Hoezo, heb je iemand gevonden die een nog grotere grap is? Wie?quote:Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..of je neemt een nieuw slachtoffer.
Misschien kun je aan wat zelfspot doen?quote:Op maandag 1 november 2010 14:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoezo, heb je iemand gevonden die een nog grotere grap is? Wie?
Kan toch? Ik ben 165 en weeg ongeveer 67 kg. Die drie kg erbij zullen me niet ineens een olifant maken? Als je 160 bent en 75 kg weegt, ben je ietwat stevig denk ik, maar nog steeds geen tientonner.quote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Ook irritant ; vrouwen die invullen bij figuur "normaal". Maar bij lengte 1.60-1.65, en gewicht 70-75
Moet ik dan ook jokken over mijn leeftijd, beweren op zoek te zijn naar diepgang en niet mijn pik achterna te lopen - en een half uur later juichend te komen melden dat ik "misschien een fuckbuddy" heb gevonden?quote:Op maandag 1 november 2010 14:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien kun je aan wat zelfspot doen?
Ik ben geen freak die alleen genoegen neemt met slank hoor, dat even ter zijde. Maar ik gok dan altijd dat mensen altijd wat optimistisch afronden.quote:Op maandag 1 november 2010 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan toch? Ik ben 165 en weeg ongeveer 67 kg. Die drie kg erbij zullen me niet ineens een olifant maken? Als je 160 bent en 75 kg weegt, ben je ietwat stevig denk ik, maar nog steeds geen tientonner.
160 met 75 kilo is een BMI van 29, dan ben je echt een flink zware tuinkabouter.quote:Op maandag 1 november 2010 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan toch? Ik ben 165 en weeg ongeveer 67 kg. Die drie kg erbij zullen me niet ineens een olifant maken? Als je 160 bent en 75 kg weegt, ben je ietwat stevig denk ik, maar nog steeds geen tientonner.
Och, ik snap alleen de irritatie niet zo.quote:Op maandag 1 november 2010 14:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Moet ik dan ook jokken over mijn leeftijd, beweren op zoek te zijn naar diepgang en niet mijn pik achterna te lopen - en een half uur later juichend te komen melden dat ik "misschien een fuckbuddy" heb gevonden?
Nee, dat lukt mij nooit..
Precies, dan ben je echt een tonnetje hoor. Ik weeg 82 met 191, en ik ben ook niet al té slank.quote:Op maandag 1 november 2010 14:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
160 met 75 kilo is een BMI van 29, dan ben je echt een flink zware tuinkabouter.
Ik 94 met 1.89, dan ben ik een dikzak.quote:Op maandag 1 november 2010 14:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, dan ben je echt een tonnetje hoor. Ik weeg 82 met 191, en ik ben ook niet al té slank.
Ik hou ook niet zo van dat modellen-type, een paar kilo onder Rubens niveau is wel beter eigenlijk...quote:Op maandag 1 november 2010 14:55 schreef love_sharon het volgende:
Een vrouw kan de extra pondjes namelijk ook op de goeie plaatsen hebben zitten
Nou ja, het nadeel van ECHT dik, is wel dat de mooie vrouwelijke vormen verdwijnen.quote:Op maandag 1 november 2010 15:01 schreef kieskleurig het volgende:
Volgens mij zijn mannen alleen online zo tegen dikke vrouwen, ik zie dat toch echt niet terug in mijn omgeving.
Ik heb zelfs liever iets teveel dan graatmager. Maar het moet niet te gek worden, er moeten inderdaad nog wel vrouwelijke vormen in te herkennen zijn.quote:Op maandag 1 november 2010 15:01 schreef kieskleurig het volgende:
Volgens mij zijn mannen alleen online zo tegen dikke vrouwen, ik zie dat toch echt niet terug in mijn omgeving.
En dan wel die cola light erbij.quote:Op maandag 1 november 2010 15:03 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik moet altijd zo lachen als ik een dikke vrouw/man zie in de rij bij de McDonalds, die vervolgens voor 4 personen aan voer besteld. Sommige mensen zou je daar gewoon moeten weigeren ... een eetverbod, net als het rookverbod
Dat zou geheel tegen de "Ik doe het niet voor aandacht, ik doe het voor mezelf"-policy van vrouwen zijn.quote:Op maandag 1 november 2010 15:04 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb zelfs liever iets teveel dan graatmager. Maar het moet niet te gek worden, er moeten inderdaad nog wel vrouwelijke vormen in te herkennen zijn.
Of zou dat gewoon zijn omdat vrouwen uitdijen als ze eenmaal een vaste relatie hebben?
En zware botten natuurlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 14:55 schreef love_sharon het volgende:
Een vrouw kan de extra pondjes namelijk ook op de goeie plaatsen hebben zitten
Wat bedoel je met "zo"? Niemand zegt iets onaardigs over dikke vrouwen toch?quote:Op maandag 1 november 2010 15:01 schreef kieskleurig het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 15:12 schreef love_sharon het volgende:
Waarschijnlijk een hele naïefe vraag maar is dat echt waar van zware botten?
Ik hoor mensen het weleens zeggen maar weet nooit of ik het moet geloven.
Nee.quote:Op maandag 1 november 2010 15:12 schreef love_sharon het volgende:
Waarschijnlijk een hele naïefe vraag maar is dat echt waar van zware botten?
Ik hoor mensen het weleens zeggen maar weet nooit of ik het moet geloven.
Zware tuinkabouter en tonnetje is niet onaardig?quote:Op maandag 1 november 2010 15:09 schreef macondo het volgende:
[..]
En zware botten natuurlijk.
[..]
Wat bedoel je met "zo"? Niemand zegt iets onaardigs over dikke vrouwen toch?
een zware tuinkabouter is misschien niet zo aardig, maar ik heb meer problemen met de lengte dan met het gewicht.quote:Op maandag 1 november 2010 15:16 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zware tuinkabouter en tonnetje is niet onaardig?
Een vrouw mag natuurlijk niet groter zijnquote:Op maandag 1 november 2010 15:18 schreef Neelix het volgende:
[..]
een zware tuinkabouter is misschien niet zo aardig, maar ik heb meer problemen met de lengte dan met het gewicht.
Gek genoeg heb ik daar nog nooit een probleem mee gehad met mijn 1m93quote:Op maandag 1 november 2010 15:18 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Een vrouw mag natuurlijk niet groter zijn
Heeft dat iets te maken met dat ballonnetje die in de buik geplaatst wordt?quote:Op maandag 1 november 2010 15:19 schreef Techno het volgende:
Zware botten... nee. Maar wel iets anders: ectomorph-mesomorph-en-endomorph
Nee. Dat doen ze bij een maagverkleining zover ik weet.quote:Op maandag 1 november 2010 15:20 schreef Lamon. het volgende:
Heeft dat iets te maken met dat ballonnetje die in de buik geplaatst wordt?
Ik heb niet het hele stuk gelezen trouwens.
Ik heb een keer een date gehad met een man die ongeveer 2meter lang was. Ik voelde me echt zo'n dwergjequote:Op maandag 1 november 2010 15:20 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik daar nog nooit een probleem mee gehad met mijn 1m93
Cute ^_^quote:Op maandag 1 november 2010 15:25 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb een keer een date gehad met een man die ongeveer 2meter lang was. Ik voelde me echt zo'n dwergje
Tja als je niet zo lang bent kan ik dat wel voorstellenquote:Op maandag 1 november 2010 15:25 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb een keer een date gehad met een man die ongeveer 2meter lang was. Ik voelde me echt zo'n dwergje
Dat droommeisje waar het helaas mee mislukte omdat ik niet leuk genoeg was was 1.56, ik vond het wel een schattig idee.quote:Op maandag 1 november 2010 15:25 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik ben 1.70, hij vond het trouwens ook schattig. Ik vond het echt niksquote:Op maandag 1 november 2010 15:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat droommeisje waar het helaas mee mislukte omdat ik niet leuk genoeg was was 1.56, ik vond het wel een schattig idee.
Lamon is stoer aan het doen en laat een Paiq lijstje zien met vrouwen die hij verwijderd heeftquote:Op maandag 1 november 2010 15:42 schreef kieskleurig het volgende:
Wat is dat voor een lijst? Vrouwen die jou benaderd hebben?
Speeddates die ik geblokkeerd heb, de eerste balk geeft aan dat ik meestal wel lang door praat, maar dat het toch niet lukt.quote:Op maandag 1 november 2010 15:42 schreef kieskleurig het volgende:
Wat is dat voor een lijst? Vrouwen die jou benaderd hebben?
Stoer zou zijn als er geen enkele naam stond.quote:Op maandag 1 november 2010 15:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Lamon is stoer aan het doen en laat een Paiq lijstje zien met vrouwen die hij verwijderd heeft
dus je showt het om te laten zien dat je een grote faalhaas bent? klinkt logischer idd.quote:Op maandag 1 november 2010 15:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stoer zou zijn als er geen enkele naam stond.
Dan lukte het altijd.
Uhmm. wat is "het" in dit geval? neuken?quote:Op maandag 1 november 2010 15:47 schreef Lamon. het volgende:
Stoer zou zijn als er geen enkele naam stond.
Dan lukte het altijd.
Yup, ik ben niet bang om mijn zwakkere kanten te tonen.quote:Op maandag 1 november 2010 15:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dus je showt het om te laten zien dat je een grote faalhaas bent? klinkt logischer idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |