Positief zien Dotteke. Het zijn eigenlijk twee plaatjes in 1. Of je gebruikt die vrouw die iets anders wegschopt, of de man die iets anders doet.quote:Op zondag 7 november 2010 18:16 schreef Dottey het volgende:
Nou hier kan ik ook al vrij weinig mee.
Maar zal er eens over denken
Als je iets terugleest, dan zie je dat er drie mensen iets hebben ingezonden. Maar ik heb natuurlijk wel de volgorde veranderdquote:
Oké, probeer maar te raden welke van mij is. Ik geef één hint : ik heb niets ingezonden. Ik herhaal : ik heb niets ingezonden.quote:
Nummer 4?quote:Op maandag 8 november 2010 15:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, probeer maar te raden welke van mij is. Ik geef één hint : ik heb niets ingezonden. Ik herhaal : ik heb niets ingezonden.
Succes met raden !![]()
Ik denk de volgende.quote:Op maandag 8 november 2010 15:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, probeer maar te raden welke van mij is. Ik geef één hint : ik heb niets ingezonden. Ik herhaal : ik heb niets ingezonden.
Succes met raden !![]()
Doe der dan eens wat aan.quote:Op maandag 8 november 2010 15:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Succes met raden !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Die vind ik ook echt grappigquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:11 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ga voor 1. Hoe simpel ook, dat is humor.![]()
Idee is leuk, maar de uitwerking is niet echt je van het...quote:
En toen was het opeens tien voor één? Dan begin ik er nu niet meer aan, ik heb morgenochtend collegequote:Op woensdag 10 november 2010 00:48 schreef mwaterl het volgende:
Haha ik zat net nog ff de oude PS/P battletopics door te kijken, leuk tijdverdrijf!
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:16 schreef Dottey het volgende:
Hajeeplaats jij even een nieuwe battle!
Je weet hoe het moet
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
Sorry, 't heeft even geduurd maar hier dan een nieuwe battle. En nog bedankt voor de felicitaties![]()
NIEUWE BATTLE !
Een mooie actiefoto van een mooie hond. Speciaal ook voor Maringo die (te laat) een goed idee had voor de eekhoorn. Hopelijk kun je hier ook wat mee en de rest natuurlijk ook.
Succes !
[ afbeelding ]
Deadline : donderdag 20.00 (indien voor te weinig mensen haalbaar kan er geschoven worden)
Inleveren bij : HaJee
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:45 schreef 8108139dpths het volgende:
* 8108139dpths inspiratieloos is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helaas
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Thanx ! Ga jij ook je best eens doen ? Lijkt me leuk als ik ingehaald wordt zodat ik weer kan stijgen op de ranglijstquote:
Ik deed mijn best al met mannelijkevrouwen armenquote:Op donderdag 11 november 2010 01:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Thanx ! Ga jij ook je best eens doen ? Lijkt me leuk als ik ingehaald wordt zodat ik weer kan stijgen op de ranglijst
Doe maar kalm aan. Ik verzet de deadline naar 22.00 omdat er nog niks binnen is (en omdat mij dat iets beter uitkomtquote:Op donderdag 11 november 2010 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
Oh! Toch! Kijken of het haalbaar is.
Welquote:Op donderdag 11 november 2010 15:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Doe maar kalm aan. Ik verzet de deadline naar 22.00 omdat er nog niks binnen is (en omdat mij dat iets beter uitkomt)
sint + pietenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef GuitarJJ het volgende:
Pff.. geen inspiratie. Daarom maar een idee gejat
Ik was hem aan het zoeken maar liep te kloten op dit dingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |