oh wat fijn!!quote:Op maandag 1 november 2010 18:25 schreef Ienemini het volgende:
en het viel heeel erg mee. Hartje klopt, en het klopte goed. Dus nu zijn wij heeeel blij...![]()
![]()
![]()
Donderdag intake gesprek bij de verloskundige dus dan zien we het wel verder.
Vanacht kan ik lekker slapen. Dankjewel voor jullie steun.... Hartverwarmend !!!!!
misschien juist geen drinkontbijt drinken s ochtendsquote:Op maandag 1 november 2010 14:53 schreef zfs het volgende:
Ik slik van dagravit al de mama plus capsules.
En drinkontbijt drink ik 's morgens ook al
Ik zie het echt even niet meer zo zitten. Komt wel weer goed maar zie zo op tegen morgen.
Grin, dat denk ik ook wel ja....quote:Op maandag 1 november 2010 21:20 schreef mefke79 het volgende:
Juud, ik denk ook dat ik ergens een virusje heb opgepikt. Of, waarschijnlijker, Driekus heeft iets opgepikt op het kdv en ik mag er last van hebben, ach ja, kans is groot dat ik het overleef.
Ik zou geen hormonen nodig hebben om daar ruzie over te krijgen/maken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:53 schreef rotsje het volgende:
We hebben een geloofsmeningsverschil. Zij is zo kinderachtig om dan de webcam uit te klikken en dan tot nu niet te praten, dit is al de zoveelste keer in 4 maanden.
Normaal zou ik het ene oor in andere eruit maar ik reageer heel heftig nu en vooral op dingen die mijn niet aanstaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou geen hormonen nodig hebben om daar ruzie over te krijgen/maken.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
Over fruit tevoorschijn toveren gesproken: dat doet me verdacht veel denken aan het tevoorschijn toveren van vis en brood door Jezus himself.
Helemaal mee eens. Dikke knuffel voor rotsje, lijkt me moeilijk om hiermee om te gaan, zeker omdat het toch je moeder is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:11 schreef Leandra het volgende:
Rotsje, vervelend zo'n meningsverschil, vooral omdat het over iets fundamenteels gaat...
Het is jammer voor je moeder dat jullie je kinderen niet zo gelovig opvoeden als zij graag gewild zou hebben, maar ik vind dat ze wel heel ver gaat als ze al drama maakt van het tevoorschijn toveren van wat fruit op een KDV.
Ik snap wel dat het in haar ogen zo ongeveer duivels is, dat "toveren", maar het is niet alsof het KDV aan Wicca doet.
Ze zal toch op een bepaald moment moeten gaan accepteren dat dingen bij jullie thuis beduidend losser gaan dan zij graag zou zien, en als je iets onschuldigs als "toveren" op het KDV al niet meer kunt vertellen zonder dat ze daar drama van maakt, dan moet ze misschien eens voor de keuze gesteld worden of ze überhaupt wel zo uitgebreid op de hoogte wil worden gehouden van het wel en wee van haar kleinkind(eren)... want ik kan me voorstellen dat je ertoe neigt weinig meer te vertellen als zoiets onschuldigs al tot drama leidt.
Ik kan me ook voorstellen dat het vanavond zomaar heel emotioneel gaat zijn (ik moest ook al wat brokken in mijn keel wegslikken bij eerdere echo'squote:Op dinsdag 2 november 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Suzanna, ik heb met je te doen, hoor. Ik duim dat het nu echt snel gaat beginnen.
TM, wat gaaf, de geslachtsbepaling! Geniet er maar van. Het was een van de meest emotionele momenten in mijn zwangerschap tot nu toe. Ik weet niet precies waarom, maar opeens stond het gewoon vast, hoe mijn gezinnetje eruit zou zien: vader, moeder, grote broer en klein zusje. Het is de enige echo geweest waar ik een traantje bij heb weggepinkt.
Weet je moeder dat je zwanger bent, rotsje?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
Over fruit tevoorschijn toveren gesproken: dat doet me verdacht veel denken aan het tevoorschijn toveren van vis en brood door Jezus himself.
Ik ga er vanuit dat mijn moeder deze keer niet weer even eigenhandig gaat beslissen wie, wat, waar.... maar ze heeft Jr. op een gegeven moment de waarheid over Sinterklaas verteldquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:46 schreef Suzanna het volgende:
Rotsje... moeders
af en toe... (die van mij is een schat hoor, maar het lijkt me zo moeilijk als je moeder zich gaat bemoeien met de opvoeding... die van mij probeert het weleens maar gelukkig kan ik haar gauw afremmen en zegt ze dan niks meer...)
Bedankt voor jullie lieve reacties! Doet me goed!terug aan jullie
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:52 schreef Leandra het volgende:
Ik ga er vanuit dat mijn moeder deze keer niet weer even eigenhandig gaat beslissen wie, wat, waar.... maar ze heeft Jr. op een gegeven moment de waarheid over Sinterklaas verteld![]()
![]()
quote:Tsja, ze vond dat hij er oud genoeg voor was... en omdat hij om het weekend bij mijn ouders was vond ze kennelijk ook dat ze daar rechten aan kon ontlenen over het vertellen van dat soort dingen.Op dinsdag 2 november 2010 12:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En dit is dan nog relatief klein vergeleken met het boos zijn over toveren op de psz.
Ik hou maar niet op met redenen vinden waarom religie en ik geen vrienden zijn.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:07 schreef The_Tankgirl het volgende:
Volgens mij heb je gewoon een hele comfortabele buik/baarmoeder Suzanna![]()
Laten we maar hopen dat je toch snel je kindje in je armen mag nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |