Nee dat dacht ik ook. Maar ik haalde dat wel een beetje uit zijn post. Zelf verstuur ik eigenlijk best veel berichten, maar krijg eigenlijk nooit iets anders terug dan geen interesse, zij het soms in een iets mildere vorm. In het begin denk je nog whoa, het zijn moeilijke vrouwen, maar op een gegeven moment moet je toch eens kritisch naar jezelf kijken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Er is geen enkele site waar je als man veel berichten krijgt zonder er iets voor te moeten doen.
Mijn inschatting is dat het aan jou ligt. Ik kom althans voornamelijk maar leuke en vooral normale vrouwen tegen op Paiq - het voornaamste nadeel is dat het vaak te ver weg is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:16 schreef simpeleharry het volgende:
Zo, al een tijdje niet meer gepost hier, en inmiddels ben ik ongeveer een week actief op paiq. Tot nu toe is mijn conclusie: zelden zo'n verzameling vage vrouwen tegengekomen, meer dan 50% weet niet eens waar ze naar op zoek zijn (vaste relatie, vriendschap, one night stand, etc). Ik denk dat er tot nu toe ongeveer 40 vrouwen de revue zijn gepasseerd, waarvan er maar 1 in staat was op een heldere en duidelijke manier te communiceren.
De laatste die ik sprak claimde zelfs adhd te hebben, dus voer ik de chat snelheid op tot een ratio van ongeveer 5:1 maar dat bleek stress te geven of iets dergelijks![]()
Volgende experiment: Relatie Planet.
"Is er dan niemand meer met enige diepgang?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:12 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dit soort dingen hoeft volgens mij niemand te horen hier.
och, een vrouwelijke fuckbuddy heeft toch wel iets van diepgang nodig...quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Is er dan niemand meer met enige diepgang?"
"Fuckbuddy gevonden misschien!"
Wat een grap die gozer.
40 paiq vrouwen in een week, volgens mij ben je zelf de damaged goods hier. Een soort Lamon..quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:49 schreef simpeleharry het volgende:
Waarschijnlijk sluit het een, het ander niet uit. De leeftijdscategorie van mijn matches liggen voornamelijk tussen de 30 en 40 jaar en dat zou toch oud genoeg moeten zijn om te weten waar je naar op zoek bent.
Het zou best kunnen dat de categorie tussen de 20 en 30 jaar, wat spontaner, vrolijker en positiever in het leven staat, maar ik tref voornamelijk damaged goods (vertaling: ellende uit het verleden meezeulen).
Bij minder contacten per week gaat de kwaliteit omhoog volgens jou? Misschien kan je dat ook onderbouwen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:52 schreef macondo het volgende:
[..]
40 paiq vrouwen in een week, volgens mij ben je zelf de damaged goods hier. Een soort Lamon..
40 per week, 5 per dag, right.quote:Op maandag 1 november 2010 00:06 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Bij minder contacten per week gaat de kwaliteit omhoog volgens jou? Misschien kan je dat ook onderbouwen?
...beetje normale bewoordingen mogen wel. Ik heb niet bij je in de klas gezeten.quote:Op maandag 1 november 2010 00:32 schreef dawg het volgende:
[..]
40 per week, 5 per dag, right.
je klinkt als lamon, als een debiel dus. nofi.
Je krijgt als je een beetje actief bent op paiq vaker matches, ook kun je speed en battledates doen. Die kun je vinden in het menu.quote:Op maandag 1 november 2010 07:35 schreef ToverTinus het volgende:
Gisteren ook een Paiq account aangemaakt. En ik moet zeggen dat het concept wel aardig is. Direct een praatje gehouden met een dame met ongeveer dezelfde interesses.
Maar nu komt het. Als ik bij matches kijk dan staat dat het nog 12 dagen duurt voor een nieuwe match. Is dit normaal?
Zijn er trouwens sites die op Paiq lijken? Zo'n profiel schrijven is niet echt mijn hobby.
Je kan nieuwe matches kopen. Of gewoon speeddates doen, dat is veel leuker. Daar heb ik mijn leukste Paiq-contacten aan overgehouden.quote:Op maandag 1 november 2010 07:35 schreef ToverTinus het volgende:
Gisteren ook een Paiq account aangemaakt. En ik moet zeggen dat het concept wel aardig is. Direct een praatje gehouden met een dame met ongeveer dezelfde interesses.
Maar nu komt het. Als ik bij matches kijk dan staat dat het nog 12 dagen duurt voor een nieuwe match. Is dit normaal?
Zijn er trouwens sites die op Paiq lijken? Zo'n profiel schrijven is niet echt mijn hobby.
+1.quote:Op maandag 1 november 2010 08:06 schreef ToverTinus het volgende:
@macondo: lekker flauw hoor, dat topic heeft voor mij niets met deze te maken. Sowieso een beetje jammer dat je dingen uit KPD hier post. Ze zijn niet voor niets afgeschermd.
Ach, gaat inderdaad ook wel wat te ver - je hebt gelijk. Maar een nieuwe user met een posthistorie van uitgerekend deze 4 topics, vond het een beetje.. frappant.quote:Op maandag 1 november 2010 08:10 schreef Neelix het volgende:
[..]
+1.
Macondo, ik vind je humor over het algemeen best flauw, en dat is prima, maar dit gaat echt te ver.
quote:Ik ben een 21 jarige moeder van een dochter van bijna 1 jaar.
ik ben een levens genieter en houw dus ook veel van wandelen.
Wauw, jij begrijpt vrouwen vast heel goed, want dat haal ik er absoluut niet uit.quote:Op maandag 1 november 2010 14:09 schreef Techno het volgende:
Vrij vertaald: ik geef graag jouw geld uit want ik houd van winkelen.
Mja. Ze omschrijft zichzelf niet als vrouw maar als moeder. Pijnlijk. Even los van de al even pijnlijke spelling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |