Hoezo, heb je iemand gevonden die een nog grotere grap is? Wie?quote:Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..of je neemt een nieuw slachtoffer.
Misschien kun je aan wat zelfspot doen?quote:Op maandag 1 november 2010 14:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoezo, heb je iemand gevonden die een nog grotere grap is? Wie?
Kan toch? Ik ben 165 en weeg ongeveer 67 kg. Die drie kg erbij zullen me niet ineens een olifant maken? Als je 160 bent en 75 kg weegt, ben je ietwat stevig denk ik, maar nog steeds geen tientonner.quote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Ook irritant ; vrouwen die invullen bij figuur "normaal". Maar bij lengte 1.60-1.65, en gewicht 70-75
Moet ik dan ook jokken over mijn leeftijd, beweren op zoek te zijn naar diepgang en niet mijn pik achterna te lopen - en een half uur later juichend te komen melden dat ik "misschien een fuckbuddy" heb gevonden?quote:Op maandag 1 november 2010 14:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien kun je aan wat zelfspot doen?
Ik ben geen freak die alleen genoegen neemt met slank hoor, dat even ter zijde. Maar ik gok dan altijd dat mensen altijd wat optimistisch afronden.quote:Op maandag 1 november 2010 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan toch? Ik ben 165 en weeg ongeveer 67 kg. Die drie kg erbij zullen me niet ineens een olifant maken? Als je 160 bent en 75 kg weegt, ben je ietwat stevig denk ik, maar nog steeds geen tientonner.
160 met 75 kilo is een BMI van 29, dan ben je echt een flink zware tuinkabouter.quote:Op maandag 1 november 2010 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan toch? Ik ben 165 en weeg ongeveer 67 kg. Die drie kg erbij zullen me niet ineens een olifant maken? Als je 160 bent en 75 kg weegt, ben je ietwat stevig denk ik, maar nog steeds geen tientonner.
Och, ik snap alleen de irritatie niet zo.quote:Op maandag 1 november 2010 14:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Moet ik dan ook jokken over mijn leeftijd, beweren op zoek te zijn naar diepgang en niet mijn pik achterna te lopen - en een half uur later juichend te komen melden dat ik "misschien een fuckbuddy" heb gevonden?
Nee, dat lukt mij nooit..
Precies, dan ben je echt een tonnetje hoor. Ik weeg 82 met 191, en ik ben ook niet al té slank.quote:Op maandag 1 november 2010 14:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
160 met 75 kilo is een BMI van 29, dan ben je echt een flink zware tuinkabouter.
Ik 94 met 1.89, dan ben ik een dikzak.quote:Op maandag 1 november 2010 14:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, dan ben je echt een tonnetje hoor. Ik weeg 82 met 191, en ik ben ook niet al té slank.
Ik hou ook niet zo van dat modellen-type, een paar kilo onder Rubens niveau is wel beter eigenlijk...quote:Op maandag 1 november 2010 14:55 schreef love_sharon het volgende:
Een vrouw kan de extra pondjes namelijk ook op de goeie plaatsen hebben zitten
Nou ja, het nadeel van ECHT dik, is wel dat de mooie vrouwelijke vormen verdwijnen.quote:Op maandag 1 november 2010 15:01 schreef kieskleurig het volgende:
Volgens mij zijn mannen alleen online zo tegen dikke vrouwen, ik zie dat toch echt niet terug in mijn omgeving.
Ik heb zelfs liever iets teveel dan graatmager. Maar het moet niet te gek worden, er moeten inderdaad nog wel vrouwelijke vormen in te herkennen zijn.quote:Op maandag 1 november 2010 15:01 schreef kieskleurig het volgende:
Volgens mij zijn mannen alleen online zo tegen dikke vrouwen, ik zie dat toch echt niet terug in mijn omgeving.
En dan wel die cola light erbij.quote:Op maandag 1 november 2010 15:03 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik moet altijd zo lachen als ik een dikke vrouw/man zie in de rij bij de McDonalds, die vervolgens voor 4 personen aan voer besteld. Sommige mensen zou je daar gewoon moeten weigeren ... een eetverbod, net als het rookverbod
Dat zou geheel tegen de "Ik doe het niet voor aandacht, ik doe het voor mezelf"-policy van vrouwen zijn.quote:Op maandag 1 november 2010 15:04 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb zelfs liever iets teveel dan graatmager. Maar het moet niet te gek worden, er moeten inderdaad nog wel vrouwelijke vormen in te herkennen zijn.
Of zou dat gewoon zijn omdat vrouwen uitdijen als ze eenmaal een vaste relatie hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |