Zit wat inquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar in het echt heb je dan nog de reacties op beschuldigingen, gezichtsuitdrukkingen, stamelen enzovoorts. Dat zijn de hints irl. Hier kan je je woorden zo zorgvuldig kiezen of gewoon niets zeggen.
Dat is gewoon slecht van jezelfquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me met spionnen totaal niet bezig gehouden. Was ook best verrast toen er blijkbaar nog eentje over was die zich bij me voegde.
Ik was te druk bezig met rouwen, omdat meteen mijn lieftallige Ang3l dood ging, en een paar dagen later werden in één nacht D. en 08gnoT. vermoordquote:
Een aantal mafia leden zal altijd proberen de lynch te sturenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:26 schreef StijnDa het volgende:
Als je de hints weghaalt, en een maffia houdt een hele ronde zijn mond, hoe weet je dan of hij maffia is...
Ohja je mag meerdere mensen per dag lynchen toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:44 schreef Tanin het volgende:
[..]
Een aantal mafia leden zal altijd proberen de lynch te sturen
Een aantal mafia leden zal zich altijd afzijdig houden
Op den duur worden gewoon alle stille mensen achter elkaar gelyncht, en zal de mafia vanzelf mee moeten gaan spelen.
Ligt geheel aan de regels. Ik heb het nooit met meerdere lynches gespeeld, maar dat betekent niet dat het niet kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja je mag meerdere mensen per dag lynchen toch?
maffia heeft dan meestal ook maar 1 kill per nacht,quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:51 schreef Tanin het volgende:
@ Ladi: nog sorry voor dat mes in je rug. Ik had als innocent echt wel op je gestemd hoor, maar dat mocht niet van Hara
[..]
Ligt geheel aan de regels. Ik heb het nooit met meerdere lynches gespeeld, maar dat betekent niet dat het niet kan natuurlijk.
Sorry onze schuldquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was te druk bezig met rouwen, omdat meteen mijn lieftallige Ang3l dood ging, en een paar dagen later werden in één nacht D. en 08gnoT. vermoord!!!
En niet eens door een lynchquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was te druk bezig met rouwen, omdat meteen mijn lieftallige Ang3l dood ging, en een paar dagen later werden in één nacht D. en 08gnoT. vermoord!!!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:13 schreef 08gnoT. het volgende:
En ik stond er ook best van te kijken dat D. en ik dezelfde nacht doodvermoord werden
Jij en heel wat anderen. Had me maar gelyncht dan, als het allemaal zo duidelijk was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:46 schreef Ladidadida het volgende:
Erik, ik riep het al vanaf dag 1. Told ya!
Toch raar dat als je ZO verdacht was dat je dan als bijna de laatste maffia er pas uitgaatquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wás al verdacht (bedankt he Ang3l), en alles werd ook aangegrepen om daarvoor te pleiten
.
Dat dusquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij en heel wat anderen. Had me maar gelyncht dan, als het allemaal zo duidelijk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |