quote:ik probeer haar te helpen omdat ze er zelf onzeker over wordt, maar actie komt er niet vanOp vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef Orchestra. het volgende:
Alsof je haar kan dwingen, maar je kan het aankaarten.
Over het algemeen vind ik iets vollere meisjes wel knapper trouwens.
quote:Dan kan je nog proberen om inderdaad samen te gaan sporten. Maar dan moet ze het ook willen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
[..]
ik probeer haar te helpen omdat ze er zelf onzeker over wordt, maar actie komt er niet van
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet. Ze moet het zelf willen. Als je echt van haar houdt, accepteer je haar zoals ze is.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Gooi cakejes naar haar hoofd en schreeuw: IS DIT WAT JE WIL? IS DIT WAT JE WIL?!?!
quote:Wil je het alleen uitmaken door dit of speelt er meer?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:35 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
enige gedachte in mijn hoofd is uitmaken, wat ik al een tijd heb
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:35 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
Gooi cakejes naar haar hoofd en schreeuw: IS DIT WAT JE WIL? IS DIT WAT JE WIL?!?!
quote:ik raak mijn lust met sex kwijtOp vrijdag 29 oktober 2010 21:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wil je het alleen uitmaken door dit of speelt er meer?
Zo niet, dan vind ik je best triest.
quote:Dan moet je minder sporten en meer neuken.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:40 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
[..]
ik raak mijn lust met sex kwijt
quote:Ik snap best dat je vriendin dikker wordt als ze niet sport.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:40 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
[..]
ik raak mijn lust met sex kwijt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je minder sporten en meer neuken.
quote:Wat een bullshit... Je ziet er goed uit voor jezelf, niet voor haar. En voor haar geldt hetzelfde, zij moet tevreden met zichzelf zijn. En als ze dat niet is, moet ze er zelf aan werken willen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
ik ga haar morgen confronteren hiermee.
Ik zie er goed uit voor jou, jij mag ook je best doen voor mij. 1+1 beter voor ons sexleven en voor de lust.
Zo niet, einde verhaal.
Al is denk k wel 90% afhankelijk van de manier hoe ik het breng, maar ik wil duidelijk zijn. Tuurlijk is het geil dat ik op een fitnessmodel lijk, maar je mag zelf ook iets doen
quote:Dat is echt respectloosOp vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
Ik zie er goed uit voor jou, jij mag ook je best doen voor mij. 1+1 beter voor ons sexleven en voor de lust.
Zo niet, einde verhaal.
Al is denk k wel 90% afhankelijk van de manier hoe ik het breng, maar ik wil duidelijk zijn. Tuurlijk is het geil dat ik op een fitnessmodel lijk, maar je mag zelf ook iets doen
quote:Lekkerder eruit zien voor jezelf? Kom op, misschien voor het zelfvertrouwen, maar dan houdt het ook wel op.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef Parabolismic het volgende:
[..]
Dat is echt respectloos.
Allereerst wat ik ergens anders ook lees is dat je er goed uit ziet voor jezelf en in de tweede plaats voor de ander. Bovendien verander je een mens niet zomaar, maar kan je haar juist stimuleren en helpen. Werkt veel beter en toont ook aan dat je gek op haar bent.
Nu kom je eerder over een als een op uiterlijk gefixeerde gefrustreerde lul.
quote:Omdat jij zo bent kan je dat niet automatisch ook van haar verwachten. Beter heb je het over haar algehele lakse houding, zoals de hele dag in de bed liggen. Je kan haar niet gaan chanteren met of ze sport of niet. Dat zijn haar eigen keuzes. MOET ze nou echt gaan sporten? Die keuze is niet aan jou.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
Zo niet, einde verhaal.
quote:wilde ik ook net zeggenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:37 schreef remlof het volgende:
Je bent wel een beetje een sportfanaat hè? En je vriendin duidelijk niet.
Dat verschil kan je niet zomaar veranderen denk ik.
quote:mompelt iets over karakter......Op vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
Zo niet, einde verhaal.
quote:Over bullshit gesproken zeg.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat een bullshit... Je ziet er goed uit voor jezelf, niet voor haar. En voor haar geldt hetzelfde, zij moet tevreden met zichzelf zijn. En als ze dat niet is, moet ze er zelf aan werken willen.
Ik denk dat je het inderdaad maar beter uit kunt maken
quote:ik zou eerst graag haar kant van het verhaal horen .....en niet meteen blind gaan dat de TS "gelijk" heeft..Op zaterdag 30 oktober 2010 01:05 schreef Musyn het volgende:
Ik denk niet dat het alleen het sporten is maar eerder het gezeur "ik word zo dik, ik ben zo dik"? In dat geval kan ik me wel inbeelden dat je zou zeggen "mens, hou op met zeuren en doe er dan wat aan". Laten we nu ook wel heel even eerlijk zijn, TS verwoordt het enorm lullig, maar je fysiek aangetrokken voelen tot jouw partner is wel een must in de relatie. Als TS persé een topmodel wil dan moet die daar voor gaan dan, maar hoe ik het lees is dat die gewoon wilt dat zijn vriendin wat beter zorg voor haarzelf draagt zodat ze zich beter in haar vel voelt en ophoudt met zeuren dat ze dik is.
quote:Dit.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:16 schreef prupke het volgende:
[..]
ik zou eerst graag haar kant van het verhaal horen .....en niet meteen blind gaan dat de TS "gelijk" heeft..
quote:In je eentje is het beste wat er is.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:19 schreef Pulsy het volgende:
Samen wat doen? Sporten in je eentje is hoe dan ook waardeloos.
quote:je post komt aardig denigrerend over voor de vriendin van de TSOp zaterdag 30 oktober 2010 01:19 schreef Musyn het volgende:
Tot zijn vriendin zou posten hebben we alleen TS zijn posts, waarin alles stond waarop ik mijn eigen post heb gebaseerd. Omdat ik niet meega in het demoniseren van de TS omdat ik zijn OP anders interpreteer geef ik hem blind gelijk? Ik dacht het niet.
quote:Niet sporten oke, maar dit is wel een heel ander uiterste?als ze de hele dag in bed wil leggen
quote:geef d'r eens ongelijk met TS als vriend.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet sporten oke, maar dit is wel een heel ander uiterste?
Ze kon wel depressief zijn.
quote:Was ook mijn gedachte..Op zaterdag 30 oktober 2010 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Ik denk dat als je de relatie graag wil behouden je een fatsoenlijk gesprek moet aangaan met haar. Ik denk dat als je zegt 'je word dik dus ga eens sporten' of iets in die trant dat je je relatie of haar zelfvertrouwen, of beiden, vaarwel kan zeggen.Op zaterdag 30 oktober 2010 09:41 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
haha
ik houd niet echt van haar, ze is depressief door mij en ik ben ook nog eens een narcisten dat allemaal omdat ik me zorgen maak om haar gewicht waar niets aan gedaan wordt.
Zo lastig stel ik het verhaal toch niet voor, ze heeft geen bouw om dik te zijn (dus een klein geraamte), maar wel een steeds groter wordende buik omdat ze zichzelf niet kan aanzetten er iets aan te doen; dit tot ergens van mij omdat het oog ook iets wil.
quote:hahah herkenbaar... Toen riep mijn ex ook iets van ja muts nu kun je het welOp zaterdag 30 oktober 2010 10:08 schreef Spartacus911 het volgende:
mijn neef had een soort gelijk probleem, na verloop van tijd veranderde ze langzaam van een slanke den naar een vrouwelijke michelin-poppetje, hij voelde zich hier niet prettig bij en kaartte dit dus dan ook aan bij haar. Sindsdien ging het bergafwaarts waardoor ze uiteindelijk niet meer verliefd op elkaar waren en dus een einde aan relatie maakte.
Nadat het uit was ging ze weer bewegen en beter voor zichzelf zorgen en 2 maanden later zag ze er weer uit als voor de relatie
quote:Omg, alleen maar omdat ze niet wilt sporten? Dwing je haar met meer dingen zo..?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:35 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
quote:Laat ik het dan anders brengenOp zaterdag 30 oktober 2010 01:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Over bullshit gesproken zeg.
Aantrekkingskracht lijkt me geen onbelangrijke factor in een relatie, je viel destijds toch ook niet enkel op het karakter of wel soms?
Ik vind het een normaal iets dat je ervoor zorgt dat je aantrekkelijk blijft voor je partner, van 65 kilo en maatje 34, naar maatje 52 hoeft m'n vriendin ook niet te flikken hoor en dat heeft niets met oppervlakkigheid te maken al leest het wel zo weg.
Bij ziekte of bijzondere omstandigheden zie ik het logischerwijs anders, maar als m'n vriendin zich zo verwaarloost dat de kilo's eraan vliegen en ze gewoon niet meer aantrekkelijk is en het haar blijkbaar niets boeit, dan kan ze inderdaad beter een ander vinden die het om 'het karakter' doet of gewoon graag oversized meiden neemt.
quote:Al eens een testje gedaan?Op zaterdag 30 oktober 2010 09:41 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
haha
ik houd niet echt van haar, ze is depressief door mij en ik ben ook nog eens een narcisten dat allemaal omdat ik me zorgen maak om haar gewicht waar niets aan gedaan wordt.
Zo lastig stel ik het verhaal toch niet voor, ze heeft geen bouw om dik te zijn (dus een klein geraamte), maar wel een steeds groter wordende buik omdat ze zichzelf niet kan aanzetten er iets aan te doen; dit tot ergens van mij omdat het oog ook iets wil.
quote:Diskwalificatie vanwege te dik erop gelegd.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
Tuurlijk is het geil dat ik op een fitnessmodel lijk, maar je mag zelf ook iets doen
quote:Inderdaad, als de fysieke aantrekkingskracht weg is, is dat toch echt een domper.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:14 schreef Catbert het volgende:
Heb ook een vriendin gehad 10 jaar terug die van "iets voller dan slank" in twee jaar ging naar "pas op zwenkt uit". Ik zeg niet dat het de oorzaak is dat het uitgegaan is (waren ook andere issues) maar speelde wel echt enorm mee.
quote:Ik snap niet waarom TS zich druk maakt om dat sporten.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:27 schreef Roi het volgende:
Kijk alle vrouwen over de TS heen vallen!
Ik snap hem wel, zijn vriendin denkt blijkbaar dat de buit nu binnen is en dat ze nu geen moeite meer hoeft te doen om er mooi uit te zien. Aan alle kanten zijn er vet kwabben bijgekomen en zij heeft geen zin hier iets aan te veranderen. Klinkt als een meisje wat elke zaterdagavond in een slobbertrui op de bank The Voice Off te kijken!
Goed dat je dit aankaart TS!
quote:Inderdaad.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Of misschien is ze inderdaad wel depressief. Vind het trouwens knap dat jij de conclusie trekt dat dat door jou is, want dat wordt hier nergens gezegd. Er wordt alleen maar geopperd dat dat een reden kan zijn.
quote:Same here.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat stelde ik me even heel levendig voor.
Of ze nou wel of niet depressief is je kunt je vriendin ook op een positieve manier proberen actief te krijgen. Er zijn zat activiteiten waarmee je sport zonder echt te sporten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:14 schreef Injetta het volgende:
Ze klinkt eerder depressief. Als ik TS was, zou ik proberen erachter te komen wat de oorzaak is.
Wat zijn bijzondere omstandigheden? Ik zou mezelf gaan afvragen waarom ze zichzelf dan verwaarloost en wat ik eraan zou kunnen doen. Het valt me aan de reacties hier wel op dat mannen vooral naar hun eigen wensen kijken. "Ik wil een lekkere vriendin, dus als ze te dik wordt is dat voor mij niet wenselijk." Ik wil niet zeggen dat je geen wensen mag hebben of niet moet zeuren, maar misschien is het voor de relatie beter als je zorgen in eerste instantie met haar te maken hebben en niet met jezelf.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Over bullshit gesproken zeg.
Aantrekkingskracht lijkt me geen onbelangrijke factor in een relatie, je viel destijds toch ook niet enkel op het karakter of wel soms?
Ik vind het een normaal iets dat je ervoor zorgt dat je aantrekkelijk blijft voor je partner, van 65 kilo en maatje 34, naar maatje 52 hoeft m'n vriendin ook niet te flikken hoor en dat heeft niets met oppervlakkigheid te maken al leest het wel zo weg.
Bij ziekte of bijzondere omstandigheden zie ik het logischerwijs anders, maar als m'n vriendin zich zo verwaarloost dat de kilo's eraan vliegen en ze gewoon niet meer aantrekkelijk is en het haar blijkbaar niets boeit, dan kan ze inderdaad beter een ander vinden die het om 'het karakter' doet of gewoon graag oversized meiden neemt.
Natuurlijk kan dat. Ik vind het zelf ook geen probleem als je iemand op een leuke manier actief probeert te krijgen. Hij doet het alleen op zo'n manier van: "Als je niet actief wordt, dump ik je voor een lekkerder wijf", snap je wat ik bedoel? Maar als ze écht depressief is, heeft actief worden ook niet zoveel nut. Inderdaad, ze maakt een happy stofje aan, maar als je er echt doorheen zit gaat je dat niet helpen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Of ze nou wel of niet depressief is je kunt je vriendin ook op een positieve manier proberen actief te krijgen. Er zijn zat activiteiten waarmee je sport zonder echt te sporten.
(Hoewel nu het verkeerde seizoen) denk bijvoorbeeld aan zeilen, wandelen in de bergen of wat dan ook. Er zijn zoveel mensen die sporten niet leuk vinden. Dat is ook geen schande.
dat dacht ik ook iddquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik snap best dat je vriendin dikker wordt als ze niet sport.
Maar kom op, ze zal echt niet ineens hartstikke vadzig zijn aangezien je zelf aangeeft dat ze een slanke lichaamsbouw heeft?
Goed filmpje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:39 schreef Leucopterus het volgende:
Hulde voor TS.Fat people aren't real people, zoals Tukker Max het zegt.
TS: Laat dit filmpje zien aan je vriendin.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:15 schreef RQPS het volgende:
Prachtig trouwens hoe alle vrouwen hier over TS heen vallen. Dat zijn dezelfde wijven die als ze 35 zijn en een kind uitgepoept hebben een vlot pittig kapsel nemen.
Ik ben het met TS eens, vadsige mensen zijn niet erg aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:15 schreef RQPS het volgende:
Prachtig trouwens hoe alle vrouwen hier over TS heen vallen. Dat zijn dezelfde wijven die als ze 35 zijn en een kind uitgepoept hebben een vlot pittig kapsel nemen.
Vadsige mensen zijn inderdaad niet aantrekkelijk, maar hier kan je er niet over oordelen tot je een foto ziet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben het met TS eens, vadsige mensen zijn niet erg aantrekkelijk.
Je mag toch ook echt wel een beetje moeite doen voor je partner hoor... Wat is dat voor doorgeslagen individualisme dat je alles alleen maar voor jezelf doet?quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat een bullshit... Je ziet er goed uit voor jezelf, niet voor haar. En voor haar geldt hetzelfde, zij moet tevreden met zichzelf zijn. En als ze dat niet is, moet ze er zelf aan werken willen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vadsige mensen zijn inderdaad niet aantrekkelijk, maar hier kan je er niet over oordelen tot je een foto ziet.
Als de vriendin in kwestie echt depressief is, lijkt mij bewegen juist een goede methode om wat beter te voelen. En dat hoeft niet eens een fanatieke sport of fitness te zijn, maar gewoon per dag een uur bewegen. Ga bijvoorbeeld samen wandelen, fietsen of zwemmen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je atletische watquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:20 schreef remlof het volgende:
Mij krijg je ook niet aan het sporten ondanks mijn atletische lichaamsbouw. PM het mobiele nummer van je vriendin maar, dan los ik het wel op.
Een lelijke kop, een narcistisch karakter, en een gebrek aan goed doorbloede grijze hersencellen zijn helaas niet weg te trainen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef PaulyDelvecchio het volgende:... Tuurlijk is het geil dat ik op een fitnessmodel lijk, ...
Ik buig voor je.quote:Op maandag 1 november 2010 13:37 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Een lelijke kop, een narcistisch karakter, en een gebrek aan goed doorbloede grijze hersencellen zijn helaas niet weg te trainen.
Wat een domme assumptie. Schijnbaar is jouw zelfvertrouwen (zelfbeeld) gebaseerd op de trainingsuren die je gemaakt hebt.
Grappig genoeg wil je die emotionele holheid aan je vriendin opleggen, maar als jouw tevredenheid met je relatie afhangt van de grootte van haar buikje is er wel wat grondigers mis in je relatie dan een meningsverschil over sport.
De meeste vrouwen willen uitzakken en gnomen werpen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:06 schreef g0dz0r het volgende:
Wen er maar aan, de meeste vrouwen willen uitzakken en gnomen werpen.
Maakt gezien je instelling weinig uit toch? Als ze ligt te puffen op de zwangerschapsgym heb jij vrij spel en als de kleine druif er is kun je je milfs hosselen bij de zandbak of op het schoolplein.
quote:Wat een heldenactie! Ik moest proestenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:48 schreef comeasyouare het volgende:
Ik ben laatst ook aangekomen, van 55 naar 62... bij 1.73... maar ik kan mezelf ook niet echt tot sporten zetten. Gewoon, omdat ik er echt niet van hou... accepteer je vriendin zoals ze is. Laat haar desnoods gezonder eten ofzo.
Dan heb je dus nooit echt van haar gehouden als je het om zo'n domme reden al uitmaakt. Wat is de volgende reden dat je het uitmaakt met een meid? Ze draagt rode truien? Ze eet liever paprikachips dan gewone chips ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:35 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
Het is volgens mij wel gewenst als je naast "het houden van" je partner ook aantrekkelijk vindt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet. Ze moet het zelf willen. Als je echt van haar houdt, accepteer je haar zoals ze is.
TS maakt zich geen zorgen, hij wil gewoon een dunne panharing als vriendin. TS begint al te huilen als zijn vriendin een beetje aankomt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 06:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als de vriendin in kwestie echt depressief is, lijkt mij bewegen juist een goede methode om wat beter te voelen. En dat hoeft niet eens een fanatieke sport of fitness te zijn, maar gewoon per dag een uur bewegen. Ga bijvoorbeeld samen wandelen, fietsen of zwemmen.
Ik snap best dat TS zich zorgen maakt, want weinig beweging is gewoon niet gezond. Echter kun je mensen niet dwingen en zal dat op een gegeven moment alleen maar tegenwerken.
En wat doe jij als je vriend/vriendin ineens besluit de hele dag alleen nog maar in trainingspakken rond te lopen, met kale kop? "Het gaat niet om het innerlijk" roepen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
TS maakt zich geen zorgen, hij wil gewoon een dunne panharing als vriendin. TS begint al te huilen als zijn vriendin een beetje aankomt.
Bullshit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
LOL, die zogenaamde klootzakken lopen waarschijnlijk altijd met het meisje waar jij jezelf 's nachts om in slaap huilt.quote:Op maandag 1 november 2010 23:00 schreef Dethroned het volgende:
Echt te erg al het commentaar hier van "het oog wil ook wat" enz. Ze is toch niet tientallen kilo's opeens aangekomen?
Iedereen wil een partner die goed voor zichzelf is. Dat heeft niets te maken met het resultaat, maar die actie ansich geeft aan dat iemand van zichzelf houd en zich wil verzorgen.
Dat kan ook zonder sporten.
En wat nou als ze zelf het prettig vind wat kilo's aan te komen? Als dat haar wens is, WTF gaat de TS dan lopen huilen. Ik vind het jammer dat klootzakken zoals jij de kans krijgen om een relatie te beginnen.
helemaal mee eens! ik moest ook lachen toen TS schreef dat hij zichzelf geil vondquote:Op maandag 1 november 2010 13:37 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Een lelijke kop, een narcistisch karakter, en een gebrek aan goed doorbloede grijze hersencellen zijn helaas niet weg te trainen.
Wat een domme assumptie. Schijnbaar is jouw zelfvertrouwen (zelfbeeld) gebaseerd op de trainingsuren die je gemaakt hebt.
Grappig genoeg wil je die emotionele holheid aan je vriendin opleggen, maar als jouw tevredenheid met je relatie afhangt van de grootte van haar buikje is er wel wat grondigers mis in je relatie dan een meningsverschil over sport.
Ik denk juist dat dat eerste het punt is waar TS zich aan ergert, als ik hem zo mag geloven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:27 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik buig voor je.
Als je 24/7 in je nest ligt, en dan vervolgens tegen een ander gaat zeiken dat je zo dik bent, ok. Dan kan je best zeggen: "Ja, dat is ook niet gek als je verdomme de hele dag in je nest ligt te stinken."
Maar wat TS hier allemaal neerzet...
De seks is minder interessant voor jou? Wat boeit dat?
Volgens mij ben jij toch het type dat het beste klaarkomt als je voor een spiegel zit te rukken.
Zoek dan eerst uit waarom iemand 24/7 in zijn nest ligt. Misschien komt de TS tot de conclusie dat hij misschien wel iets fout doet.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:49 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik denk juist dat dat eerste het punt is waar TS zich aan ergert, als ik hem zo mag geloven.
Ja, het ligt natuurlijk aan de TS, helemaal niet aan z'n vriendin die net zoals zoveel vrouwen onder het mom van "heb toch al een vriend' gaat lopen slonzen.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:56 schreef Cherna het volgende:
Zoek dan eerst uit waarom iemand 24/7 in zijn nest ligt. Misschien komt de TS tot de conclusie dat hij misschien wel iets fout doet.
Juist.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, het ligt natuurlijk aan de TS, helemaal niet aan z'n vriendin die net zoals zoveel vrouwen onder het mom van "heb toch al een vriend' gaat lopen slonzen.
Als je een zin nieteens met een hoofdletter kunt beginnen heb je echt geen enkel recht van spreken.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:37 schreef nuget het volgende:
toen ik het woord "wilt" tegenkwam stopte ik met lezen, ABN is moeilijk
Volgens mij is het niet per definitie incorrect, dat is nog het allerergstequote:Op woensdag 3 november 2010 16:37 schreef nuget het volgende:
toen ik het woord "wilt" tegenkwam stopte ik met lezen, ABN is moeilijk
lol jij bent zeker zo'n mager scharminkel met een testosteron gehalte van 0? je wordt ook altijd als laatste bij de gym gekozen...quote:Op maandag 1 november 2010 13:37 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Man, ik train een dameshockeyteam en je ziet het enorm duidelijk wanneer er weer eentje single is. Gaan dan opeens wel als een gek sporten en komen opeens op elke training in plaats van suf op de bank te blijvenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:58 schreef Kabolter het volgende:
En die vrouwen die allemaal zeggen dat het niet waar is en 'je toch van je vriendin houdt' zijn sowieso onzin aan het vertellen. Moet je eens opletten hoeveel vrijgezelle vrouwen er ineens in een sportschool rondlopen. Voor de vakantie is het nog grappiger. Dan doen de bezette vrouwen ook ineens gezellig mee.
met jullie kan ik praten. wijven die alles voor 'granted' nemen moeten inderdaad gewoon thuis blijvenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Man, ik train een dameshockeyteam en je ziet het enorm duidelijk wanneer er weer eentje single is. Gaan dan opeens wel als een gek sporten en komen opeens op elke training in plaats van suf op de bank te blijven
Ik behoor gelukkig niet tot die vrouwen. Ik sport wanneer IK er zin in heb en wanneer het mij uitkomt. Ik zorg zelf wel dat het niet de spuitgaten uitloopt met mijn gewicht en conditie. Ik heb mijn vriend niet nodig om dat voor me te regelen. Mijn vriend hoort mij te accepteren zoals ik ben, precies zoals ik dat ook bij hem doe. Of er nou een paar kilo bij komt of niet. Anders is het in mijn ogen geen echte liefde.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:58 schreef Kabolter het volgende:
En die vrouwen die allemaal zeggen dat het niet waar is en 'je toch van je vriendin houdt' zijn sowieso onzin aan het vertellen. Moet je eens opletten hoeveel vrijgezelle vrouwen er ineens in een sportschool rondlopen. Voor de vakantie is het nog grappiger. Dan doen de bezette vrouwen ook ineens gezellig mee.
Het begint altijd met een paar kiloquote:Op woensdag 3 november 2010 17:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik behoor gelukkig niet tot die vrouwen. Ik sport wanneer IK er zin in heb en wanneer het mij uitkomt. Ik zorg zelf wel dat het niet de spuitgaten uitloopt met mijn gewicht en conditie. Ik heb mijn vriend niet nodig om dat voor me te regelen. Mijn vriend hoort mij te accepteren zoals ik ben, precies zoals ik dat ook bij hem doe. Of er nou een paar kilo bij komt of niet. Anders is het in mijn ogen geen echte liefde.
+1quote:Op woensdag 3 november 2010 17:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het begint altijd met een paar kilo
Ik kan uit ervaring meespreken: het blijft er niet altijd bij. En dat verhaal dat iemand je te accepteren heeft zoals je bent levert je op een dag hetzelfde op als mijn ex, en dat is een hernieuwde kennismaking met het vrijgezellenbestaan.
Blijf dan maar altijd vrijgezel en lang leve de lol. Want zonder acceptatie van beide zijde lukt het nooit.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het begint altijd met een paar kilo
Ik kan uit ervaring meespreken: het blijft er niet altijd bij. En dat verhaal dat iemand je te accepteren heeft zoals je bent levert je op een dag hetzelfde op als mijn ex, en dat is een hernieuwde kennismaking met het vrijgezellenbestaan.
Je kunt ook proberen om naar anderen te luisteren, misschien kun je nog eens wat leren van die doetjes. Daarmee wil ik jouw oppervlakkigheid trouwens niet veroordelen hoor. Als uiterlijk de bepalende factor in jouw relatie is: het is jouw leven.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:53 schreef henkzijlstra het volgende:
er zijn hier veel doetjes die zeggen: innerlijk is belangrijker. uiteindelijk gaat het toch om het uiterlijk en geef ik ts gelijk. als een wijf dik is moet ze op zoek gaan naar een noob die alleen dik kan krijgen. een wijf moet zich verzorgen voor de man, net zoals de man dat doet of moet doen voor zijn wijf. ik heb een hekel aan luie en dikker wijven vooral als ze lui en dik zijn (dikke tieten mag wel)
Ditquote:Op woensdag 3 november 2010 17:35 schreef peeperklip het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen om naar anderen te luisteren, misschien kun je nog eens wat leren van die doetjes. Daarmee wil ik jouw oppervlakkigheid trouwens niet veroordelen hoor. Als uiterlijk de bepalende factor in jouw relatie is: het is jouw leven.
Ik denk dat uiterlijk vooral belangrijk is om aantrekkingskracht en verliefdheid op te wekken. Echter zal de verliefdheid na een tijd verdwijnen of minder worden en dan bepaald het karakter van de partners(en de situatie) of de relatie stand houdt.
Ik accepteer vanalles, maar niet hoe m'n (nu dus ex) zichzelf laat verslonzen en mij en ons voor de negatieve consequenties op laat draaien zonder er echt werk van te willen maken.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:34 schreef Cherna het volgende:
[..]
Blijf dan maar altijd vrijgezel en lang leve de lol. Want zonder acceptatie van beide zijde lukt het nooit.
als jij tevreden bent met een dik wijf dat de hele dag op de bank ligt te hangen dan veroordeel ik je er niet op dat je gewoon niets beters kunt krijgen hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 17:35 schreef peeperklip het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen om naar anderen te luisteren, misschien kun je nog eens wat leren van die doetjes. Daarmee wil ik jouw oppervlakkigheid trouwens niet veroordelen hoor. Als uiterlijk de bepalende factor in jouw relatie is: het is jouw leven.
Ik denk dat uiterlijk vooral belangrijk is om aantrekkingskracht en verliefdheid op te wekken. Echter zal de verliefdheid na een tijd verdwijnen of minder worden en dan bepaald het karakter van de partners(en de situatie) of de relatie stand houdt.
Ik vind dat je wel een punt hebt dat je je best moet blijven doen voor elkaar, maar niet alleen op fysiek vlak.
Niemand zegt toch dat uiterlijk 'het belangrijkste' is of dat je alleen op fysiek vlak 'je best' moet blijven doen? Dat zijn van die typische white-knight dooddoeners. Het is niet zo zwart wit. M'n vriendin is gewoon lekker en leuk. Als ze opeens moddervet wordt, of als ze zich opeens als een enorme bitch gaat gedragen; het effect is hetzelfde: exit.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:35 schreef peeperklip het volgende:
Ik vind dat je wel een punt hebt dat je je best moet blijven doen voor elkaar, maar niet alleen op fysiek vlak.
Je bedoelt dat als je 25 jaar getrouwd bent en je vrouw een pittig kapsel heeft aangemeten en na 3 kids maar gewoon moddervet is geworden, je dat maar moet slikken?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:37 schreef Cherna het volgende:
Ouch als je jong bent en in de puberteit bent is uiterlijk erg belangrijk. Maar dat veranderd wel als je 25 jaar getrouwd bent. Daarbij smaken verschillen
Ben je nieuwsgierig naar me, henkiepenkie?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:57 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol jij bent zeker zo'n mager scharminkel met een testosteron gehalte van 0? je wordt ook altijd als laatste bij de gym gekozen...
Gelukkig is dat niet het geval.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:14 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
als jij tevreden bent met een dik wijf dat de hele dag op de bank ligt te hangen dan veroordeel ik je er niet op dat je gewoon niets beters kunt krijgen hoor
Ik hou ook van lekkere vrouwen en wil dat mijn vriendin het lichaam houdt wat ze nu heeft. Maar als je zegt aankomen is oprotten, dan mist er volgens mij een stap, namelijk die van (zelf)reflectie. Waarom zou m'n vriendin geen zin hebben om te sporten, zou dat iets met mij of de relatie te maken hebben? En sowieso, een relatie betekent elkaar helpen en er voor de ander zijn als die het even moeilijk heeft. Het is geven en nemen en een vrouw is geen gebruiksartikel wat je wegdoet als het even niet leuk is. Althans dat is mijn opvatting. Ik wil dat niet opleggen aan anderen, maar ik denk dat je relatie sterker wordt met zo'n instelling.quote:ik hou het meer bij 'normale' vrouwen zonder overgewicht. ik fitness zelf 3-4 keer per week en ben ook strak. ik verwacht dat mijn vrouw dat ook doet voor mij en voor zichzelf. zo niet dan kan ze vertrekken en krijg nog een schop onder de kont mee
Sommigen hier stellen het wel zwart wit, die willen geen dik wijf. Maar ik zit te denken, is het puur het uiterlijk, of het feit dat zij geen moeite zou willen doen voor jou? Want het lijkt een beetje als "plicht" te worden gezien om moeite te doen om er leuk uit te blijven zien voor elkaar. Op zich redelijk, maar de assumptie is wel dat als iemand niet sport en dikker wordt, dus ook geen moeite wil doen. Dan leg je de fout compleet bij de ander, terwijl je zelf ook in die relatie zit.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat uiterlijk 'het belangrijkste' is of dat je alleen op fysiek vlak 'je best' moet blijven doen? Dat zijn van die typische white-knight dooddoeners. Het is niet zo zwart wit. M'n vriendin is gewoon lekker en leuk. Als ze opeens moddervet wordt, of als ze zich opeens als een enorme bitch gaat gedragen; het effect is hetzelfde: exit.
Hoezo is het de fout van de een als de ander een vet varken wordt? Het is je eigen verantwoordelijkheid om jezelf in shape te houden. Als je het gewoon laat lopen en 30kg aankomt in 2 jaar dan moet je de gevolgen, dat je parter je niet aantrekkelijk vindt, ook maar aanvaarden.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:08 schreef peeperklip het volgende:
Sommigen hier stellen het wel zwart wit, die willen geen dik wijf. Maar ik zit te denken, is het puur het uiterlijk, of het feit dat zij geen moeite zou willen doen voor jou? Want het lijkt een beetje als "plicht" te worden gezien om moeite te doen om er leuk uit te blijven zien voor elkaar. Op zich redelijk, maar de assumptie is wel dat als iemand niet sport en dikker wordt, dus ook geen moeite wil doen. Dan leg je de fout compleet bij de ander, terwijl je zelf ook in die relatie zit.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo is het de fout van de een als de ander een vet varken wordt? Het is je eigen verantwoordelijkheid om jezelf in shape te houden. Als je het gewoon laat lopen en 30kg aankomt in 2 jaar dan moet je de gevolgen, dat je parter je niet aantrekkelijk vindt, ook maar aanvaarden.
Het is natuurlijk niet compleet je eigen fout als je vriendin dik wordt, maar je bent er wel al die tijd bij geweest. Ik denk niet dat mensen zomaar even 30 kg aankomen, misschien zit ze niet lekker in haar vel. Dan zou ik ook over mezelf gaan nadenken, omdat ik vind dat je er in een relatie voor elkaar moet zijn. Als m'n vriendin niet lekker in haar vel zit ben ik er misschien niet genoeg voor haar geweest, of zou de relatie op een of andere manier niet goed lopen.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo is het de fout van de een als de ander een vet varken wordt? Het is je eigen verantwoordelijkheid om jezelf in shape te houden. Als je het gewoon laat lopen en 30kg aankomt in 2 jaar dan moet je de gevolgen, dat je parter je niet aantrekkelijk vindt, ook maar aanvaarden.
ik snap dat een dik wijf niet lekker in dr vel zit (veel te straks natuurlijk hihi). maar ik zou geen wijf hoeven die mij de schuld geeft omdat ze zelf een vet varken is geworden. gewoon op kk dan en inwisselen voor een normale meid. let wel: een beetje overgewicht vind ik wel kunnen maar soms zie ik gasten lopen met zo'n nijlpaard en dan denk ik; is dat wijf nou echt zo gezellig of grappig of oid dat je het uiterlijk compleet vergeet. meestal is dat niet het geval maar is de man een soort zoals peeperklip. iemand die er dus niets van durft te zeggen of de schuld bij zichzelf zoekt.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:21 schreef peeperklip het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet compleet je eigen fout als je vriendin dik wordt, maar je bent er wel al die tijd bij geweest. Ik denk niet dat mensen zomaar even 30 kg aankomen, misschien zit ze niet lekker in haar vel. Dan zou ik ook over mezelf gaan nadenken, omdat ik vind dat je er in een relatie voor elkaar moet zijn. Als m'n vriendin niet lekker in haar vel zit ben ik er misschien niet genoeg voor haar geweest, of zou de relatie op een of andere manier niet goed lopen.
Dit hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn, en sommige vrouwen zijn misschien echt lui. Maar als je jezelf dat niet afvraagt en je vriendin zonder nadenken de deur uitschopt, dan vind ik dat jammer.
Ja, wat is er dan nog meer te doen dan iemand aan te sporen te gaan sporten? Je hoeft toch niet iemand d'r handje vast te houden?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:21 schreef peeperklip het volgende:
Het is natuurlijk niet compleet je eigen fout als je vriendin dik wordt, maar je bent er wel al die tijd bij geweest.
Wat een vrouwlijk geneuzel zegquote:Ik denk niet dat mensen zomaar even 30 kg aankomen, misschien zit ze niet lekker in haar vel. Dan zou ik ook over mezelf gaan nadenken, omdat ik vind dat je er in een relatie voor elkaar moet zijn. Als m'n vriendin niet lekker in haar vel zit ben ik er misschien niet genoeg voor haar geweest, of zou de relatie op een of andere manier niet goed lopen.
Dit hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn, en sommige vrouwen zijn misschien echt lui. Maar als je jezelf dat niet afvraagt en je vriendin zonder nadenken de deur uitschopt, dan vind ik dat jammer.
Weer zo'n emo "ik lul mee met vrouwen" type...quote:Op donderdag 4 november 2010 12:25 schreef DeBassist het volgende:
godver, wat ben jij een lul TS
zo, dit was mijn nuttige bijdrage aan dit topic
waarom dat ?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Weer zo'n emo "ik lul mee met vrouwen" type...
Daar gaat het hier ook niet om, sjezus. Daarnaast moet je wel redelijk door de mangel gehaald zijn om niet meer te kunnen sporten. Heb ook een tijd niet kunnen hockeyen vanwege m'n enkel maar dan kan je nog prima fitnessen of zwemmen.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:28 schreef DeBassist het volgende:
je kan natuurlijk wel geestelijk of lichamelijk beperkt worden en dan minder kunnen sporten![]()
Euh, ja en hoe denk jij dat je van te voren erachter gaat komen dat die knappe meid van je eigenlijk een lui varken is die niet op d'r figuur let? Jij stelt dat de TS een lul is en dat slaat nergens op, ik vind het doornormaal dat je er grondig van baalt als je vriendin steeds dikker wordt.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:29 schreef DeBassist het volgende:
waarom dat ?
TS kiest kennelijk de verkeerde vriendin uit en gaat daarna lopen janken dat hij niet tevreden met haar is
een beperking kan ik inkomen. echter 95% van de dikkers is echter gewoon aartslui.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:28 schreef DeBassist het volgende:
je kan natuurlijk wel geestelijk of lichamelijk beperkt worden en dan minder kunnen sporten![]()
kan nu ook sinds begin dit jaar niet meer intensief sporten..
maar mocht de vriendin van TS ook psychische problemen hebben, zie je dan maar eens tot sport te zetten![]()
of ja, ze is gewoon lui, dat kan ook nog
dan kom ik dus weer terug op mijn vorige post, TS is sportief en stoort zich aan luie mensenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:30 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
een beperking kan ik inkomen. echter 95% van de dikkers is echter gewoon aartslui.
om op gewicht te blijven hoef je trouwens niet volle bak te gaan sporten. gewoon wat op eten letten en regelmatig bewegen. zelfs in een rolstoel kun je dus op gewicht blijven
Nee, maar wel de beste. Alleen dieten werkt niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef Lastpost het volgende:
Overigens vind ik de sport-discussie ook een nutteloze, alsof dat de enige manier is om af te vallen.
je mag er ook wel van balen, maar als ze niet wil sporten accepteer het dan of maak het uitquote:Op donderdag 4 november 2010 12:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Daar gaat het hier ook niet om, sjezus. Daarnaast moet je wel redelijk door de mangel gehaald zijn om niet meer te kunnen sporten. Heb ook een tijd niet kunnen hockeyen vanwege m'n enkel maar dan kan je nog prima fitnessen of zwemmen.
[..]
Euh, ja en hoe denk jij dat je van te voren erachter gaat komen dat die knappe meid van je eigenlijk een lui varken is die niet op d'r figuur let? Jij stelt dat de TS een lul is en dat slaat nergens op, ik vind het doornormaal dat je er grondig van baalt als je vriendin steeds dikker wordt.
preciesquote:Op donderdag 4 november 2010 12:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, maar wel de beste. Alleen dieten werkt niet.
Ja, of je vraag je af of er manieren zijn om haar te stimuleren en stelt die vraag op een forum. En laat dat nu precies zijn waar dit over gaat. Sjezusquote:Op donderdag 4 november 2010 12:32 schreef DeBassist het volgende:
je mag er ook wel van balen, maar als ze niet wil sporten accepteer het dan of maak het uit
No fat chicks.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:32 schreef DeBassist het volgende:
[..]
je mag er ook wel van balen, maar als ze niet wil sporten accepteer het dan of maak het uit
dat is wel klachtwaardig jaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:34 schreef henkzijlstra het volgende:
trouwens wel grappig die nerds hier die zo blij zijn eindelijk een vrouw te hebben gevonden dat ze alles van die vrouw pikken en overal met meepraten
die types gaan zeker ook hand in hand boodschappen doen? dit terwijl dit een vrouwenjob is
ook klachtwaardig ga ik zo een topic over openen. stelletjes die saampjes gezellig boodschappen gaan doen en dan over elke boodschappen gaan beppen
ik zei niet dat ik het zou accepterenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:35 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
No fat chicks.
[ afbeelding ]
Emotionele eters, dat is maar 1 extreem voorbeeld. Mijn punt is: als een vrouw zichzelf echt verslonsd, dan zie ik dat als een symptoom van een groter probleem. Ik zou eerst kijken of ik invloed heb op dat probleem en kan helpen om dat op te lossen. Het gaat niet om jezelf de schuld geven, maar of je er misschien wat aan kan doen. Dat bedoel met elkaar helpen, je zit er samen in, die relatie is niet alleen voor jezelf.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef Catbert het volgende:
"Niet lekker in je vel zitten" is absoluut geen reden om DIK te worden. En sorry, maar ik heb niks met emotionele eters. Het is gewoon luiheid. Kennelijk was de enige reden van de vriendin van de TS om aan haar figuur te denken dat ze nog geen vriend had. Nou, zulke types wil je niet want die zijn na hun eerste kind sowieso af te schrijven.
Je snapt me niet, maar dat is een beetje het punt: je trekt snelle conclusies zonder naar anderen te luisteren of er verder over na te denken. De wereld is voor jou waarschijnlijk erg simpel: gefeliciteerd. Lees mijn stukje hierboven even. Als je het dan nog niet snapt, mag je mij een pussy vinden.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:25 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik snap dat een dik wijf niet lekker in dr vel zit (veel te straks natuurlijk hihi). maar ik zou geen wijf hoeven die mij de schuld geeft omdat ze zelf een vet varken is geworden. gewoon op kk dan en inwisselen voor een normale meid. let wel: een beetje overgewicht vind ik wel kunnen maar soms zie ik gasten lopen met zo'n nijlpaard en dan denk ik; is dat wijf nou echt zo gezellig of grappig of oid dat je het uiterlijk compleet vergeet. meestal is dat niet het geval maar is de man een soort zoals peeperklip. iemand die er dus niets van durft te zeggen of de schuld bij zichzelf zoekt.
een woord: sad, grow soms balls
De soep wordt zelden zo heet gegeten als ie wordt opgediend. Maar wat mij betreft zit je plicht er op wanneer je duidelijk te kennen hebt gegeven dat je het vervelend vindt, echt vervelend.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:08 schreef peeperklip het volgende:
Sommigen hier stellen het wel zwart wit, die willen geen dik wijf. Maar ik zit te denken, is het puur het uiterlijk, of het feit dat zij geen moeite zou willen doen voor jou? Want het lijkt een beetje als "plicht" te worden gezien om moeite te doen om er leuk uit te blijven zien voor elkaar. Op zich redelijk, maar de assumptie is wel dat als iemand niet sport en dikker wordt, dus ook geen moeite wil doen. Dan leg je de fout compleet bij de ander, terwijl je zelf ook in die relatie zit.
er is een geluk. de lekkere vrouwen vallen meestal niet op de huillie mannen die meejanken met hun vriendin omdat het leven zo zwaar is. is het toch weer eerlijk verdeeldquote:Op donderdag 4 november 2010 12:58 schreef peeperklip het volgende:
[..]
Emotionele eters, dat is maar 1 extreem voorbeeld. Mijn punt is: als een vrouw zichzelf echt verslonsd, dan zie ik dat als een symptoom van een groter probleem. Ik zou eerst kijken of ik invloed heb op dat probleem en kan helpen om dat op te lossen. Het gaat niet om jezelf de schuld geven, maar of je er misschien wat aan kan doen. Dat bedoel met elkaar helpen, je zit er samen in, die relatie is niet alleen voor jezelf.
[..]
Je snapt me niet, maar dat is een beetje het punt: je trekt snelle conclusies zonder naar anderen te luisteren of er verder over na te denken. De wereld is voor jou waarschijnlijk erg simpel: gefeliciteerd. Lees mijn stukje hierboven even. Als je het dan nog niet snapt, mag je mij een pussy vinden.
sjorren zal dan wel moeten aangezien lekkere sex er met zo'n vet mormel niet meer inzitquote:Op donderdag 4 november 2010 13:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De soep wordt zelden zo heet gegeten als ie wordt opgediend. Maar wat mij betreft zit je plicht er op wanneer je duidelijk te kennen hebt gegeven dat je het vervelend vindt, echt vervelend.
Als daar na geduld, nog een keer zeggen, etc, niets mee gebeurt... Tsja, dan is het kennelijk teveel moeite idd. Het is dan niet aan mij (of om het even wie) om dan als LOI psycholoog de dieperliggende reden eruit te sjorren.
Dat wijf heeft ook een bek hoor.
Je Nederlands...quote:Op donderdag 4 november 2010 12:34 schreef henkzijlstra het volgende:
trouwens wel grappig die nerds hier die zo blij zijn eindelijk een vrouw te hebben gevonden dat ze alles van die vrouw pikken en overal met meepraten
die types gaan zeker ook hand in hand boodschappen doen? dit terwijl dit een vrouwenjob is
ook klachtwaardig ga ik zo een topic over openen. stelletjes die saampjes gezellig boodschappen gaan doen en dan over elke boodschappen gaan beppen
Je snapt nog veel meer niet zie ik...quote:Op donderdag 4 november 2010 13:00 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
er is een geluk. de lekkere vrouwen vallen meestal niet op de huillie mannen die meejanken met hun vriendin omdat het leven zo zwaar is. is het toch weer eerlijk verdeeld
ik moest lachenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:00 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
er is een geluk. de lekkere vrouwen vallen meestal niet op de huillie mannen die meejanken met hun vriendin omdat het leven zo zwaar is. is het toch weer eerlijk verdeeld
Het is een combinatie van gezond eten en voldoende (ongeveer een uur per dag) bewegen.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, maar wel de beste. Alleen dieten werkt niet.
Idd. Vreemdgaan 'mag' dan natuurlijk niet terwijl ze het er zelf naar gemaakt heeft...quote:Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef henkzijlstra het volgende:
sjorren zal dan wel moeten aangezien lekkere sex er met zo'n vet mormel niet meer inzit
Als ik een mooie vriendin zou hebben die ongezond dun zou worden zou ik dat ook niet tof vinden.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:07 schreef Musyn het volgende:
En hoe zit het met ondergewicht dan? Ik eet goed, ik eet vaak, ik kom met pijn en moeite 1 kg aan (als ik echt elke dag ijs en koek en chocolade eet) en dat is zo weer weg wanneer ik het laat. Zou je me daar dan ook voor buitenschoppen of ligt het nu anders?
Schildklier my ass. Een slanke meid die opeens dik wordt heeft niet opeens wat aan d'r schildklier.quote:Reden dat ik het aankaart is omdat het voor sommige 'dikkere' mensen net hetzelfde is, schildklier probleem e.d, het probleem hoeft niet eens vanaf de geboorte actief te zijn maar kan op latere leeftijd komen. Zou jij jouw vriendin wegens ziekte buitenschoppen omwille van het uiterlijk dat het met zich meebrengt?
Ps: Nee, ik veroordeel niet, ben gewoon nieuwsgierig naar waar bij jullie de grens ligt
Nee, die schildklier, dan moet je het hele leven al zien hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ik een mooie vriendin zou hebben die ongezond dun zou worden zou ik dat ook niet tof vinden.
[..]
Schildklier my ass. Een slanke meid die opeens dik wordt heeft niet opeens wat aan d'r schildklier.
Schildklier was vroeger een goed excuus. Nu zijn er medicijnen voor de traagwerkende schildklier die gewichtstoename tegengaan en zijn er dieeten. Voor mij zou het in ieder geval geen goed excuus zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:07 schreef Musyn het volgende:
En hoe zit het met ondergewicht dan? Ik eet goed, ik eet vaak, ik kom met pijn en moeite 1 kg aan (als ik echt elke dag ijs en koek en chocolade eet) en dat is zo weer weg wanneer ik het laat. Zou je me daar dan ook voor buitenschoppen of ligt het nu anders?
Reden dat ik het aankaart is omdat het voor sommige 'dikkere' mensen net hetzelfde is, schildklier probleem e.d, het probleem hoeft niet eens vanaf de geboorte actief te zijn maar kan op latere leeftijd komen. Zou jij jouw vriendin wegens ziekte buitenschoppen omwille van het uiterlijk dat het met zich meebrengt?
Ps: Nee, ik veroordeel niet, ben gewoon nieuwsgierig naar waar bij jullie de grens ligt
Ja, best, in dat soort gevallen is het iets anders. Maar in de meeste gevallen als een meid in een relatie opeens dik wordt heeft dat geen hol met d'r schildklier te maken. Later we er niet een hoop uitzonderingen bij gaan slepen.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:25 schreef Musyn het volgende:
@ Catbert: Hangt er vanaf, mijn tante heeft schildklier problemen gekregen laat in haar leven. Desondanks de medicatie die ze er voor krijgt, het dieten en het sporten is het haar niet gelukt om het overtollig gewicht kwijt te raken. Dit terwijl ze tot in haar 40ste mooi slank was. (En ja, ik weet dat ze hier niet over liegt, ik heb enkele maanden bij haar gewoond en er is gewoon geen snoep in huis ofzo).
als dat het geval is zou ik idd toch denken aan of tegen haar zeggen dat ze wat aan haar uiterlijk moet gaan doen of gewoon dumpen als ze echt weigertquote:Op donderdag 4 november 2010 15:02 schreef Hexagon het volgende:
Nee we hebben het hier over vrouwen die als ze eenmaal een partner hebben het ineens niet meer belangrijk vinden of ze aantrekkelijk zijn.
Rond de 24 jaar oud en dan nog praten als een kind van 12quote:Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sjorren zal dan wel moeten aangezien lekkere sex er met zo'n vet mormel niet meer inzit
Zo praten mannen onderling ook nog als de 30 zijn. Sorryquote:Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef DjinN het volgende:
Rond de 24 jaar oud en dan nog praten als een kind van 12
Bij dat laatste zou ik er ook niet vrolijk van worden. Maar het is jammer dat de meeste mensen hier er de meest idiote dingen bij halen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:02 schreef Hexagon het volgende:
We hebben het hier niet over gezondheidsredenen. Btw, een wat dikker meisje kan ook erg aantrekkelijk zijn. Zeker als ze er goed verzorgd uitziet en weet hoe ze ermee om moet gaan.
Nee we hebben het hier over vrouwen die als ze eenmaal een partner hebben het ineens niet meer belangrijk vinden of ze aantrekkelijk zijn.
Als je niet aankomt als je dat wel wil is je voedingspatroon gewoon niet in orde.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:07 schreef Musyn het volgende:
Reden dat ik het aankaart is omdat het voor sommige 'dikkere' mensen net hetzelfde is, schildklier probleem e.d, het probleem hoeft niet eens vanaf de geboorte actief te zijn maar kan op latere leeftijd komen. Zou jij jouw vriendin wegens ziekte buitenschoppen omwille van het uiterlijk dat het met zich meebrengt?
Succes ermee. Dan had ik mijn vrouw ook een shop onder haar kont kunnen geven. Als gamer/ mountainbiker in mijn vrije verwacht ik echt niet dat mijn vrouw die er totaal niets mee heeft ook ook te gaan gamen/mountenbiken. Zij heeft totaal andere hobby,s zoals tuinieren waar ik dan weer totaal niets me heb. Dus zoek je naar een alternatief en dat is dan in ons geval een flinke wandeling maken.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:14 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
als jij tevreden bent met een dik wijf dat de hele dag op de bank ligt te hangen dan veroordeel ik je er niet op dat je gewoon niets beters kunt krijgen hoor
ik hou het meer bij 'normale' vrouwen zonder overgewicht. ik fitness zelf 3-4 keer per week en ben ook strak. ik verwacht dat mijn vrouw dat ook doet voor mij en voor zichzelf. zo niet dan kan ze vertrekken en krijg nog een schop onder de kont mee
Ik snap die vergelijking echt niet. Het gaat niet om dezelfde hobbies hebben (alsjelblieft niet), het gaat om mekaar aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:40 schreef Cherna het volgende:
Succes ermee. Dan had ik mijn vrouw ook een shop onder haar kont kunnen geven. Als gamer/ mountainbiker in mijn vrije verwacht ik echt niet dat mijn vrouw die er totaal niets mee heeft ook ook te gaan gamen/mountenbiken. Zij heeft totaal andere hobby,s zoals tuinieren waar ik dan weer totaal niets me heb. Dus zoek je naar een alternatief en dat is dan in ons geval een flinke wandeling maken.
Nou in de post wordt gesteld ik fitness zelf 3-4 maal per week en ben ook strak. ik verwacht dat mijn vrouw dat ook doetquote:Op donderdag 4 november 2010 15:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap die vergelijking echt niet. Het gaat niet om dezelfde hobbies hebben (alsjelblieft niet), het gaat om mekaar aantrekkelijk vinden.
Hij veracht dat ze 'strak' is, niet dat ze fitnessed. En voor je uiterlijk zorgen is dus gewoon heel iets anders dan een hobby.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:51 schreef Cherna het volgende:
Nou in de post wordt gesteld ik fitness zelf 3-4 maal per week en ben ook strak. ik verwacht dat mijn vrouw dat ook doet
LEZEN!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:40 schreef Cherna het volgende:
[..]
Succes ermee. Dan had ik mijn vrouw ook een shop onder haar kont kunnen geven. Als gamer/ mountainbiker in mijn vrije verwacht ik echt niet dat mijn vrouw die er totaal niets mee heeft ook ook te gaan gamen/mountenbiken. Zij heeft totaal andere hobby,s zoals tuinieren waar ik dan weer totaal niets me heb. Dus zoek je naar een alternatief en dat is dan in ons geval een flinke wandeling maken.
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:07 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
LEZEN!
get gaat niet of de vrouw sport. het gaat er om dat ze op gewicht blijft en geen lelijk mormel wordt!
of ze nou sport of ze snuift af en toe een lijntje. als ze maar op gewicht blijft. dikkers houden wij alpha mannen niet van!
dit soort taal snap je niet omdat je een gleufdier bentquote:Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Rond de 24 jaar oud en dan nog praten als een kind van 12
speciaal voor jou:quote:
thx manquote:Op donderdag 4 november 2010 16:11 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
speciaal voor jou:
http://alphamalesystem.com/nl/
Wie welquote:Op donderdag 4 november 2010 16:13 schreef DeBassist het volgende:
[ afbeelding ]
als alpha-males er zo uitzien ben ik daar duidelijk nog niet klaar voor
ik zou je alle hemelen kunnen laten bestijgen dat weet je toch wel.quote:
daar ging het toch al die tijd al om ?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:20 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik zou je alle hemelen kunnen laten bestijgen dat weet je toch wel.
raar dat het nu wel in een keer om uiterlijk gaat? :S
wat posts geleden was je nog huillie huillie dat het om het innerlijk gaatquote:Op donderdag 4 november 2010 16:22 schreef DeBassist het volgende:
[..]
daar ging het toch al die tijd al om ?
wil jij even zo'n post quoten waarin ik dat heb gezegd ?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:23 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
wat posts geleden was je nog huillie huillie dat het om het innerlijk gaat
verder kun je beter pas terug komen als je baardgroei hebt gekregen en geen maagd meer bent
dat dus. en als het je niet bevalt heb je gewoon pech. jullie zijn elk een eigen persoon en je hoort gewoon niet je mening aan een ander op te dringen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jij bent wel erg vol van jezelf of niet ?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:23 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
wat posts geleden was je nog huillie huillie dat het om het innerlijk gaat
verder kun je beter pas terug komen als je baardgroei hebt gekregen en geen maagd meer bent
Heerlijk he, zo'n man die WEL begrip heeftquote:Op donderdag 4 november 2010 16:30 schreef simmu het volgende:
wb sporten: wanneer de neuk moet ik dat doen met 2 koters in de luiers! en geen strak lijf? had die vent van me maar niet 3 x met kind moeten schoppen hegelukkig klaagt de mijne enkel dat ik niet te mager moet worden en vind hij het logisch dat je na 3 zwangerschappen flubby bent
manlief
flubby, zolang het maar mijn flubby is
iets met trollquote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jij bent wel erg vol van jezelf of niet ?Echt zo'n schreeuwerig type wat elk weekend in de kroeg staat, zichzelf vol te tanken met bier. En dan alleen maar "TIETUHHHH BIERRRRR!! TIETUHHH" roept
nee hoor schat. meestal sta ik gewoon te dansen met een baco in me hand. aan het eind van de avond pik ik meestal wel een gleufdiertje op mits minstens net zo afgetraind als ikquote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jij bent wel erg vol van jezelf of niet ?Echt zo'n schreeuwerig type wat elk weekend in de kroeg staat, zichzelf vol te tanken met bier. En dan alleen maar "TIETUHHHH BIERRRRR!! TIETUHHH" roept
nog wel ja. tot je hem aantreft bij je buurgleuf die wel iets aan haar lichaam doet.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:30 schreef simmu het volgende:
wb sporten: wanneer de neuk moet ik dat doen met 2 koters in de luiers! en geen strak lijf? had die vent van me maar niet 3 x met kind moeten schoppen hegelukkig klaagt de mijne enkel dat ik niet te mager moet worden en vind hij het logisch dat je na 3 zwangerschappen flubby bent
manlief
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 4 november 2010 16:32 schreef DeBassist het volgende:
[..]
iets met troll![]()
als je zijn FOBO vergelijkt met wat hij allemaal roept kan je het moeilijk serieus nemen
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:30 schreef simmu het volgende:
manlief
Heerlijk he, van die tuttebellen die een vrouw die drie kinderen heeft gebaard vergelijken met het verhaal uit de OP.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:31 schreef DjinN het volgende:
[..]
Heerlijk he, zo'n man die WEL begrip heeft
whatever de reden, je kan een ander niet dwingen tot dingen. ooit. dat gaat gewoon niet goed. zelfs als ze onder druk van der vent wel gaat sporten zal het kwaad bloed zetten.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Heerlijk he, van die tuttebellen die een vrouw die drie kinderen heeft gebaard vergelijken met het verhaal uit de OP.
kort kapsel? god nee!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:35 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
nog wel ja. tot je hem aantreft bij je buurgleuf die wel iets aan haar lichaam doet.
je kunt moeilijk verwachten dat je man je sexy vindt in ieder geval. of het is geen echte kerel
een zwangerschap wil nog niet zeggen dat je je vol moet proppen als een vet varken. sex is dan nog steeds mogelijk hoor. of heb je ook een kort kapsel nu?
Don't feed the troll, trap er niet inquote:Op donderdag 4 november 2010 16:53 schreef simmu het volgende:
[..]
kort kapsel? god nee!
en denk je nu echt dat ik tot en met de tweede zwangerschap wel een strak lijf had en dan na de derde opeens flubby werd? welnee joh! tis misschien schokkend om te horen, maar manlief houdt gewoon van me precies zoals ik ben
Nee, je kunt iemand niet dwingen, maar iemand mag het wel eisen. Het is vervolgens aan de ander hoe daar mee om te gaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:51 schreef simmu het volgende:
[..]
whatever de reden, je kan een ander niet dwingen tot dingen. ooit. dat gaat gewoon niet goed. zelfs als ze onder druk van der vent wel gaat sporten zal het kwaad bloed zetten.
Idd, ik vraag me ook af of de mensen die die politiek correcte retoriek gebruiken dan ook echt alles prima vinden over hoe hun partner eruit ziet.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Maar dat geleuter van "accepteren zoals ze is", dat is wat erg kort door de bocht. Je mag best verwachten dat je wederhelft zichzelf goed verzorgt om ook fysiek aantrekkelijk te blijven.
"Go be fat on someone else's time"quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:39 schreef Leucopterus het volgende:
Hulde voor TS.Fat people aren't real people, zoals Tukker Max het zegt.
TS: Laat dit filmpje zien aan je vriendin.
Je kunt ook overdrijven. Maar waar het vaak om gaat is die 5-10 kilo wat schijnbaar velen al niet meer acceptabel vinden.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:13 schreef Hexagon het volgende:
Waarom moeten hier in godsnaam zwangerschappen bij gehaald worden? Dan vind iedere normale vent het logisch dat ze daarna wat dikker is en meestal is dat ook wel mooi dik.
Het gaat hier echt om verwaarlozing van eigen uiterlijk vanwege luiheid. Ik vraag me af wat simmu ervan zou vinden als haar vent ineens 200 kilo zou gaan wegen en enkel trainingspakken zou dragen.
ze moeten er goed uit blijven zienquote:Op donderdag 4 november 2010 17:15 schreef ssebass het volgende:
[..]
"Go be fat on someone else's time"
Vrouwen moeten gewoon sporten. Ik vind het ook onaantrekkelijk als ze niets doen en hun lichaam laten verslonzen.
als je hem zou vragen: wat als ik zou gaan lijnen en 5 of 10 kilo afval. zou hij dan zeggen nee joh, blijf gewoon zo? maw hij is toch niet helemaal tevreden met je. in ieder geval niet met je uiterlijk.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:53 schreef simmu het volgende:
[..]
kort kapsel? god nee!
en denk je nu echt dat ik tot en met de tweede zwangerschap wel een strak lijf had en dan na de derde opeens flubby werd? welnee joh! tis misschien schokkend om te horen, maar manlief houdt gewoon van me precies zoals ik ben
TS wil graag controle hebben. En die raakt hij en zij nu kwijt.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:23 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Maar waar het vaak om gaat is die 5-10 kilo wat schijnbaar velen al niet meer acceptabel vinden.
Er zijn genoeg mannen die buikje wel schattig vinden en we weten niet in hoeverre simmu is aangekomen. Na drie keer een bevalling is een lichaam gewoon niet meer zo strak en wordt het een beetje flubbie. Dat is heel wat anders dan moddervet door het eten.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
als je hem zou vragen: wat als ik zou gaan lijnen en 5 of 10 kilo afval. zou hij dan zeggen nee joh, blijf gewoon zo? maw hij is toch niet helemaal tevreden met je. in ieder geval niet met je uiterlijk.
ik kan me niet voorstellen welke zichzelf respecterende man het echt (niet politiek correct echt) lekker vindt een vrouw met een buik (van vetheid dan) te moeten neuken... je weet dat mannen meer op seks gericht zijn, dus je man houdt echt niet van je zoals je bent. is trouwens ook wel heel makkelijk zo te denken...
Ik ben wel benieuwd wat jou definitie van een buik(je) is.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen welke zichzelf respecterende man het echt (niet politiek correct echt) lekker vindt een vrouw met een buik (van vetheid dan) te moeten neuken... je weet dat mannen meer op seks gericht zijn, dus je man houdt echt niet van je zoals je bent. is trouwens ook wel heel makkelijk zo te denken...
schatje is ubernerdquote:Op donderdag 4 november 2010 17:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me ook af of de mensen die die politiek correcte retoriek gebruiken dan ook echt alles prima vinden over hoe hun partner eruit ziet.
Ik bedoel ook het daarna.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:16 schreef simmu het volgende:
[..]
schatje is ubernerddie doet niet aan trainingspakken, die loopt in spijkerbroek en jarenoud & stukkig after forever shirt
en ik refereer niet naar dik tijdens zwangerschap (well duh) maar van die kilo's die erna blijven hangen eventueel. je weetz wel; als het terugplooien faalt
Mannen moet hun lul niet in ieder wijf steken die er langs komt. Ja kijk, dat kan ik allemaal wel mooi eisen enzo, maar net alsof een kerel daar naar gaat luisteren.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:15 schreef ssebass het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon sporten. Ik vind het ook onaantrekkelijk als ze niets doen en hun lichaam laten verslonzen.
Die gast denkt precies als ik, en mens is een dier met 1 reden overleven.. Vrouwen die niet goed voor zich zelf zorgen zijn ziek in hun kop.. Je moet aan je lichaam en geest werken, zo simpel is.. Mensen die dat niet doen is gewoon trash..quote:Op donderdag 4 november 2010 17:15 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dan maakt toch zo,n meid het toch uit? is haar eigen verantwoordelijkheid.. Als je als mens nodig hebt om ergens "emotioneel" vast te zitten, ben je naar mijn mening een minderwaardigheidscomplex..quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:12 schreef Mishu het volgende:
Ik heb echt medelijden met de meiden die zich laten tricken in een relatie met 1 van de body build mannen hier. Sommige dingen die ze zeggen zijn eigenlijk best wel een beetje.. Ehm.. Extreem. Je zal maar emotioneel vastzitten aan zo'n kerel.
Na zo'n tekst raad ik je aan nog wat meer aan de geest te werken..quote:Op donderdag 4 november 2010 23:49 schreef Macabrefuture het volgende:
[..]
Die gast denkt precies als ik, en mens is een dier met 1 reden overleven.. Vrouwen die niet goed voor zich zelf zorgen zijn ziek in hun kop.. Je moet aan je lichaam en geest werken, zo simpel is.. Mensen die dat niet doen is gewoon trash..
Of jij moet meer aan je geest werkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:37 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Na zo'n tekst raad ik je aan nog wat meer aan de geest te werken..
Tja met alleen het verstand tussen de benen ben je er nog niet. Duidelijk dat je nog ff aan de geest moet werken.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:49 schreef Macabrefuture het volgende:
[..]
Die gast denkt precies als ik, en mens is een dier met 1 reden overleven.. Vrouwen die niet goed voor zich zelf zorgen zijn ziek in hun kop.. Je moet aan je lichaam en geest werken, zo simpel is.. Mensen die dat niet doen is gewoon trash..
Soep, heet, gegeten, opgediend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:12 schreef Mishu het volgende:
Ik heb echt medelijden met de meiden die zich laten tricken in een relatie met 1 van de body build mannen hier. Sommige dingen die ze zeggen zijn eigenlijk best wel een beetje.. Ehm.. Extreem. Je zal maar emotioneel vastzitten aan zo'n kerel.
Dan ken je mij niet goed, ik denk juist niet `tussen de benen`..Ik ben op zoek naar de juiste partner, en die moet daar aan voldoen.. Beter dan die sukkels, die ieder vrouw neukt, en na 3 maand weer dumpt.. Omdat hun zich zelf zo zielig vinden, om `emotioneel`alleen en ongelukkig te zijn..quote:Op vrijdag 5 november 2010 07:02 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tja met alleen het verstand tussen de benen ben je er nog niet. Duidelijk dat je nog ff aan de geest moet werken.
je praat het voor jezelf goed dat jullie als een stel tokkies in lompen rondhuppelen?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:16 schreef simmu het volgende:
[..]
schatje is ubernerddie doet niet aan trainingspakken, die loopt in spijkerbroek en jarenoud & stukkig after forever shirt
en ik refereer niet naar dik tijdens zwangerschap (well duh) maar van die kilo's die erna blijven hangen eventueel. je weetz wel; als het terugplooien faalt
dat doen die gleufjes zelf dan toch? een zelfstandige intelligente vrouw ziet overigens zelf ook wel in wanneer ze wat vetter begint te worden en wanneer ze weer moet lijnen voor manlief omdat ze anders op kan rottenquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:12 schreef Mishu het volgende:
tokkies dragen trainingspakken, wij nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:23 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
je praat het voor jezelf goed dat jullie als een stel tokkies in lompen rondhuppelen?
Als ze er niet tegen kunnen, moeten ze gewoon zo'n vent dumpen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:12 schreef Mishu het volgende:
of oude kleding en lopen ze met een dikke bierpens rond de hele dagquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:26 schreef simmu het volgende:
[..]
tokkies dragen trainingspakken, wij niet
Het is natuurlijk geven en nemen. Als een man dat als eis heeft, is het wel zo eerlijk dat hij dan ook zijn best doet voor haar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:25 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dat doen die gleufjes zelf dan toch? een zelfstandige intelligente vrouw ziet overigens zelf ook wel in wanneer ze wat vetter begint te worden en wanneer ze weer moet lijnen voor manlief omdat ze anders op kan rotten
uiteraardquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geven en nemen. Als een man dat als eis heeft, is het wel zo eerlijk dat hij dan ook zijn best doet voor haar.
Vrouwen gaan, naarmate ze wat ouder worden, ook wel een beetje uitdijen en ze zullen nooit meer het lichaam krijgen van een vrouw van net 20. Vrouwen die de 40 zijn gepasseerd en kinderen hebben uitgeperst krijgen nu eenmaal te maken met flubjes. Mijn moeder sport zo'n 3 a 4 keer per week zo'n 2 uur en ook al zie je aan haar dat ze sport, ze zal nooit meer het figuur krijgen van een 20-jarige vrouw.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:38 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
uiteraard
maar vaak zie je ook dat de man bijvoorbeeld hard werkt en het geld verdient. terwijl de vrouw een beetje thuis met de kinderen zit te niksen en langzaam uitdijt
Vrouwen van 40+ met kinderen is een hele andere categorie als jonge grieten van een jaar of 22 die zichzelf rondvreten omdat ze toch al een vriendje hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vrouwen gaan, naarmate ze wat ouder worden, ook wel een beetje uitdijen en ze zullen nooit meer het lichaam krijgen van een vrouw van net 20. Vrouwen die de 40 zijn gepasseerd en kinderen hebben uitgeperst krijgen nu eenmaal te maken met flubjes. Mijn moeder sport zo'n 3 a 4 keer per week zo'n 2 uur en ook al zie je aan haar dat ze sport, ze zal nooit meer het figuur krijgen van een 20-jarige vrouw.
Echter ben ik het met je eens dat dat geen excuus is om niet meer aan je uiterlijk te denken. Niet alleen voor manlief, maar ook voor je eigen zelfvertrouwen. Van sporten/veel bewegen krijg je niet alleen een strakker lichaam, je gaat je er ook beter door voelen. Daarom is het voor manlief net zo goed om voldoende beweging te krijgen,
idd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:22 schreef caroline88 het volgende:
De diverse benamingen die in dit topic voor vrouwen gebruikt zijn getuigen niet van respect. Gelukkig hoef ik geen relatie met zo'n waardeloze klojo maar ik hoop dat hun vriendinnen snel a) hun ware aard zien en b) genoeg zelfrespect kunnen opbouwen om weg te lopen. Naast respect is ook liefde hier ver te zoeken en het is om te![]()
Helaas zit je vaak gevangen in een negatieve spiraal. Met een "vriendje" die je alleen maar dieper de grond in drukt.
je hebt het nu natuurlijk wel over een categorie gleuven die al een zeer lage eigenwaarde hebben. makkelijk voor een one night stand misschien maar geen relatiemateriaal (niet voor mij tenminste).quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:41 schreef simmu het volgende:
[..]
idd.
en weet je: wonderlijk genoeg knapt zo'n vrouw vaak helemaal op als ze eenmaal weg is bij zo'n gastde nare gevoelens verdwijnen, ze krijgt meer energie en fleurt als vanzelf helemaal op. geen troosteten meer en een actief sociaal leven doen wonderen
Als je als vrouw niet vooraf inziet dat je beter af bent zonder een slechte relatie ben je sowieso al een zwakkeling maargoed.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:41 schreef simmu het volgende:
en weet je: wonderlijk genoeg knapt zo'n vrouw vaak helemaal op als ze eenmaal weg is bij zo'n gastde nare gevoelens verdwijnen, ze krijgt meer energie en fleurt als vanzelf helemaal op. geen troosteten meer en een actief sociaal leven doen wonderen
Stel je niet aan zeg. Als ik zeg dat ik iemand van normaal naar kamerolifant heb zien gaan heeft dat niks met respect te maken. Respect genoeg voor vrouwen die dat verdienen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:22 schreef caroline88 het volgende:
De diverse benamingen die in dit topic voor vrouwen gebruikt zijn getuigen niet van respect.
Wat weet jij nou van de mens achter dat naampje wat op je scherm verschijnt? Helemaal niets. Dus behoud enige waardigheid en stop met dergelijk gezwetsquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:22 schreef caroline88 het volgende:
De diverse benamingen die in dit topic voor vrouwen gebruikt zijn getuigen niet van respect. Gelukkig hoef ik geen relatie met zo'n waardeloze klojo maar ik hoop dat hun vriendinnen snel a) hun ware aard zien en b) genoeg zelfrespect kunnen opbouwen om weg te lopen. Naast respect is ook liefde hier ver te zoeken en het is om te![]()
Helaas zit je vaak gevangen in een negatieve spiraal. Met een "vriendje" die je alleen maar dieper de grond in drukt.
Deze opmerking maakt mijn dag!quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:23 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
je praat het voor jezelf goed dat jullie als een stel tokkies in lompen rondhuppelen?
True! Haha, leuke discussie tussen jullie twee...quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:28 schreef simmu het volgende:
en och, een vent die vrouwen gleufjes noemt hoeft zich denk ik niet zo'n zorgen te maken over zijn relaties. never mind de foto's in dat fobo![]()
Als ik alles zo lees dan kun je maar beter single blijven want het zal je een hoop geld besparen. Met je eisen kun je straks een hoop geld gaan uitgeven aan de botox, en andere verbouwingen. Het laten optrekken van je reet kost een vermogen. Vraag dat maar aan oma Paaiquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:52 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
je hebt het nu natuurlijk wel over een categorie gleuven die al een zeer lage eigenwaarde hebben. makkelijk voor een one night stand misschien maar geen relatiemateriaal (niet voor mij tenminste).
lol je bent zo'n persoon. die heel de dag staat te zwetsen bij het koffieaparaat over haar kinders en hoe slim haar man wel niet is (terwijl heel de dag in oude kleren op de zolder achter de cpu zit)quote:
of gewoon je lichaam bijhouden. heb je ook geen dure operatie nodig. ik geef trouwens liever geld uit aan neptieten dan aan elke week een kilo patat e.d.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:51 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als ik alles zo lees dan kun je maar beter single blijven want het zal je een hoop geld besparen. Met je eisen kun je straks een hoop geld gaan uitgeven aan de botox, en andere verbouwingen. Het laten optrekken van je reet kost een vermogen. Vraag dat maar aan oma Paai
tegelijk de hele dag op zolder zitten in oude kleren en bij het koffieapparaat staan te swetsen over de kinderen lijkt me vrij lastigquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:47 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol je bent zo'n persoon. die heel de dag staat te zwetsen bij het koffieaparaat over haar kinders en hoe slim haar man wel niet is (terwijl heel de dag in oude kleren op de zolder achter de cpu zit)
hier helpt sporten zelfs niet meer
afgaande op de foto's in je fobo heb je dringend een realitycheck nodigquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:49 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
of gewoon je lichaam bijhouden. heb je ook geen dure operatie nodig. ik geef trouwens liever geld uit aan neptieten dan aan elke week een kilo patat e.d.
ik weet dat ik veel eis van een vrouw, een vrouw mag dan echter ook veel van mij eisen. ik verdien poen en zie er goed uit, dat moet dan natuurlijk ook zo blijven
Ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef Granduppaaaaah het volgende:
het gaat natuurlijk over je man die op zolder zit...duh jij compenseert zijn phd zekerquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:51 schreef simmu het volgende:
[..]
tegelijk de hele dag op zolder zitten in oude kleren en bij het koffieapparaat staan te swetsen over de kinderen lijkt me vrij lastig
Snel ff je eigen fotoboek uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:51 schreef simmu het volgende:
afgaande op de foto's in je fobo heb je dringend een realitycheck nodig
die zit niet op zolder hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:56 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
het gaat natuurlijk over je man die op zolder zit...duh jij compenseert zijn phd zeker
nooit een fobo gehad hier. niet nodig ook. ik ben 38 en heb 2 kinders onder de 3. ik loop standaard met een melkvlek op mijn schouder en pruim/limo/koek/whatever over de restquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Snel ff je eigen fotoboek uitgeschakeld?
Fak manquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef Granduppaaaaah het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef LalalaHippie het volgende:
mijn eerste reactie is geneigd naar: "wauw ik geloof dat je haar een gunst doet door het uit te maken"
die vriendin heeft het dus terecht uitgemaakt. zij hield ook niet van dikkies. ik snao verhaal verder niet echt. als man die zichzelf goed verzorgd mag je toch verzorgen dat je chick dat ook doet. zo niet mag je haar toch inwisselen tegen wat lekkerders? is niet alleen de natuur maar ook erg fair. dan heb ik het inderdaad niet over die jankverhalen van een paar kilootjes erbij door zwangerschap oidquote:Op dinsdag 9 november 2010 03:50 schreef J0SIE het volgende:
[..]
![]()
TS, als ik jou was zou ik in een contractje vastleggen met een eventuele volgende vriendin dat haar gewicht niet buiten een bepaalde marge mag schommelen.![]()
Er wordt lekker gegeneraliseerd over vrouwen en joggingbroeken enzo, dat ze geen moeite doen als ze een vriend hebben. Dik = joggingbroekslons/wijf met kort pittig kapsel. Slank = vanzelfsprekend een mooie verzorgde sportieve meid. Goed bezig en prima wereldbeeld!![]()
Gelukkig ook veel andere reacties van mannen die wel toegevoegde waarde hebben.
Maar even serieus, zoek liever uit waarom je vriendin niet wil sporten of waarom ze zich laat verslonzen (mocht het niet alleen jouw perceptie zijn van haar). Heeft ze nooit van sporten gehouden, wist je dat? Of deed ze dat eerst wel? Is haar gedrag veranderd sinds jullie samen zijn?
In 't algemeen, misschien moeten bepaalde mensen in een relatie hun partner gaan zien als mens en niet als accessoire, geldt voor mannen en vrouwen. Een voorbeeld dat ik in m'n vriendengroep heb gezien: een van nature bijna magere jongen die geregeld hard commentaar had op het uiterlijk en gedrag van z'n overigens slanke vriendin, vooral op feestjes als er hapjes waren. Die relatie ging na een jaar of 10 uit. Maar toen hij de 35 jaar passeerde, vlogen er behoorlijk wat kilo's bij hem aan die er niet meer af zijn gegaan. Hier heb ik verder niets aan toe te voegen.
Ik ben het met TS eens. Ik heb dit ook ook zo gemeld aan destijds mijn vriend. Ook kocht ik niks lekkers meer voor m. Hij deed het zelf maar. Ik was bot maar het werkte. dat ge-eikel met je houdt van elkaar, ja natuurlijk houd je van elkaar, dat houdt ook in dat je het fatsoen hebt om het beste in elkaar naar boven te brengen. Dit is zoiets. Het is ook de mindset van iemand die dan ook nog eens klaagt...quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
Zo niet, einde verhaal.
Want jouw vriendin is ook zo een hippo,of gaat het je alleen maar om de opmerking?quote:
Waarom kan je niet gewoon bot zijn?quote:Hoe krijg ik haar tot het punt om daadwerkelijk iets te ondernemen zonder bot te zijn?
Maar het is nu wel je ex.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom kan je niet gewoon bot zijn?
Ik heb tegen een ex ooit eens gezegd als jij over 10 jaar net zo dik bent als je moeder trap ik je de kooi uit.
Niet aardig, niet subtiel, wellicht bot, maar wel overduidelijk. Het laat geen enkele ruimte open voor verkeerde interpretaties
Het hoeft niet direct zo bot, maar voor sommigen zijn hints en bedeesd gemaakte punten domweg niet voldoende.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar het is nu wel je ex.
Ik ben niet zo van dat botte over dit soort onderwerpen, doe het dan met een grapje of gewoon lief. Ik vind horken nooit zo aantrekkelijk. Gelukkig voor ieder potje een dekseltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |