Lezen is ook een vak hè. Ik vergelijk de filmstijl; niet de inhoud, smartass.quote:Op zondag 14 november 2010 00:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ho eens, waag het niet BSG (beste scifi serie imho) te vergelijken met dat gedrocht van een SGU (gtst in space).
ik heb wel eens een aflevering gezien, maar vond BSG niet veel aanquote:Op zondag 14 november 2010 00:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ho eens, waag het niet BSG (beste scifi serie imho) te vergelijken met dat gedrocht van een SGU (gtst in space).
Heiden.quote:Op zondag 14 november 2010 11:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb wel eens een aflevering gezien, maar vond BSG niet veel aan
voor volger van sci fi series gebruik je nog wel oude technologie.quote:
Als ze deze nieuwe verhaallijn goed uitwerken kan het nog wel eens erg leuk gaan worden.quote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Asgard het volgende:
Ik heb aflevering 7 afgelopen nacht gezien. En hij was goed! Eindelijk eens een goede aflevering waarin er echt iets gebeurd.
En dan komt ie in mijn actieve topics te staan ?quote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
voor volger van sci fi series gebruik je nog wel oude technologie.
tegenwoordig hebben we hier de knop "volg topic" voor
yep !quote:Op maandag 15 november 2010 07:33 schreef dapluiz het volgende:
[..]
En dan komt ie in mijn actieve topics te staan ?
laat ik het niet meer zienquote:If so, sorry, moet ik nog aan wennen dan
Tuurlijk wel. Er waren ook mensen die in de jaren '60 nog fervent nazi waren, ook al hadden ze net 10 jaar in de bak gezeten ervoor. Wat ik heb begrepen is dat een hoop mensen in de Lucian Alliance er niet vrijwillig in zijn gekomen. Als ze geestelijk bewerkt zijn, kun je daar heel goed fanatici mee creëren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Einde vind ik dan wel weer vrij triest ... waarom moet 1 zo'n kereltje een soort wanhopig vasthouden aan het feit dat hij Lucian Alliance is ... dat idee slaat niet echt ergens op imo ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:43 schreef SillyWalks het volgende:
klopt hij blijft dus ook waarschijnlijk levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben allang blij dat ze dus weer een fully functional shuttle hebben zonder mankementen oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |