abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88218995
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:25 schreef Ienemini het volgende:
en het viel heeel erg mee. Hartje klopt, en het klopte goed. Dus nu zijn wij heeeel blij... :) :) :)
Donderdag intake gesprek bij de verloskundige dus dan zien we het wel verder.
Vanacht kan ik lekker slapen. Dankjewel voor jullie steun.... Hartverwarmend !!!!!
oh wat fijn!! *O* gefeliciteerd O+
lekker dromen vannacht <3 <3

Suzanna kom es melden hoe het nu gaat!!?? O-) ben zo benieuwd :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88222581
ienemini, juh! Fijn zeg!
Ik lig in bad, ben niet helemaal lekker en heb (spier)pijn in mijn rug/ribben. Badje helpt wel gelukkig. zfs ik hoop dat je op korte termijn nog wat voor elkaar krijgt!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 1 november 2010 @ 20:40:31 #153
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88223701
*O* Ienemini! Wat onzettend fijn dat het gewoon goed!
  maandag 1 november 2010 @ 20:40:31 #154
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88223702
Ik ben iedere dag dankbaar dat ik niet misselijk ben, ik vind dat vreselijk en heb ook medelijden met degene die het wel zo erg zijn. Ik zou niet weten hoe de dag door te komen....

Ik was de afgelopen weken veel dagen heel erg moe, moest echt luisteren naar mijn lijf, veel op tijd naar bed 22.00 uur uiterlijk. Sinds eind vorige week voel ik me beter, of nu de positieve echo geholpen heeft weet ik niet, maar sindsdien voel ik me beter, weer een beetje normaler. Ook stabieler, lijkt het wel.
Ik hoop dat het voorlopig zo blijft gaan.

Mefke, hier ook spierpijn in de rug ineens, zou dat iets met de groei te maken hebben ofzo, al heb ik ook vandaag een aantal keer met een ukje van twee op de arm gelopen, maar dat dat zoveel doet lijkt me stug. Bij jou klinkt het als grieperig trouwens, hoop dat je opknapt.

Ienemini, wat fijn dat alles goed was, men wat zal je je ongerust hebben gemaakt. Fijn dat je het even hebt kunnen zien.

Leandra, is het kamertje al een beetje klaar, laat je nog een foto of glimp zien van het een of ander, ben wel nieuwsgierig. Zijn alle kleertjes gewassen? ;) En kan je je nog steeds rustig houden enigzins?
pi_88225544
quote:
Op maandag 1 november 2010 14:53 schreef zfs het volgende:
Ik slik van dagravit al de mama plus capsules.
En drinkontbijt drink ik 's morgens ook al

Ik zie het echt even niet meer zo zitten. Komt wel weer goed maar zie zo op tegen morgen.
misschien juist geen drinkontbijt drinken s ochtends
ik werd tenminstemisselijk van een plons drinken in mijn buik. iets vasters werkte bij mij juist beter.

maar hoop voor je dat t snel over is of iig minder wordt!
pi_88226102
Juud, ik denk ook dat ik ergens een virusje heb opgepikt. Of, waarschijnlijker, Driekus heeft iets opgepikt op het kdv en ik mag er last van hebben, ach ja, kans is groot dat ik het overleef.
  maandag 1 november 2010 @ 21:21:46 #157
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88226182
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:20 schreef mefke79 het volgende:
Juud, ik denk ook dat ik ergens een virusje heb opgepikt. Of, waarschijnlijker, Driekus heeft iets opgepikt op het kdv en ik mag er last van hebben, ach ja, kans is groot dat ik het overleef.
Grin, dat denk ik ook wel ja....
Beterschap!
pi_88227523
Ieneminie, fijn dat het er goed uitzag! *O*

Ik voel me de laatste dagen ook wat minder moe en misselijk. Heb wel meer buikpijn en wat pijn in mijn liezen, maar ik geloof dat ik even op mijn vezelinname moet gaan letten en dat de buikpijn dan ook wel weer minder word.

Ik vind het ergens zo grappig om in gezelschappen te zitten die nog niet weten dat ik zwanger ben, en dan soms eens een kleine hint laten vallen om te zien of mensen het oppikken. Ik wil eigenlijk wachten tot de volgende afspraak bij de verloskundige om het helemaal aan de grote klok te hangen(familie en vrienden zijn al deels op de hoogte), maar om nog tot de 18de mijn mond te houden is wel moeilijk hoor..
pi_88227793
ik heb vandaag nog heel schijnheilig vrienden staan feliciteren met hun zwangerschap. Terwijl het dus net zo goed andersom kan zijn. Inwendig lig ik dan in een deuk. Ik houd het mooi nog even stil, het liefste tot de nekplooimeting, dat is over ruim drie weken. Hopelijk gaat het ook zo lang lukken met kleren.
pi_88228387
Ik kreeg vandaag te horen dat ik er zo uitgerust en stralend uitzag, en dat dat voor de vakantie wel anders was. Toen moest ik inwendig ook wel even lachen...

Wij doen geen nekplooimeting, maar bij de volgende afspraak ben ik 11 weken en 4 dagen zwanger, en als die afspraak goed is, dan durf ik het ook wel aan iedereen te vertellen denk ik.
  maandag 1 november 2010 @ 22:00:43 #161
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88228457
Mefke, het is weer truientijd!
Da's gelijk ook het enige voordeel van die stomme kou: de mogelijkheid om al dan niet zwangere lijven te verbergen onder veel kleding ;)
.... met gevoel voor drama....
  maandag 1 november 2010 @ 22:12:58 #162
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88229233
Ik heb het eigenlijk al aan wat mensen verteld. Beste vriendin, mijn moeder, opa, oma en broer. En mijn werkgevers. De rest van de familie hoort het komend weekend en de weken daarna.
pi_88236424
Hmmm niks meer van Suzanna gehoord?? Begin me nu toch af te vragen of ze.................
  dinsdag 2 november 2010 @ 07:45:13 #164
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88236715
Maar nee, maar nee... ik had gewoon geen puf meer om te pc-en...

(het strippen heeft echt werkelijk niks gedaan :( )

Maar goed. Het goede nieuws :') is dat als het nu niet gaat doorzetten, ik woensdag nog een keer gestript word, en als dát niet doorzet ga ik vrijdag aan de CTG in het zh. Maar dat betekent niet een bevalling, want als alles goed is, word ik maandag uiterlijk pas ingeleid, met 42 weken en een dag. Ik hoop zó dat het niet zover komt :X ... ik wil thuis bevallen en wel NU!

(zo, einde gezeur...)
  dinsdag 2 november 2010 @ 07:58:34 #165
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88236860
Ik vind ook dat jij gewoon NU thuis mag gaan bevallen Suzanna! Helemaal niet meer wachten tot woensdag, vrijdag of zelfs volgende week maandag! :*

Vandaag een hele spannende dag hier, we hebben vanavond namelijk de afspraak voor de geslachtsbepaling *; . Ik hoop zo dat die kleine spruit van ons niet letterlijk en figuurlijk dwars zal liggen vanavond :D . Vind het zo spannend en zo leuk! O+
Mocht het toch niet goed te zien zijn vanavond dan mogen we gewoon nog een keer terugkomen, en we hebben natuurlijk ook nog de SEO voor de boeg.

Fijne dag allemaal!
  dinsdag 2 november 2010 @ 08:13:07 #166
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_88237018
Suzanna hopelijk kom het niet zo ver, mag je lekker thuis bevallen :*

twentemeisje heel veel plezier vanavond. maar dat zal wel lukken denk ik ;)

mefke hoe is het nu met je rug?

nou mijn zwangerschap gaat echt heel anders dan de vorige keer of ik moet nog heel misselijk worden en gaan spugen. Ik ben alleen heel moe en mijn borsten lijken wel 3 keer zo groot :X Zo erg nog niet gehad in mijn vorige zwangerschap. Dus dadelijk even naar de winkel rennen. Mijn hormonen hebben al voor de 1ste ruzie gezorgd met mijn moeder, ze praat al sinds donderdag niet meer met me. Ik heb het weer goed voor elkaar :@
  dinsdag 2 november 2010 @ 08:25:20 #167
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88237175
Thanks rotsje!

Balen dat je hormonen met je aan de haal gaan! Het komt toch wel weer goed met je mams? Ik was de eerste weken (hoe ver ben je ook alweer?) veel kribbiger tegen de mensen die ik lief vind dat normaal (dan ben ik dat eigenlijk helemaal niet ;)). Gelukkig ging die storm ook wel weer liggen. Het was namelijk best raar dat mijn lief eerst de volle lading kreeg en dat ik vervolgens moest janken omdat ik zo akelig tegen hem had gedaan. Volgens hem viel het trouwens allemaal nog wel mee O+ .
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 november 2010 @ 08:40:46 #168
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88237396
Je zeurt niet suzanna, je mag best willen bevallen. Het is in jouw situatie ook niet echt makkelijk om door te moeten lopen tot 42+1 :*

TM veel plezier straks ;) :*

andere LLM's :*

ik heb gisteren teveel gelopen :{ heb nog steeds last van een gespannen buik, en Jan sleept me het hele huis door, althans dat wil hij, maar ik wil gewoon rustig zitten :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 2 november 2010 @ 08:53:28 #169
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_88237613
DJMO moeilijk he met een peuter. weet er alles van. succes. ;) als ik heel moe was plant ik ze voor de tv. niet het meest pedagogische maar even een half uurtje kan echt geen kwaad.

twentemeisje als ik kijk naar de vorige zwangerschap is dat pas over gegaan na het ontzwangeren.
Dus ik ben benieuwd. Het zal vast wel goed komen ooit. We hebben een geloofsmeningsverschil. Zij is zo kinderachtig om dan de webcam uit te klikken en dan tot nu niet te praten, dit is al de zoveelste keer in 4 maanden. Dus laat ik haar maar lekker uitrazen tot ze volwassen word. :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 november 2010 @ 08:56:20 #170
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88237661
Rotsje: de ellende is dat mijn peuter niks, maar dan ook werkelijk niks om de tv geeft. Hormonen zijn lastige dingen he ;) sterkte met je moeder :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88238633
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 08:53 schreef rotsje het volgende:
We hebben een geloofsmeningsverschil. Zij is zo kinderachtig om dan de webcam uit te klikken en dan tot nu niet te praten, dit is al de zoveelste keer in 4 maanden.
Ik zou geen hormonen nodig hebben om daar ruzie over te krijgen/maken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:13:37 #172
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_88239265
DJMO heb je geen bad? of in bedje als hij nog in het ledikantje blijft of hij slaapt al in het grote bed?
moeilijk zeg.

quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:42 schreef Vanyel het volgende:

Ik zou geen hormonen nodig hebben om daar ruzie over te krijgen/maken.
Normaal zou ik het ene oor in andere eruit maar ik reageer heel heftig nu en vooral op dingen die mijn niet aanstaan.
Kan moeilijk een kind hocus pocus gaan verbieden. Als ze het fruit tevoorschijn toveren op de psz..
Hoe wil je een kind uitleggen dat Jezus(mijn moeder) dat niet wil. Het is wel mijn kind en ik bepaal hoe en wat.
Wij hebben er voor gekozen ze niet gelovig op te voeden omdat ze dat zelf moeten beslissen.
Mijn moeder begon over de hell te blaten en toen heb ik kei hard geroepen nou dan gaat mijn kind maar naar de hell en toen was mijn moeder dus weg. :@
pi_88239387
Suzanna, ik heb met je te doen, hoor. Ik duim dat het nu echt snel gaat beginnen. :*

TM, wat gaaf, de geslachtsbepaling! Geniet er maar van. Het was een van de meest emotionele momenten in mijn zwangerschap tot nu toe. Ik weet niet precies waarom, maar opeens stond het gewoon vast, hoe mijn gezinnetje eruit zou zien: vader, moeder, grote broer en klein zusje. Het is de enige echo geweest waar ik een traantje bij heb weggepinkt.

Weet je moeder dat je zwanger bent, rotsje?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88239426
Over fruit tevoorschijn toveren gesproken: dat doet me verdacht veel denken aan het tevoorschijn toveren van vis en brood door Jezus himself.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88239486
rug gaat beter en ik voel me ook beter, heb alleen een te strakke broek aan, auw!
Suzanna, ik hoop dat het strippen gewoon als nog iets gaat doen.
Rotsje, stomme dingen, die hormonen! En wat kan een zwangerschap verschillen van eerdere zwangerschappen he. Hier gelukkig minder misselijk dan de vorige keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')