Ik ben iedere dag dankbaar dat ik niet misselijk ben, ik vind dat vreselijk en heb ook medelijden met degene die het wel zo erg zijn. Ik zou niet weten hoe de dag door te komen....
Ik was de afgelopen weken veel dagen heel erg moe, moest echt luisteren naar mijn lijf, veel op tijd naar bed 22.00 uur uiterlijk. Sinds eind vorige week voel ik me beter, of nu de positieve echo geholpen heeft weet ik niet, maar sindsdien voel ik me beter, weer een beetje normaler. Ook stabieler, lijkt het wel.
Ik hoop dat het voorlopig zo blijft gaan.
Mefke, hier ook spierpijn in de rug ineens, zou dat iets met de groei te maken hebben ofzo, al heb ik ook vandaag een aantal keer met een ukje van twee op de arm gelopen, maar dat dat zoveel doet lijkt me stug. Bij jou klinkt het als grieperig trouwens, hoop dat je opknapt.
Ienemini, wat fijn dat alles goed was, men wat zal je je ongerust hebben gemaakt. Fijn dat je het even hebt kunnen zien.
Leandra, is het kamertje al een beetje klaar, laat je nog een foto of glimp zien van het een of ander, ben wel nieuwsgierig. Zijn alle kleertjes gewassen?

En kan je je nog steeds rustig houden enigzins?