quote:ik probeer haar te helpen omdat ze er zelf onzeker over wordt, maar actie komt er niet vanOp vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef Orchestra. het volgende:
Alsof je haar kan dwingen, maar je kan het aankaarten.
Over het algemeen vind ik iets vollere meisjes wel knapper trouwens.
quote:Dan kan je nog proberen om inderdaad samen te gaan sporten. Maar dan moet ze het ook willen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
[..]
ik probeer haar te helpen omdat ze er zelf onzeker over wordt, maar actie komt er niet van
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet. Ze moet het zelf willen. Als je echt van haar houdt, accepteer je haar zoals ze is.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Gooi cakejes naar haar hoofd en schreeuw: IS DIT WAT JE WIL? IS DIT WAT JE WIL?!?!
quote:Wil je het alleen uitmaken door dit of speelt er meer?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:35 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
enige gedachte in mijn hoofd is uitmaken, wat ik al een tijd heb
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:35 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
Gooi cakejes naar haar hoofd en schreeuw: IS DIT WAT JE WIL? IS DIT WAT JE WIL?!?!
quote:ik raak mijn lust met sex kwijtOp vrijdag 29 oktober 2010 21:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wil je het alleen uitmaken door dit of speelt er meer?
Zo niet, dan vind ik je best triest.
quote:Dan moet je minder sporten en meer neuken.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:40 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
[..]
ik raak mijn lust met sex kwijt
quote:Ik snap best dat je vriendin dikker wordt als ze niet sport.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:40 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
[..]
ik raak mijn lust met sex kwijt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je minder sporten en meer neuken.
quote:Wat een bullshit... Je ziet er goed uit voor jezelf, niet voor haar. En voor haar geldt hetzelfde, zij moet tevreden met zichzelf zijn. En als ze dat niet is, moet ze er zelf aan werken willen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
ik ga haar morgen confronteren hiermee.
Ik zie er goed uit voor jou, jij mag ook je best doen voor mij. 1+1 beter voor ons sexleven en voor de lust.
Zo niet, einde verhaal.
Al is denk k wel 90% afhankelijk van de manier hoe ik het breng, maar ik wil duidelijk zijn. Tuurlijk is het geil dat ik op een fitnessmodel lijk, maar je mag zelf ook iets doen
quote:Dat is echt respectloosOp vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
Ik zie er goed uit voor jou, jij mag ook je best doen voor mij. 1+1 beter voor ons sexleven en voor de lust.
Zo niet, einde verhaal.
Al is denk k wel 90% afhankelijk van de manier hoe ik het breng, maar ik wil duidelijk zijn. Tuurlijk is het geil dat ik op een fitnessmodel lijk, maar je mag zelf ook iets doen
quote:Lekkerder eruit zien voor jezelf? Kom op, misschien voor het zelfvertrouwen, maar dan houdt het ook wel op.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef Parabolismic het volgende:
[..]
Dat is echt respectloos.
Allereerst wat ik ergens anders ook lees is dat je er goed uit ziet voor jezelf en in de tweede plaats voor de ander. Bovendien verander je een mens niet zomaar, maar kan je haar juist stimuleren en helpen. Werkt veel beter en toont ook aan dat je gek op haar bent.
Nu kom je eerder over een als een op uiterlijk gefixeerde gefrustreerde lul.
quote:Omdat jij zo bent kan je dat niet automatisch ook van haar verwachten. Beter heb je het over haar algehele lakse houding, zoals de hele dag in de bed liggen. Je kan haar niet gaan chanteren met of ze sport of niet. Dat zijn haar eigen keuzes. MOET ze nou echt gaan sporten? Die keuze is niet aan jou.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
Zo niet, einde verhaal.
quote:wilde ik ook net zeggenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:37 schreef remlof het volgende:
Je bent wel een beetje een sportfanaat hè? En je vriendin duidelijk niet.
Dat verschil kan je niet zomaar veranderen denk ik.
quote:mompelt iets over karakter......Op vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
Zo niet, einde verhaal.
quote:Over bullshit gesproken zeg.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat een bullshit... Je ziet er goed uit voor jezelf, niet voor haar. En voor haar geldt hetzelfde, zij moet tevreden met zichzelf zijn. En als ze dat niet is, moet ze er zelf aan werken willen.
Ik denk dat je het inderdaad maar beter uit kunt maken
quote:ik zou eerst graag haar kant van het verhaal horen .....en niet meteen blind gaan dat de TS "gelijk" heeft..Op zaterdag 30 oktober 2010 01:05 schreef Musyn het volgende:
Ik denk niet dat het alleen het sporten is maar eerder het gezeur "ik word zo dik, ik ben zo dik"? In dat geval kan ik me wel inbeelden dat je zou zeggen "mens, hou op met zeuren en doe er dan wat aan". Laten we nu ook wel heel even eerlijk zijn, TS verwoordt het enorm lullig, maar je fysiek aangetrokken voelen tot jouw partner is wel een must in de relatie. Als TS persé een topmodel wil dan moet die daar voor gaan dan, maar hoe ik het lees is dat die gewoon wilt dat zijn vriendin wat beter zorg voor haarzelf draagt zodat ze zich beter in haar vel voelt en ophoudt met zeuren dat ze dik is.
quote:Dit.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:16 schreef prupke het volgende:
[..]
ik zou eerst graag haar kant van het verhaal horen .....en niet meteen blind gaan dat de TS "gelijk" heeft..
quote:In je eentje is het beste wat er is.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:19 schreef Pulsy het volgende:
Samen wat doen? Sporten in je eentje is hoe dan ook waardeloos.
quote:je post komt aardig denigrerend over voor de vriendin van de TSOp zaterdag 30 oktober 2010 01:19 schreef Musyn het volgende:
Tot zijn vriendin zou posten hebben we alleen TS zijn posts, waarin alles stond waarop ik mijn eigen post heb gebaseerd. Omdat ik niet meega in het demoniseren van de TS omdat ik zijn OP anders interpreteer geef ik hem blind gelijk? Ik dacht het niet.
quote:Niet sporten oke, maar dit is wel een heel ander uiterste?als ze de hele dag in bed wil leggen
quote:geef d'r eens ongelijk met TS als vriend.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet sporten oke, maar dit is wel een heel ander uiterste?
Ze kon wel depressief zijn.
quote:Was ook mijn gedachte..Op zaterdag 30 oktober 2010 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet sporten oke, maar dit is wel een heel ander uiterste?
Ze kon wel depressief zijn.
quote:Ik denk dat als je de relatie graag wil behouden je een fatsoenlijk gesprek moet aangaan met haar. Ik denk dat als je zegt 'je word dik dus ga eens sporten' of iets in die trant dat je je relatie of haar zelfvertrouwen, of beiden, vaarwel kan zeggen.Op zaterdag 30 oktober 2010 09:41 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
haha
ik houd niet echt van haar, ze is depressief door mij en ik ben ook nog eens een narcisten dat allemaal omdat ik me zorgen maak om haar gewicht waar niets aan gedaan wordt.
Zo lastig stel ik het verhaal toch niet voor, ze heeft geen bouw om dik te zijn (dus een klein geraamte), maar wel een steeds groter wordende buik omdat ze zichzelf niet kan aanzetten er iets aan te doen; dit tot ergens van mij omdat het oog ook iets wil.
quote:hahah herkenbaar... Toen riep mijn ex ook iets van ja muts nu kun je het welOp zaterdag 30 oktober 2010 10:08 schreef Spartacus911 het volgende:
mijn neef had een soort gelijk probleem, na verloop van tijd veranderde ze langzaam van een slanke den naar een vrouwelijke michelin-poppetje, hij voelde zich hier niet prettig bij en kaartte dit dus dan ook aan bij haar. Sindsdien ging het bergafwaarts waardoor ze uiteindelijk niet meer verliefd op elkaar waren en dus een einde aan relatie maakte.
Nadat het uit was ging ze weer bewegen en beter voor zichzelf zorgen en 2 maanden later zag ze er weer uit als voor de relatie
quote:Omg, alleen maar omdat ze niet wilt sporten? Dwing je haar met meer dingen zo..?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:35 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
quote:Laat ik het dan anders brengenOp zaterdag 30 oktober 2010 01:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Over bullshit gesproken zeg.
Aantrekkingskracht lijkt me geen onbelangrijke factor in een relatie, je viel destijds toch ook niet enkel op het karakter of wel soms?
Ik vind het een normaal iets dat je ervoor zorgt dat je aantrekkelijk blijft voor je partner, van 65 kilo en maatje 34, naar maatje 52 hoeft m'n vriendin ook niet te flikken hoor en dat heeft niets met oppervlakkigheid te maken al leest het wel zo weg.
Bij ziekte of bijzondere omstandigheden zie ik het logischerwijs anders, maar als m'n vriendin zich zo verwaarloost dat de kilo's eraan vliegen en ze gewoon niet meer aantrekkelijk is en het haar blijkbaar niets boeit, dan kan ze inderdaad beter een ander vinden die het om 'het karakter' doet of gewoon graag oversized meiden neemt.
quote:Al eens een testje gedaan?Op zaterdag 30 oktober 2010 09:41 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
haha
ik houd niet echt van haar, ze is depressief door mij en ik ben ook nog eens een narcisten dat allemaal omdat ik me zorgen maak om haar gewicht waar niets aan gedaan wordt.
Zo lastig stel ik het verhaal toch niet voor, ze heeft geen bouw om dik te zijn (dus een klein geraamte), maar wel een steeds groter wordende buik omdat ze zichzelf niet kan aanzetten er iets aan te doen; dit tot ergens van mij omdat het oog ook iets wil.
quote:Diskwalificatie vanwege te dik erop gelegd.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
Tuurlijk is het geil dat ik op een fitnessmodel lijk, maar je mag zelf ook iets doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |