abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89107845
Goede aflevering! :)
  woensdag 24 november 2010 @ 21:35:37 #127
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89113894
quote:
11s.gif Op zondag 14 november 2010 11:05 schreef .aeon het volgende:
Bovendien is Doctor Who natuurlijk de beste SciFi ooit.
Daar kan geen twijfel over bestaan.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_89130630
Ik vond het leuk hoe Rush de geloofsovertuigingen over God van Kane lekker de grond in stampt! ^O^
pi_89160661
Aparte aflevering weer :P Maar wel leuk, verhaal begint nu tenminste een beetje te lopen. Al kan ik voor de meeste karakters niet echt sympathie opbrengen.
pi_89160837
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Aparte aflevering weer :P Maar wel leuk, verhaal begint nu tenminste een beetje te lopen. Al kan ik voor de meeste karakters niet echt sympathie opbrengen.
favo scifi chick :P
sg1 al helemaal gezien?
pi_89164945
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:29 schreef dawg het volgende:

[..]

favo scifi chick :P
sg1 al helemaal gezien?
Juppppp... vond die laatste seizoenen helemaal niet zo slecht hoor! :P Heb me er nog goed mee vermaakt. Alleen het "einde". Tjah.
Vermaak jij je nog met Universe dan?
pi_89181490
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 01:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Juppppp... vond die laatste seizoenen helemaal niet zo slecht hoor! :P Heb me er nog goed mee vermaakt. Alleen het "einde". Tjah.
Vermaak jij je nog met Universe dan?
je moet dan eigenlijk ook nog the ark of truth kijken. dat is het echte einde. :P

ik vermaak me nog steeds met sg:u ja. vind de laatste afleveringen wel tof.
  vrijdag 26 november 2010 @ 15:47:19 #133
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89182900
Inderdaad, om het SG-1 verhaal compeet te maken moet je ook de films kijken.
pi_89208872
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:18 schreef dawg het volgende:

[..]

je moet dan eigenlijk ook nog the ark of truth kijken. dat is het echte einde. :P

ik vermaak me nog steeds met sg:u ja. vind de laatste afleveringen wel tof.
Ik dacht eigenlijk dat ik die al een keer gezien had, maar net ff nagelezen. Komt me helemaal niet bekend voor. Dus misschien toch maar ff kijken.
pi_89310625
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:20 schreef angel008 het volgende:

[..]

klopt hij blijft dus ook waarschijnlijk leven :)

ik ben allang blij dat ze dus weer een fully functional shuttle hebben zonder mankementen oid.
Nou, ik vroeg me het volgende af... Als al die mensen naar hun originele staat terugkeren van een paar maanden geleden, wie zegt dat die shuttle dat niet doet?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_89311334
Het zou kunnen, maar zo'n shuttle is waarschijnlijk aanzienlijk minder complex dan het menselijk lichaam.
  FOK!fotograaf maandag 29 november 2010 @ 19:59:32 #137
151126 angel008
pi_89312457
shuttle was hooguit beschadigd in de zin van een apparaat wat stuk was (remember die dingen hebben miljoenen jaren op destiny gehangen..)

ik ben allang blij dat ze weer een vervoersmiddel hebben gehad.. het liefst had ik ze alle 2 heel gezien maarja..

ook mooi om te zien dat de ''dome'' gefixt is/word en ze daar eten mee verbouwen dat houd ook in dat ze minder afhankelijk zijn van planeten om eten te verzamelen.

gaat wel de goeie kant op zo!
pi_89312607
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:59 schreef angel008 het volgende:
shuttle was hooguit beschadigd in de zin van een apparaat wat stuk was (remember die dingen hebben miljoenen jaren op destiny gehangen..)

Nee, in de aflevering werd verteld dat de shuttle te zwaar beschadigd was om er wat dan ook mee te kunnen doen. Ik zat al te wachten op het moment dat ze teleurgesteld ontdekken dat de shuttle ook uit elkaar ging vallen.
  maandag 29 november 2010 @ 20:20:50 #139
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89313681
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Nee, in de aflevering werd verteld dat de shuttle te zwaar beschadigd was om er wat dan ook mee te kunnen doen. Ik zat al te wachten op het moment dat ze teleurgesteld ontdekken dat de shuttle ook uit elkaar ging vallen.
Ik denk niet dat je een shuttle repareren kunt vergelijken met het tijdelijk terugbrengen van mensen uit de dood. :P

En Grier word echt een steeds leuker personage. Eerst irriteerde ik mij nog wel eens aan hem, maar nu word hij een wat minder eenzijdig persoon.
pi_89315074
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:20 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je een shuttle repareren kunt vergelijken met het tijdelijk terugbrengen van mensen uit de dood. :P

En Grier word echt een steeds leuker personage. Eerst irriteerde ik mij nog wel eens aan hem, maar nu word hij een wat minder eenzijdig persoon.
Ik had het zelf correcter gevonden dat de shuttle ook uit elkaar viel, beetje gelijkwaardig patroon. Maar de Universescriptschrijvers wilden zeker een geheel gerepareerde shuttle weer in de verhaallijn hebben zodat ze weer wat leuke verhalen erover kunnen schrijven.

Grier ja... Leuk hoe hij steeds Simeon destijds dwars zat. Grier is eigenlijk altijd interessanter geweest dan Scott vind ik. Scott wordt een beetje teveel opgehemeld vind ik.
  maandag 29 november 2010 @ 20:56:57 #141
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89315920
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik had het zelf correcter gevonden dat de shuttle ook uit elkaar viel, beetje gelijkwaardig patroon. Maar de Universescriptschrijvers wilden zeker een geheel gerepareerde shuttle weer in de verhaallijn hebben zodat ze weer wat leuke verhalen erover kunnen schrijven.

Grier ja... Leuk hoe hij steeds Simeon destijds dwars zat. Grier is eigenlijk altijd interessanter geweest dan Scott vind ik. Scott wordt een beetje teveel opgehemeld vind ik.
Maar dan zouden die aliens de shuttle opzettelijk zo gerepareerd moeten hebben dat die weer uit elkaar valt, lijkt mij nogal vreemd. :/

Scott vind ik steeds minder worden, in eerste instantie was hij voor mij de John Sheppard van Destiny maar hij heeft steeds vaker momenten dat duidelijk word dat hij wat 'groener' is. Leven op de Destiny is ook niet makkelijk natuurlijk.
  maandag 29 november 2010 @ 21:16:55 #142
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_89317177
Ik vind Scott niet interessant, of raar, of kut wat dan ook. Saai karakter is het wel. Op de SA forums wordt ie Lt. Bland genoemd :P
When all else fails, you always have delusion.
pi_89317198
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:56 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Maar dan zouden die aliens de shuttle opzettelijk zo gerepareerd moeten hebben dat die weer uit elkaar valt, lijkt mij nogal vreemd. :/

Scott vind ik steeds minder worden, in eerste instantie was hij voor mij de John Sheppard van Destiny maar hij heeft steeds vaker momenten dat duidelijk word dat hij wat 'groener' is. Leven op de Destiny is ook niet makkelijk natuurlijk.
Ik snap al wat het verschil is in hoe ik en de rest het ziet: Ik zie het meer als teruggebracht in tijd dan als echt gerepareerd zijn. Volgens jouw denkwijze zou het best kunnen kloppen, dat apparaten gerepareerd kunnen worden en mensen repareren wat lastiger is. Laten we maar erop houden dat de schrijvers het ook zo bedoeld hebben.

John Sheppard vond ik maar zo zo. Een beetje alsof hij graag op O'Neill wilde lijken en zijn grapjes jatte. Dan nog liever Ronan en McKay.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kloonhommel op 29-11-2010 21:32:38 ]
  maandag 29 november 2010 @ 22:47:33 #144
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89323195
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:17 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik snap al wat het verschil is in hoe ik en de rest het ziet: Ik zie het meer als teruggebracht in tijd dan als echt gerepareerd zijn. Volgens jouw denkwijze zou het best kunnen kloppen, dat apparaten gerepareerd kunnen worden en mensen repareren wat lastiger is. Laten we maar erop houden dat de schrijvers het ook zo bedoeld hebben.

John Sheppard vond ik maar zo zo. Een beetje alsof hij graag op O'Neill wilde lijken en zijn grapjes jatte. Dan nog liever Ronan en McKay.
Aaah, dat is ook een interessant idee. Zou ik nooit opgekomen zijn tenzij het in Doctor Who gebeurde denk ik.

En John Sheppard kan inderdaad niet tippen aan O'Neill maar hij vervulde zijn rol goed en misschien dat juist omdat hij niet de kracht van O'Neill had konden de andere personages wat meer smaak geven aan de show. Maar kom op, SG-1 werd geleid door McGuyver. De enige manier hoe ze dat konden overtreffen was door de A-team acteurs door een Stargate heen te sturen. ;) Zie je Mr. T al voor je als alternatieve Teal'c? :D
pi_89323841
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Aaah, dat is ook een interessant idee. Zou ik nooit opgekomen zijn tenzij het in Doctor Who gebeurde denk ik.

En John Sheppard kan inderdaad niet tippen aan O'Neill maar hij vervulde zijn rol goed en misschien dat juist omdat hij niet de kracht van O'Neill had konden de andere personages wat meer smaak geven aan de show. Maar kom op, SG-1 werd geleid door McGuyver. De enige manier hoe ze dat konden overtreffen was door de A-team acteurs door een Stargate heen te sturen. ;) Zie je Mr. T al voor je als alternatieve Teal'c? :D
_O-

Ik zie het stiekum wel voor me ja... :')
pi_89327601
O'Neill is gewoon baas van SG. Punt. _O_
pi_89328063
Indeed.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_89328120
And now, I'm going to destroy Abidos
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 30 november 2010 @ 07:37:59 #149
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_89330813
kzit nu b ij s5 van SG1 en t begint er op te lijken :Y
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_89347030
Ik las dat er voor House MD een winterstop is. Is dat ook het geval voor SG Universe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')