Zo bedoelde ik het niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:47 schreef caroline88 het volgende:
lyolyrc - als ik de indruk gaf dat ik niet geloof in spookvacatures, dan heb ik het niet duidelijk gezegd.
Er zijn veel spookvacatures. Maar daarnaast zijn er ook de posities die steeds weer openvallen omdat het matige banen zijn waar niemand het lang uithoudt.
En natuurlijk ook de vervuiling van gewone vacatures die vervuld zijn maar vaak jaren later nog steeds op het internet staan.
anders ik wel.. maar als het goed is kan ik iig tijdelijk ergens als ZZP'er aan de slag..quote:Op donderdag 25 november 2010 01:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Pfff ik ben dat op een houtje bijten wel zo zat he!bah.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je in Den Haag een woning zou zoeken kan ik nog wel wat sociale huur voor je 'regelen'...
Ervaring op doen bij een klein theater oid?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:50 schreef bluejean het volgende:
[..]
![]()
Hier overigens nog steeds zoekend naar een passende functie. Jammer dat de cultuursector in zak en as zit en ik vooralsnog (te) weinig werkervaring heb. Word er een beetje moedeloos van.
Het is zelfs erg moeilijk om aan zo'n soort bijbaantje te komen, op het moment. Ik ben sinds kort wel gestart als vrijwilliger bij een museum, om toch nog wat extra ervaring en contacten op te doen en enigszins in contact te blijven met de culturele sector.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Ervaring op doen bij een klein theater oid?
Zoiets had ik ook, was het de Bingoloterij....... wat een tegenvallerquote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef GotC het volgende:
Bwuh, heb gesolliciteerd op eenfunctie (voor mij dan, niet voor veel anderen gok ik zo), sollicitatie is vandaag gesloten. Werd gebeld ineens gebeld door een onbekend nummer! Maar te laat erachter gekomen..
*ongeduld*
deja-vu met een gesprek wat ik vorige week had.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:41 schreef slaapvaak het volgende:
Sinds een paar maanden ben ik master in International Relations maar krijg via de uitzendbureau's eigenlijk alleen maar commerciele vacatures toegeworpen. Gisteren op gesprek geweest bij een media bureau, goed voorkomen, goed voorbereid en wist haar goed te overtuigen van mijn kunnen. Toch bericht gehad dat ik niet door ben naar volgende ronde, ze dacht dat ik snel ongelukkig zou worden in die functie (misschien had ze wel gelijk, 85% telesales, maar het zou goed betalen :/ )
Toch maar ook de publieke sector proberen...
Nicequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Balisto het volgende:
Zojuist aangenomen bij TNT voor december
Het woord slechtbetaald heb ik niet gebruikt, was ook niet aan de orde.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:52 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.Slechtbetaalde rotbaantjes bij belabberde werkgevers zullen inderdaad vaak openstaan.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Balisto het volgende:
ik ga ze maar eens bellen.. de site is verrekte kut...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Balisto het volgende:
Gefeliciteerd en veel succes!quote:Op maandag 29 november 2010 11:35 schreef Peter het volgende:
Contract gekregen voor 4 maanden en getekend.
Woensdag echt aan de slag!
Ik heb me daar ook maar voor opgegevenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Balisto het volgende:
Mijn sector zit ook aardig aan de grond op dit moment.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:50 schreef bluejean het volgende:
[..]
![]()
Hier overigens nog steeds zoekend naar een passende functie. Jammer dat de cultuursector in zak en as zit en ik vooralsnog (te) weinig werkervaring heb. Word er een beetje moedeloos van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |