0 inzendingen tot nu toe dames en heren
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:54 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker standaard
Inleverpunt: Neroje
Inlevertijd: Woensdag 3 november 17.00
Nietquote:Op woensdag 3 november 2010 17:02 schreef Neroje het volgende:
Fijn dat die twee er nog bijkwamen op het eind, anders was het helemaal zo leeg geweest. Deed zelf ook al niet mee
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:02 schreef Neroje het volgende:
En de winnaar is...
HeaN82
Plaatje 1: Maringo
Plaatje 2: HeaN82
Plaatje 3: haakon
Plaatje 4: GuitarJJ
Kw4kje (2)
Lysdexie (2)
mwaterl (2)
dhrsander (2)
Billsgate (1)
Bomil (1)
cod2lord (1)
crinoc (1)
Elvendertig (1)
GuitarJJ(1)
haakon (1)
Henkdepenk (1)
HertogJan4Life (1)
-K03N- (1)
Koenitjuh (1)
Marcel-o (1)
mista (1)
naLuh (1)
Triforce_Courage (1)
vanBeest (1)
8108139dpths (1)
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2010 22:10:15 ]
depends...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:15 schreef HeaN82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kunnen we hier iets mee?
Doen we deze nou?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:15 schreef HeaN82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kunnen we hier iets mee?
1 binnenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:59 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inleverpunt: HeaN82
Inlevertijd: Zaterdag 6 november 12.00
Dan zal ik op 2 stemmen ipv 1. Is dat ook weer geregeldquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:54 schreef Lindgren. het volgende:
Kak. Ik klikte door m'n touchpad op 1.Hij moest voor 2 zijn.
Kw4kje (2)
Lysdexie (2)
mwaterl (2)
dhrsander (2)
Billsgate (1)
Bomil (1)
cod2lord (1)
crinoc (1)
Elvendertig (1)
GuitarJJ(1)
haakon (1)
Henkdepenk (1)
HertogJan4Life (1)
-K03N- (1)
Koenitjuh (1)
Marcel-o (1)
mista (1)
naLuh (1)
Triforce_Courage (1)
vanBeest (1)
8108139dpths (1)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2010 16:58:28 ]
Positief zien Dotteke. Het zijn eigenlijk twee plaatjes in 1. Of je gebruikt die vrouw die iets anders wegschopt, of de man die iets anders doet.quote:Op zondag 7 november 2010 18:16 schreef Dottey het volgende:
Nou hier kan ik ook al vrij weinig mee.
Maar zal er eens over denken
Als je iets terugleest, dan zie je dat er drie mensen iets hebben ingezonden. Maar ik heb natuurlijk wel de volgorde veranderdquote:
Oké, probeer maar te raden welke van mij is. Ik geef één hint : ik heb niets ingezonden. Ik herhaal : ik heb niets ingezonden.quote:
Nummer 4?quote:Op maandag 8 november 2010 15:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, probeer maar te raden welke van mij is. Ik geef één hint : ik heb niets ingezonden. Ik herhaal : ik heb niets ingezonden.
Succes met raden !![]()
Ik denk de volgende.quote:Op maandag 8 november 2010 15:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, probeer maar te raden welke van mij is. Ik geef één hint : ik heb niets ingezonden. Ik herhaal : ik heb niets ingezonden.
Succes met raden !![]()
Doe der dan eens wat aan.quote:Op maandag 8 november 2010 15:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Succes met raden !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Die vind ik ook echt grappigquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:11 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ga voor 1. Hoe simpel ook, dat is humor.![]()
Idee is leuk, maar de uitwerking is niet echt je van het...quote:
En toen was het opeens tien voor één? Dan begin ik er nu niet meer aan, ik heb morgenochtend collegequote:Op woensdag 10 november 2010 00:48 schreef mwaterl het volgende:
Haha ik zat net nog ff de oude PS/P battletopics door te kijken, leuk tijdverdrijf!
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:16 schreef Dottey het volgende:
Hajeeplaats jij even een nieuwe battle!
Je weet hoe het moet
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
Sorry, 't heeft even geduurd maar hier dan een nieuwe battle. En nog bedankt voor de felicitaties![]()
NIEUWE BATTLE !
Een mooie actiefoto van een mooie hond. Speciaal ook voor Maringo die (te laat) een goed idee had voor de eekhoorn. Hopelijk kun je hier ook wat mee en de rest natuurlijk ook.
Succes !
[ afbeelding ]
Deadline : donderdag 20.00 (indien voor te weinig mensen haalbaar kan er geschoven worden)
Inleveren bij : HaJee
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:45 schreef 8108139dpths het volgende:
* 8108139dpths inspiratieloos is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helaas
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Thanx ! Ga jij ook je best eens doen ? Lijkt me leuk als ik ingehaald wordt zodat ik weer kan stijgen op de ranglijstquote:
Ik deed mijn best al met mannelijkevrouwen armenquote:Op donderdag 11 november 2010 01:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Thanx ! Ga jij ook je best eens doen ? Lijkt me leuk als ik ingehaald wordt zodat ik weer kan stijgen op de ranglijst
Doe maar kalm aan. Ik verzet de deadline naar 22.00 omdat er nog niks binnen is (en omdat mij dat iets beter uitkomtquote:Op donderdag 11 november 2010 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
Oh! Toch! Kijken of het haalbaar is.
Welquote:Op donderdag 11 november 2010 15:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Doe maar kalm aan. Ik verzet de deadline naar 22.00 omdat er nog niks binnen is (en omdat mij dat iets beter uitkomt)
sint + pietenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef GuitarJJ het volgende:
Pff.. geen inspiratie. Daarom maar een idee gejat
Ik was hem aan het zoeken maar liep te kloten op dit dingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:00 schreef Dottey het volgende:
deadline zondag 16:00 (vanwege de stappers op zaterdag)Nog even aan je spoiler werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |