quote:ik probeer haar te helpen omdat ze er zelf onzeker over wordt, maar actie komt er niet vanOp vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef Orchestra. het volgende:
Alsof je haar kan dwingen, maar je kan het aankaarten.
Over het algemeen vind ik iets vollere meisjes wel knapper trouwens.
quote:Dan kan je nog proberen om inderdaad samen te gaan sporten. Maar dan moet ze het ook willen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
[..]
ik probeer haar te helpen omdat ze er zelf onzeker over wordt, maar actie komt er niet van
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet. Ze moet het zelf willen. Als je echt van haar houdt, accepteer je haar zoals ze is.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Gooi cakejes naar haar hoofd en schreeuw: IS DIT WAT JE WIL? IS DIT WAT JE WIL?!?!
quote:Wil je het alleen uitmaken door dit of speelt er meer?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:35 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
enige gedachte in mijn hoofd is uitmaken, wat ik al een tijd heb
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:35 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
enige gedachte in mijn hoofd is uitmaken, wat ik al een tijd heb
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Gooi cakejes naar haar hoofd en schreeuw: IS DIT WAT JE WIL? IS DIT WAT JE WIL?!?!
quote:ik raak mijn lust met sex kwijtOp vrijdag 29 oktober 2010 21:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wil je het alleen uitmaken door dit of speelt er meer?
Zo niet, dan vind ik je best triest.
quote:Dan moet je minder sporten en meer neuken.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:40 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
[..]
ik raak mijn lust met sex kwijt
quote:Ik snap best dat je vriendin dikker wordt als ze niet sport.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:40 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
[..]
ik raak mijn lust met sex kwijt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je minder sporten en meer neuken.
quote:Wat een bullshit... Je ziet er goed uit voor jezelf, niet voor haar. En voor haar geldt hetzelfde, zij moet tevreden met zichzelf zijn. En als ze dat niet is, moet ze er zelf aan werken willen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
ik ga haar morgen confronteren hiermee.
Ik zie er goed uit voor jou, jij mag ook je best doen voor mij. 1+1 beter voor ons sexleven en voor de lust.
Zo niet, einde verhaal.
Al is denk k wel 90% afhankelijk van de manier hoe ik het breng, maar ik wil duidelijk zijn. Tuurlijk is het geil dat ik op een fitnessmodel lijk, maar je mag zelf ook iets doen
quote:Dat is echt respectloosOp vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
Ik zie er goed uit voor jou, jij mag ook je best doen voor mij. 1+1 beter voor ons sexleven en voor de lust.
Zo niet, einde verhaal.
Al is denk k wel 90% afhankelijk van de manier hoe ik het breng, maar ik wil duidelijk zijn. Tuurlijk is het geil dat ik op een fitnessmodel lijk, maar je mag zelf ook iets doen
quote:Lekkerder eruit zien voor jezelf? Kom op, misschien voor het zelfvertrouwen, maar dan houdt het ook wel op.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef Parabolismic het volgende:
[..]
Dat is echt respectloos.
Allereerst wat ik ergens anders ook lees is dat je er goed uit ziet voor jezelf en in de tweede plaats voor de ander. Bovendien verander je een mens niet zomaar, maar kan je haar juist stimuleren en helpen. Werkt veel beter en toont ook aan dat je gek op haar bent.
Nu kom je eerder over een als een op uiterlijk gefixeerde gefrustreerde lul.
quote:Omdat jij zo bent kan je dat niet automatisch ook van haar verwachten. Beter heb je het over haar algehele lakse houding, zoals de hele dag in de bed liggen. Je kan haar niet gaan chanteren met of ze sport of niet. Dat zijn haar eigen keuzes. MOET ze nou echt gaan sporten? Die keuze is niet aan jou.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
Zo niet, einde verhaal.
quote:wilde ik ook net zeggenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:37 schreef remlof het volgende:
Je bent wel een beetje een sportfanaat hè? En je vriendin duidelijk niet.
Dat verschil kan je niet zomaar veranderen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |