Het moet ook gewoon een afgrond voorstellen alleen dan met water er onder,quote:
Daar was ik zelf juist helemaal niet tevreden over.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:27 schreef Dottey het volgende:
Ik moet nog even denken![]()
als die 7de der tussen zat had ik die gedaan
Gelukkig heeft de hond geen vrouwenarmenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:32 schreef ry4life het volgende:
[..]
Het moet ook gewoon een afgrond voorstellen alleen dan met water er onder,
en er zit een kat beneden die omhoog kijkt, ik moest toch wat
Maar hoe heb je het voor elkaar gekregen om het plaatje van die hond zo'n lage resolutie te maken, het origineel is echt 2000x3000 ofzoquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:32 schreef ry4life het volgende:
[..]
Het moet ook gewoon een afgrond voorstellen alleen dan met water er onder,
en er zit een kat beneden die omhoog kijkt, ik moest toch wat
Dat is geen lage resolutie, dat is een blur, omdat de focus op de achtergrond ligt...quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:58 schreef Neroje het volgende:
[..]
Maar hoe heb je het voor elkaar gekregen om het plaatje van die hond zo'n lage resolutie te maken, het origineel is echt 2000x3000 ofzo
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de hond geen vrouwenarmen
Bij de volgende gaan we gewoon knallenquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:01 schreef ry4life het volgende:
[..]
![]()
Nu heb ik hetzelfde als jij bij de vorige battle had
Juist ja, kan ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat is geen lage resolutie, dat is een blur, omdat de focus op de achtergrond ligt...
Goed ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 19:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
Bij de volgende gaan we gewoon knallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salmiak (3)
Kw4kje (2)
Lysdexie (2)
mwaterl (2)
dhrsander (2)
Billsgate (1)
Bomil (1)
cod2lord (1)
crinoc (1)
Elvendertig (1)
GuitarJJ(1)
haakon (1)
Henkdepenk (1)