Zit wat inquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar in het echt heb je dan nog de reacties op beschuldigingen, gezichtsuitdrukkingen, stamelen enzovoorts. Dat zijn de hints irl. Hier kan je je woorden zo zorgvuldig kiezen of gewoon niets zeggen.
Dat is gewoon slecht van jezelfquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me met spionnen totaal niet bezig gehouden. Was ook best verrast toen er blijkbaar nog eentje over was die zich bij me voegde.
Ik was te druk bezig met rouwen, omdat meteen mijn lieftallige Ang3l dood ging, en een paar dagen later werden in één nacht D. en 08gnoT. vermoordquote:
Een aantal mafia leden zal altijd proberen de lynch te sturenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:26 schreef StijnDa het volgende:
Als je de hints weghaalt, en een maffia houdt een hele ronde zijn mond, hoe weet je dan of hij maffia is...
Ohja je mag meerdere mensen per dag lynchen toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:44 schreef Tanin het volgende:
[..]
Een aantal mafia leden zal altijd proberen de lynch te sturen
Een aantal mafia leden zal zich altijd afzijdig houden
Op den duur worden gewoon alle stille mensen achter elkaar gelyncht, en zal de mafia vanzelf mee moeten gaan spelen.
Ligt geheel aan de regels. Ik heb het nooit met meerdere lynches gespeeld, maar dat betekent niet dat het niet kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja je mag meerdere mensen per dag lynchen toch?
maffia heeft dan meestal ook maar 1 kill per nacht,quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:51 schreef Tanin het volgende:
@ Ladi: nog sorry voor dat mes in je rug. Ik had als innocent echt wel op je gestemd hoor, maar dat mocht niet van Hara
[..]
Ligt geheel aan de regels. Ik heb het nooit met meerdere lynches gespeeld, maar dat betekent niet dat het niet kan natuurlijk.
Sorry onze schuldquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was te druk bezig met rouwen, omdat meteen mijn lieftallige Ang3l dood ging, en een paar dagen later werden in één nacht D. en 08gnoT. vermoord!!!
En niet eens door een lynchquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was te druk bezig met rouwen, omdat meteen mijn lieftallige Ang3l dood ging, en een paar dagen later werden in één nacht D. en 08gnoT. vermoord!!!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:13 schreef 08gnoT. het volgende:
En ik stond er ook best van te kijken dat D. en ik dezelfde nacht doodvermoord werden
Jij en heel wat anderen. Had me maar gelyncht dan, als het allemaal zo duidelijk was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:46 schreef Ladidadida het volgende:
Erik, ik riep het al vanaf dag 1. Told ya!
Toch raar dat als je ZO verdacht was dat je dan als bijna de laatste maffia er pas uitgaatquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wás al verdacht (bedankt he Ang3l), en alles werd ook aangegrepen om daarvoor te pleiten
.
Dat dusquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij en heel wat anderen. Had me maar gelyncht dan, als het allemaal zo duidelijk was.
quote:
Nja das ook onzin natuurlijk want je kunt er wel van overtuigd zijn, maar anderen moeten ook in dat verhaal meegaan he...quote:
Dan was ik mijn bescherming kwijt bij 1 van de maffiafamilies.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij en heel wat anderen. Had me maar gelyncht dan, als het allemaal zo duidelijk was.
Zoals ik al zei: Alleen Wendy heeft echt iedere keer op Erik gestemdquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[..]
Nja das ook onzin natuurlijk want je kunt er wel van overtuigd zijn, maar anderen moeten ook in dat verhaal meegaan he...
Maar dat zegt natuurlijk niet dat anderen hem niet verdachten. Ik verdacht hem dus ook toen bleek dat jij maffia was, maar voor mij was het juist niet handig om op hem te stemmen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Alleen Wendy heeft echt iedere keer op Erik gestemdDe rest niet.
Ja, want het heeft ook echt zin om als enige ergens op te stemmen. En dan nog kun je iemand verdacht vinden zonder erop te stemmenquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Alleen Wendy heeft echt iedere keer op Erik gestemdDe rest niet.
De mensen die het vanaf het begin "wisten" hadden natuurlijk ook de rest kunnen overtuigenquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, want het heeft ook echt zin om als enige ergens op te stemmen. En dan nog kun je iemand verdacht vinden zonder erop te stemmen.
Dat laatste is het punt helemaal niet. Ik vind het gewoon schraal om te zeggen dat mensen dat helemaal niet dachten, terwijl Ladi bijvoorbeeld vanaf het begin niets anders heeft gedaan dan schreeuwen dat Erik mafia is. Maar omdat ze hem niet gelyncht heeft is t gelul dat ze hem verdacht vond, ja jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mensen die het vanaf het begin "wisten" hadden natuurlijk ook de rest kunnen overtuigen
Ik vind het gewoon knap dat iemand die vanaf het begin blijkbaar zo verdacht was er toch nog als 1 na laatste maffia in blijft
Er zijn toch ook vaker pogingen gedaan om de aandacht op Erik te gooien? Door hints te plaatsen en zo?quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is ook leukquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch vind ik het leuk dat mijn familie het langer uithield dan de andere. Blijkbaar toch iets goed gedaan.
Vind ik ook knap.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mensen die het vanaf het begin "wisten" hadden natuurlijk ook de rest kunnen overtuigen
Ik vind het gewoon knap dat iemand die vanaf het begin blijkbaar zo verdacht was er toch nog als 1 na laatste maffia in blijft
Dat zeg ik toch helemaal nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat laatste is het punt helemaal niet. Ik vind het gewoon schraal om te zeggen dat mensen dat helemaal niet dachten,
Never mind.quote:terwijl Ladi bijvoorbeeld vanaf het begin niets anders heeft gedaan dan schreeuwen dat Erik mafia is. Maar omdat ze hem niet gelyncht heeft is t gelul dat ze hem verdacht vond, ja ja
Jepquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind ik ook knap.
Toch heeft het dorp gewonnen!
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat laatste is het punt helemaal niet. Ik vind het gewoon schraal om te zeggen dat mensen dat helemaal niet dachten, terwijl Ladi bijvoorbeeld vanaf het begin niets anders heeft gedaan dan schreeuwen dat Erik mafia is. Maar omdat ze hem niet gelyncht heeft is t gelul dat ze hem verdacht vond, ja jaEn t is moeilijk overtuigen als hij niet moordt, hmm.
Ik vond het ook niks dat ik al vanaf dag 1 verdacht werdquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond het trouwens helemaal niet leuk dat ik dacht dat je maffia was, en dat moest ik beschermen.
Wél bedankt voor je redding nog.
Je hebt ook nog een hoop rollen die al "bestaan"en hier nog niet inzitten:quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:34 schreef Tanin het volgende:
Of een mason-faction
Een dorp-groep die elke dag 1 iemand mogen bekeren, maar alleen winnen als het aantal masons groter is dan het aantal gewone dorpsbewoners op het moment dat de mafia dood zijn.
Dan zoek je het lijstje op, daar zet je je eigen naam bij, voeg je de standaard links aan toe en dan doe je echt meequote:
Verlulde? Ik denk dat hem meer in mijn nominatie van hem voor BM zat en de uitkomst dat ik maffia was. En die was zo snel omdat ik de eerste avond vermoord werd (goh).quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:09 schreef Susi het volgende:
Als burgemeester ben je natuurlijk niet per se meteen verdacht. Erik heeft bovendien geen enkele moord gepleegd. Maar Ang3l verlulde zich een beetje na z'n dood
Je verlulde je zelf en had grote mond. was genoeg voor onsquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verlulde? Ik denk dat hem meer in mijn nominatie van hem voor BM zat en de uitkomst dat ik maffia was. En die was zo snel omdat ik de eerste avond vermoord werd (goh).
Tja, hij heeft De Aanslag gepleegd, toen wisten we dat ie bij de andere familie hoorde...quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke maffia heeft Harry Mulisch vermoord!?
Toen hij vermoord werd door maffia kwam de ontdekking van de hemel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:16 schreef Tanin het volgende:
[..]
Tja, hij heeft de aanslag gepleegt, toen wisten we dat ie bij de andere familie hoorde...
Nou ik hoop toch wel ouder te worden hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:20 schreef Tanin het volgende:
Het was ook De Hoogste Tijd, hij was al 83
Ja, maar hij lag al jaren op een Stenen Bruidsbed te creperenquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik hoop toch wel ouder te worden hoor
Nee vooral je verspreken en je grote wens om Erik BM te hebben.quote:
*dit keer vanuit de grond van mijn hart*quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:32 schreef Ladidadida het volgende:
Ik wil best SL-en, maar dan weer 24-uurs. En dat wil de meerderheid niet, dus is een aanbod waar je niks aan hebt
En als je dan samenwerkt met iemand?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:32 schreef Ladidadida het volgende:
Ik wil best SL-en, maar dan weer 24-uurs. En dat wil de meerderheid niet, dus is een aanbod waar je niks aan hebt
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik wil graag de spelleiders bedanken
Ditquote:
Datquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik wil graag de spelleiders bedanken
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:27 schreef cablegunmaster het volgende:
Spelerlijst/ Inschrijfformulier
1. Nielsch Profiel | History | Fotoboek
2. Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek
3. TheVulture Profiel | History | Fotoboek
4. Tanin Profiel | History | Fotoboek
5. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
6. gomi Profiel | History | Fotoboek
7. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
8. D. Profiel | History | Fotoboek
9. Lynda Profiel | History | Fotoboek
10. Peter Profiel | History | Fotoboek
11. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
12. Susi Profiel | History | Fotoboek
13. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
14 timmmmm Profiel | History | Fotoboek
15 wendytje Profiel | History
zo ff netjes geupdate
Ik weet niet eens welke verspreking je bedoeltquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee vooral je verspreken en je grote wens om Erik BM te hebben.
Stemgedrag is belangrijk, nog steeds.
(Dat geld alleen voor mensen die zelf stemmen uiteraard en niet stemmen om iemand in leven te houden)
Hou eens op jullie 2.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke verspreking je bedoelt
Dit is toch geen discussie?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hou eens op jullie 2.
Je schiet niets op met deze discussie.
Omdat het irritant is. En ja het is een discussie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is toch geen discussie?
Ik vraag me gewoon af welk ze bedoelde.
Misschien heb ik me hartstikke onbewust versproken.
Waarom is hier alles waarin je kritiek uit of waarbij je gewoon om uitleg vraagt meteen een discussie die niet mag?
Ik uit niet eens kritiek nu!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat het irritant is. En ja het is een discussie.
Lever je kritiek maar, maar ga er ook niet te lang over door
Dat is ook t enige waar ik naar vroeg. Ik vraag het me af omdat ik zelf niet weet wat dan de verspreking was of gezien kon worden als verspreking. Ik ben me er nl niet zo van bewust. Nou is een verspreking vaak onbewustquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd welke verspreking er nou gezien is. Kunnen we ook van leren voor in de toekomst ende zo.
Dat dusquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
Angel wil gewoon weten wat er bedoeld werd, logisch, wat een drama om niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |